Partyflock

Forumonderwerp · 676708
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd naar waar jullie je het meest aan ergeren op de weg.
of dat nou op de fiets is of met de auto.
of het openbaar vervoer.

hier mag je helemaal los gaan. :D

Waarschuw beheerder
Als ik in de auto zit erger ik me aan scooters/brommers/snorfietsers/fietsers/voetgangers

Als ik aan het fietsen ben, erger ik me aan automobilisten/ scooters/brommers/snorfietsers/voetgangers

En als ik loop erger ik me aan automobilisten/scooters/brommers/snorfietsers/fietsers

:yes:

Waarschuw beheerder
links rijders
Mensen die onnodig links blijven rijden...
Bijvoorbeeld van die mensen die op een driebaansweg constant op de middelste baan blijve terwijl er in de verste verte niemand te zien is op de rechterbaan...GA DAN NAAR RECHTS KOE!!!!!!
Of mensen die zo f**** langzaam optrekken bij stoplichten enzo...
Ow ja, en mensen die net zo lang wachten (bij oversteken ofzo, of als ze een voorrangsweg op willen rijden) tot er weer een auto komt, en dan hadden ze AL MAKKELIJK 10X voor die auto gekund...:S
Ow ja...en mensen die 60 gaan rijden waar je 80 mag...VOOR DE ZEKERHEID....!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Huismoeders die elkaar al fietsend tegenkomen. Die gaan dan op een onmogelijk punt stil staan en uitgebreid kletsend het verkeer hinderen, zonder dat ze ook maar een flauw benul hebben:@
Waarschuw beheerder
Drempels, flitspalen, alcoholcontroles en borden doorgaand verkeer gestremd !
Waarschuw beheerder
Ik erger me aan iedereen op de weg!!! zelfs als ik zelf niet achter het stuur zit....

vorige week lessen...........krijg ik geen voorang........kzat met mijn kop aan het stuur zulke lui!!! :bah:

Ben zelf niet zo verkeerds held maareh sommige mensen.........hebben hun rijbewijs bij de Bleu Band spaar zegels gekregen ofzo....

En vooral van die ouwere mensen in die vette groote autos BMW enzo.....rijden in een dikke dure auto en traaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!

Kan me voorstellen dat je niet zo snel gaat...maar ga dan niet in zon grote bak rijden..........ze komen nauwelijk boven het stuur uit en zitten met hun neus tegen het raam........gewoon gevaarlijk....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Aan mensen die geen richtingaanwijzer gebruiken.
Aan fietsers zonder licht op een hele donkere weg.
Aan mensen die geen voorrang verlenen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die inhalen maar eigenlijk niet inhalen en er dus gewoon naast blijven rijden, terwijl jij er dus wel snel langs wilt.. :frusty:

Best wel irritant
Waarschuw beheerder
auto's die uit een parkeerplaats komen die zien fietsers nooit, tenminste ik moet bijna dagelijks opletten dat ze niet opeens uit hun parkeerplats komen of uit kijken of ze hun deur niet openen. snap ook niet waarom ze een fietspad er naast doen...levens gevaarlijk!!!!
Waarschuw beheerder
mwah zo'n fietsertu geeft wel mee joh ;p
Tsja, het is alleen jammer dat je als automobilist wel altijd schuldig bent als je een fietsertje ramt...
Maakt niet wat die fietser voor idioots doet...
Volgens mij zelfs nog als die fietser midden in de nacht op een onverlichte fiets zonder licht rijdt...:S
Waarschuw beheerder
ik erger me eigen aan zoveel

Waarschuw beheerder
Ik erger me heel erg aan mensen die zachter rijden dan de toegestane snelheid :@

En helemaal als ze dan ook nog in het midden van de weg gaan rijden,zodat je er nie langs kunt:@ :@

En ik erger me aan mensen die zowat stil staan op een drempel :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik erger me aan mensen die zowat stil staan op een drempel

dat kan ik nog wel begrijpen ik reed ook altijd keihard over drempels who cares dacht ik :D

maar na een half jaar waren mijn schokbrekers voledig naar de kl*te.
Je kan het natuurlijk overdrijven, maar sommige mensen gaan in een 30km-zone nog afremmen ook voor van die nepdrempels (oftwel die drempels waarvoor je alleen afremt omdat het een drempel is maar eigenlijk kan je er gewoon overheen met 60km/u zonder te stuiteren)!!!

Waarschuw beheerder
Hoezo overdrijven?

Het is zo,ik maak dat soms mee hoor :/

Waarschuw beheerder
ik erger me eigen aan die groepen wielrenners, die lui kijken echt werkelijk nergens na
Waarschuw beheerder
Nou ik heb gisteren weer een dag gehad. Moest meteen aan dit topic denken:

Ik ging naar de makro toe. Onderweg zat er een vrachtauto die dacht dat ik opzij ging voor hem (maar doe ik dus niet) dus daar ging ik weer met mijn zig zag manoevre om hem heen.
Nou uiteindelijk waren we bij de makro, heb je daar een rij karretjes staan en een vrouw wou uit haar plekje en ik erin. Ze kon er zo uitrijden maar durfde niet omdat er karretjes stonden !!! :@ ( nou mijn pijlte van ontspannen tot zwaar geirriteerd steeg alweer).
Na weer een beetjuh zig zaggen was ik om haar heen en stond ik geparkeerd.
Vervolgens ik naar huis toe kom ik in de file te staan :@ (en dat om half 3, maar ja kwam door de vakantie drukte), en daar heb ik toch ook zo'n tyfus hekel aan!!! Mannen die zich op het laatst nog voor je bumper willen gooien (ik duw alleen door (6) )
Uiteindelijk leuke jongen met leuke auto achter me en die reed tenminste normaal!!!
Ben ik in een bocht waar je omhoog moet (2 baans) gaat er een oma inhalen.. tenminste dat was de bedoeling maar ze bleef naast die andere auto rijden en ging dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht want bochten zijn eng :@
Nou verder ging het redelijk tot in s'avonds in Lelystad was en we gingen de kroeg in. Ja hoor...wendy moet een blaastest doen!!! voor het eerst dat ik gepakt werdt om te blazen. whahahhaa ik drink geen druppel alcohol maar moest wel blazen whahah (was erg lachwekkend).
Waarschuw beheerder
spannend he blazen?

Waarschuw beheerder
donateur
Aan fietsers die zigzaggend over de weg gaan, scooters op de weg die daar niet horen te zitten, vrachtwagens die te dicht langs de kant rijden en aan patsers die denken stoer te zijn met hun uitgebouwde auto...
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan duiven of meeuwen die in eens op vliegen als ik er aan kom .
dan schrik ik me kapot.
Waarschuw beheerder
aan vogels die het aan hun sluitspier hebben !!!!!!!!!
:@
Waarschuw beheerder
bejaarden, heb er al 2 keer op mn bumper gehad omda ze nie zo goed meer konden zien ofzo.
Waarschuw beheerder
- mensen die kleven! tja, dan ga ik expres dus
heeeel langzaam rijden, zodat ze er NIET langs
kunnen! :devil: :D

- vrachwagens, bussen of wat dan ook voor me!
daardoor zie je geen flikker wat voor je
gebeurt. :@

- bejaarden! die mogen de weg gewoon echt niet
meer op! :no:
Waarschuw beheerder
ik vind dat je boven je 60ste gewoon elk jaar een soort van keuring moet doen of je nog wel goed kan rijden enzo

Waarschuw beheerder
-Bestuurders ( incl. die van een fiets) die geen richting geven
-Iemand die minstens 10 km te langzaam rijdt, en ik niet in kan/mag halen
Waarschuw beheerder
ik vind dat je boven je 60ste gewoon elk jaar een soort van keuring moet doen of je nog wel goed kan rijden enzo

Doe anders maar iedereen een jaarlijke test. Jongeren zijn ook geen lievertje in het verkeer.
Waarschuw beheerder
nee maar jongeren kunnen wel goed:

-Zien
-opletten
-vlot doorrijden
noem maar op.
Waarschuw beheerder
Kunnen is anders dan doen. Daar ligt het probleem.

Waarschuw beheerder
mensen die opeens heeeeel hard remmen

en mensen die niet achteruit kunnen rijden (jaja die zijn er zeker!!!!) maar dat is vooral grappig eigenlijk en dieptriest..
Waarschuw beheerder
Laatst voor 't huis van een vriend van me: d'r zat me toch eentje moeilijk te doen met inparkeren!! :S Probeerde elke keer achteruit in te parkeren, muurtje geraakt, volgende parkeerplaats proberen.. Lukte nog niet. nog maar een paaltje raken :S We dachten nog: "Das zeker een vrouw" Stapte er dus een man uit!! hehehe :P
Was wel grappig, geen ergenis.. Bumperkleven dat is pas irritant! Gewoon op de rem trappen, schrikken ze ff van, maar gaan meestal gewoon weer rustig door met waar ze mee bezig waren.. grrr
Waarschuw beheerder
Stapte er dus een man uit!! hehehe

Altijd leuk als stereotyp gedrag niet bevestigd wordt door persoon die je normaal verwacht. :P

Waarschuw beheerder
*Bumperklevers.
*Mensen die gaan voegen zonder knipperlicht. (en dan nog hun middelvinger opsteken ook)
*Mensen die achter je rijden (en je willen inhalen), die naar je gaan seinen, terwijl ze zien dat je niet aan de kant kunt.
*Fietsers die geen richting aangeven (een hand uitsteken is niet ZO moeilijk)
*Fietsers zonder licht.
*Voetgangers die overal maar oversteken, behalve op het zebra pad.
*Fietsers die mobiel aan het bellen zijn (en dus niet opletten.. FIETSERS MOETEN OOK HANDSFREE BELLEN, MISSCHIEN GEVEN ZE DAN OOK NOG EENS RICHTING AAN!!!!)
*Kinderen die midden in het drukke centrum opeens tussen 2 auto's vandaan springen. (en dan ouders die naar de automobilist gaan schreeuwen..HOU JE KIND DAN BETER IN DE GATEN, SLECHTE OUDER DIE JE DAAR BENT!!
*Mensen die overal voorrang nemen, waar ze voorrang moeten verlenen.
*Mensen zonder rijbewijs, die denken dat ze alles beter weten in het verkeer.

En zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik... Juist omdat ik me zo stoor aan deze dingen, doe ik altijd het tegen overgestelde. En als iedereen dat nou zou doen, dan was er zeker weten VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL minder agressie in het verkeer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik in de auto zit:
-Mensen die niet 'vloeiend' rijden, je moet mee gaan met het verkeer! Niet 'zomaar' remmen..
-Vrachtwagens die inhalen met 2 kmpu verschil.
-Fietsers die vlak voor je auto langsvliegen met of zelfs zonder licht.

Als ik op de fiets zit:
-Auto's die zomaar voor je langs vliegen omdat ze denken dat ze het wel kunnen halen (schrik me dood man!)
- Plotseling hard toeterende auto's
- Brommers die me inhalen.. dat lawaai, die stank! Bleeegh rotdingen.
- Stoplichten die niet meewerken. In Enschede klopt er niks van...

En dan he, ergeren heeft gewoon geen enkele zin. Maar toch doe je het :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd last van spookrijders, das ook heel irritant hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
Koekblik bestuurders die niet in hun spiegel kijken bij het inhalen en met oogkleppen rijden.:@

Waarschuw beheerder
Auto: mensen die gewoon veels te zacht rijden.
Fiets: auto's die je op het nippertje niet raken.
Bus/Trein e.d: die rotvertragingen.

Waarschuw beheerder
*Bumperklevers!
*mensen die de hele tijd links blijven rijden op de snelweg.
*Geen richting aangeven op een rotonde.
*vrachtauto's die inhalen op een tweebaans snelweg, kan ik me aan irriteren als ik zelf wil opschieten.
*mensen die op een weg waar je 80 mag 60 gaan rijden en dan ook bij een flitspaal nog hun snelheid tot 40 laten zakken...Kan je daar ook geen bekeuring voor krijgen?
Waarschuw beheerder
Ergenis nummer 1 voor mij in het OV:
Getrommel op ramen en banken door groepen meestal achter in de tram of in de metro!

Op de weg:
Te hard rijdende vrachtwagens
Waarschuw beheerder
donateur
aan mensen die jou geen voorang verlenen als dat wel moet :[

geen richting aangeven...

voetgangers die rustig op de weg blijven lopen

en nog veel meer...:@
Waarschuw beheerder
ik irriteer me aan:

- Mensen die te langzaam rijden
- Mensen die je geen voorang geven
- Voetgangers die rustig door lopen
- Mensen die geen richting aan geven
- Mensen die niet eventjes geduld hebben als je even gaat parkeren,draaien ofwat dan ook
- Politie

Jah denk dat het wel zo'n beetje is!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha en vergeet niet dat je je irriteert aan bejaarden, want jij doet gewoon je middelvinger naar ze op steken....:x
Waarschuw beheerder
Ergenis nummer 1 voor mij in het OV:
Getrommel op ramen en banken door groepen meestal achter in de tram of in de metro!

Ssssst, in de trein doen zij het ook. :X
Waarschuw beheerder
Jah ok vergeten hahahhaha BEJAARDEN ook ja!!!
Waarschuw beheerder
als jullie je ergens aan ergeren hoe laten jullie dat weten dan?

-door je middelvinger of je hand in de lucht te steken
-door te toeteren
-door keihard te schelde (met of zonder je raam open.)

of reageer je helemaal niet?

Waarschuw beheerder
Als ik weer eens een bijna dood ervaring heb gehad door ze $#%#@%# blik.... meestal even met me carbon protectie tegen het raam kloppen en met handgebaren duidelijk maken dat ik er niet van gedient ben... als ik geen reactie krijg blijf ik er 5 minuten naast rijdend en kijk de bestuurder de hele tijd aan. Leuk zo spiegel vizier :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lesauto's:
Altijd prachtig om ze af te snijden, ze zouden eigenlijk een bepaald gebied voor ze moeten maken.
laatste dagen al weer wat meegemaakt dat ervoor me een lesauto zat, die hem op de snelweg (per ongeluk) in zijn achteruit zette, verkeerd invoegen, mij per ongeluk afsnijden, 10 x motor laten afslaan wordt er echt gek van.
Maar vooral de bejaarde die proberen met 60 inte voegen op de snel weg blijft leuk, kan je lekker profiteren van de vluchtstrook :devil:

Waarschuw beheerder
Met stip op 1:
Bejaarden!

2: Alle andere slome weggebruikers die 60-70 gaan rijden waar je 80 mag :frusty:

3: Vrachtwagens die "spontaan" in gaan halen zodat jij heel erg hard op de rem mag trappen en vervolgens een hele poos 80 mag gaan rijden voordat je weer verder kan.

4: Asociale weggebruikers: bij file op de vluchtstrook inhalen, toeteren en seinen omdat ze er langs willen terwijl je zelf ook groen en geel bent van de ergenis omdat de persoon VOOR je niet doorrijdt.

Lesauto's heb ik niet zo'n moeite mee, ze moeten t toch een keer leren ;-)?? Mensen die zn rijbewijs allang hebben, en er nog niets van bakken: daar erger ik me aan :frusty: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k*t bejaarden en dan worden ze boos als je toetert :S