ik heb altijd de grootste bek gehad met die films en ik wilde ze zien. ik heb er een keer een gehuurd en ik was gewoon uitgeluld en heb hem na de 1e scene uitgezet. was spontaan misselijk 
toch niet zo een sterke maag.......
En als ik heel eerlijk ben vind ik het bijna erg dat ze gewoon in de videotheek liggen... Niet bij allemaal weliswaar maar ik kan ze zo gaan huren en persoonlijk vink het eigenlijk niet normaal.
toch niet zo een sterke maag.......
En als ik heel eerlijk ben vind ik het bijna erg dat ze gewoon in de videotheek liggen... Niet bij allemaal weliswaar maar ik kan ze zo gaan huren en persoonlijk vink het eigenlijk niet normaal.
Ik heb er een paar gezien, volgens mij is zeker de helft van al die dingen nep, ik weet wel dat deel 4 een van de meest extreme was.
Ik lig er niet zo van wakker trouwens, van dit soort video's.
En over de film Cannibal Holocaust:
De scenes waarin dieren worden afgemaakt zijn inderdaad echt, met mensen niet.
De maker van die film heeft hier nog een fikse boete voor gekregen
Ik lig er niet zo van wakker trouwens, van dit soort video's.
En over de film Cannibal Holocaust:
De scenes waarin dieren worden afgemaakt zijn inderdaad echt, met mensen niet.
De maker van die film heeft hier nog een fikse boete voor gekregen
laatste aanpassing
zo'n filmpje waar iemand uit het midden oosten een stok in zn kont krygt geschroeft...en dat ze die rechtop zetten.. ziet hem steeds verder omlaag schuiven en dan op een begeven moment komt die stok weer uit die keel..
en met een beetje gezond verstand weet je dat dat nooit echt kan gebeuren
laatste aanpassing
meeste dingen uit deze serie zijn trouwens wel echt.... sommige zijn gewoon fbi files die binnen komen bij hun en door hacking of gestolen op de markt zijn terecht gekomen .. maar idd deze serie is redelijk ziek maar vind het toch altijd redelijk interessant omdeze video's te bekijken