Partyflock

Forumonderwerp · 676708
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar waar jullie je het meest aan ergeren op de weg.
of dat nou op de fiets is of met de auto.
of het openbaar vervoer.

hier mag je helemaal los gaan. :D

Waarschuw beheerder
idd bejaarden:S

Waarschuw beheerder
Politie
Waarschuw beheerder
omdat ze zo hard rijden zeker?

Waarschuw beheerder
overslaande dubbel cd's :yes:
Waarschuw beheerder
eigelijk alles en zeker als ik net wakker ben!
Dan gaat altijd alles mis!
Waarschuw beheerder
bussen die stoppen nergens voor en maken hun eigen regels. hoe vaak ik al wel niet bijna door un bus ben geschept..:s agjaa. die lui maken denk ik ook wel veel mee in het verkeer.
Waarschuw beheerder
van die mensen die niet door willen rijden
Waarschuw beheerder
treinen en bussen :@
Waarschuw beheerder
Mensen die zich altijd aan de aangegeven snelheid houden :yes: :jaja:

en mensen die moeten nadenken welke pedaal ook alweer wat deed

Waarschuw beheerder
overslaande dubbel cd's

dan moet je maar iets netter met je cd`s omgaan hoor kaartje;)

Waarschuw beheerder
mensen die me aanrijden op n zebrapad
Waarschuw beheerder
mensen die onnodig links rijden en mensen die onnodig agressief rijden. Gisteren keihard moeten remmen omdat we ingehaald werden door een Twingo (??) op een 2 * 1 baans weg terwijl er ook een tegenligger aan kwam. Twingo miste ff het vermogen om echt in te halen.....
Waarschuw beheerder
ik erger me aan mensen die geen richting aan geven op de rontonde

DAAR WORT IK SCHIJTZIEK VAN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die onnodig links rijden
Mensen die op een 3 baans weg in het midden blijven rijden %-)
Mensen die je afsnijden, mensen die je ophouden, mensen die denken alleen op de weg te zijn, van die sukkels die in een grote bak rijden en daarom denken dat de hele weg van hen is %-)

Iedereen op de weg :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe dat ook niet vaak, richting aan op de rotonde, je ziet vanzelf wel waar ik heen ga ;d

Waarschuw beheerder
DAAR WORT IK SCHIJTZIEK VAN!!!

Apart, dat krijg ik van mensen die 'word' met een 't' schrijven. :D.
Waarschuw beheerder
WORT

Hier word ik schijtziek van ;)

Ik geef altijd richting aan naar links op een rotonde :)

Waarschuw beheerder
En Gekke Meneer ook al, zie ik. Massahysterie. (Y).
Waarschuw beheerder
mensen die me aanrijden op n zebrapad

moet je daar maar niet lopen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Aan (brom)fietsers !

Voornamelijk de jeugd, die overal tussendoor zigzagt en denkt altijd goed weg te komen. Rijd je ze aan, dan zit je fout.

Mijn auto is niet veel geld waard, en ik durf het spelletje wel aan :) Probeer maar bumper te kleven met je scootertje.. :[
Waarschuw beheerder
Ik erger me zo'n beetje overal aan in het verkeer.

Maar vooral aan bejaarden die met hun neus tegen de voorruit gedrukt zitten, en nog steeds niks zien, en rijden als een debiel. :[

Kinderen zijn ook wel eens hinderlijk, en bussen al helemaal :@
Waarschuw beheerder
Aan bepaalde mensen in het verkeer..En dan doel ik vorrnamelijk op mensen die zich niet aan hun snelheid houden maar er weet niet hoeveel km's onder gaan zitten en het verkeer maar ophouden :bah::kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euh ik erger me overal aan volgens mijn bijrijders (hebben ook altijd commentaar op me).

ik erger me aan:
- jongens in sportauto's die willen racen (maar het soms nog verliezen ook uitzonderingen daar gelaten)
- Almeerse stoplichten die op rood gaan en voor je stil staat alweer op groen gaan :@
- VROUWEN ACHTER HET STUUR !!! (ook uitzonderingen daar gelaten)
- geen richting aangeven op rotonde
- LANGZAMER rijden dan toegestaan is (jaaa vorige keer vrouw in bmw z3 en die reed BIJNA 50 waar je 80 mag)
- Bouwverkeer (denken alles te mogen)
- bussen die opeens gaan rijden zonder richting aan te geven en zonder te kijken wat er naast ze op de weg aanwezig is.
- Buitenlanders (vooral tjechen of hoe ik dat ook schrijf... die hebben schijnbaar andere regels want ze rijden je zowat van de weg af)
- slecht wegdek (slaat cd over :@ )
- Dode dieren op de weg (ben dan meteen misselijk nadat ik dat gezien heb).

En er zullen er vast binnenkort nog wel een paar te binnen schieten dus die noteer ik hier dan nog wel ff :D
Waarschuw beheerder
nee aan de politie heb ik nou eigenlijk net GEEN hekel..
W8 nog steeds tot ze me keer blaastest afnemen of weet ik veel met wat voor reden aanhouden..
Maar kom er telkens weer vanaf met alleen zwaaien ( jaa zwaaien bijna altijd naar me en ik heb GEEN idee wie het zijn).

Gisteren zat er hele tijd politie auto achter me.. mijn ma en ik lachen..nou ben ik de lul (en grapjes erover maken).
Ging helemaal mee naar de parkeerplaats etc.. Maar ja toen ik ging parkeren reden hun door (bleek hun dagelijkse ronden te zijn :( )
Waarschuw beheerder
Ik erger me het meest aan de allochtonen hier in Rotterdam Zuid die geen Nederlandse verkeersregels kennen. Die lui lopen overal door, zonder om zich heen te kijken. :@ Erg irritant.. dit is trouwens als ik op de fiets zit.

Als ik in een auto zit erger ik me het meest aan van die macho sjappies die lopen te bumperkleven, asociaal hard en gevaarlijk rijden en mij lopen op te jagen. :@

Verder eigenlijk nergens last van. :)
Waarschuw beheerder
donateur
-mensen die je er snel ff voorkruipen
-langzaam rijdende mensen
-politie

Waarschuw beheerder
Vrouwen.....
Nee hoor geintje.

De typische zondagsrijder en "aso's".
Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me aan mensen die niet met het verkeer meerijden!

Rijd iedereen 140, moeten hun weer 100 gaan rijden! Das veel gevaarlijker als te hard rijden!
Waarschuw beheerder
bumperklevers
als er zo iemand achter me zit ga ik chronisch 2 km onder de toegestane snelheid rijden
moeje ze dan eens beledigd zien kijken

*aggresief weggebruik
*'blauwe' halogeen koplampen dat is zoooooo zwaar irrittant, je ziet meteen geen klap meer wat er verder om je heen gebeurt
*automobilisten die niet weten waar ze heen willen en dan ineens vol op de rem gaan staan omdat ze toch nog ff gauw hier naar links willen

en nog veeeeeeeeeeel meer
Waarschuw beheerder
zakenlui met capsones die het liefst over je heen willen!
zondag toerders die denken dat ze de enigste zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
bumperklevers

mensen met alcohol op

mensen die NIET in kunnen schatten

Roekeloos rijgedrag

Fietsers die zichzelf maar effe voorang geven

Scooters

mensen die de weg aan het zoeken zijn en continue op hun rem staan

Ouderen in het verkeer die hun beste tijd wel hebben gehad (zie mijn opa!)

Zondagsrijders

Huisvrouwtjes die alleen hun auto gebruiken om effe boodschappen te doen

Mensen met dikke lease wagens die denken van: "Oh ik rij toch in een auto van een halve ton, dus ik druk hem wel effe voor"

Aggresief rijgedrag

Mistlampen gebruiken terwijl het onnodig is.

Mensen die te zacht rijden

en poltie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(boeren)Trekkers die niet aan de kant willen gaan :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Gracie: dat "blauwe" licht heet Xenon.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
drugs/alcohol in verkeer
Waarschuw beheerder
vanaf nu schrijven we op dit forum word met een T ok?
Waarschuw beheerder
Enzie tnx :bloos:
ik weet dat allemaal niet zo goed
maar wel dat het irritant is ;p

Waarschuw beheerder
mense die te zacht rijden en je op dat moment niet in maghalen:@

Waarschuw beheerder
Mensen die hun richting niet aangeven op rotonde's :@

Waarschuw beheerder
Graag gedaan (F)
Waarschuw beheerder
Mensen die hun richting niet aangeven op rotonde's

Too lady X he we hebben een match ;p
Waarschuw beheerder
Vliegjes!!!! Haal je ze van je af en maak je ze per ongeluk dood, weer een vlekje erbij :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat dacht je van die mensen die 40 rijden waar ze 50 mogen
Waarschuw beheerder
Van die asociale oudere mensen die overal voordringen en als je er wat van zegt ze een bek naar je trekken waar zelfs ik niet tegen op kan! En dan maar klagen over de jeugd van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Bumperklevers :/

Waarschuw beheerder
Politie..! :bah:
Waarschuw beheerder
bejaarden :(
voetgangers:(
politie:(

Waarschuw beheerder
scootertjes met van die irritante gasten erop die niet aan de kant gaan.
en fietsers

Waarschuw beheerder
Als ik in de auto zit erger ik me aan scooters/brommers/snorfietsers/fietsers/voetgangers

Als ik aan het fietsen ben, erger ik me aan automobilisten/ scooters/brommers/snorfietsers/voetgangers

En als ik loop erger ik me aan automobilisten/scooters/brommers/snorfietsers/fietsers

:yes:

Waarschuw beheerder
links rijders
Mensen die onnodig links blijven rijden...
Bijvoorbeeld van die mensen die op een driebaansweg constant op de middelste baan blijve terwijl er in de verste verte niemand te zien is op de rechterbaan...GA DAN NAAR RECHTS KOE!!!!!!
Of mensen die zo f**** langzaam optrekken bij stoplichten enzo...
Ow ja, en mensen die net zo lang wachten (bij oversteken ofzo, of als ze een voorrangsweg op willen rijden) tot er weer een auto komt, en dan hadden ze AL MAKKELIJK 10X voor die auto gekund...:S
Ow ja...en mensen die 60 gaan rijden waar je 80 mag...VOOR DE ZEKERHEID....!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Huismoeders die elkaar al fietsend tegenkomen. Die gaan dan op een onmogelijk punt stil staan en uitgebreid kletsend het verkeer hinderen, zonder dat ze ook maar een flauw benul hebben:@
Waarschuw beheerder
Drempels, flitspalen, alcoholcontroles en borden doorgaand verkeer gestremd !
Waarschuw beheerder
Ik erger me aan iedereen op de weg!!! zelfs als ik zelf niet achter het stuur zit....

vorige week lessen...........krijg ik geen voorang........kzat met mijn kop aan het stuur zulke lui!!! :bah:

Ben zelf niet zo verkeerds held maareh sommige mensen.........hebben hun rijbewijs bij de Bleu Band spaar zegels gekregen ofzo....

En vooral van die ouwere mensen in die vette groote autos BMW enzo.....rijden in een dikke dure auto en traaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!

Kan me voorstellen dat je niet zo snel gaat...maar ga dan niet in zon grote bak rijden..........ze komen nauwelijk boven het stuur uit en zitten met hun neus tegen het raam........gewoon gevaarlijk....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Aan mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken.
Aan fietsers zonder licht op een hele donkere weg.
Aan mensen die geen voorrang verlenen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die inhalen maar eigenlijk niet inhalen en er dus gewoon naast blijven rijden, terwijl jij er dus wel snel langs wilt.. :frusty:

Best wel irritant
Waarschuw beheerder
auto's die uit een parkeerplaats komen die zien fietsers nooit, tenminste ik moet bijna dagelijks opletten dat ze niet opeens uit hun parkeerplats komen of uit kijken of ze hun deur niet openen. snap ook niet waarom ze een fietspad er naast doen...levens gevaarlijk!!!!
Waarschuw beheerder
mwah zo'n fietsertu geeft wel mee joh ;p
Tsja, het is alleen jammer dat je als automobilist wel altijd schuldig bent als je een fietsertje ramt...
Maakt niet wat die fietser voor idioots doet...
Volgens mij zelfs nog als die fietser midden in de nacht op een onverlichte fiets zonder licht rijdt...:S
Waarschuw beheerder
ik erger me eigen aan zoveel

Waarschuw beheerder
Ik erger me heel erg aan mensen die zachter rijden dan de toegestane snelheid :@

En helemaal als ze dan ook nog in het midden van de weg gaan rijden,zodat je er nie langs kunt:@ :@

En ik erger me aan mensen die zowat stil staan op een drempel :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik erger me aan mensen die zowat stil staan op een drempel

dat kan ik nog wel begrijpen ik reed ook altijd keihard over drempels who cares dacht ik :D

maar na een half jaar waren mijn schokbrekers voledig naar de kl*te.
Je kan het natuurlijk overdrijven, maar sommige mensen gaan in een 30km-zone nog afremmen ook voor van die nepdrempels (oftwel die drempels waarvoor je alleen afremt omdat het een drempel is maar eigenlijk kan je er gewoon overheen met 60km/u zonder te stuiteren)!!!

Waarschuw beheerder
Hoezo overdrijven?

Het is zo,ik maak dat soms mee hoor :/

Waarschuw beheerder
ik erger me eigen aan die groepen wielrenners, die lui kijken echt werkelijk nergens na
Waarschuw beheerder
Nou ik heb gisteren weer een dag gehad. Moest meteen aan dit topic denken:

Ik ging naar de makro toe. Onderweg zat er een vrachtauto die dacht dat ik opzij ging voor hem (maar doe ik dus niet) dus daar ging ik weer met mijn zig zag manoevre om hem heen.
Nou uiteindelijk waren we bij de makro, heb je daar een rij karretjes staan en een vrouw wou uit haar plekje en ik erin. Ze kon er zo uitrijden maar durfde niet omdat er karretjes stonden !!! :@ ( nou mijn pijlte van ontspannen tot zwaar geirriteerd steeg alweer).
Na weer een beetjuh zig zaggen was ik om haar heen en stond ik geparkeerd.
Vervolgens ik naar huis toe kom ik in de file te staan :@ (en dat om half 3, maar ja kwam door de vakantie drukte), en daar heb ik toch ook zo'n tyfus hekel aan!!! Mannen die zich op het laatst nog voor je bumper willen gooien (ik duw alleen door (6) )
Uiteindelijk leuke jongen met leuke auto achter me en die reed tenminste normaal!!!
Ben ik in een bocht waar je omhoog moet (2 baans) gaat er een oma inhalen.. tenminste dat was de bedoeling maar ze bleef naast die andere auto rijden en ging dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht want bochten zijn eng :@
Nou verder ging het redelijk tot in s'avonds in Lelystad was en we gingen de kroeg in. Ja hoor...wendy moet een blaastest doen!!! voor het eerst dat ik gepakt werdt om te blazen. whahahhaa ik drink geen druppel alcohol maar moest wel blazen whahah (was erg lachwekkend).
Waarschuw beheerder
spannend he blazen?

Waarschuw beheerder
donateur
Aan fietsers die zigzaggend over de weg gaan, scooters op de weg die daar niet horen te zitten, vrachtwagens die te dicht langs de kant rijden en aan patsers die denken stoer te zijn met hun uitgebouwde auto...
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan duiven of meeuwen die in eens op vliegen als ik er aan kom .
dan schrik ik me kapot.
Waarschuw beheerder
aan vogels die het aan hun sluitspier hebben !!!!!!!!!
:@
Waarschuw beheerder
bejaarden, heb er al 2 keer op mn bumper gehad omda ze nie zo goed meer konden zien ofzo.
Waarschuw beheerder
- mensen die kleven! tja, dan ga ik expres dus
heeeel langzaam rijden, zodat ze er NIET langs
kunnen! :devil: :D

- vrachwagens, bussen of wat dan ook voor me!
daardoor zie je geen flikker wat voor je
gebeurt. :@

- bejaarden! die mogen de weg gewoon echt niet
meer op! :no:
Waarschuw beheerder
ik vind dat je boven je 60ste gewoon elk jaar een soort van keuring moet doen of je nog wel goed kan rijden enzo

Waarschuw beheerder
-Bestuurders ( incl. die van een fiets) die geen richting geven
-Iemand die minstens 10 km te langzaam rijdt, en ik niet in kan/mag halen
Waarschuw beheerder
ik vind dat je boven je 60ste gewoon elk jaar een soort van keuring moet doen of je nog wel goed kan rijden enzo

Doe anders maar iedereen een jaarlijke test. Jongeren zijn ook geen lievertje in het verkeer.
Waarschuw beheerder
nee maar jongeren kunnen wel goed:

-Zien
-opletten
-vlot doorrijden
noem maar op.
Waarschuw beheerder
Kunnen is anders dan doen. Daar ligt het probleem.

Waarschuw beheerder
mensen die opeens heeeeel hard remmen

en mensen die niet achteruit kunnen rijden (jaja die zijn er zeker!!!!) maar dat is vooral grappig eigenlijk en dieptriest..
Waarschuw beheerder
Laatst voor 't huis van een vriend van me: d'r zat me toch eentje moeilijk te doen met inparkeren!! :S Probeerde elke keer achteruit in te parkeren, muurtje geraakt, volgende parkeerplaats proberen.. Lukte nog niet. nog maar een paaltje raken :S We dachten nog: "Das zeker een vrouw" Stapte er dus een man uit!! hehehe :P
Was wel grappig, geen ergenis.. Bumperkleven dat is pas irritant! Gewoon op de rem trappen, schrikken ze ff van, maar gaan meestal gewoon weer rustig door met waar ze mee bezig waren.. grrr
Waarschuw beheerder
Stapte er dus een man uit!! hehehe

Altijd leuk als stereotyp gedrag niet bevestigd wordt door persoon die je normaal verwacht. :P

Waarschuw beheerder
*Bumperklevers.
*Mensen die gaan voegen zonder knipperlicht. (en dan nog hun middelvinger opsteken ook)
*Mensen die achter je rijden (en je willen inhalen), die naar je gaan seinen, terwijl ze zien dat je niet aan de kant kunt.
*Fietsers die geen richting aangeven (een hand uitsteken is niet ZO moeilijk)
*Fietsers zonder licht.
*Voetgangers die overal maar oversteken, behalve op het zebra pad.
*Fietsers die mobiel aan het bellen zijn (en dus niet opletten.. FIETSERS MOETEN OOK HANDSFREE BELLEN, MISSCHIEN GEVEN ZE DAN OOK NOG EENS RICHTING AAN!!!!)
*Kinderen die midden in het drukke centrum opeens tussen 2 auto's vandaan springen. (en dan ouders die naar de automobilist gaan schreeuwen..HOU JE KIND DAN BETER IN DE GATEN, SLECHTE OUDER DIE JE DAAR BENT!!
*Mensen die overal voorrang nemen, waar ze voorrang moeten verlenen.
*Mensen zonder rijbewijs, die denken dat ze alles beter weten in het verkeer.

En zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik... Juist omdat ik me zo stoor aan deze dingen, doe ik altijd het tegen overgestelde. En als iedereen dat nou zou doen, dan was er zeker weten VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL minder agressie in het verkeer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik in de auto zit:
-Mensen die niet 'vloeiend' rijden, je moet mee gaan met het verkeer! Niet 'zomaar' remmen..
-Vrachtwagens die inhalen met 2 kmpu verschil.
-Fietsers die vlak voor je auto langsvliegen met of zelfs zonder licht.

Als ik op de fiets zit:
-Auto's die zomaar voor je langs vliegen omdat ze denken dat ze het wel kunnen halen (schrik me dood man!)
- Plotseling hard toeterende auto's
- Brommers die me inhalen.. dat lawaai, die stank! Bleeegh rotdingen.
- Stoplichten die niet meewerken. In Enschede klopt er niks van...

En dan he, ergeren heeft gewoon geen enkele zin. Maar toch doe je het :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd last van spookrijders, das ook heel irritant hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
Koekblik bestuurders die niet in hun spiegel kijken bij het inhalen en met oogkleppen rijden.:@

Waarschuw beheerder
Auto: mensen die gewoon veels te zacht rijden.
Fiets: auto's die je op het nippertje niet raken.
Bus/Trein e.d: die rotvertragingen.

Waarschuw beheerder
*Bumperklevers!
*mensen die de hele tijd links blijven rijden op de snelweg.
*Geen richting aangeven op een rotonde.
*vrachtauto's die inhalen op een tweebaans snelweg, kan ik me aan irriteren als ik zelf wil opschieten.
*mensen die op een weg waar je 80 mag 60 gaan rijden en dan ook bij een flitspaal nog hun snelheid tot 40 laten zakken...Kan je daar ook geen bekeuring voor krijgen?
Waarschuw beheerder
Ergenis nummer 1 voor mij in het OV:
Getrommel op ramen en banken door groepen meestal achter in de tram of in de metro!

Op de weg:
Te hard rijdende vrachtwagens
Waarschuw beheerder
donateur
aan mensen die jou geen voorang verlenen als dat wel moet :[

geen richting aangeven...

voetgangers die rustig op de weg blijven lopen

en nog veel meer...:@
Waarschuw beheerder
ik irriteer me aan:

- Mensen die te langzaam rijden
- Mensen die je geen voorang geven
- Voetgangers die rustig door lopen
- Mensen die geen richting aan geven
- Mensen die niet eventjes geduld hebben als je even gaat parkeren,draaien ofwat dan ook
- Politie

Jah denk dat het wel zo'n beetje is!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha en vergeet niet dat je je irriteert aan bejaarden, want jij doet gewoon je middelvinger naar ze op steken....:x
Waarschuw beheerder
Ergenis nummer 1 voor mij in het OV:
Getrommel op ramen en banken door groepen meestal achter in de tram of in de metro!

Ssssst, in de trein doen zij het ook. :X
Waarschuw beheerder
Jah ok vergeten hahahhaha BEJAARDEN ook ja!!!
Waarschuw beheerder
als jullie je ergens aan ergeren hoe laten jullie dat weten dan?

-door je middelvinger of je hand in de lucht te steken
-door te toeteren
-door keihard te schelde (met of zonder je raam open.)

of reageer je helemaal niet?

Waarschuw beheerder
Als ik weer eens een bijna dood ervaring heb gehad door ze $#%#@%# blik.... meestal even met me carbon protectie tegen het raam kloppen en met handgebaren duidelijk maken dat ik er niet van gedient ben... als ik geen reactie krijg blijf ik er 5 minuten naast rijdend en kijk de bestuurder de hele tijd aan. Leuk zo spiegel vizier :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lesauto's:
Altijd prachtig om ze af te snijden, ze zouden eigenlijk een bepaald gebied voor ze moeten maken.
laatste dagen al weer wat meegemaakt dat ervoor me een lesauto zat, die hem op de snelweg (per ongeluk) in zijn achteruit zette, verkeerd invoegen, mij per ongeluk afsnijden, 10 x motor laten afslaan wordt er echt gek van.
Maar vooral de bejaarde die proberen met 60 inte voegen op de snel weg blijft leuk, kan je lekker profiteren van de vluchtstrook :devil:

Waarschuw beheerder
Met stip op 1:
Bejaarden!

2: Alle andere slome weggebruikers die 60-70 gaan rijden waar je 80 mag :frusty:

3: Vrachtwagens die "spontaan" in gaan halen zodat jij heel erg hard op de rem mag trappen en vervolgens een hele poos 80 mag gaan rijden voordat je weer verder kan.

4: Asociale weggebruikers: bij file op de vluchtstrook inhalen, toeteren en seinen omdat ze er langs willen terwijl je zelf ook groen en geel bent van de ergenis omdat de persoon VOOR je niet doorrijdt.

Lesauto's heb ik niet zo'n moeite mee, ze moeten t toch een keer leren ;-)?? Mensen die zn rijbewijs allang hebben, en er nog niets van bakken: daar erger ik me aan :frusty: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k*t bejaarden en dan worden ze boos als je toetert :S

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001313440010774b1f8db4d61a004ba284]http://deltax.myadsl.nl/fietser.jpg[/img]
Aan dit!!!!
Vrouwen:@:@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
ja met dit weer zijn vrouwen heel gevaarlijk op de weg ik zat ook een keer t kijken naar een schone damen op de fiets en toen ree ik ook bijna tegen een stil staande auto aan.
Waarschuw beheerder
Ik kan me enorm ergeren aan mensen die onnodig links gaan rijden, vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op de snelweg met 80 km/h, bumperklevers

en niet te vergeten...van die bejaarden die op zondag weer eens de auto uit de garage halen om een stukje te gaan rijden...die zijn echt een gevaar op de weg
Waarschuw beheerder
ja ik snap ook niet dat die bejaarden niet gewoon lekker de trein pakken?
daar krijgen ze ook nog korting op.
Waarschuw beheerder
ik erger me aan drempels bij ons in de straat die zijn veel te hoog :S

Waarschuw beheerder
aan die K*T automobilisten die het je niet gunnen als je met de motor tussen een file doorrijdt!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me ook aan bruggen die elke keer als ik er eigenlijk net overheen moet, omhoog gaan.. Hetzelfde geldt voor spoorbomen, die gaan dan omlaag.. Vervolgens moet je nog 5 minuten wachten totdat er een zielig treintje op zijn minimale snelheid voorbij komt ... En dan nog 5 minuten wachten voor de andere trein, dus na 10 minuten kan je pas weg.. :@
Waarschuw beheerder
ja jij woont zeker in broek en waterland :p

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Roosendaal.. We hebben hier wel geen of weinig bruggen, maar toen ik in Friesland was, was het om de 5 km prijs...

Waarschuw beheerder
* Zondagsrijders
* Langzame rijders
* Mensen die niet goed spiegelen
* Mensen die niet of heel laat de richting aangeven
* Plotselinge remmers
* Die geen voorrang verlenen
* Die geen motorrijders in de gaten houden

etc.. etc..
Waarschuw beheerder
ja wat moe je dan ook in friesland zoeken das buitenland hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Tja ff een paar daagjes ertussen uit joh.. Doet een mens goed hoor! Zelfs in Friesland ;)
Waarschuw beheerder
ik heb altijd voor me werk in a'dam gereden en als het daar zomer is dan word je pas gek van al die bruggen en ze hebben er veel in a'dam hoor geloof mij maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom kom ik ook nooit in Amsterdam :yes:
Tenminste niet met de auto.. Geen parkeerplaatsen, smalle steegjes..
Waarschuw beheerder
Amsterdam:
- veel bruggen
- veel file (ook in de stad)
- veel smeris :@
- veel trams
- veel wiet en hash :D

Waarschuw beheerder
donateur
Roosendaal:
- Te veel spoorbomen
- Te smalle straatjes
- Te veel kinderkopjes
- Te veel auto's, fietsers en voetgangers door rood
- Te veel kapotte (of door storing) verkeerslichten
- Te veel werk aan de weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kinderkopjes?
die zijn juist leuk als je door de bocht gaat en dan keihard gas geven dat geeft een (y) geluid dan lijkt t net als of je aan het karten bent haha lachen joh:D

Waarschuw beheerder
* mensen die geen richting aan geven (vooral bij rotondes
* zondagsrijders
* politie
* mensen die plotseling remmen
* mensen die heel langzaam optrekken bij een stoplicht die weer snel op rood gaat

p.s. van bumperklevers heb ik geen last voor de mensen die er wel last van hebben ga een een baantje naar rechts (als dat kan) misschien willen ze erlangs

Waarschuw beheerder
oja en mensen die je op de motor er niet langs laten tussen de file
Waarschuw beheerder
p.s. van bumperklevers heb ik geen last voor de mensen die er wel last van hebben ga een een baantje naar rechts (als dat kan) misschien willen ze erlangs

geef dan een seintje met je licht

ik rij zelf altijd zo veel mogenlijk rechts maar als ik dan een keer wil inhallen komt er zo'n sukker op je bumper zitten omdat die geen gedult heefd :@
Waarschuw beheerder
van die lui die stoer lopen te doen in pappie`s auto
Waarschuw beheerder
ja of van die zakenmannetjes :bah:
de zakeman de zakeman,
ik kijk er naar en ik braak ervan :P

Waarschuw beheerder
openbaar vervoer kan ik me ook zo aan ergeren, vooral trein, ga je op zon bankje/stoeltje zitten, blijven mensen je gewoon ongeneerd aangapen :bah:

Verder van die mensen die niet weten hoe hard ze op een weg mogen, klevers, bejaarden achter het stuur staat toch wel met stip op nummer 1
Waarschuw beheerder
jah daar hebben ze tegenwoordig ook een handje van dat aangapen kan ik me egt dood aan ergeren:@

Waarschuw beheerder
de standaard dingen...links blijven hangen, door rood, geen richting op rotondes, geen voorrang krijgen en vooral bumperkleven.
en voor bumperkleven zijn ze bij mij aan het verkeerde adres...:devil: :[ :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik erger me aan die boetes die hier met grote regelmaat binnen komen

- te hard rijden
- busbaan
- rood licht
- geen gordel
- geen papieren

gek wordt je ervan

http://www.tuftufclub.com/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bumperklevers en zondagrijders!! :@
Waarschuw beheerder
too Koppekraker_UHF: tuf tuf is opgeheven
Waarschuw beheerder
Bumberklevers en oude mensen op de weg die 30 rijden op de snelweg ofzo
Waarschuw beheerder
slOpels bedoel je die stinken he? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn zat dingen waar ik me aan erger:

* van die randebielen die vaak in de dikste BMS's rechts inhalen en slalomen over de snelweg...
* Bumperklevers, die er langfs willen als ik al 140 op de linkerbaan rij
* Oude mensen die dik onder de max-snelheid rijden (bijvoorbeeld 80 km/U)... met alle respect voor oudere mensen, maar ik ben voor een herexamen op een bepaalde leeftijd... toch in sommige gevallen zijn oudere mensen een gevaar op de weg!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me aan voertuigen die van rechts komen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me aan bosaftrekkendeverstoptejodekoppen
Waarschuw beheerder
Aan agenten die het beter weten...
Waarschuw beheerder
Ik erger me aan die mannetjes in de tram die m'n OV willen zien terwijl die ergens onderin m'n tas begraven ligt.

Ik erger me ook aan mensen die in het OV achter me zitten en dan gaan lopen niezen of hoesten, je zou spontaan smetvrees krijgen.

Ik erger me aan van die nerds die gaan lopen blowen in het OV.

Eigenlijk erger ik me uberhaupt aan het grootste deel van m'n medemensen dus ik kan mezelf maar beter opsluiten in m'n huis (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zou zonde zijn als jij je in huis op zou sluiten..
Waarschuw beheerder
Waar ik me de laatste dagen het meest aan erger zijn:

- Mensen die invoegen op de snelweg naar lelystad!!! MENSEN JE MAG DAAR 120!!! dus ga niet invoegen met 75 neee op zijn minst 110 (jaaa ben streng vandaag).

- Ik erger me ook aan MANNEN!!!! die denken dat als ze extra gas geven ik terug op baan ga en niet durf in te halen als vrouw zijnde !!! WELL GUESS WHAT!!! FUCK OP ik druk toch wel door (6)

- En ja.. erger me ook aan vrachtwagens die denken dat ze mij van de weg kunnen drukken ( en ja weet wel dat het ze nog lukken kan ook maar alsnog heb ik zoiets van KIJK EERST VOOR JE OPZIJ GAAT!!!!)

en tja... dan heb ik ook nog last gehad van een VENT die achter me aan bleef rijden en contact bleef PROBEREN te krijgen !!! (rot toch op heb ik geen zin in).

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hekel aan:
-mensen die geen vaart maken met invoegen en mensen die veel te laat invoegen.

-van die Turkse gezinnen in een aftandse Mercedes diesel die met 90 km/h op de middelste baan rijden zodat iemand die net 91 km/h rijdt de linkerbaan bezet houdt terwijl je GVD 120 km/h mag.

-Turkse bruiloftstoeten die met hun alarmlichten aan toeterend met 70 km/h over de snelweg toeren.

-Gastjes in een ouwe kutbak die denken dat ze Schumacher zijn en willen voordringen bij het stoplicht door om de rij heen te rijden.

-Mensen die geen richting aangeven bij een rotonde IDD
Waarschuw beheerder
pfffffffffffff ergeren!! ik erger me rot aan alles op de weg....kmoet zo weer lessen...en wat heb ik er ook weer zo zin in!! NOT!!
Waarschuw beheerder
van die oudjes die denken dat ze gewoon over mogen steken zonder naar links en rechts te kijken....of gewoon alleen over steken als er net een fietser ofzo aan komt....dat had ik laatst

fiets ik daar, op honderd meter afstand van me staat een oudje te wachten met oversteken...ze steekt niet over, maar er komt nix aan.... ben ik er 10 meter vanaf...steekt ze wel over, met gevolg dat ik vol op de rem moet staan....

schandalig :/
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe.. Ik ga dat zo wel merken..
Mag vanaf vandaag rijden..;P
Waarschuw beheerder
zo te lezen zijn er te veel ergenissen in het verkeer.

ik had er vandaag weer 1 op de snelweg.
ik reed op de linker baan en ineens kwam er een mongool zonder richting aan te geven voor me rijden ik remmen KLOOTZAK :@
Waarschuw beheerder
wat een mongolen vandaag weer op de weg zeg tjonge jonge
Waarschuw beheerder
heeft er nog iemand iets mee gemaakt van daag op de weg?
Waarschuw beheerder
nou ik ben net wakker maart heb wel gedroomt dat ik zelf een weg piraat was dat ik iedereen van de weg af reed.
was wel leuk (y)

Waarschuw beheerder
bejaarden! een gevaar op de weg...

Waarschuw beheerder
donateur
- taxi's (rijden altijd asociaal)
- mensen die geen richting aan geven op de rotonde
- groene golf die dus voor mij een rode golf is :@
- mensen die het kruispunt niet overdurven omdat er een auto aankomt, terwijl het nog makkelijk kan.
- kontkussers
- als je achter mensen rijdt die de weg niet kennen en dus continu op hun rem staan bij straatnaambordjes en zijstraten
- fietsers die hun hand niet uitsteken en mij daardoor onnodig laten wachten

Waarschuw beheerder
van die irritante bumperklevers. altijd leuk om dan expres niet aan de kant te gaan en iets langzamer te gaan rijden :$

Waarschuw beheerder
van die binkies in hun civics, corsas of astras die ze dan 'úitgebouwd' hebben. En dan moeten ze over een hobbel in de weg en dan staan ze stil en draaien ze er schuin op wan t anders gaat de uitlaat stuk. En dat duurt een uur, en dan trekken ze keihard op en 30 meter verder moeten ze weer over een heuvel :frusty:

Oh ja ik zag laatst een oude corsa van zo'n pancake en die had dubvelgen hahaha. wat een plastic wat een bende. Koop dan echte en niet van die troep :(

Waarschuw beheerder
Mensen die niet doorrijden, geen richting aangeven, ect ect.

Mensen die elkaar dan in de supermarkt tegen komen en dan midden in het pad ure lange verhalen gaan houden erg irritant!:frusty:

En mensen die in de kroeg denken DOOR je heen te kunnen lopen waardoor je aan het einde van de avond weer lekker onder de drank zit :-S

en zo ken ik nog wel ff doorgaan!
Waarschuw beheerder
Mensen die elkaar dan in de supermarkt tegen komen en dan midden in het pad ure lange verhalen gaan houden erg irritant!
:jaja: helemaal mee een :jaja:
en dan staan ze ook nog eens vlink in de weg grrr :@
Waarschuw beheerder
ik ergerde me gister aan de wind :@ en de regen :@

Waarschuw beheerder
zondagsrijders :kots:
Waarschuw beheerder
Fietsers!! Vooral van die kutkinderen :S
En oude mensen! Die rijden zó langzaam aaargh!
Waarschuw beheerder
Mensen die nie durfen er tussen te gaan ofzo op een kruispunt gaan ze hele tijd stil staan en w8en op een gaatje terwijl ik er al 3x in kon :s heeeeeel irri :S:S

Waarschuw beheerder
als ik op de fiets zit en ik stop voor n auto dan haat ik t als die auto me dan toch voor wil laten gaan....ben ik al helemaal gestopt en afgestapt, was t voor niks en moet ik weer helemaal op gang komen :[ :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
- Mensen die geen richting aangeven!!! Vooral als ze in de stad rijden en ineens vlak voor je stil gaan staan!
- Mensen die motorrijders over het hoofd zien!
- Mensen die veeel te langzaam rijden!
- Klevers!
- Mensen die op linkerbaan blijven hangen!

Verder hou ik niet zo van spookrijders, flitspalen, juten en lasercontroles
Waarschuw beheerder
stoplichten! :@
Waarschuw beheerder
Mensen die veel te langzaam rijden (rijden nog onder de toegestande snelheid):@

Mensen die geen richting aangeven terwijl jij staat te wachten :@

Fietsers die met z´n vieren naast mekaar op de weg gaan fietsen :@
Waarschuw beheerder
donateur
pubers die denken dat hard rijden stoer is
Waarschuw beheerder
Fietsers die met z´n vieren naast mekaar op de weg gaan fietsen

ja inderdaad :@ als ik ze zie en ze gaan niet opzij dan heb ik echt zin om ze aan te rijden :[
Waarschuw beheerder
kut rotterdam
kut stoplichten
kut zebrapaden
kut trams
alles is kut in rotterdan

qua verkeer dan he
laatste aanpassing