Altijd maar uitstellen he
Ik ben nu ook bezig om bij alle cups 3 sterretjes te halen, maar valt idd nog vies tegen! Bij 100 cc moet ik nog paar cups 3 sterren halen, bij sommige haal ik steeds maar net 2 sterren en bij die missies heb ik al 3 of 4 werelden uitgespeeld, allemaal met 3 sterren Maar pff die zijn soms lastig! vooral die met King Boo als eindbaas
Mja, ietsje beter als vorige keer, maar mja, nog steeds wel beetje belabberd.. vet droge smoel, kreeg heel droog speeksel..en mja, iedereen vond m wat zwaar vallen, lagen meerdere mensen wel ff n uurtje op bed.. zelfs Dennis zei dat ie t er wat zwaar mee had
(maarja, die had volgens mij ook een hele muffin gegeten, plus meer bier en joints erbij gehad).. maja, ik ook rond 10:00 al aan t bier, en rond 12:30 met zn allen aan de spacecake, zonder al te veel gegeten te hebben.. sja, dan wil dat nogal lukken he
en dan ook nog eens meteen gaan zwemmen, na die space-cake
Ik ben nu ook bezig om bij alle cups 3 sterretjes te halen, maar valt idd nog vies tegen! Bij 100 cc moet ik nog paar cups 3 sterren halen, bij sommige haal ik steeds maar net 2 sterren
Pfff hou op, ik zie weer die kleedhokjes voor me
Daar word je dan para van
wedden...
't ging er om dat je niet verslaafd zou zijn... maar naar mijn idee ben je dat wel, als ik es terug lees wat je zoal consumeert op 1 zo'n avondje
wees nou eerlijk, das toch niet goed? of wel?
je lichaam vraagt steeds om meer, om maar het zelfde effect te krijgen... en je bent nog zo jong, en ook nog es in de groei
Q is al wat ouder en verstandiger
wees nou eerlijk, das toch niet goed? of wel?
Ik was het zwembad uitgevlucht en toen ik eindelijk die dingen had gevonden en me aan stond te kleden, ging de rest om me heen vanaf alle kanten "NIELS NIELS NIELS" lopen schreeuwen
En ze hoeft niet meer te groeie..