| Betreft: | evenement: NJOY, vrijdag 11 juni 2004 om 18:00 |
Wow NJOY! wie wil daar nou heen...van partyflock

Lekker kortzichtig jullie allemaal jongens en meisjes 
Oké..t'KAN een flop worden, beetje risico loop je altijd..maar stel dat het WEL allemaal goed uitpakt en het een mooi feestje wordt? dan zijn ze toch weer voor de komdende jaren binnen.
Als je ergens iets van wil maken zal je ALTIJD moeten investeren.. als je het goed doet.. verdien je het vanzelf wel terug .. op welke termijn dan ook.
Oké..t'KAN een flop worden, beetje risico loop je altijd..maar stel dat het WEL allemaal goed uitpakt en het een mooi feestje wordt? dan zijn ze toch weer voor de komdende jaren binnen.
Als je ergens iets van wil maken zal je ALTIJD moeten investeren.. als je het goed doet.. verdien je het vanzelf wel terug .. op welke termijn dan ook.
wat is er nou kortzichtig?
de line up is voor een muziekliefhebber
niet interessant , die gaat naar Pinkpop of lowlands...ze mikken op jong publiek (vanaf 16) maar die gaan ook gewoon naar leuke feesten
hind , darkraver en dat soort shit kan je in elke dorpskroeg wel een keer zien
er zit geen grote unieke naam bij
concept is ok , uitvoering is spijtig
de line up is voor een muziekliefhebber
niet interessant , die gaat naar Pinkpop of lowlands...ze mikken op jong publiek (vanaf 16) maar die gaan ook gewoon naar leuke feesten
hind , darkraver en dat soort shit kan je in elke dorpskroeg wel een keer zien
er zit geen grote unieke naam bij
concept is ok , uitvoering is spijtig
Finch 19 mei 2004 12:07
Toch leuk... dat iedereen altijd loopt te kankeren op de organisatie die er in feite voor gezorgd heeft dat er grote feesten georganiseerd worden, waardoor de meesten gemiddeld 1 x per maand een grote party kunnen pakken...
Toch leuk... dat iedereen altijd loopt te kankeren op de organisatie die er in feite voor gezorgd heeft dat er grote feesten georganiseerd worden, waardoor de meesten gemiddeld 1 x per maand een grote party kunnen pakken...
zij waren een van de eerste die dat op het house gebied deed, maar zij hebben het echt niet uitgevonden. Dus deze opmerking is ook lekker misplaatst.
dan gaat het al net zo goed als bij Pleasuredome. ik heb gehoord dat er daar in totaal iets van 500 kaartjes zijn verkocht en de rest weg is gegeven.
Misschien een teken aan de wand voor ID&T dat ze toch eens moeten stoppen met die tiesto en urbanfriends feesten omdat het gewoonweg niet aanslaat bij het ID&T publiek.
Misschien een teken aan de wand voor ID&T dat ze toch eens moeten stoppen met die tiesto en urbanfriends feesten omdat het gewoonweg niet aanslaat bij het ID&T publiek.
laatste aanpassing
Pinkpop heeft pas een line-up...
- Lenny Kravitz
- N*E*R*D
- The Roots
- Audio Bullys
- Dave Clark
- Tiësto
- Novastar
- Moloko
- Black eyed Peas
- Lenny Kravitz
- N*E*R*D
- The Roots
- Audio Bullys
- Dave Clark
- Tiësto
- Novastar
- Moloko
- Black eyed Peas
en de sugababes en nog een paar van die flops.
Dan geef mij toch mij maar Lowlands ipv dat over het paard getilde commerciele Mojo feestje van meneer Smeets.
Maar vergeet ook niet dat Mojo een machtspositie heeft
Zij hebben hun eigen boekings/productie -bureau.
Wanneer buitenlandse artiesten in nederland willen optreden zijn ze bijna direct verbonden aan Mojo. Voor organisaties die zich willen " verbreden" qua organisatie van evenementen (UDC, Sean Paul en nu ID&T met Missy a €50.000 starttarief
) is het erg moeilijk ene artiest te contracteren.
Wanneer buitenlandse artiesten in nederland willen optreden zijn ze bijna direct verbonden aan Mojo. Voor organisaties die zich willen " verbreden" qua organisatie van evenementen (UDC, Sean Paul en nu ID&T met Missy a €50.000 starttarief
Promokaarten geef je weg in de hoop dat het nieuwe concept aan gaat slaan.
Als je iets nieuws probeert, is het bijna nooit direct een succes, daarom werken ze met promokaarten.
Ze verdienen toch wel aan jou, want je gaat ongetwijfeld ook wat drinken.
Daarbij geeft UDC ook bij elke scheet kaartjes weg, dus waarom zou ID&T het niet doen.
Als je iets nieuws probeert, is het bijna nooit direct een succes, daarom werken ze met promokaarten.
Ze verdienen toch wel aan jou, want je gaat ongetwijfeld ook wat drinken.
Daarbij geeft UDC ook bij elke scheet kaartjes weg, dus waarom zou ID&T het niet doen.
laatste aanpassing
Ze mogen mij ook wel eens een gratis kaartje sturen.
Weet zeker dat er een leuk publiek op dit feest afkomt.
Denk niet dat er 1 vechtpartij komt of zo
Denk niet dat er 1 vechtpartij komt of zo
Als idd zo te lezen alle kortzichtige PF mensen die alleen maar van beuQen houden wegblijven is dat heel goed mogelijk ja.
Wel probeert ID&T het krampachtig vol te krijgen waardoor ze het achteraf een (kunstmatig) succes kunnen noemen waardoor evt. volgend jaar iedereen wel die kaartjes zelf gaat kopen want "vorig jaar was het ook al zo leuk heb ik gehoord."...
Wel probeert ID&T het krampachtig vol te krijgen waardoor ze het achteraf een (kunstmatig) succes kunnen noemen waardoor evt. volgend jaar iedereen wel die kaartjes zelf gaat kopen want "vorig jaar was het ook al zo leuk heb ik gehoord."...
Ja dat is wel weer zo. Maar het heeft ook zo zn voordelen want een feest is leuker als er meer mensen op afkomen dan dat er geen kip is
Dat wel maar zelf vond ik het aanbod ook niet echt denderend, van alles wat en van dat alles net niet zeg maar. Normaal gesproken had dat festival (denk ik) wel een flop geworden waardoor ze volgend jaar echt iets beters/uitgebreiders moeten gaan bieden om het vol te krijgen/de bezoekers te plezieren wat nu dus niet het geval zal zijn want ja, de massa komt toch wel.
laatste aanpassing
Geen enkel festival heeft op de 1e editie een uitverkochte zaak. Dance Valley 1994, 3000 bezoekers. Mystery Land 8000 geloof ik.
Njoy is iets nieuws, en het lijkt ons leuk als er veel mensen kunnen komen kijken hoe het eruit ziet. Dus wordt iets ruimhartiger omgesprongen met promokaartjes.
Dat heeft niets te maken met 'alweer een flop', maar juist de bedoeling om er met z'n allen een leuk feest van te maken.
Njoy is iets nieuws, en het lijkt ons leuk als er veel mensen kunnen komen kijken hoe het eruit ziet. Dus wordt iets ruimhartiger omgesprongen met promokaartjes.
Dat heeft niets te maken met 'alweer een flop', maar juist de bedoeling om er met z'n allen een leuk feest van te maken.
Carloz76 15 mei 2004 16:33
iemand die voor Di-rect komt heeft echt geen behoefte aan de Darkraver, en iemand die voor de Darkraver komt wil echt geen urban horen.
Dus je betaalt veel geld, voor een hoop tenten waar je met een grote boog omheen loopt.
ID&T pist naast de pot
iemand die voor Di-rect komt heeft echt geen behoefte aan de Darkraver, en iemand die voor de Darkraver komt wil echt geen urban horen.
Dus je betaalt veel geld, voor een hoop tenten waar je met een grote boog omheen loopt.
ID&T pist naast de pot
Gelukkig denkt niet iedereen zo in hokjes. Ik hou van Direct EN van Darkraver. En zo zijn dr vast nog veel meer mensen. Dat het niet loopt? Tja verzadigde markt en een nog onbekend concept.De eerste Shockers van ID&T trok ook maar 2000 ipv 8000 man. Mensen moeten t eerst zien en dan gaat t vanzelf wel lopen. Of niet.
Ik ga iig niet want heb al wat anders t doen dan.
laatste aanpassing
Nou moet je niet met shockers komen want dat bestaat inmiddels ook niet meer 
Ik vind gewoon dat N-joy voor de house liefhebber te weinig te bieden heeft.(en ik ben niet de enige denk ik die dat vind)
En iemand die van andere muziek dan house houdt die gaat wel naar een festival met een 'gevestigde naam'. Ik ken nog niemand in mijn omgeving die er heen gaat of het er over heeft, terwijl evenementen als dance valley volop in de belangstelling staan.
Ik vind gewoon dat N-joy voor de house liefhebber te weinig te bieden heeft.(en ik ben niet de enige denk ik die dat vind)
En iemand die van andere muziek dan house houdt die gaat wel naar een festival met een 'gevestigde naam'. Ik ken nog niemand in mijn omgeving die er heen gaat of het er over heeft, terwijl evenementen als dance valley volop in de belangstelling staan.
laatste aanpassing
Lopen er hier mensen rond met een glazen bol ofzo? Waarom laten we niet gewoon eens afwachten wat het wordt en dan pas een discussie starten??!
En ik ga idd wel. Ten eerste lijkt het best gezellig te kunnen worden en heb best een brede muzikale intersse dus ik zie wel wat het wordt. En je moet het toch altijd zelf maken...
Sjoerd
En ik ga idd wel. Ten eerste lijkt het best gezellig te kunnen worden en heb best een brede muzikale intersse dus ik zie wel wat het wordt. En je moet het toch altijd zelf maken...
Sjoerd

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)