Partyflock

Forumonderwerp · 673875
Bij aanschaf van me Sensation Special Treatment kaarten kregen we een envelop.Nieuwsgierig dat je bent kijk je erin en wat vindt je? 2 promo tickets voor Njoy.

Wie van jullie gaan hier nou gebruik van maken?
Misschien dat ik toch wel een kijkje ga nemen.

Rebelbitch 11 juni 2004 23:10
10.000 kaarten weggegeven
8.000 abonnees hierop gereageerd

elke abonnee kreeg toch 2 kaarten?? dan zijn er toch 16000 kaarten weggegeven aan abonnees? of zie ik dat verkeerd?

Met andere woorden, 3000 mensen waren te laat ;)

Het weer voor morgen is weer wat bijgesteld :(

zon % 30
kans op neerslag % 20

Ik ben benieuwd hoe de mensen het vandaag hebben, hier in Etten-Leur valt alles mee, redelijk bewolkt, maar de zon komt er vaak goed doorheen.
Met andere woorden, 3000 mensen waren te laat

Lees nou eerst even dat stukje van ID&T en geef dan je reactie, want dit slaat nergens op. :S
Pffff voel me brak.Heb een paar uurtjes geslapen en de rest wakker gelegen :S

Ook maar besloten om niet te gaan.

Heb nog 4 kaarten over voor vandaag.Bij interesse pb me maar.(op te halen in amsterdam)

Zin er al mensen terug die een kijkje genomen hebben?Hoe was jouw ervaring daar?
Ik heb nog 2 kaarten over voor morgen, wie ze wil kan ze ophalen in Den Haag!!

PB maar......

t is vandaag trwns verdácht rustig op Pf... zou er iets te doen zijn ergens? ;)
Dark, maar 1444 leden van PF er heen (over 2 dagen).
een goed hemkade feest trekt al 2000 PF leden.

Need I say more??
laatste aanpassing

dat niet, maar tóch vind ik t knap rustig nu :/

*gaat ook niet*

Ik zit nu Darkraver te luisteren.
Noooou mensen ik kan jullie zeggen: hij is weer verrassend bezig (N)
en ik ben weer de ongelukkige,had me ook ff geregistreerd voor 2 zondags kaarten maar op een of andere manier hrb ik niets ontvangenl. Een vriend van mij 1 heeft zich minuut na mij geregistreerd voor 2 kaarten en die heeft ze wel ontvangen:vaag:.We wilden met zijn 4 gaan maar we nu maar 2 kaarten hebben blijf ik toch maar thuis
Jeeeeeeeeeezzzzuuuuzzzzzzz

Wat een schijtfeest was het!!!!! :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X:kots: :nee: :X:kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots:
:kots: ::nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots: :nee: :X :kots:
laatste aanpassing

het was zeker wel gezellig!!!

Moraal: misschien stond je op het verkeerde feestje?

Ik heb het zeker wel leuk gehad!
Voor mij was het écht geen flop, maar voor ID&T zelf wel. Zo druk was het nou ook weer niet.
Tsss nee ckr niet.
Het terrein was lelijk, stoffige bende, veel mensen zaten een beetje verveeld om zich heen te kijken. Drie podia waar ik langs kwam was nix te doen. Ik had ook verwacht dat er veel meer te doen zou zijn qua sport en wat meer actieve dingen, maar het was vooral muziek, eten, drinken en merchandise. Ben benieuwd wat het volgend jaar gaat worden aangezien ze het dan groter willen gaan maken, hopen dat er dan meer leuke dingen te doen zijn.