Nou ik heb gisteren weer een dag gehad. Moest meteen aan dit topic denken:
Ik ging naar de makro toe. Onderweg zat er een vrachtauto die dacht dat ik opzij ging voor hem (maar doe ik dus niet) dus daar ging ik weer met mijn zig zag manoevre om hem heen.
Nou uiteindelijk waren we bij de makro, heb je daar een rij karretjes staan en een vrouw wou uit haar plekje en ik erin. Ze kon er zo uitrijden maar durfde niet omdat er karretjes stonden !!!

( nou mijn pijlte van ontspannen tot zwaar geirriteerd steeg alweer).
Na weer een beetjuh zig zaggen was ik om haar heen en stond ik geparkeerd.
Vervolgens ik naar huis toe kom ik in de file te staan

(en dat om half 3, maar ja kwam door de vakantie drukte), en daar heb ik toch ook zo'n tyfus hekel aan!!! Mannen die zich op het laatst nog voor je bumper willen gooien (ik duw alleen door

)
Uiteindelijk leuke jongen met leuke auto achter me en die reed tenminste normaal!!!
Ben ik in een bocht waar je omhoog moet (2 baans) gaat er een oma inhalen.. tenminste dat was de bedoeling maar ze bleef naast die andere auto rijden en ging dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht want bochten zijn eng
Nou verder ging het redelijk tot in s'avonds in Lelystad was en we gingen de kroeg in. Ja hoor...wendy moet een blaastest doen!!! voor het eerst dat ik gepakt werdt om te blazen. whahahhaa ik drink geen druppel alcohol maar moest wel blazen whahah (was erg lachwekkend).