Partyflock

Forumonderwerp · 677700

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Er is helemaal nog geen algemeen topic over Defqon1, plaats hier je verwachtingen, terugblikken op vorig jaar, wat voor weer denk je dat het wordt???

Kortom het algemene Defqon topic O:)

:[

en nee, ik sterf niet, hoef ook geen ban, en dit is niet dubbel O:) dit is gewoon lekker algemeen!!
Waarschuw beheerder
Jo vorig jaar was dope...dit jaar ga ik denk ik weer....JIE!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was inderdaad super! Lekker weer en veel gratis drinken :D

Als het dit jaar ook maar mooi weer is dan komt de rest zeker goed!

Waarschuw beheerder
rensje...pas je antwoord effe aan;)
voordat je mensen op ideeeen brengt:)

oja defQont :kots::frusty::kots:

1 x, niet weer
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
vorig jaar was zeker vet! beter dat het mooi weer was! ben wel beetje bang dat het dit jaar niet zo word :S
vorig jaar was echt super, alleen we waren er pas om 16:00 wegens omstandigheden dus dit jaar ben ik er lekker vroeg;)
wordt echt weer te gek hoor:bounce:
heb me prima vermaakt op dat strandje;)
Waarschuw beheerder
het wordt gewoon hoop ik nog beter weerdan vorig jaar
vind de line-up ook beter dan vorig jaar
RUSH:respect:
het was ook goed bereikbaar kortom beste festival van het jaar (of toch mysteryland)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
gaje schamen toby :no:

:9
Waarschuw beheerder
precies als het zonnetje maar schijnt
Waarschuw beheerder
donateur
zo kunnen we alles een beetje in het gareel houden Marc,

eigenlijk doe ik PF een groot plezier! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Overdag?
S'nachts?

Ze zijn bezig met een nachtvergunning! kan niet anders anders was de after allang bekend gemaakt :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop zo overdags he...anders is heel de opzet van defqon verneukt...
kben benieuwd naar de algemene website van defqon1
Waarschuw beheerder
Hoe dope.....gaan we s'nachts ertegen aan jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......krijg al zin (om te klimmen)....
Waarschuw beheerder
Is het niet gewoon overdag? Op t kaartje staat toch 11 uur??

Ben er vorig jaar trouwens niet geweest dus ben benieuwd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Overdag was vet!

Maar waarom kun je niets op q vinden over de tijd?

Waarom is er niets bekend over een after?

Waarom stond er een poll op q, Defqon: s'nachts of overdag

Vreemd? :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik wil ook :[ :jaja:

Waarschuw beheerder
gewoon van 11uur tot 7uur :yes:

20uur gas geven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bolle oma

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het een waanzinnig feest (Y) ben blij dat ik net op tijd een kaartje kon krijgen :D

Waarschuw beheerder
ja ik vond het ook leuk :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind //nsomn||ac leuk :$

Waarschuw beheerder
grix gaje aambijen schuren
Waarschuw beheerder
donateur
Morky, ik vrees dat dat niet gaat lukken met die nacht. Zal wel aan de vergunning liggen, en er is bijna nergens meer een nachtfestival, Impulz en Decibel, verder weet ik zo geen hele grote festivals...

en die poll, tja het kan ook zijn dat het voor toekomstige evenementen, maar laten we het beste hopen!!

Waarschuw beheerder
zowaar serieus toby?

ben je bekeert? 8)
Waarschuw beheerder
Ze moeten het zeker overdag houden. Maar de poll op q-dance.nl gaf aan dat de meerderheid het snachts wil. We wachten het wel af.

Als het net zo goed als vorigjaar ben ik tevreden. Maar dit jaar zeker maar naar de techno :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verwacht dat Xanno Gallois de held van DefQon gaat worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Xanno :respect:

heb em afgelopen vrijdag nog gehoord. hij draaide echt lekker. :yes:

ff on-topic:

mij maakt het niet zoveel uit of het overdag of 's nachts is. als er maar lekker gefeest kan worden. alleen geeft 's nachts toch een extratje. je ziet de lichteffecten beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Beckham: Het Xanno-groupie van PF! :D
Waarschuw beheerder
donateur
zeker zin in
rush op open air zeker vet
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was het super *Sjugt* (L)

En dit jaar word het nog beter :jaja: (L)
Waarschuw beheerder
:yes:vorig jaar was gaaf lekka in de bikini rondshouwe was echt fucking warm:P hahahaa lekka an de borrel:bier: beetje waterpret wat niet mocht:no:

aleen je voeten hahaha kinderachtig hoor:[

alleen nu is t al tijdje uitverkocht dus:@ ik kan niet heen

en gewoon geen een bekende heb kaarten:(
was wel erg snel uitverkocht:@:[
Waarschuw beheerder
Lichteffecten zijn zeker beter snachts, maarre met het zonnetje erbij overdag en een lekker biertje gaan we helemaal los met ze allen. Daar ben ik zeker van.

Ik heb er nu al zin in, kaartje ligt al klaar.
Waarschuw beheerder
Op internet worden nog zat kaarten aangeboden voor niet te veel geld hoor. Kijk maar eens een beetje rond,dan ben je er zeker bij!!
Waarschuw beheerder
vorig jaar was super gezellig, aar dat kwam ook door het heerlijke weer..door weer staat of valt een feest..dus maar duimen voor mooi weer (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Waarschuw beheerder
Het was ehct fantastisch vorig jaar!!
en zoals ik nu hoor wordt het alleen maar beter :bounce:
Tja alleen de toestand van het weer is kritiek :/
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was echt super kick, echt gestoord gewoon.

Dit jaar hopelijk ook:D
Waarschuw beheerder
Ik hoop op regen, lekker soppen met z,n allen :jaja:
Waarschuw beheerder
als je er uitgeknikkerd wordt zwem je er gewoon weer in :D

Waarschuw beheerder
donateur
bale, tog aanwezig!!! :bounce:! kaartje gekocht via internet bij tickets unlimited heet dat! volgende week ff ophalen in zaandam! gelijk ff checke of ze wel egt zijn, wil niet genaaid worden! maarre heb er wel heeeel erg veel zin in!

laterz

Waarschuw beheerder
ja vorig jaar was zeker top dit jaar weer wieeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was top (y) Maar idd met name door het heerlijke weer :jaja:

Dit jaar weer van de party en hoop op een heleboel zon :D

Waarschuw beheerder
Opzekers zin in DefQon :bounce: he :respect: Enzyme :respect: Dat word weer stampuhhh :P:P
Waarschuw beheerder
Defqon wordt dit jaar weer de BOM let maar op zon ,wijven, strand en muziek wat wil je nog meer :D:D:D
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het zit met vervoer eigenlijk?? Of wordt het lekker met de auto????
Waarschuw beheerder
Vorige keer was het vervoer top, station vlakbij het terrein :jaja:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar vond ik het super :D, ik wist van te voren niet wak moest verwachten. Ik vond het echt een mega feesje, en de locatie vink echt super top, lekker op het strand, heel apart :jaja:

Dit jaar heb ik er ook weer super zin in, maar ik verwacht dat het dit jaar iets minder is ten opzichte van vorig jaar (doordat ik vorig jaar niet wist wat ik kon verwachten ;))

En wat de tijden betreft, ik zou het super tof vinden als het snachs doorgaat! Vorig jaar werd het toen het donker werd echt super mooi (zonsondergang, vuurwerk, lichten :kwijl: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Defqon zuigen, omdat het ERG snel was uitverkocht (dus een hoop valse kaarten/extreme drukte), en het zo commercieel is uitgebuit, dat zelfs mn buurjongetje van 13 het er over heeft..:S

Dit is allemaal NIET omdat ik geen kaartje heb kunnen bemachtigen, maar gewoon mijn mening..

Ik wens iedereen veel plezier die wel gaat, Hopelijk voor jullie regent het niet! anders wordt het DEFPLONS ;)
Waarschuw beheerder
:respect: DefQon1 :respect:

Gaat vast dit jaar ook wel weer goed komen :yes: ..en zo niet...dan niet...gezeik om niks zeg :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer komt die site man?? of is de line-up het enige?
Waarschuw beheerder
Ik ben al aan t aftellen!!
Heb er echt supah veel zin in!! :bounce:
De verhalen van vorig jaar waren (y)
Nu mah hopen dat het dit jaar net zo hard :bounce: is
Waarschuw beheerder
donateur
zeker zin in

Waarschuw beheerder
:bounce: lol echt superveel zin in :D;p:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er echt zin in :bounce:

Ben al aan het aftellen dus.. ;-)

En als het weer meezit, dan weet ik zeker dat dit weer het feest van het jaar wordt!! LoL!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er nog geen zin in, dat komt pas als ik de dagen van te voren positieve weersverwachtingen lees :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al veel gehoord over het uiterlijk en positief! Maar het blijft toch weer afw88 ;) Maar ik heb er echt veel zin in!
Waarschuw beheerder
DefQon heeft geen vette line-up :S vind ik, tenminste niet erg verrassend ofzo, vorig jaar was het gewoon vet omdat het lekker weer was!!
Waarschuw beheerder
Zkerz wel zin in nu hopen op mooi weer!
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:p:P STAMPUHHHHH!!tel de weken al af...
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was super! helemaal van de wereld! :vaag:

Dit jaar belooft t ook zekers weer wat te worden

:respect: Drokz & Akira :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Defqon is :bounce:

Ik vindt dit echt 1 van de betere feesten.

Helemaal uit je bol gaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
t gaat gewoon t grootste boutfeest van deze eeuw worden, let maar op :[

Waarschuw beheerder
De line up in de hardcore zaal vindt ik zwaar tegenvallen :bah:

Akira en drokz maken het wel goed :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik heb er zo zin in..
het zou het mooist zijn als het weer ook lekker is.. anders is het een domper op de dag :p
Waarschuw beheerder
juist ik heb er ook al zin in:D
lkkr met je bek in de zon en stampen maaaaarrr
Waarschuw beheerder
donateur
nog 4 weekies ;)
Waarschuw beheerder
Hey aangezien dit een algemeen defqon topic is:

Wat betekend Defqon 1 (Defcon) eigenlijk??

Weet wel dat het een legerterm is, en je hebt ook Defcon 2, Defcon 3 etc.

Was er zomaar even nieuwschierig naar (of ben ik nu een kneus hahaha)
Waarschuw beheerder
De site is eral, voor degene die dat nog nie wiste...en verder gaat ut gewoon een kkvet feest worde..Rustig aan met de middeltjes in die zon (zon hoop ik), en dan komt alles goed..

Waarschuw beheerder
Ik kan bijna niet meer wachten tot het zo ver is :kwijl: Die site is ook echt super strak.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat betekend Defqon 1 (Defcon) eigenlijk??

Weet wel dat het een legerterm is, en je hebt ook Defcon 2, Defcon 3 etc.

defcon 1 is de hoogste staat van paraatheid.
iets met kernwapens ofzo.. iig, als dat is bereikt is het heel erg.

Waarschuw beheerder
wordt me 1e defqon, heb goeie verhalen gehoord :) dus zal wel goed komen :yes:
Waarschuw beheerder
wordt me 1e defqon, heb goeie verhalen gehoord

goed gehoord ;-)

defcon 1 is de hoogste staat van paraatheid

*heeft nog 2 kaartje om in de hoogste staat van paraatheid te komen*

pm / dj_dune_@hotmail.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand misschien enig idee of er uberhaubt een dresscode is voor defqon? ik hoorde hier en daar dat het leger was, maar zie het nergens op een site staan ofzo..

iemand enig idee???

Waarschuw beheerder
dresscode is naakt

Waarschuw beheerder
Mjah zou het? Nah lekker dan....puur natuur ;-P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga lekker niet naar defqon!
Heb me kaartje lekker verkocht en geef me geld liever uit aan een ander feestje!
Waarschuw beheerder
als je nog geeneens een normaal topic mag openen meer met een origineel idee dan post ik t hier wel, wat zielig zeg :/
maargoed, om door te gaan, en voor de mensen die m nog niet doorhadden, ik ga op defqon in de polonaise, en er zijn al meerdere mensen die meedoen. het idee is om een zo groot mogelijke polonaise te maken, want de polonaise is cool, en nee niet alleen op skihut muziek. de polonaise kan makkelijk in de maat, is gezellig want geeft je een gevoel dat je er allemaal bent om te feesten, en heeft totaal niks aggressiefs in zich..dus als je ons voorbij ziet komen (ik zet m meerdere malen in, dus denk niet dat een of andere grapjas mijn idee probeert te jatten..als ik er zelf niet tussen zit is dat wel het geval en mag je hem een onoriginele kwal noemen en dat ie lekker zelf wat gaat verzinnen :P) en ervoor wilt zorgen dat defqon gewoon een briljant gezellig feest wordt, doe mee, en je dag is helemaal goed als je naderhand jezelf in een levenslange polonaise ziet :)
dus....wie doet er mee behalve de mensen die zich al hebben verzekerd van een plaatsje in dit topic - dat overigens gesloten is omdat een beetje originaliteit blijkbaar niet op prijs gesteld wordt maar dat terzijde -?
Allemaal in de polonaise!!!!
Waarschuw beheerder
oja en voor de kortzichtige mensjes die zich te stoer voelen voor de polonaise en het afdoen als skihut taferelen:
[img]http://www.cgmnet.com/forum/images/smiles/gfys.png[/img]

Waarschuw beheerder
polonaise, altijd leuk :yes:
zal wel komen omdat ik van beneden rivieren kom :p
waar begint die en hoelaat??
eerst een polonaisemeeting houden ergens.........??

ps goed idee, die algemene topics (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het toch een 'Algemene topic' is, hierbij dan ff een vraag... :yes:

Zijn de rode info-boekjes van Defqon al in de omloop?
Zo ja, waar ken je die halen?

Waarschuw beheerder
das een van de eerste serieuze vragen spriek.........
maar ff ontopic: ik weet het niet

Waarschuw beheerder
Bij scantraxx was er ook een polonaise!!!

Waarschuw beheerder
dus er is altijd wel iemand die mee doet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen kaartjes.......... :( :(
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was het echt geweldig, wat een
feest! Ook dit jaar gaan we er weer een dolle
dag van maken ;p Weer of geen weer..

Hoop echt wel dat we hetzelfde weer als vorig
jaar krijgen, dat was echt ideaal (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar kon ik niet :( maar gelukkig heb ik een kaartje voor dit jaar weten te scoren :D Ik heb er zin in :bounce: En hopelijk wordt 't lekker weer...
Waarschuw beheerder
Maar weet nou niemand of die rode info-boekjes al in de omloop zijn???
Moet m in mijn bezit krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
Whahaha.. Polonaise @ Defqon? Als ik 'm zie zal ik aansluiten :p

Heb dr fuckin veel zin in! Net HemelRave 8er de rug, was een mooi voorproefje voor DefQon (wat 20x zo groot is, maar dat doet er niet toe, HemelRave was mn eerste Outdoor feestje :P)

iemand misschien enig idee of er uberhaubt een dresscode is voor defqon? ik hoorde hier en daar dat het leger was, maar zie het nergens op een site staan ofzo..

Ik heb dit ook gehoord.. als ze erges legerzwembroeken verkopen dan zal ik er in rondlopen, anders ist mooi: [img]http://www.cgmnet.com/forum/images/smiles/gfys.png[/img]

:yes:
Waarschuw beheerder
[selfshame mode]wat een kutreactie :no:[/selfshame mode]

OK: ff serieuze vraag: komt er dit jaar nog een Anthem? Die van vorig jaar was LEEP!
laatste aanpassing
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
de polonaise zal in de zwarte tent ingezet gaan worden, even kijken of we de maat houden ad

Waarschuw beheerder
Ik laat me verrassen dit jaar!! Ben vorig jaar niet geweest dusse ...
Waarschuw beheerder
Ik ook niet, zal wel goed komen allemaal.

Rondvlucht in een heli boven het terrein lijkt me ook wel wat :)

Waarschuw beheerder
donateur
ach als het net zulk weer is als vorig jaar dan is het allang goed!!
Waarschuw beheerder
Zit ik gisteren Kill Bill vol.1 te kijken. Viel me dit op. Het zwaard dat Hatossi voor Uma (The Bride) maakt staat dit logo op de schede.

[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/W17135ADSUV1/picserver.jpeg[/img]
Of ik begin para te worden, of dat logo lijkt echt verdacht veel op het defqon logo!

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft ook wel wat weg van:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/UPIMGID/2698/FORMAT/regular.jpeg[/img]

wordt ik ook para ;P
Waarschuw beheerder
donateur
goeie film hoor denk gebaseerd op defcon 1
maar net als vorig jaar wordt het zeker weer stampuuuh in de zon heerlijk daarna lekker afkoelen in het water.5 ijssies eten en naar huis
Waarschuw beheerder
idd..
en als iedereen inhaakt wordt t nog wel wat met die polonaise :D

Waarschuw beheerder
heb je hardbazzfreak weer hehe :p
nogmaals zeg ik:
waar begint ie, hoelaat?
en wie doen er allemaal mee?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe mee ;) :jaja:
Waarschuw beheerder
polonaise vet ik doe ook wel Niet mee!
Waarschuw beheerder
hehe ja kon niet inloggen omdat ik mn naam had veranderd en dr niet aan had gedacht hehe, kappe, dolheid :)
maarre, die polonaise die kan overal worden ingezet, hoogstwaarschijnlijk dat je m het meest in de zwarte tent ziet, maar hij wordt minstens 1 keer in elke tent ingezet..en als iedereen dus gewoon meedoet dan zie je m en kun je gewoon inhaken, simpel toch? alleen als er dus weinig mensen de humor niet snappen of te stoer zijn is er dus een probleem, want dan zijn er minder mensen die m zien natuurlijk..misschien toch maar 1 hoofdpolonaise proberen op te zetten dan zodat er zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn, is natuurlijk wel makkelijk..dat zal dan wel buiten bij main zijn, over de tijd kan nog worden gediscussieerd :yes:
Waarschuw beheerder
Ik doe ook wel mee,

anders zetten we hem gewoon elk uur in bij de ingang, meteen alle binnenkomers inhaken :yes:
Waarschuw beheerder
hhmmhh dat kan ook natuurlijk :) alleen dan is t minder spontaan, en dan kan t alleen maar tegenvallen..maar toch, niet zo'n gek idee :D

Waarschuw beheerder
bepaalde tijd afspreken bij een eettent ofzo (een meeting :p)
Waarschuw beheerder
Of bij de EHBO, effe die gasten meteen wat oppeppen tijdens de polonaise :devil:

;P
Waarschuw beheerder
hehe ja kan ook..mjah zo'n meeting daar komen altijd minder mensen bij opdagen dan dat je verwacht..maar bij die eettenten is t trouwens wel druk genoeg natuurlijk (vorig jaar gewoon geen kroketten meer :() dus heb je wel gelijk genoeg mensen die in kunnen vallen..hhmmhh..:D maar toch zijn de spontane polonaises natuurlijk t leukste ;)

Waarschuw beheerder
spontaan is idd beter freak maar dan heb je kans dat mensen die willen, de hele polonaise niet gezien hebben :S

je herkent me aan mn roosje in mn borstzakje hehe :p
Waarschuw beheerder
lol nou das dan ook makkelijk, ff iedereen op n roosje gaan afzoeken :) maar je hebt daar ook weer gelijk in hehe..aan de andere kant, die polonaise gaat zo vaak ingezet worden dat ie eigenlijk niet voor iemand ongemerkt voorbij kan komen..maar t is nog ff, we verzinnen nog wel iets \0/

Waarschuw beheerder
we hebben nog genoeg tijd om iets te verzinnen, het is nog 25 dagen (ff nageteld)
je kunt me ook herkennen aan mn maxjes aan mn voeten :p
Waarschuw beheerder
hehe ik tel al n tijdje af (nee ik heb geen leven :p) en die maxies zijn dr meer hehe..je kunt mij herkennen aan een zwaar gheye outfit met glittertjes lol

Waarschuw beheerder
glitters haha
is er ook een dark-room , ligt zeker naast de black-tent :p
ik heb ook geen leven zonder defqon dus tel ook al erg lang af (sinds ik mijn kaartje heb)
Waarschuw beheerder
hehe, in de zee kun je ook n darkroom effect krijgen..eeeehhhhhhhhhh kappe nou hehe.../me is weg, film kijken :) (geen gheysex :p)

Waarschuw beheerder
nog 25 nachtjes slapen en dan is de dag die zich Defqon1 dag mag noemen:D

Waarschuw beheerder
zullen we het defqon aftel-forum openen of houden we die hier centraal in het algemene forum :p
Waarschuw beheerder
denk niet dat ze dat gaan waarderen, plus alles wat ik open wordt toch gesloten blijkbaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: POLONAISSEEEEEEEEE!!!!!:p:P

(K)(K)

Waarschuw beheerder
ik heb er ook onwijs veel zin in,eerste keer defqon voor mij.hoop dat het heeeel mooi weer word!dan word het vast wel gezellig!! tot ziens.

doei doei (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik mn naam had veranderd en dr niet aan had gedacht hehe
lekker slim addy
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up toevoegingen

Op Defqon 1 zijn een drietal namen toegevoegd. Niemand minder dan de Italiaan Super Marco May en de Zwitserse Lady Tom staan bijgetekend in de 'Blue' tent. Bij 'Green' is Chris King toegevoegd, welke met een kwartier durende liveset D-Jay-Alias komt versterken bij het afsluiten van z'n set.

===========================================================

WAAR BLIJFT ACTIVATOR NOU!?!?! :@:( Maarja beter iets dan niets :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
smm had van mij lekker thuis mogen blijven :bah:
Waarom Activator nou niet...
Waarschuw beheerder
SMM draaide vorig jaar wel lekker hoor. Damn.

Avtivator en Mondello _O_ :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up gaat er op deze manier ook nie op vooruit zeg... pffffff :|

Boeken ze SMM en Lady Tom... Lady Tom draaide op In Qontrol dan wel niet slecht, maar ze brengt nooit iets vernieuwends...

Activator stond al geboekt en dan gaan ze extra namen toevoegen en zetten ze hem er nog nie tussen...
Lekker bezig mensjes van Q-dance :S
Waarschuw beheerder
Mja Lady Tom mogen ze idd afschaffen. Hoop dat ze er aan begin van de dag laten draaien. Heb toch ff de tijd nodig om warm te draaien.

Waarschuw beheerder
POLONAISE, HOI HOI HOI!!!! Wat n leuk idee!

Waarschuw beheerder
En als ik niemand kan vinden, doe ik wel in mijn eentje de solonaise.
Waarschuw beheerder
Weet je wat ik nou een klote streek vind!
Dat q-dance stiekem Blank & Jones van de line up haalt en dat ineeeens Cosmic Gate komt in plaats van Blank & Jones....

Grrrrrr..... :@ :-@ >:( >:-( >(
Waarschuw beheerder
donateur
Activator stond al geboekt en dan gaan ze extra namen toevoegen en zetten ze hem er nog nie tussen...

Hóe zei u? :|:|:| GVD snappen ze het daar dan gewoon niet ofzo? :s:s:s
Waarschuw beheerder
Ik heb een vraagje wat betreft kaarten: ik heb 2 kaarten gekocht via ticket unlimited, en heb ze op alle echtheidskenmerken gecontroleerd (niet scheurbaar, blacklight strepen etc etc), en dat klopt allemaal, maar nou ontbreekt er toch iets bij mijn kaarten: en dat is een hologram! er zit wel een glimmend rechthoekje op, maar daar zit geen hologram in!

Hebben meer mensen dit? of heb ik nou valse kaarten?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em uitvoerig bestudeerd en heb geen hologram gevonden :)

Wel idd dat glimmende stickertje...

Dus je kan dr vanuit gaan datie echt is :):)

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon overd e hekken klimmen!
je zal niet de enigste zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
is er nou alweer geen garderobe??
had namelijk gehoord dat ie dit jaar er wel zou komen??

heb geen zin om net als vorig jaar met een tas te sjouwen... was zwaaar irritant,
en anders kun je maar heel weinig meenemen...

hoe doen jullie dat???
Waarschuw beheerder
annagoudvis, aan zo'n instelling hebben we wat!! :D
Waarschuw beheerder
tnx massive! (meer mensen zonder hologram?)

Waarschuw beheerder
ja hoor ik heb gehoord dat het vorig jaar ecgt vet was dus ik heb al lang mij kaartje gehaald hoor.
heb er egt zin in
wie nog meer?
@ RrroodboRstje:Ik heb wel een glimmend rechthoekige zilver dingetje erop zitten met daarin de letters ticketbox bedoel je dat?? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, al1 heb ik dan dus niet die letters van ticketbox in dat 'glimmend rechthoekige zilver dingetje' ;)

Waarschuw beheerder
Mijn 'glimmend rechthoekige zilver dingetje' bestaat uit kleine vierkantjes... :D
Ik kon ff geen andere naam bedenken voor dat glimmende dingetje... :D
Maar wat is nou de conclusie is ie nou wel of niet echt je kaartje??
Waarschuw beheerder
donateur
Stonden Blank & Jones dus ook eerst geboekt...

Goh zo hoor je nog eens wat... snap niks meer van Q-dance...

Activator heeft me zelf verteld dat alles rond was en hij heeft een bevestingsmail gehad dat hij op DefQon zou draaien... en dat gebeurd dus niet :(

Maar blijkbaar is Activator niet het enige slachtoffer... :S

Waarschuw beheerder
In dat glimmende dingetje :D moeten toch vierkantjes of ticketbox-logotjes zitten? Ik heb nog nooit een glimmend dingetje zonder hologram gehad volgens mij... Maar als je ze via ticket unlimited hebt gekocht, zullen het wel echt kaarten zijn toch?
Ik mag het hopen voor je RrroodboRstje anders ben je wel flink genaait.. is ook lekker op z'n tijd :bloos: maar niet op deze manier :nee:

Waarschuw beheerder
aanvullingen op line-up gaan er wel mee door :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het wordt nog vetter als vorigjaar !! :bounce: ik ben te vinden bij main en blue!!!

Waarschuw beheerder
dan ben je niet de enige :p
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een kaartje voor Defqon!!

Vraagprijs: 100 eurie!

Stuur me maar een persoonlijk bericht.

Latersss
Waarschuw beheerder
donateur
ander forum peer

Waarschuw beheerder
en denk ook lagere prijs peer
Waarschuw beheerder
dus doe maar gewoon alles anders peer
Waarschuw beheerder
ghehehe net geregelt kaartje voor 55,- dat is nog wel te doen voor het beste feest van vorig jaar voor mij tenminste.....
Waarschuw beheerder
kheb een mailtje gestuurd naar Q om mn barcode na te checken... geen zin in gezeik daar aan de ingang!
Waarschuw beheerder
hhmmhh en als t dus nep blijkt te zijn, wat dan? denk niet dat ze dat vergoeden ofzo baasje..
Waarschuw beheerder
kheb telefoonnummer, adres enz enz.. dus kan dr zo langswippen als ze vals zijn.. dan eis ik nieuwe :P

.... en ik heb bewijs van betaling!
laatste aanpassing
Maar als het alleen omdat zilverkleurige dingetje :D gaat.. volgens mij kijken ze daar niet eens naar. Ze pakken je kaartje aan en je ken verder..toch?
Waarschuw beheerder
Ja heb nog nooit meegemaakt dat ze m'n kaartje grondig gingen inspecteren :nee:
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat q-dance t beu is en met defqon een nieuw scansysteem in gebruik gaat nemen..

Waarschuw beheerder
donateur
er schijnt ook erg veel politie in burger rond te gaan lopen met van die zweet-test setjes waarmee je kan kijken of iemand drugs gebruikt heeft

gelukkig konden ze t niet gebruiken door al die STORM en REGEN en ONWEER die er kwam :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eehhh..als je t nou nog ns probeert om t in t nederlands te zeggen snap ik t misschien :D

Waarschuw beheerder
zonnetje en biertje he :D
Waarschuw beheerder
ik vond smirnoff black wel n leuke sfeer geven eigenlijk vorig jaar :)
Waarschuw beheerder
doe jij ook mee met de polonaise hardcore motherfucker? :bounce:

Waarschuw beheerder
wij namelijk wel
polonaise in black tent, met n smifnoff black :p
Waarschuw beheerder
donateur
en een emmer water tegen de hitte
Waarschuw beheerder
wat voor kleur heeft de emmer? :p maar weet je wat we ook kunnen doen ipv dat water royke? we kunnen ook gewoon koelelementen meenemen en bij chani in dr tasje gooien, da past daar toch wel in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik nou een klote streek vind!
Dat q-dance stiekem Blank & Jones van de line up haalt en dat ineeeens Cosmic Gate komt in plaats van Blank & Jones....

Dat is juist weinig verrassend. Piet en Jaspa draaien geen hardtrance dus horen er niet tussen. Net zoals Rank1 er niet tussen hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
dit stond op fokforum

Vet nieuws. Vers van de pers.

Er zullen bigscreens op defqon.1 zijn waarop de voetbal wedstrijd vertoont zal worden.
godver wat zal dat een tering feest worden als NL wint

En er zijn 2 heli platforms op defqon. 1 voor het publiek waarin tegen betaling vluchten gemaakt kunnen worden. En 1 voor verslaglegging. Kortom VETTE SHIT!

Er zullen (waarschijnlijk) ook hijskranen met WW2 bommenwerpers daarin geplaatst worden. Echt militair sweertje dus.

weetnie of t waar is, maar lijkt me wel vet opzich

defqon :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is juist weinig verrassend. Piet en Jaspa draaien geen hardtrance dus horen er niet tussen. Net zoals Rank1 er niet tussen hoort.

Fout! ;p Als Piet wil zet ie even gemakkelijk een Hardtrance set neer! :) Hij draait zowieso vroeg op de dag dus perfect voor de opbouw :):d
Waarschuw beheerder
donateur
Ow god...schermen? :s Ok ik ben helemaal voetbalgek, maar ik vrees het ergste :s :nee:
Waarschuw beheerder
knalluh op het strand

alleen maar hopen op goed weer :s
Waarschuw beheerder
hehe ik wist t, die schermen konden niet uitblijven :) nou is t idd alleen nog t weer dat t feest kan verknallen :)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand de flyer van dit jaar voor me?
Ik heb 'm kennelijk net gemist en wil 'm erg graag hebben.

Waarschuw beheerder
krijg wel zin in defqon :D

Waarschuw beheerder
nog 21 nachtjes slapen:D!!!!
Waarschuw beheerder
vaud!! nog 20 nachtjes slapen! \0/ nog 21 dagen ja..
Waarschuw beheerder
jaaah, ik ga ook met een kameraat van me dankzij PartyPeanut, die aan ons 2 ViP kaarten heeft verkocht!!

Tnx m8. Word een knalfeest!

[img cacheid=000669d00010da4262fb91e91a004eff13]http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/wallpaper/01/1024x768.jpg[/img]

[img cacheid=000529e9000d45681e9ab4321a004eff13]http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/wallpaper/02/1024x768.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vaud!! nog 20 nachtjes slapen! \0/ nog 21 dagen ja..

Tis nog wel 21 nachtjes slapen!! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
*kan écht haast niet wachten tot t voorbij is* :/
Waarschuw beheerder
Tis nog wel 21 nachtjes slapen!!

1. 29 op 30
2. 30 op 31
3. 31 op 1
4. 1 op 2
5. 2 op 3
6. 3 op 4
7. 4 op 5
8. 5 op 6
9. 6 op 7
10. 7 op 8
11. 8 op 9
12. 9 op 10
13. 10 op 11
14.11 op 12
15. 12 op 13
16. 13 op 14
17. 14 op 15
18. 15 op 16
19. 17 op 18
20. 18 op 19

Waarschuw beheerder
Dit is te gek
dit jaar weer naar defqon
Vorig jaar zijn we ook geweest en het was me het feestje wel.
En om het nog gekker te maken gaan we deze keer V.I.P.
ik heb er enorm veel zin in

Waarschuw beheerder
Heb er wel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
nietje is niet gek: jij bent gek hoor..
ojajoh?

Waarschuw beheerder
heb een hekel aan polonaises, maar wat moet dat moet dan maar weer, als we dan maar wel stampend de tenten doorgaan :yes:
Waarschuw beheerder
:x Oops HardbazzFreak, je had wel gelijk :)

(F)
Waarschuw beheerder
ik heb altijd gelijk :yes: maakt niet uit hoor ;) maarre, das laat thuis nog, niks aan t doen op de zaterdag?
Waarschuw beheerder
oh trouwens little angel: wie heeft er gezegd dat je niet stampend in de polonaise kunt? :D komt helemaal goed hoor ;) wordt n ervaring om nooit te vergeten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond het een topper vorig jaar... de verwachtingen liggen hoog, maar ik heb alweer vernomen dat Defqon (het decoor) er dit jaar NOG VELE MALEN fetter uit zal zien, dus ik ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
heej wie kan me helpen??

ik zoek 2 kaartjes voor defqon,
ik moet er echt naartoe!!!

Alvast bedankt...(k)nathalie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou effe op markplaats kijken als ik jouw was, nathalie :yes:

Waarschuw beheerder
nog 3 weken en dan is de polonaise alweer voorbij :(
maar daar denken we nog niet aan of wel hardbazz freak?
Waarschuw beheerder
of op uitverkocht.nl
Waarschuw beheerder
daar denken we zeker nog niet aan!! eerst maar de grootste polonaise ooit realiseren :yes:
Waarschuw beheerder
Kan ook niet wachten tot het 19 juni is...

Heb er mega veel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Jaja, nog 19 nachtjes mensen! :bounce:
Waarschuw beheerder
Jaaa, het klopt nu toch? ;p
Je brengt me wel weer in de war hoor :[
Waarschuw beheerder
trouwens, deed jij nou ook mee in de polonaise? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Blank & Jones van de line up haalt

:|
aaaaargh dat waren echt de enige die ik absoluut wilde zien, komen ze niet! :@
Waarschuw beheerder
op elk groot festival lopen stille rond... maar ik denk niet met die testjes... veel te duur... ze mogen je pas vervolgen met een bloedtest... en er is natuurlijk geen beginnen aan...
Waarschuw beheerder
Ja heb er zin an..;)
nog fftjes maar....:bounce::Bounce:
Waarschuw beheerder
ja esther nog maar heel ff ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk wordt het net zoals vorig jaar mooi weer, anders verkoop ik zeker weten m'n kaartje!

Line-up vind ik namelijk een stuk minder als die van 2003!
Waarschuw beheerder
hehe gaan we er ons ook nog speciaal voor kleden ?? aangezien het een leger tintje heeft??

kameraden en ik zijn van plan legerkleding te kopen maar dan met grijze camouflage ipv die groene
Waarschuw beheerder
en nee, ik sterf niet, hoef ook geen ban, en dit is niet dubbel dit is gewoon lekker algemeen!!

haha je bent me voor :P :P :P
nee hoor grapje

het zal wel wat minder worden dan vorig jaar denk ik iedereen verwacht er zo veel van door de verhalen van vorig jaar en de line up is nu ook wel wat minder..mja alsnog gaat het goed worden hoor daar ben ik van overtuigd!

Waarschuw beheerder
heb zo'n zin in defqon 1!!!!!!!!!!!!!
:bounce::respect::bounce:

Waarschuw beheerder
okeej dan doek mee ;)
Waarschuw beheerder
ben er klaar voor, ben er klaar voor :jaja:

Waarschuw beheerder
ik verwacht er niet te veel van, laat het lekker op me af komen, net als vorig jaar :D
behalve met regen vind ik alles goed
Waarschuw beheerder
Polonaise...
geheeh, op zekerz!!

Waspik... (Y)
Waspik en Dongen, TE vage lui echt!!! :respect:

Waarschuw beheerder
welke toevoeging freak??
Waarschuw beheerder
wie komt er uit dongen? :D trouwens khoorde dat dr in oosterhout van t weekend een man naakt door de straat liep ofzo? haha ook een paratrip actie :D
Waarschuw beheerder
little angel zegt net dat ze ook meedoet :yes:

Waarschuw beheerder
jep mijn fout, dacht even dat je het over line-up had :S
maar polonaise wordt steeds groter :D
Waarschuw beheerder
je had beter moeten weten jongen, helemaal niets aan dat feest interesseert mij behalve de polonaise-recordpoging :yes:
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd naar Defqon...zal mijn 1e x zijn...

Waarschuw beheerder
ach ibiza-girl, je hebt ook pas 1 defqon gemist (EN WAT VOOR EEN :D)
doe je btw mee aan polonaise op defqon?

sorry addy, ben nu niet al te scherp en had niet alles gelezen :S
vanaf nu ben ik weer scherp
Waarschuw beheerder
haha ok dan kerel, iedereen heeft er wel ns last van he ;)
maarre ibiza-girl, kunnen we ook op jou rekenen? :D

Waarschuw beheerder
zeker na een lang weekend heb ik er wel eens last van :p

zullen we btw een intekenlijst maken op dit forum of een aparte openen ervoor?
Waarschuw beheerder
eeehhh sja als ik t doe wordt ie toch gesloten..hoe wil je dat trouwens doen n intekenlijst?

Waarschuw beheerder
hier op dit forum zetten dat ze een PB naar jou of mij moeten sturen en dat we centraal vertrekpunt maken ofzo, in vorm van meeting ofzo
kan allemaal, is nog 19 dagen
Waarschuw beheerder
bij deze dus, stuur een pb naar Hard as Steen of mij om je op te geven voor de record-poging polonaise! wij stellen je de week voor defQon op de hoogte van de details, zodra we de meeste aanmeldingen binnen hebben!

Waarschuw beheerder
heb ik niets aan toe te voegen (Y)

Waarschuw beheerder
ik ook
morgen weer vroeg dag, ow nee dat is vandaag al :p

Waarschuw beheerder
nou ik doe ook wel mee de polonaise hoor :D
ben niet anders gewend met carnaval ;)

Waarschuw beheerder
gegegegegegege :yes:
Waarschuw beheerder
Dongen roeleerd zwaar ja...
In oosterhout lopen indd ook wel vage typetjes rond ja, van die naakte kerel hoorde ik ook ja!
hahahah
schitterend toch!

vind je het gek meteen kerk met oranje lantarnpalen en een knalrood fietsenhok!!!

Waarschuw beheerder
donateur
zin an!
vorige moeten missen
deze moet het dubbel en dwars goed maken
het zonnetje gaat trouwens schijnen :D
(had pietje paulusmaat net gesproken)

Waarschuw beheerder
ey freak heb jij al reacties?

Waarschuw beheerder
heb er nu al zin in:D

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
gaan er nog meer mensen vanuit enschede met de trein? en weet iemand waar in almere je uit moet stappen? groetjes (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Almere Strand heet het tijdelijke station...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in :jaja:

Hoop dat het net zo vet word als vorig jaar!

Lekker weer..
Lekkere muziek..
Lekker sfeertje

En me lekkere ventje :kwijl:

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang het maar geen weer zoals vandaag wordt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd

Zou best jammer zijn..

Volop zon :jaja: 25 graden :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Daar doe'k het voor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook! :9
Waarschuw beheerder
donateur
En ik wil dit keer betere looppaden als vorig jaar ... toen had ik spierpijn de dagen erna :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ahh mietje :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk O:)

Of met het feit dat vorig jaar mijn knie eigenlijk in gruzelementen lag...
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhhhhh

Dat is zielig
Waarschuw beheerder
donateur
Can't have it all :)
We gaan gewoon het feestje van vorig jaar dunnetjes over doen :9
Waarschuw beheerder
ja weet je wat het is de line up is kutter geregeld en minder kijk bv naar de line up van decibel kom op van defqon eigenlijk meer verwacht ,maar we gaan er zeker weer bij zijn als het weer maar mee werkt wordt het toch een knal feest :D:D:D:D:bonce:
Waarschuw beheerder
Geen scherm op defqon :(

www.q-dance.nl

overigens mag je je wietje wel mee naar binnen nemen :D
Waarschuw beheerder
das mooi verrot dan geen scherm :( mjah dan horen we de uitslag wel via de telefoon, kunnen we nog een polonaise doen :yes:
en ewelina ik vind het stom :/

Waarschuw beheerder
stom?:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klote dat er geen scherm is idd
ben wel benieuwd trouwens hoeveel kluisjes er zijn. zal wel niet zo heel veel zijn. moet je persee heel vroeg komen om zon kluisje te hebben

Waarschuw beheerder
2 ewlina: slim van jou om niet te neuQen hehe
freak is nl gek :p
maar doe op zn minst mee met onze polonaise op defqon: inschrijven bij HardbazzFreak of bij mij: verwijderd
dit kan via PB'tje
geldt trouwens voor iedereen
Waarschuw beheerder
Wel handig dat dr kluisjes zijn,
maar hoeveel??
straks kom je dr aanzetten met je spullen zit alles natuurlijk al vol..:/
Waarschuw beheerder
ja stom :/ waarom is t slim tim? (rijmt :P) ik weet dat iedereen me wil, ik ben gewoon lekker en de beste :yes:

Waarschuw beheerder
ik zou dr niet op rekenen dat je een kluisje kan krijgen..

op Mysteryland hadden ze ook kluisjes, maar hooguit 200 ofzo? tja als er dan 50.000 man komen kom je er een paar tekort..

ik had r gelukkig wel een :yes:

dus zou gewoon niet te veel zooi meenemen

Waarschuw beheerder
Q-beach area
Op Defqon 1 kan je ook lekker chillen op het hiervoor speciaal ingerichte Q-beach strand. Hier zullen ook alle vaste huis DJ’s van Q-beach hun sound ten gehore brengen: Dee-D, Diego Noriega, Flowtation, Marvin Grell, Carita Oduro, Jeff Bounce & Verdine Bel.

erg chill dat dit er ook nog eens bij komt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je daar bereik met je mobiele telefoon?

Kluisjes zijn top! Nog een reden om vroeg te gaan...

Wat wil ik nog meer zeggen? Oh ja, ik doe mee met de recordpoging. Zal me ff opgeven, maar niet als er een topper van mij draait natuurlijk...
Waarschuw beheerder
2 Nessepes:

Ligt eraan wat voor abbonement je hebt natuurlijk, maar normaal gesproken heeft iedereen daar bereik ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er is trouwens voorspeld dat het gaat flink sneeuwen dat weekend (iets met meteoren en aardmagnetisme)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand de flyer al ergens gespot?
Kan iemand me hier aan helpen, want ik heb 'm nog nergens gezien in Breda omgeving :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de flyer :9

Waarschuw beheerder
2 freak: haha de lekkerste, daar oordeel ik niet over he :p

2 nessepes: heb je je al opgegeven bij hardbazz freak of mij??
tijd en vertrekpunt word in week vooraf bekend gemaakt, dan is nl ook de tijdtabel bekend

2 darkskywise: jij hebt zeker die nieuwe film in bios gezien :p
Waarschuw beheerder
Jaja nog ff..:)
heb er zin in!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
er is trouwens voorspeld dat het gaat flink sneeuwen dat weekend (iets met meteoren en aardmagnetisme)

Hmmz, volgens mij hebben we meer kans op een aardverschuiving die dag...

2 Mr_S: Just checking! Kom wel eens in de polder en ik vergeet steeds te kijken op welk stukje ik minder bereik heb. Vorig scheen er ook een probleem te zijn geweest met bereik, maar dat zal dan wel...

2 Hard as Steen: Heb me opgegeven bij die andere gast. Ik hoor het wel allemaal...
Waarschuw beheerder
andere gast? :p klinkt n beetje denigrerend :p (ohjee weer n moeilijk woord, klaat voortaan mn verstand weer op 0 als ik deze site bezoek ;))
enne, day after is matig blijkbaar :/

Waarschuw beheerder
2 nessepes: (Y) vertel dit ook door aan vrienden/vriendinnen en we hebben een goede recordpoging binnen

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ut net zo bruut feessie wordt als vorig jaar ! :P
Waarschuw beheerder
donateur
2 de organisatoren van de recordpoging polonaise lopen: was niet denigrerend bedoeld hoor en natuurlijk zeg ik het tegen mijn vriendjes en vriendinnetjes. Anders denken zij ook van wat gaat zij nou doen??? Hahahaha....hebben jullie al gekeken op welk aantal het record staat???
Waarschuw beheerder
Flyer/boekje is eindelijk in mn bezit...ziet er weer zeer gelikt :P uit!

Waarschuw beheerder
2 nessepes: we zijn nu in totaal met 5 ofzo pas :S maar duurt nog maar 2 weekjes

DUS IEDEREEN AANMELDEN VOOR POLONAISE RECORDPOGING bij HardbazzFreak of bij MIJ via een PB'tje
tijd en plaats maken we paar dagen voor defqon bekend.........

gij die het verder zal vertellen zal een mooi feest in het verschiet hebben :p
Waarschuw beheerder
donateur
2 hard as steen: 5 mensen pas, hahaha. Mijn zus en 2 vriendinnetjes van me doen ook mee dus dat zijn er alweer 8. Als het aantal zo blijft, dan is het geen recordpoging meer, maar ook de zieligste polonaise ever...
Waarschuw beheerder
het zou in principe natuurlijk ook een uit de hand gelopen grap zijn ;) boeit niet, ik ga sowieso in de polonaise, al is t met mezelf :yes: maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze wel eens he, en t lijkt me echt cool om de hele zaal in de polonaise te zien staan :yes:

Waarschuw beheerder
nou freak we zijn sowieso al met 3en: jij nessepes en ik
en nessepes dr zus en 2 vriendinnen doen ook mee dus al 8
maar hele zaal in polonaise zou mijn dag bij voorbaat al goedmaken

en addy, die foto :S hehe _______//
Waarschuw beheerder
\0/ meer mensen zijn altijd welkom ;)
die foto is vet he? kheb op jou na alleen maar 1 reactie gehad :(
Waarschuw beheerder
donateur
dit wordt weer 1 van de betere feesten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me net aangemeld bij de heren organisatie "Polonaise";)!

Zie jullie over 2 weken.......:bounce:

Waarschuw beheerder
2 diets: thanks (K), heb aanmelding binnen

2 killerboy: defqon wordt nog beter met een grote polonaise :yes:
dus meldt je aan bij HardbazzFreak of bij mij verwijderd

Waarschuw beheerder
Ik heb nog altijd de flyer niet :(
Kan iemand me hier aan helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik meld je ook aan, ik ben altijd in voor de polonaise Ad, wij en jij vooral, zijn toch de grondleggers van de hardcorepolonaise

Waarschuw beheerder
zeker wel, neem aan dat jij je bij addy al aangemeld hebt :p

Waarschuw beheerder
helemaal gek
Waarschuw beheerder
wij zijn gek he roy? :D jij was trouwens toch al een gegeven he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
AquaDiGio: bij free record shop hebben ze m

wij gaan trouwens waarschijnlijk met de bus van travel.nl naar defqon. nog meer lui uit nijmegen die met die bus gaan?
Waarschuw beheerder
Kun je ook een beetje lekker poepen op de wc's van defqont? want ik moet toch zo vaak nodig drukken op feesten!!
Waarschuw beheerder
fuck, ik heb eigenlijk al gelijk weer spijt van die post van me.

Zucht..... waarom moet ik ook altijd zo'n kneus uithangen??
Waarschuw beheerder
polonaise komende 10 dagen NIET meer bij verwijderd opgeven!!
heb nl een ban van 10 dagen voor iets onzinnigs :S
maar opgeven bij nog altijd HardbazzFreak of mijn nieuwe username polonaise @ defqon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou, dat valt mee van de operator :p
mn ban vandaag al opgeheven (y)
dus aanmelden gewoon bij mij weer
en bij freak natuurlijk
Waarschuw beheerder
heeft er iemand nog kaartjes voor defcon te koop ?????
Waarschuw beheerder
wat heb je gedaan dat je weer mocht? :p niet bijten he ;p

Waarschuw beheerder
heel lief mailtje gestuurd :p
en ik bijt niet..........hard!!
hoe zit het trouwens met polonaise?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe lekker stiekum mee met de polonaise :P

Waarschuw beheerder
nou lotte, wel eerst opgeven bij HardbazzFreak of bij mij verwijderd
dan weet je ook waar hij begint enz.!!!
Waarschuw beheerder
Regel us de time-table, Q-dance zal er wel suprise-acts in gooien, hun kennende :P
Waarschuw beheerder
donateur
nou lotte, wel eerst opgeven
nee joh, dan is 't toch nie stiekem meer... Of wordt ik anders uit de polonaise verbannen?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Lotte: je mag van mij meedoen zonder je officieel op te geven, maar je krijgt dan geen lintje.
Waarschuw beheerder
donateur
:S zonder lintje ben ik natuurlijk helemaal niet stoer :(
Waarschuw beheerder
vorige jaar kon ik niet :(
dit jaar ff de schade inhalen :bounce:

Waarschuw beheerder
same here -Tammy- , zat toen samen met me broer mee te luisteren op id&t radio...:(

dit jaar cker de schade in halen :yes:
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het dit weer is (iets minder benauwd) over 2 weken in almere!!!
Waarschuw beheerder
Whaaa het begint op te schieten, Hilversum gaat los in de blackarea :bounce:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar prima vermaakt, op de rellen na een geweldig festival.

Ik vind de opzet echt super. Leger style, harde muziek, lekker weer hopelijk en mooie vrouwen :kwijl:

Wel een vieze tegenvaller dat Q dance zo doorzichtig is. Vorig jaar de complete hardstyle en hardcore top van die tijd boeken uit angst voor een flop, dit jaar matige line up neerzetten omdat het feest gegarandeerd uitverkocht raakt. Terwijl we niet moeten vergeten dat Q aan de kaartverkoop alleen al 30.000 x 45 = € 1,350,000 opstrijkt.

Verder mag Defqon naar mijn mening niet de titel "stevigste dance festival ter wereld" dragen. Voor die titel zouden ze hardstyle en hardcore alleen moeten doen. NRG??? WTF :kots: maar smaken verschillen :)

Ik kijk er naar uit, maar verw8 een veel minder feest dan vorig jaar
Waarschuw beheerder
*vindt dat lotte wel een punt heeft eigenlijk*

Waarschuw beheerder
Mz, vond het vorig jaar echt een superfeest:yes:
ben nog steeds op zoiek naar de jongens waar ik toen mee gezoend heb..
Was ook zo'n raar verhaal toendertijd..

maar afijn, hoop wel dat t weer beetje meezit want heb geen zin om met spullen te gaan sjouwen..:no:

Waarschuw beheerder
dit is eerste keer DefQon 1 feest,maar ga er vanuit dat het een superfeest word.even schade inhalen dat ik vorig jaar niet heen ben geweest.

Waarschuw beheerder
we kunnen al zeggen: volgende week zaterdag :yes:
Waarschuw beheerder
Nog 9 nachtjes!!!!!!!!!!!! 8) :bounce:

Waarschuw beheerder
ik heb eigenlijk helemaal geen zin nog :/

Waarschuw beheerder
geen zin??? :| nou ikke wel hoor :D alleen mooi weer en het word een top feestje :D
Waarschuw beheerder
kheb er zin an! :D inderdaad zou mooi weer wel helpen, dan loopt iedereen sowieso al rond met een :D dus dan kan t al niet kapot :)
DefQon1 wordt 1 grote polonaise :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in :bounce:!!!
Waarschuw beheerder
ik heb er ook zin in:jaja: :bounce:
maar hopen dat het mooi weer wordt maar ook weer niet te mooi:nee: 30 graden:S
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was een toppertje!!!! :D
Dit jaar hopelijk weer!! :bounce:
Graadje of 23 ofzo zou wel chill zijn!! B)

PartyPeople.. See you there!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
addy, heb jij al meer aanmeldingen voor polonaise??
ik 1 nieuwe van lotte :D en ze heeft zeker een punt ja
komt helemaal goed met die polonaise :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zo'n zin:jaja: in dat ik er nu al van baal:S als ik eraan denk hoe ik me voel als we om 23.00 het terrein moeten verlaten:(......
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond maar ff naar Defqon 1 · Talent Night #1

Wow ghek :9

Waarschuw beheerder
Waarom hebben we niet meerdaagse of meerdere nachtelijke festivals :( ????????????

Pas rond 22uur krijg je pas de nachtelijke sfEEr!! En hebben de lichten, shows etc pas hun effect........

Jammer hoor.

Btw

nog niet uitgefeest voor TECHNO liefhebbers een after feesie in de buurt check --->

AGENDA PUNT

NEWS BERICHT

Waarschuw beheerder
2 AG: overdag heeft ook sfeer, lekker zonnetje, iedereen vrolijk :yes:

Waarschuw beheerder
2 Diets -----> dat heb ik nou ook altijd, errug he?

Waarschuw beheerder
hebben we allemaal sp@ce st@r :yes:
zeker met zoiets als DefQon
doe mee met de polonaise, dan is het helemaal onvergetelijk.........
Waarschuw beheerder
Ligt het station dicht bij het festival of is het best nog wel stuk lopen?
Waarschuw beheerder
donateur
2 =Thias=: gaan er geen pendelbussen goos? Lijkt me wel toch... De trein rijdt er langs, maar volgens mij is er geen station. Of ze moeten het speciale DefQonstation introduceren, hahaha.

Ik hoor het al: dames en heren, de volgende stop is DefQon station. Willen alle partypeeps uitstappen? Vergeet bij het verlaten van de trein uw bagage niet en pas op: er zijn zakkenrollers gesignaleerd, hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo, HardbazzFreak?
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar het "weer" op Defqon, hopelijk mooi en aders Beuqen in de regen :) Scheelt weer wat Spa Bl ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou gewoon, jij bent gewoon gek :) niks mis mee toch? een beetje gekheid maakt je blij \0/
Waarschuw beheerder
donateur
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. HardbazzFreak, maak jij me blij???
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn gek he roy? jij was trouwens toch al een gegeven he
gek geboren he, mooie dingen laten zien, polonaise en doodgaan, mooier kan nie :p

Waarschuw beheerder
voor diegenen die met trein komen: er is speciaal een stationnetje aangelegd op loopafstand van het terrein!!!
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
ik mis iets dit jaar ... een picknick met bammetjes :D haha
Waarschuw beheerder
Wanneer beginnen ze nou eens die tenten neer te zetten dan??? Zal dit weekend toch wel mee begonnen worden neem ik aan? (als ze eindelijk die rare witte tenten van 1 of andere Libelle-week eens weghalen)...
Waarschuw beheerder
donateur
voor diegenen die met trein komen: er is speciaal een stationnetje aangelegd op loopafstand van het terrein!!!

En dan noemen ze mij gek, hahahaha...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie weet is dat ergens anders op gebaseerd nessepes :p
maar dat stationnetje is serieus zo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dat zal vast wel, maar laten we dit topic niet wijden aan het feit of ik prettig gestoord ben. Het is het algemene DefQon topic!!!

Nog 8 dagen tot de polonaise, goos...

Waarschuw beheerder
of je prettig gestoord bent zie ik wel over 8 dagen nessepes :d

Waarschuw beheerder
héhé net een paar dagen geleden toch nog een kaartje geregeld!!!! en niks extra's betaald :-D

jippie feesten!!!

Waarschuw beheerder
issie dan wel echt?

Waarschuw beheerder
ckers vriend van mij bleek er 1 over te hebben :-D

zijn vriendin wou niet mee ;-)

Waarschuw beheerder
you lucky girl
mag jij zn vriendin spelen? ;)
Waarschuw beheerder
mwah doe je goed hoor! \0/ kun je mooi mee de polonaise in ;)

Waarschuw beheerder
Defqon staat voor mij op num 1 met leukste feest van vorig jaar!Ik vond het echt super!!!!

Hopen dat het dit jaar weer zo leuk wordt!!!!

En dat het lekker weer is.

Waarschuw beheerder
you lucky girl
mag jij zn vriendin spelen?

haha nee gewoon een vriendin spelen :jaja:

mwah doe je goed hoor! \0/ kun je mooi mee de polonaise in

:-D
Waarschuw beheerder
Twordt echt vette shit man!! Kan mezelf er nu al helemaal gek mee maken!
Waarschuw beheerder
nog maar een weekje te gaan wordt echt een mega bruut feessie :bounce:

mag je nou wel of geen wiet mee naar binne neme ???

Waarschuw beheerder
ja dat mag

Waarschuw beheerder
wettelijk toegestane hoeveelheid!!!

2 krn: heb je je al opgegeven voor polonaise??
dat kan bij HardbazzFreak of bij mij verwijderd
Waarschuw beheerder
donateur
Weersverwachting 17 juni tot 20 juni:

Grootste kans op wisselvallig en vrij koel weer met middagtemperatuur enkele graden onder de normaal van 20 graden.

Bron: www.knmi.nl

Waarschuw beheerder
ow ik hoop zo dat het weer net als vorig jaar is :)
of net als vandaag is ook al goed het hoeft niet superzonnig te zijn als je maar lekker in een normaal zomers shirtje kunt lopen en geen vesten aan hoeft ofzo :s
en ach we leven in nl dus de weersvoorspelling kan nog 10 keer veranderen!
vorig jaar reden we hier in de regen weg in tilburg (met een beetje een hard hoofd in t weer voor die dag) en hoe dichterbij we bij almere kwamen hoe meer zon :)
Waarschuw beheerder
idd, wij reden vanuit waspik ook in de regen, ff bellen naar mensen die dr al waren, maar daar scheen de zon..en wij blij :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta lekker in de hardcore achter de bar :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
En ik sta :bounce: lekker R V B D B afwisselend in Green & Red......;)
Waarschuw beheerder
donateur
Euh Diets:

R V B D B is misschien voor sommige mensen een nog onbekende term. Een uitleg is misschien wel op z'n plaats???

Sorry Don, maar dan ben ik een poot van de bovenste plank want niet slapen en dan feesten c.q knallen trek ik niet. bij het horen van de eerste beats ga ik al gestrekt, hahaha. Bye bye DefQon!!!
Artiest {SHOWLIST artist 42189, 33622}
Waarschuw beheerder
Khoop dat het mooi weer wordt maja da maakt het ok niet zo heel veel uit flink hakke in de Black tent! :d

Waarschuw beheerder
weersverwachting is idd *&*%$#@ ofwel KUT
maar diets, wat is R V B D B??

2 jlady: waar, dan komen we met polonaise langs en wat drank halen (voor niks :p )

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Wat zijn eigelijk de hardere techno dj's?

Waarschuw beheerder
:respect: RUSH :respect:

Waarschuw beheerder
Volgens mij was Amok ook wel hard? Heb er geen verstand van, maar k wil wel eens harde techno luisteren:)
Waarschuw beheerder
Net de dvd van In Qontrol gezien, damn ik heb er zin in.

Maar ik ben benieuwd wat Q-dance nu gaat doen. 30.000 man, bij het inrekenen van de ruimte hebben ze hopelijk er ook rekening mee gehouden dat als het tering hard regent niemand in de open red area gaat staan lijkt mij...>> Alle overige area's staat OVERVOL.

Echtwaar ik hoop dat het droog blijft, en een zonnetje, want dit is het enige element van DefQon1 wat Q-dance niet in handen heeft maar wel heel cruciaal is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t word gewoon mooi weer, klaar :) en anders gewoon een regenpolonaise \0/
Waarschuw beheerder
donateur
beter wordt het wel gewoon mooi weer :)
Waarschuw beheerder
Yes!! ik ben zeker weer van de partij dit jaar. Ik heb van Isotone een kaartje gekregen (Thx baby).
Defqon.1- here we come!!!

[img cacheid=0005690b001126d98008e19d1a0051d541]http://members.lycos.nl/wrijnsburger/Poesje.gif[/img]

Waarschuw beheerder
regenpolonaise :D
dus ongeacht weer, polonaise komt er :yes:
Waarschuw beheerder
ook al regent het..:)het wordt gewoon (Y)!
Waarschuw beheerder
donateur
maar diets, wat is R V B D B??

Dat betekend: RECHTS VOORAAN BIJ DE BOX, hehehe:D!
Waarschuw beheerder
ahhhh ok dan, dat maakt t duidelijker diets :)
voor mij geldt: I S O O H T R E L O I D P :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij geldt: I S O O H T R E L O I D P

Verklaar u nader......
Waarschuw beheerder
Wat gaan we aand0en??
ik h00p echt dat het beter weer wordt volgend weekend!!
Waarschuw beheerder
donateur
Lange termijn, vrijdag 18 juni tot en met maandag 21 juni :

:S:SZeer grote kans op aanhoudend koel en wisselvallig weer, met een middagtemperatuur van 2 tot 4 graden onder het langjarig gemiddelde van ongeveer 20 graden.:cry::cry: :cry:

Ik baal echt van dit.....:(

Waarschuw beheerder
ja addy, wat is I S O O H T R E L O I D P ??
maar diets je afkorting was duidelijk :p

en weersverwachting is kut, dus regenjasjes meenemen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, leuk allemaal van die regencapes van Jip en Janneke van de Hema:jaja:;)

Waarschuw beheerder
ik dacht meer aan regenjasjes van durex :p
slappe klets op PF hier he zo 's nachts
over 7 dagen is defqon alweer voorbij :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht meer aan regenjasjes van durex

hehehehe

slappe klets op PF hier he zo 's nachts

zit idd maar wat te surfen; kan niet slapen:(

over 7 dagen is defqon alweer voorbij

wil ik niet aan denken:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I S O O H T R E L O I D P: Ik Stuiter Overal Over Het Terrein Rond En Loop Overal In De Polonaise :yes:

Waarschuw beheerder
kijk addy, dat zijn de afkortingen :p
dan heb ik een nieuwe: I S D H D D O H W E D R D P
rara
Waarschuw beheerder
donateur
I S O O H T R E L O I D P: Ik Stuiter Overal Over Het Terrein Rond En Loop Overal In De Polonaise

(y)

dan heb ik een nieuwe: I S D H D D O H W E D R D P

Het begint in ieder geval met ik...?...;)
Waarschuw beheerder
denk het 2de woord stuiter

Waarschuw beheerder
Wat zijn harde techno dj's?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn harde techno dj's?

Rush(y)(y)(y)

Amok

Miss Djax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wil je dat nog steeds weten balletje mayo :p
Waarschuw beheerder
donateur
Amok n hard-techno DJ?? Zeg maar gerust hardcore :p

Miss Djax ken er trouwens ook wat van.. iedereen die bij haar set was vorig jaar (afsluiter) weet wat ik bedoel :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dames en heren,

gisteren op een bout clubfeestje geweest en nu kan ik dus echt niet langer wachten totdat ik de eerste danspasjes eruit mag gooien op het Almere-Strand!

Beter is de timetable me goed gezind (net als op In Qontrol) en hoef ik niet zoveel te switchen...

Waarschuw beheerder
donateur
so nu die inqontrol dvd opstaan gelijk weer zin om te stampen! word mooi feestje, weer of geen weer! moet alleen nog ff kijke wa ik aandoe..iemand suggesties:D?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand suggesties ?

Je weet dat je nu om belachelijke opmerkingen vraagt he?! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb die DVD van IQ gisteren ook bekeken en ik sta erop, hahaha! Volgens mij steeds hetzelfde stukje of dans ik zo eentonig, hihihi.

Kledingsuggesties: wij komen allemaal in een legeroutfitje! Of iets met de kleuren rood/zwart? Laat iets origineels op een shirt bedrukken en denk aan het laagjessysteem omdat je in dit land niet kan vertrouwen op het weerbericht...

Waarschuw beheerder
techno is toch ook eentonig?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja No.Lita, techno is eentonig. :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wil je dat nog steeds weten balletje mayo

Ja man, wil wel eens harde techno horen:)

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de time-table. Dit word het eerste feest waar ik echt heen en weer ga lopen omdat ik sommige dj's gewoon ff wil horen.
Waarschuw beheerder
op techno kun je ook n polonaise doen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Nee man, dat doe je maar in de vrolijke NRG zaal:)
Waarschuw beheerder
donateur
:nee: heren ORGA niet in 1 tent; de polonaise gaat toch over het hele terrein;)......
Waarschuw beheerder
hehe.. ze houden ons op ID&T Radio NU al op de hoogte van het weer voor komend weekend! Kreeg het maar half mee, maar ik hoorde het vrouwtje nog zeggen dat we rond 10en een mooie zondsondergang kunnen verw88! :D

EDIT: kut.. dat ging niet over volgend weekend maar over NJOY (wat op DANA na trouwens waardeloos was :S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog maar heel even geduld!! JOEPIE!

Waarschuw beheerder
jaja nog maar even een paar daagjes school!!!
Waarschuw beheerder
zin in !!! en afsluiten met amok en DJAX :) snoeien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
I S O O H T R E L O I D P: Ik Stuiter Overal Over Het Terrein Rond En Loop Overal In De Polonaise
ad, heb je weer es niks te doen, lamme kraai
Waarschuw beheerder
:$ sorry roytie, kon de verleiding niet weerstaan :dance:
Waarschuw beheerder
donateur
jij bent gek hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
5 days left.......;)

Waarschuw beheerder
ff een vraagje mensen:

onze pendelbus van travelPUNTnl vertrekt om 9:30 vanuit Enschede richting DefQon.. als we rekenen op 2 uur reistijd dan zijn we om 11:30 daar. Maar ze beloven ons voor opening daar te zijn..

Is het op DefQon net zoals op bijvoorbeeld Trance Energy, dat de poorten om 11 uur openen en de DJs om 12 uur starten? Was dat vorig jaar zo?
Waarschuw beheerder
eeehh was dat vorig jaar zo? volgens mij niet..begint t pas om 11 uur? :/

Waarschuw beheerder
Ik wil die time-table wel eens zien. Kijken welke dj's ik allemaal kan bewonderen, en kijken waar ik een uurtje zwemmen kan inplannen:)
Waarschuw beheerder
Waar blijft die TIMETABLE dan ? :(
Waarschuw beheerder
Altijd de woensdag van tevoren, overmorgen dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jij bent gek hoor!

Ben ik toch niet de enige, HardBazzFreak!

en kijken waar ik een uurtje zwemmen kan inplannen

En nog een gek, maar bij een tropische temperatuur ben ik de moeilijkste niet, hahaha.

Waarschuw beheerder
k ben ook erg benieuwd naar de time table!
en hij wordt idd altijd de woensdag er voor bekend gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
CD
De Defqon 1 CD wordt net als vorige jaar een dubbel album. Met meer dan 35 tracks van onder andere Lars Klein, DJ Zany, Gouryella, Chris Liebing, Tuneboy en Outblast zijn alle hardere stijlen binnen de dance weer ruim vertegenwoordigd.
De CD zal vanaf eind Juni verkrijgbaar zijn.

zeggen ze jah wedde dat het begin augustus wordt!!
Waarschuw beheerder
Maar ik ben benieuwd wat Q-dance nu gaat doen. 30.000 man, bij het inrekenen van de ruimte hebben ze hopelijk er ook rekening mee gehouden dat als het tering hard regent niemand in de open red area gaat staan lijkt mij...>> Alle overige area's staat OVERVOL.

't zijn er dus net als vorig jaar 25.000
http://events.q-dance.nl/2004-06_19-juni_defqon1/
en even goed opletten in het begin ;)

ze zullen de vergunningen er wel niet voor gekregen hebben...

en over het weer, zou 't toch echt wel minder vinden als het boekerhard regent, voor de rest hoeft t van mij niet warm te zijn ofzo, maar als 't de hele dag regent baal ik wel :(,

ik vind dat ze dan over het hele terrein een tent moeten maken :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen!! Als je met de trein gaat, naar welk station moest je ook alweer heengaan???????????//
Waarschuw beheerder
donateur
Oeee nog paar daagjes..
Waarschuw beheerder
donateur
Oeee nog paar daagjes..

:jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
2 Quezr THC > vorig jaar was de cd er ook al 1 of 2 weken na het festival. en volgens mij maken ze die cd al voordat defqon is
Waarschuw beheerder
Trein station Almere-strand uitstappen gewoon voor de deur van defqon, Halte na weesp!!

Men nog zin na defqon in een techno feesie zie info
AGENDA

Waarschuw beheerder
ik zal de uitkomst even verklappen :: I S D H D D O H W E D R D P
*tromgeroffel*
Ik Stuiter De Hele Dag Door Ongeacht Het Weer En Doe Regelmatig De Polonaise
beetje late reactie van me maarja :p
morgen tijdtabel, ben benieuwd

woei nog maar 4 dagen
heeft iedereen al regenjassen gekocht?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik Stuiter De Hele Dag Door Ongeacht Het Weer En Doe Regelmatig De Polonaise

En ik doe mee:bounce:!
Waarschuw beheerder
donateur
dacht zelf aan een oranje regenjas om nog een beetje in de sfeer te blijven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe dit: I S D H D D O H W E D R D P B T U E R, en ik sluit me bij jou aan, hihihi.

Waarschuw beheerder
heb er zin innnn

weet alleen nog niet wat ik aan moet trekke

Waarschuw beheerder
* Hoopt op goed weer * :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
*Hoopt héél hard mee* :yes:
Waarschuw beheerder
Ja hoop ook heeeel erg hard mee dat het mooi weer wordt zou het feest toch wel helemaal compleet maken!! (net zoals vorig jaar!)

Maar als het toch regent ga ik me zeker ook wel vermaken!

Degene die gaan wens ik heel veel plezier!! (hopelijk zonder regen)

Waarschuw beheerder
* Gezellig hé met z'n allen hopen op mooi weer:D *
Waarschuw beheerder
donateur
jaja.. zaterdag al... Nu nog een manier verzinnen om binnen te komen... Maar gaat wel lukken.. Betalen :/

Waarschuw beheerder
ik stel me de hele dag als Uberslet beschikbaar.. O:)
Waarschuw beheerder
Het zal al best eens gezegt zijn hoor maar welk station moet je hebben??? Wilde op www.ns.nl kijken hoe lang me reis zou duren maar je hebt verschillende om uit te stappen!

Waarschuw beheerder
donateur
is het handig om kisten aan te trekken? want ik weet niet of het van dat mulle zand is want dat is dus echt zuur! wie heeft dr ervaring mee?:D
Waarschuw beheerder
Nog 1 VIP kaartje te koop voor Defqon 1, ze zitten nog met 5 kaarten aan elkaar (als je twijfelt over de echtheid kun je dus kiezen welke je eraf scheurt)

Prijs € 75

martijn999@msn.com

Waarschuw beheerder
ik zou op blote voeten door het zand gaan, loopt toch het beste :D
maar ff serieus: sportschoenen vind ik het fijnste

2 lizzy_84: station almere-strand moet je hebben

Waarschuw beheerder
Het zal al best eens gezegt zijn hoor maar welk station moet je hebben??? Wilde op www.ns.nl kijken hoe lang me reis zou duren maar je hebt verschillende om uit te stappen!

je moet almere strand station hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog meiden die naar Defqon willen? Mijn vriendin heeft een kaartje maar kan wegens ziekte niet mee. Aangezien ik geen zin heb om alleen te gaan ben ik nog op zoek naar iemand om mee te gaan. Misschien zijn er meer meiden waarvan de vriendin niet kan? Eventueel heb ik nog een kaartje te koop voor 60 euro. Dan krijg je mij er alleen wel bij. :)

Intresse: stuur effe PB.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm tis 38 minuten met de trein.. mooi zo, hoef ik pas om 9 uur naar huis :D tot zo laat duurt het niet eens geloof ik :D

*blij*

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
Nog 3 nachtjessss!!!! :bounce: 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt! hard as steen en isian major!
Waarschuw beheerder
Woei voor 20 euro een heli vlucht maken!!!!

Dat moet ik zeker ff doen dan!
Waarschuw beheerder
Ooh het gaat opschieten, de week is bijna doormidden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
2 Noxa: Is het maar € 20,00???!!!

Ik dacht dat ik daar zeker 100 euri voor moest neerleggen en dat doe ik dus niet. Maar zo weinig? Dan maak ik wel 2 vluchtjes!!!

Nog 3 dagen. En 2,5 dag werken nog...
Waarschuw beheerder
€20 is zeker niet veel geld voor zo,n vlucht, maar er zal wel een wachtrij van hier tot Tokio zijn vrees ik, toch maar ff kijken :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
timetable staat op de site van kjoedens
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de heren organisatoren van de "regen"polonaise: de timetable is bekend en ik zou graag van u willen vernemen wanneer we gaan beginnen met onze poging...

Ik neem aan gewoon op de dag. Vanaf 17.00 uur gaat het me niet lukken namelijk...

En ik ga het hier ook vragen: waar is Glenn Wilson gebleven op de timetable????

Waarschuw beheerder
nou als organisator van de 'regen'polonaise wil ik de tijd en plaats bekend maken!!!
ik en HardbazzFreak hadden in gedachten om te startenbij de open air stage (red voor de minder begaafden onder ons :p )
en tijd, zullen we om 15u mee beginnen, dan maken we de ronde langs alle tenten en eindigen zo'n 1,5-2 uur later weer daar.........
en weet er al iemand wie de PF fotograaf is op defqon want er moeten natuurlijk foto's gemaakt worden van deze 'recordpoging'!!

RED:
don diablo 11:00/12:30
marcel woords 12:30/13:45
gizmo 13:45/15:00
pavo 15:00/16:15
dana 16:15/17:30
pila 17:30/18:45
rush 18:45/20:15
luna 20:15/21:45
technoboy 21:45/23:00

Green:
Verdine bel 11:00/11:45
jan liefhebber 11:45/13:15
thomas krome 13:15/14:45
xanno gallois 14:45/15:45
ignition technician 15:45/17:00
umek 17:00/18:45
miss djax 18:45/20:00
d-jay alias&chris king 20:00/21:15
amok 21:15/21:40

Orange:
astrid 11:00/12:15
kiama 12:15/13:15
rank1 13:15/14:30
dave 202 14:30/15:45
kai tracid 15:45/17:00
mark norman 17:00/18:15
cosmic gate 18:15/19:30
yves deruyter 19:30/20:45
francois 20:45/21:45
bas&ram 21:45/22:45

Yellow:
d-jean-d 11:00/12:30
hardbounze dj-team 12:30/13:45
ado the dream 13:45/15:00
igor s 15:00/16:15
nick lunn 16:15/17:30
dj noise 17:30/18:45
charly lownoise 18:45/20:00
lars tindy 20:00/21:15
darkraver 21:15/22:30

Blue:
beholder&balastic 11:00/12:00
gary d 12:00/13:00
super marco may 13:00/14:00
lady tom 14:00/15:00
the prophet 15:00/16:30
zany 16:30/17:45
julian dj&davide sonar 17:45/18:45
the abyss 18:45/20:00
showtek(live) 20:00/20:30
dj isaac 20:30/21:45
alpha twins 21:45/22:45

Black:
dj yves 11:00/12:30
bass d&king matthew 12:30/13:45
rob&mc joe 13:45/15:00
sunny d 15:00/16:15
dano 16:15/17:30
g-town madness 17:30/18:00
outblast 18:00/19:30
wishmaster(live) 19:30/20:00
promo 20:00/21:30
drokz vs.akira 21:30/23:00

Q-beach:
marvin grell 11:00/12:45
carita la nina 12:45/14:30
jeff bounce 14:30/16:15
flowtation 16:15/18:00
kiama 18:00/19:30
diego noriega 19:30/21:00
dee-d 21:00/22:30

welk loopschema we gaan volgen, geef maar suggesties!!!
Waarschuw beheerder
Beginnen bij Don Diablo en vanaf Bass D & King Matthew los in de Black (y)

Waarschuw beheerder
Ik maak effe gebruik van dit algemene topic om mijn gal te spuwen over al die josties, die zo nodig Defqon topic nummer 847 1/3 moeten openen!! :x

Flikker toch op!!!

Waarschuw beheerder
jah kwil zoveel DJ;s zien maja ga ook weer geen algemene safarie over het terrein houden en constand op en neer lopen.....
de hardtrance tent is zowiezo al afgeschreven
denk dak t meeste in de zwarte,blauwe en buiten zal staan:bounce:

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Weet iemand eigenlijk wanneer dat vuurwerk eigenlijk is?!
Vorig jaar was het bij de laatste set van het buitenpodium.
Maar wanneer kwam dat in die set..? begin of het einde van de set en tevens einde festival? :)
Waarschuw beheerder
Ergens tegen het einde van wat ik me ervan herrinner ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon in zwart de polonaise inzetten en doorgaan naar rood
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hard as Steen: (y)

Wil de PF fotograaf zich melden rond 15.00 uur @ red???
Waarschuw beheerder
wishmaster live, dik chill :d

maar scraal dat het maar een half uurtje is :s
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hard as Steen:

15.00 RED (y)........R.V.B.D.B.????;)

Waarschuw beheerder
2 diets: jep R V B D B (y)
voor de andere polonaise-gangers: die is rechts voor bij de box, in de red/open air
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt goed klinkt goed

Waarschuw beheerder
2 ratje: dus afspraak is in de red/open air!!!
15.00 uur, R V B D B ---> rechts voor bij de box :p

Waarschuw beheerder
donateur
beter om 14.00 hoor , eet je hoe druk het is en hoe hard 't dan regent...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan het om 14.00 niet regenen? :s
en het zal weinig verschil maken of je het om 15u of 14u doet

Waarschuw beheerder
donateur
Nou toch wel hoor , heeft met bepaalde dingen te maken op het feest voornamelijk de massa en de weersvoorspellingen

Waarschuw beheerder
maar als het om 15u iets drukker is, dan doen we er gewoon wat langer over om te beginnen met de polonaise :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Waar moet je je aanmelden voor de poloniaise?! :P

Waarschuw beheerder
heb je bij deze gedaan........
moest eerst bij HardbazzFreak of bij mij gebeuren via pb'tje maar kan nu ook via hier

startplaats en tijd = rechts vooraan bij de box in de red area om 15.00 uur
Waarschuw beheerder
je gaat toch geen foking polonaise lopen op defqon, tis daar toch geen foking carnaval.

ik weet well, ik ben daar om te stampen en niet om een polonaise te lopen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wij doen ook geen normale polonaise ThreaxX!

Op DefQon doen wij een "stampende" polonaise...:yes:

Waarschuw beheerder
ja threaxx, even goeie vrienden hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Een man (32) uit 's Hertogenbosch is tijdens de opbouw van het Defqon One Dancefestival in Almere ernstig gewond geraakt.

Tijdens het installeren van een steiger in een van de tenten viel hij van ongeveer 8 meter hoogte omlaag op een betonnen plaat. De traumahelicopter moest komen om assistentie te verlenen.

Vervolgens is de man met onbekend letsel overgebracht naar het AMC in Amsterdam.

Waarschuw beheerder
donateur
hier wat pics van de opbouw
http://www.kingdom.demon.nl/
wordt echt supergroot :D

trouwens voor de mensen die met travel.nl gaan. ik had net gebeld omdat ik nogsteeds geen kaartjes had ontvangen. maar die sturen ze dus niet meer op, ze hebben een namenlijst in de bus

Waarschuw beheerder
wow wel k*t voor die man die mee hielp opbouwen :S

Waarschuw beheerder
knap lullig voor sow'n gozer probeerd die het voor ons allemaal optijd neer tezetten en alles veilig vast temaken is die zelf vergeten om z'n riempie vast temaken aan een veiligheidshaakje

nou laten we maar hopen dat het goed met hem gaat we zullen extra hard voor hem stampuh

zie jullie zaterdag wel

massoooooooooooooooooool
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad niet best van die kerel. Aan z'n leeftijd te zien nog jong ook. Misschien zou hij zaterdag zelf het eindresultaat gaan bekijken.

We zullen aan hem denken...
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker erg zeg:s......wens hem veel sterkte(f)!
Waarschuw beheerder
kan je je jas ophangen daar vorige jaar niet op gelet toen was het ook warm genoeg om zonder jas te gaan
Waarschuw beheerder
Op DefQon doen wij een "stampende" polonaise...

in dat geval is het wel een goed idee die polonaise.

maar ik doe toch niet mee :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb nog twee defqon kaartjes wilt
iemand ze van me kopen? 70 p.s.
he mensen iemand nog een kaartje kopen ik heb er wegens omstandigheden eentje over voor 50 euro in omgeving waalwijk
Waarschuw beheerder
2 defqonkaartjes voor 130 euro....?
is iemand geintereseerd?

Waarschuw beheerder
donateur
ja iemand enig id of je je jas kan ophangen

Waarschuw beheerder
donateur
ja iemand enig id of je je jas kan ophangen
Waarschuw beheerder
Je kan kluisjes huren daar (y)

Waarschuw beheerder
ja maar voor kluisje moet je wel vroeg zijn :yes:
Waarschuw beheerder
iemand behoefte aan 2 defqonkaartjes?? 50 eu PP??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
welke area zijn jullie te vinden?
Waarschuw beheerder
De black voornamelijk :bounce:
Waarschuw beheerder
Black voornamelijk en wil rush/technoboy zien :bounce:

Waarschuw beheerder
ik heb zinnnnn, heb ook echt gewoon HET perfecte truitje gekocht vandaag voor defqon B)
Waarschuw beheerder
donateur
welke area zijn jullie te vinden?

Green:d

Red:d

En met de polonaise natuurlijk overal;)!

1 day left......
Waarschuw beheerder
Ik oefen de regendans alvast :jaja:
Waarschuw beheerder
wel zonde van het weer :'(

Heb er meteen minder zin in :(

Als er straks 20.000 ofsow zijn en dan gaat het regenen dan vlucht iedereen de tente nin :X

ppffff

Hoop dat er genoeg EHBO mensen zijn :yes:

Waarschuw beheerder
hier in het zuiden is het nog steeds droog :S
zal het weer morgen wel meenemen :p
Waarschuw beheerder
Het zal me jeuken, natuurlijk is het jammer van de eventuele regen maar we gaan gewoon lekker lol maken, komt helemaal goed (y)

Wel jasje aan he tegen de kou ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal me jeuken, natuurlijk is het jammer van de eventuele regen maar we gaan gewoon lekker lol maken, komt helemaal goed

Juiste instelling (y)(y)!

Wel jasje aan he tegen de kou

Logisch:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen,

het is inderdaad bout van het weer, maar laten we gewoon allemaal onze positieve energie meenemen en dan houden we het vanzelf wel warm

Ik heb mijn doorzichtige regenjas bij me hoor!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar waren de voorspellingen toch ook wat minder???

Waarschuw beheerder
vorig jaar was het ook minder ja, maar toen trok het ongeveer 12u helemaal open en werd het tegen de 30 graden :D
die temperatuur zullen we dit jaar niet halen maar toch!

Waarschuw beheerder
:'(ik moet er gewoon bijna van huilen ik wil ook :@ hellllp

please wil er iemand 2 kaartjes kopen dan kan ik ondanks me poot misshcien tog nog een leuk weekendje van maken zal egt toppie zijn

Waarschuw beheerder
op krukken gaan :p
ik zit ook onder schrammen, blauwe plekken en bulten van njoy en laat me ook niet tegenhouden

Waarschuw beheerder
helemaaal losssss morge :bounce::xtc::bounce::xtc::bounce::xtc::bounce::xt­c::bounce::xtc::bounce::xtc::bounce::xtc::bounce::­xtc::bounce::xtc::bounce::xtc:
Waarschuw beheerder
Nog 24 1/2 uur :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
kutzooi :x ik zit me hier toch een verkoudheid te krijgen.. straks ben ik nog ziek morgen.. kan ik nog niet gaan :( nou ja, we zien het wel..

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja mensen

Morgen gaan we met ze allen weer naar het (oh zo zonnige :S ) almere strand
om
weer eens flink onze naat te gaan.
Om alvast een beetje in de stemming te komen:
mooie fotos van vorig jaar:

[img cacheid=0001ee3b0006ba46d250fd321a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/002315-146868-obi-325.jpg[/img]

[img cacheid=0002de8f0006ba4816c043931a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/010388-334573-obi-037.jpg[/img]

[img cacheid=0002de900006ba49dea8f9061a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/023705-883380-obi-350.jpg[/img]

[img cacheid=0002de910006ba4a6a3a6ac81a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/045437-275875-obi-364.jpg[/img]

[img cacheid=0002de920006ba4c323b8c7a1a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/064082-010865-erik-052.jpg[/img]

[img cacheid=0002de930006ba4f6914665e1a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/111787-610330-carlos-237.jpg[/img]

De tent der tenten: The BLACK!!!!

[img cacheid=0002de950006ba504818ca481a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/062408-170468-obi-341.jpg[/img]

[img cacheid=0002de970006ba52b23ee0ea1a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/338123-742703-obi-046.jpg[/img]

Deze moest er gewoon ff bij, hangt dus een :kwijl: sfeertje :devil:

[img cacheid=0002de990006ba548940cbc01a0052dbbb]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/043427-626272-erik-094.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
De sfeer is gezet (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gooi ik dit filmpje er nog ff bij :9
Waarschuw beheerder
donateur
kutzooi ik zit me hier toch een verkoudheid te krijgen.. straks ben ik nog ziek morgen.. kan ik nog niet gaan nou ja, we zien het wel..

Heb ik al sinds woensdag. Gewoon veel hoestdrank, vitamine en paracetamol nemen.

Wedden, dat jij dan staat te springen zaterdag op DefQon???

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er zin an :P

Waarschuw beheerder
oei die foto's geven alleen nog maar meer zin in morgen :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN

heel veel zin dus ;p

Waarschuw beheerder
nou emma, volgens mij heb jij het woordje 'zin' voor het hele forum hier gebruikt :p
Waarschuw beheerder
Zin waarin??? ;)

Waarschuw beheerder
in het lekkere weer van morgen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen is het zover :P
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah we gaan lossssss morgen :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
iemand kaartje kopen? 20 euro
Defqon is toch een kutfeest

....OH! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hahahah (y)

ik zal kijken of je lelijke hoofd morgen ergens zie ronddwarrelen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb vandaag nog geen drupje regen gezien en tis verder echt lekker buiten....zullen de weergoden misschien ongelijk krijgen over morgen.....I HOPE SO!
Waarschuw beheerder
Pluutje mee in de kluis :x
Waarschuw beheerder
Nog 1 Dagje!!!!!!!!....

Heb er zin in!!..Komt helemaal goed morgen.. ook met het weer.. voel het gewoon!:P
Waarschuw beheerder
Piet Paulusma zegt het volgende over het weer:

Morgen is het half tot zwaar bewolkt weer met af en toe zon en enkele buien, misschien nog met onweer in het oosten van het land. Het is koel met maximumtemperaturen die komen te liggen tussen 16 en 18 graden. Het waait matig tot vrij krachtig uit het noordwesten. In de nacht naar zondag volgen er opklaringen en zakt het kwik tot rond 7 graden.

Waarschuw beheerder
donateur
Pluutje mee in de kluis

Mogen die wel mee naar binnen? Ik gebruik hem natuurlijk tegen de regen maar er zijn misschien wel mensen die elkaar de hersens ermee willen inslaan:s??
Waarschuw beheerder
Piep P is een kk mongool die in de brand moet worden gstoken :[

zo die frustie is er uit :P

KRZa ronddwarrelen zal ik zeker :O hehehehe

rond en in de blacktent :bounce:
Waarschuw beheerder
In de black regent het ook :jaja: Zweetdruppels welteverstaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Nog 1 kaartje te koop bij MOI...
Wegens een geldtekort ben ik bereid mijn kaartje te verkopen. En natuurlijk gewoon tegen de normale prijs: why not?

Laat nog snel wat weten vandaag op mijn profiel!!!
Waarschuw beheerder
Heb er zin in (Y) Ga me niet druk maken om het weer, kan er toch weinig aan doen.
Waarschuw beheerder
KUT!!!!

ben ik tering zooi verkouden, hoest me de longen uit het lijf!

1 ding weet ik wel, als dat morgen om +- 13.00 nog niet beter is, ga ik ook aan medicijnen over, alleen dan van de nachtapotheker!

voel je je gelijk weer beter dan nooit tevoren :P
Waarschuw beheerder
nog 1 kaartje te koop voor defqon, 60 euro
bellen op 0626702586
Waarschuw beheerder
Heb vandaag nog geen drupje regen gezien en tis verder echt lekker buiten....zullen de weergoden misschien ongelijk krijgen over morgen.....I HOPE SO!

Ben bang dat de weergoden ons in de steek zullen laten Diets :S

Maar dat zal de pret uiteraard niet drukken :D

:bounce: DEFQON HERE WE COME...!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weer of geen weer... feesten zullen we :bounce: :bounce:

Ik heb er echt onwies veel zin in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat het niet hetzelfde weer is als vorig jaar. 25 graden en volop zon creert toch een wel een heel ander sfeertje.

Maar heb zelf toch geen kaartje kunnen krijgen dus ik lees de verhalen morgenavond wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar 1 nachie en dan gaan we helemaal los!! :bounce:
Gruwelijk veel zin in :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hakkuh en Knalluh as een Malluh :P
Waarschuw beheerder
Hhahaha dat wordt kickuhhh morgen.... kijk 1s naar buiten!! :-D Feesten zullen we weer of geen weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat zal de pret uiteraard niet drukken

:d Joh, wij vermaken ons toch overal Mars, hahaha;)!
Waarschuw beheerder
ik heb nog twee defqonkaartjes
iemand die ze wilt over kopen van
me plaaaeeessseeee
60 euro p.s.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand toevallig wat de kans op regen is??
Artiest Genic
Waarschuw beheerder
donateur
straks lekker die kant op :) vroeg hoor 6.30 opstaan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
er is 70% kans op regen ja....het gaat nie 70% van de dag regenen;)
Waarschuw beheerder
hier schijnt de zon al en ik zie weinig wolken :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb geen zin meer
Waarschuw beheerder
donateur
hou op
klote feest

Waarschuw beheerder
whaaaaaaaah wij vertrekken zo heb er echt zoooon zin in!!!!!!! wordt eg megaaaa :D
Waarschuw beheerder
donateur
weer iemand die er zin in heeft :/
Waarschuw beheerder
Sow ik zit er helemaal klaar voor. We vertrekken zo en ik heb er superveel zin in!!! Het zonnetje schijnt hier nu maar hopen dat het in Almere ook schijnt en dat het weer allemaal wel meevalt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog paar uurtjes en dan gaan we helemaal losssss!!!:bounce:
Ja sorry,ook ik heb gruwelijk veel zin :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Zowdan, nog ff en dan :bounce: op Almere Beach!!!

Twas vanochtend zonnig in Delft, maar de regen is al langzaam naar benee gekomen :( Maar goed, me tas is al ingepakt, kan me tussendoor 2x omkleden, dus lama komen!!!! :flower:

Kheb er iig zin in!!!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
woei, nog 1 uur en de bus vertrekt :D
ff vast wat alcohol nuttigen zo :yes:
is hier in zuiden zonnig, maar voor hoelang :S
Waarschuw beheerder
Is er iemand die gebruik gaat maken van die kluisjes?
want dat wil ik ook gaan doen maare
strax is het vol of wat dan ook,
en ik ga niet met een tas daaro lopuh :/
Waarschuw beheerder
ja ik ga zkeer gebruik maken van een kluisje! maar met 4 andere maten duss en als je optijd gaat zijn er nog genoeg was met Mysteryland ook zoo afgelopen keer... Tot in de middag nog genoeg kluisjes maarja ze gaan zeker wel op dus ga maar vroeg weg ;)

Ik ga over een uur en dan.... :D:D :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: heb er zinn IN :D:D:d
Waarschuw beheerder
kluisje :respect:

handig voor truien en voor de dames het tasje natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
xantrex 19 juni 2004 07:37

donateur! hou op
klote feest

wat is het nou??

Waarschuw beheerder
Het hagelt nu hier (zaandam)
Waarschuw beheerder
De zon schijnt nu hier (emmeloord ==> FLEVOLAND!)
Waarschuw beheerder
Het regent heeeeeeel hard en hagel en beetje onweer
en het is pikke donker :/
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat er weer AFCA hooli's komen om tegen rotterdammers te vechten mafkezen
Waarschuw beheerder
donateur
Hier schijnt gewoon de zon :) Almere dus he :)
Waarschuw beheerder
In Dronten (FL) regent/hagelt het.. Maja weer of geen weer heb er echt gigantisch veel zin in :D

Waarschuw beheerder
hier in bussum regende het net ook al ff en das toch aardig in de buurt van het almere strand maar we gaan er gewoon een knal feestje van maken!
Waarschuw beheerder
donateur
Volle bak zon, weinig wolken... dit is positief :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zonnig, half bewolkt, stevige stormvlagen af & toe... en verdacht rustig op Pf

576 leden, 149 gasten online

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben hier Darks :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook! :yes: Zou misschien wel gaan, maar heb geen vervoer.. en schijnen allemaal hekken in t water te staan dus via t water naar binnen komen gaat niet lukken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
he gelukkig, toch nog 1 van mijn vriendjes hier :lief:

:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
twéé zelfs :O

ja, jij zou toch met een helicopter, TJ?

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ook nog bijna zijn gegaan omdat 1 van mn Pf-dinnetjes opeens alleen moest en die had daar onwijs de balen van dus heb ik me maar opgeofferd :P alleen toen kon ze met 2 vriendinnen mee maar ze vond t wél heel lief van me :)
Waarschuw beheerder
donateur
Darks de liefste :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat ging dus niet door :/ vond het al een vreemd verhaal, maar ik had zoiets van "fuck it, zie vanzelf wel of het doorgaat of niet".. dat ging dus niet door, zouden we misschien per boot gaan, maar dat gaat dus ook niet door :( dan maar wachten tot vrijdag.. lekker feesten in Duitsland :yes:

ik zou ook nog bijna zijn gegaan omdat 1 van mn Pf-dinnetjes opeens alleen moest en die had daar onwijs de balen van dus heb ik me maar opgeofferd

Je bent echt een schatje Darks :$

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t wel wat hebben zo'n jonkvrouwe in nood :D (en natuurlijk die kop van Xanno als hij mij dan tóch zag)

en t was 1 van mn trouwe envelopjes-klikkers dus dan kon ik een keertje wat terugdoen (en weer eens lekker impulsief zijn)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wees een ridder en doe het dan ook!! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja een echte witte ridder op een blinkend paard :D

maar nu kan ik tenminste mn energie opsparen voor Awake (ik ben tenslotte ook geen 18 meer he?)

en dan is daar morgen nog de verjaardag van Saskia / Hardcoremeissie op T-Time waar toch écht heen moet dus een feestje zie ik dit weekend heus nog wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Blinkend nog wel! Heb je nieuw oppoetsmiddel ontdekt?? :D

Energie opsparen?? Nergens voor nodig joh O:)

Wrijf het er nog maar ff lekker in dat jij wel naar een feesie gaat dit weekend en ik niet.. want zie DefQon niet echt doorgaan eigenlijk :/ dan maar thuis een feestje bouwen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ach, een écht feessie zit in jezelf toch? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Valt het ZO op dan?? :p

Waarschuw beheerder
donateur
bij jou wel hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal ik dan maar opvatten als een compliment o:)

Weet jij toevallig iets leuks te doen in de buurt van Utreg wat gratis of heel goedkoop is? Al is het vanavond?? Heb echt zin om te dansen!! Iets teveel koffie gedronken denk ik :p
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik ook wel, maar misschien wist jij wat :[
Werkzaam bij PartyGuru
Waarschuw beheerder
Filmpje defqon1 2004:
www.djrob.nl/defqon.wmv

Binnenkort een groter filmpje op www.djrob.nl

Groetjes,
ScreamOnline
Scream On The Internet!

Waarschuw beheerder
donateur
En jahaaa.... hij is er hoor!

Het grote "Hoe was Defqon" topic!

(om verwarring te voorkomen gaat DIT topic nu ff dicht dan is er wat minder verwarring :P )