1 volger · 129142x bekeken
ben nu al verslaafd
Snel keertje MarioKart kopen dan, met zn allen na n feest tegen elkaar gaan scheuren
Wist ik toch niet!!
Had ie volgens mij toch al eerder hier op t topic gezegd?
Whehe Ga sollicitere dan
nup..
geen centreparcs in de buurt hier..
en ben nu weer druk naar school aant gaan he
ik heb mariokart op nintendo 64..
das net zo leuk..
Heb dat n beetje gespeeld bij Niels op zn N64, maar ik vond t maar bagger, rare besturing en dat slippen werkt ook voor geen meter
slippen moet met dat linkse knopje aan de 8erkant...
Zeker weten!!!
Ik versla Rob gewoon
ghehe...
yeah WRIGHT!!
BASSHOERE!!
Ja echt hoor
zei k tog..
BASSHOERE..
zijn nou emaal beter dan de rest..
En zeker als je met meerdere mensen tegelijk speelt, bij voorkeur bekenden 
Mario Smash Football ging anders ook lekker, samen met Dennis en Tim!
Vind t fijner om in je eentje tegen anderen te spelen, had ook 3 keer gewonnen toen ik tegen Tim en Dennis speelde.. damn dat ging er echt wel op!
En idd, tis leuker / spannender als je die Super Strike uitzet..
Mario Smash Football ging anders ook lekker, samen met Dennis en Tim!
smash football is zeker erg tof echt 1 van de betere partygames gewoon verstand bijna op 0 en gaan met die banaan
OF dus juist niet! Niet verstand op nul, maar tactisch spelen, soms met wat geluk, veel beuken en je items gebruiken, dan kan t soms behoorlijk chaotisch worden, vooral met meerdere spelers dus! En al helemaal als de spelers allemaal vrij ervaren zijn, kan je een stevig potje voetbal verwachten, geweldig!
ik zeg toch ook bijna op nul niet helemaal 
maar goed ik heb lange tijd pes4 en 5 online toernooien gespeeld en daar voetbal ik toch wel veel tactischer dan in smashfootball, tuurlijk gebruik je tactiek maar die heeft vaak niet zo veel diepgang als in een echte voetbal sim, schakel gewoon me hersens genoeg uit dat ik nog wel goed kan spelen met dat spel
maar goed ik heb lange tijd pes4 en 5 online toernooien gespeeld en daar voetbal ik toch wel veel tactischer dan in smashfootball, tuurlijk gebruik je tactiek maar die heeft vaak niet zo veel diepgang als in een echte voetbal sim, schakel gewoon me hersens genoeg uit dat ik nog wel goed kan spelen met dat spel
donateur
tot die tijd mag ik em vast wel van Wilco lenen 
donateur
hij is nou veel dat spel van Pokemon Pinball aan het spelen 
mogguh, trouwens
mogguh, trouwens
OF dus juist niet! Niet verstand op nul, maar tactisch spelen, soms met wat geluk, veel beuken en je items gebruiken, dan kan t soms behoorlijk chaotisch worden, vooral met meerdere spelers dus! En al helemaal als de spelers allemaal vrij ervaren zijn, kan je een stevig potje voetbal verwachten, geweldig!
Was te merken afgelopen weekend, jullie hebben heel wat potjes gedaan volgens mij
tijd dat pointblank DS uit komt
Nog niet van gehoord
vind ik persoonlijk ook wel ja
Het is ook echt uitdagend... ik bedoel wil je drie sterretjes bij je naam hebben dan ben je echt wel ff zoet
donateur
is koel 
heb net Animal Crossing: Wild World gekocht
heb net Animal Crossing: Wild World gekocht
donateur
geen zin in