1 volger · 118250x bekeken
tis wel zo'n wijventrucje tog
tja hoezo principes, als hun nu zo dom zijn om muntjes te geven.. ik begin er wel wat in te zien eigenlijk!
klopt...
doe ik ook wel eens bij een of andere kerel die ik nie ken als me geld op is
whaha
donateur
haha, meesterlijk

Idd, bij vrouwe zou het beter werke
het werkt gewoon bij vrouwen...
Volgens mij zijn die 2ehands aussies van mij ook door vrouwen gemaakt, nu is bij de 3e ook al het hangertje er vanaf
Blijkbaar er dus afgevallen/afgebroken toen ie in t wasmachine zat

Toch maar snel eens een keertje op zoek naar een aussie-shop in de buurt, waar ze die hangertjes los verkopen.. en dan op naar de kleermaker!
Toch maar snel eens een keertje op zoek naar een aussie-shop in de buurt, waar ze die hangertjes los verkopen.. en dan op naar de kleermaker!
Sja ik weet t ook niet
Heb altijd pech met dingen die ik koop, mankeert altijd wel weer iets aan, of weet ik veel wat.. zo dus ook met die versterker voor in mn auto, heb ik maar weer teruggegeven aan Ron, dat die m maar terugstuurt of laat onderzoeken of iets.. radio / cd-wisselaar die in auto zat toen ik m kocht, was al wat gaar, met heel gammel frontje.. draaitafels die ik tijd terug had gekocht, hebben mankementjes.. vroeger o zo vaak vanalles kapot gehad aan mn fiets, waarvan k zelf ook zo vaak niet eens wist hoe dat ineens kon gebeuren 
Tis ook altijd t zelfde liedje, wor dr strontziek van
Tis ook altijd t zelfde liedje, wor dr strontziek van
donateur
misschien die Raider wel, die nog wel es van die jasjes via PF verkoopt 
misschien weet hij wat van die hangertjes te regelen...
misschien weet hij wat van die hangertjes te regelen...
donateur
het is trouwens al donderdag, dus is het de vraag wat we voor aanstaande zaterdag af gaan spreken 
heb net al met Dennis en Fleur afgesproken om de pendelbus van half 10 te pakken, leek ons wel leuk om vanaf 't begin d'r al te zijn
dus half 9 op het Jaarbeursplein bij de trap? of bij de kluisjes?
heb net al met Dennis en Fleur afgesproken om de pendelbus van half 10 te pakken, leek ons wel leuk om vanaf 't begin d'r al te zijn
dus half 9 op het Jaarbeursplein bij de trap? of bij de kluisjes?
Heb t al aan Eva en Ralf nagevraagd.. bij Geretti kan je die kopen (aldus Ralf), en die zit er eentje in Helmond.. heb ik paar jaar terug mn allereerste aus gekocht
Morgen of volgende week eens keertje daar naartoe gaan dan, en dan naar de klerenmaker. Tnx voor de hulp iig 
Ik had het net met Shirley ook al over de treintijden, maar hun groepje komt blijkbaar pas om 20:08 in Eindhoven aan, is niet handig voor mij, zou ik een half uur moeten wachten.. en dan zijn we om 21u pas in Utrecht..
Noortje ging dacht ik ook pas later, die had een verjaardag ofzo.. dus wordt het denk ik wederom in mn uppie naar Utrecht toe gaan.. maar daar ben ik dan ook zo rond 20:30 denk ik, als ik rond 19:00 de bus pak hier..
Ik had het net met Shirley ook al over de treintijden, maar hun groepje komt blijkbaar pas om 20:08 in Eindhoven aan, is niet handig voor mij, zou ik een half uur moeten wachten.. en dan zijn we om 21u pas in Utrecht..
Noortje ging dacht ik ook pas later, die had een verjaardag ofzo.. dus wordt het denk ik wederom in mn uppie naar Utrecht toe gaan.. maar daar ben ik dan ook zo rond 20:30 denk ik, als ik rond 19:00 de bus pak hier..
donateur
ok, dan wordt het half 9 
dan sta ik wel bij de kluisjes
ik hoef maar 14 minuten met de trein
dan sta ik wel bij de kluisjes
ik hoef maar 14 minuten met de trein
donateur
ok, dan
gezellig 
dan hebben we nog wel ff sms/telefonisch contact
dan hebben we nog wel ff sms/telefonisch contact
donateur