| Betreft: | evenement: NJOY, vrijdag 11 juni 2004 om 18:00 |
Ik merk ook al dat ze die kaarten weggeven aan alle kanten weggeven... vind het niet zo gek, heb van nog helemaal niemand gehoord dat ie er een kaartje voor heeft gekocht 
Hier van Partyflock gaan ook maar 334 mensen (vergelijk dat even met 11.355 mensen die naar Defqon 1 gaan)... bij het gemiddelde hardcorefeestje in een boerenschuur komen er meer opdagen.
Hier van Partyflock gaan ook maar 334 mensen (vergelijk dat even met 11.355 mensen die naar Defqon 1 gaan)... bij het gemiddelde hardcorefeestje in een boerenschuur komen er meer opdagen.
hehe studenten op housefeesten.. Zie je het voor je? Daar hebben ze geen geld voor
denk je dat zo'n student naar zo'n feest gaat komen waar het 2 euro bier en 40 euro toegang is als hij met ze kornuiten op de societeit voor een halve euro een pilsje kan pakken...
M1EKSTE 18 mei 2004 20:21
als ik kaartje krijg ben ik zeker wel aanwezig hoor
ff pretparken en naar wat muziek luistern toch altijd wel leuk hoor en zon goeie combinatie zo'n dag
als ik kaartje krijg ben ik zeker wel aanwezig hoor
ff pretparken en naar wat muziek luistern toch altijd wel leuk hoor en zon goeie combinatie zo'n dag
Absoluut
2 ::FL!P::
Voortaan kunnen de mensen bij ID&T denk eerst beter onderzoek doen onder de partypeepz zoals PFers.
------------------------------------------------
Hoop dat ze dat laatste nooit doen. Zit niet echt te wachten op de bekrompenheid en kortzichtigheid op muzikaalgebied van de gemiddelde PF bezoeker.
Voortaan kunnen de mensen bij ID&T denk eerst beter onderzoek doen onder de partypeepz zoals PFers.
------------------------------------------------
Hoop dat ze dat laatste nooit doen. Zit niet echt te wachten op de bekrompenheid en kortzichtigheid op muzikaalgebied van de gemiddelde PF bezoeker.
Denk ook dat ze de plank hard misslaan met NJoy, hoe denk je ingodsnaam met zo'n B line-up te concurreren met Lowlands en Pinkpop, Die een line-up hebben waar je driemaal U tegen zegt... 
Ze kunnen niet winnen van de dancefestivals, en niet van de reguliere festivals...
Hoop dat ze hard op hun bek gaan...
Ze kunnen niet winnen van de dancefestivals, en niet van de reguliere festivals...
Hoop dat ze hard op hun bek gaan...
laatste aanpassing
op Koninginnedag op het Rembrandtsplein liepen ID&T medewerkers etc. te strooien met Pleasurdome en NJOY kaarten..
je zal maar daadwerkelijk geld betaald hebben voor zo'n kaartje...
Ik moest meteen aan een tekst van A. Morrisette denken:
It's a free ride, when you allready paid.
Now isn't that ironic, don't you think?
Toch leuk... dat iedereen altijd loopt te kankeren op de organisatie die er in feite voor gezorgd heeft dat er grote feesten georganiseerd worden, waardoor de meesten gemiddeld 1 x per maand een grote party kunnen pakken...
En daarom zijn ze meteen heilig verklaard...?
Loze opmerking sorry...
Microsoft heeft ons ook alles gebracht waar je nu achter zit, denk dat je daar vaak genoeg ook op kankert...
Iemand die voor Di-rect komt heeft echt geen behoefte aan de Darkraver, en iemand die voor de Darkraver komt wil echt geen urban horen.
En waarom niet?
Di-rect vind ik aardige muziek maken, ik hou bv ook van Korn e.d. Even lekker een paar nummers meepakken is toch niet erg?
Ook komt de "Osdorp Posse"
Heb ze nog nooit live gehoord dus lijkt het mij leuk.
Urban net zo. Als klein ventje ben ik vaak naar Bubbeling, Rap en wat voor avonden dan ook geweest. Leuk om die zooi af en toe terug te horen. Vond Chucky op Pleasuredome dan ook erg "verfrissend"
Gabber, tjek mn feestarchief. Heb heel wat feesten afgelopen en vind de earlyhardcore nog steeds master
Snap niet dat er mensen zijn die alleen maar 1 stroming kunnen waarderen. Je bent dan best bekrompen en zielug.
Want de mensen die hier zo stoer lopen te praten over "Dit is kut, en dat is triest"
Vertel mij dan maar wat je voor je favo muziek van vandaag luisterde, en dat is nu ook meteen triest en zielug? Want je kan mij niet vertellen dat je in je hele leven alleen maar house hebt kunnen waarderen
Als iemand een kaartje gratis heeft gehad mag hij m best aan mij geven. Wil best een dagje kijken daar.
laatste aanpassing
Oxygen, dat maakt ze zeker niet heilig, maar er worden wel veel verwijten gemaakt waarvan ik denk: "denk eerst ff na voordat je iets zegt". En als het niet lukt, geef ze dan de tijd om iets op te kunnen bouwen. Volgens mij is Mystery Land ook nog wel eens lelijk geflopt in het begin, en kijk eens wat ze daarmee hebben neergezet. Veel mensen die lopen te kankeren op ID&T, lopen daar ook rond. Vat dit niet al te persoonlijk op, maar dit is meer een opmerking in de breedte...
laatste aanpassing

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)