Partyflock

Forumonderwerp · 673875
Bij aanschaf van me Sensation Special Treatment kaarten kregen we een envelop.Nieuwsgierig dat je bent kijk je erin en wat vindt je? 2 promo tickets voor Njoy.

Wie van jullie gaan hier nou gebruik van maken?
Misschien dat ik toch wel een kijkje ga nemen.
Mij lijkt t hartstikke leuk dus ik ga er ook zeker wel naar toe. Als je het allemaal toch niks aan vinden maar wel kaarten hebben, ik wil ze best overkopen.....
Op de zeepkistenrace gaven ze ook kaarten weg aan een van de winnaars...

Bij 2 pakken Ariel geven ze al 2 kaarten weg geloof ik...

HBO of niet?

Klopt....
Ik merk ook al dat ze die kaarten weggeven aan alle kanten weggeven... vind het niet zo gek, heb van nog helemaal niemand gehoord dat ie er een kaartje voor heeft gekocht :D

Hier van Partyflock gaan ook maar 334 mensen (vergelijk dat even met 11.355 mensen die naar Defqon 1 gaan)... bij het gemiddelde hardcorefeestje in een boerenschuur komen er meer opdagen.
University ici
waar kan je nog meer gratis kaarten halen.
hehe studenten op housefeesten.. Zie je het voor je? Daar hebben ze geen geld voor;) denk je dat zo'n student naar zo'n feest gaat komen waar het 2 euro bier en 40 euro toegang is als hij met ze kornuiten op de societeit voor een halve euro een pilsje kan pakken...

Artiest Tuur
FlexyFrank 16 mei 2004 16:24
2e flop? hoe was Luxurush dan? volgens mij ook niet echt The Bomb

Luxurush was helemaal uitverkocht! :)
als ik kaartje krijg ben ik zeker wel aanwezig hoor :D

ff pretparken en naar wat muziek luistern toch altijd wel leuk hoor :bier: en zon goeie combinatie zo'n dag :D

Werkzaam bij Rage-Online
Hier van Partyflock gaan ook maar 334 mensen (vergelijk dat even met 11.355 mensen die naar Defqon 1 gaan)...

Net alsof een feest flopt als er volgens partyflock weinig mensen ernaar toe gaan?

M1EKSTE 18 mei 2004 20:21
als ik kaartje krijg ben ik zeker wel aanwezig hoor

ff pretparken en naar wat muziek luistern toch altijd wel leuk hoor en zon goeie combinatie zo'n dag

Absoluut :yes: Ik zou ook zeker ff gaan kijken. Je weet vantevoren toch wel dat het goed georganiseerd is, dus je vermaakt je toch wel... :yes: :bier:
agh jah dit feest is voor iedereen vergelijk het maar met een soort lowlands

hoop dat het weer een beetje goed wordt dan :)

ik vermaak me wel :bier:
Jezus die mensen die lopen te zeiken over Pleasuredome zijn er zeker niet geweest? Het was een ERRUG lekker feestje, dat kan iedereen beamen. En dat het gratis was, was leuk meegenomen. En dat Njoy, wat is er toch mis mee om eens een keer iets anders te proberen?!

Daarom al die negatieve vooroordelen zijn nergens op gebaseerd
Ohja Gold... kijk even naar het aantal liefhebbers van harde stijlen dat op flock zit... dat ligt ver boven dat van de rustiger stijlen binnen de dance... En om nou te zeggen dat partyflock een echt goeie afspiegeling is van de jongeren in Nederland? :S

ja ze geven ze weg als bosjes rozen heb ook promo tickets gekregen!!

ga wel ff kijken!
waar worden ze weg gegeven.
2 ::FL!P::

Voortaan kunnen de mensen bij ID&T denk eerst beter onderzoek doen onder de partypeepz zoals PFers.

------------------------------------------------

Hoop dat ze dat laatste nooit doen. Zit niet echt te wachten op de bekrompenheid en kortzichtigheid op muzikaalgebied van de gemiddelde PF bezoeker.

Onzin, op Koninginnedag op het Rembrandtsplein liepen ID&T medewerkers etc. te strooien met Pleasurdome en NJOY kaarten..

Feesten mogen gewoon niet floppen, past niet in Duncan ze straatje op het moment.. :S

Dan maar niet je verwachte winst halen, als het maar "lijkt" alsof het een succes is...

:S

ze deden dat ook al met pleasuredome...
Ze hebben de drankverkoop natuurlijk ook in eigen hand en dus belang bij dat het druk wordt. Reken er trouwens maar op dat organisaties echt wel met alles meelezen hier op Partyflock.

Denk ook dat ze de plank hard misslaan met NJoy, hoe denk je ingodsnaam met zo'n B line-up te concurreren met Lowlands en Pinkpop, Die een line-up hebben waar je driemaal U tegen zegt... :S

Ze kunnen niet winnen van de dancefestivals, en niet van de reguliere festivals...

Hoop dat ze hard op hun bek gaan...
laatste aanpassing

op Koninginnedag op het Rembrandtsplein liepen ID&T medewerkers etc. te strooien met Pleasurdome en NJOY kaarten..

je zal maar daadwerkelijk geld betaald hebben voor zo'n kaartje...

Ik moest meteen aan een tekst van A. Morrisette denken:
It's a free ride, when you allready paid.
Now isn't that ironic, don't you think?
Dus je betaalt veel geld, voor een hoop tenten waar je met een grote boog omheen loopt.

En dat heb je niet op een dance valley ofzo waar je de meeste niet eens bezoekt maar waar voor je wel betaald :)

Maar goed heeft iemand nog gratis kaartje over ik heb nog niks gehad :@

Je wilt hier ook niet heen... ;)
Toch leuk... dat iedereen altijd loopt te kankeren op de organisatie die er in feite voor gezorgd heeft dat er grote feesten georganiseerd worden, waardoor de meesten gemiddeld 1 x per maand een grote party kunnen pakken... :S
Ik wil er wel heen vooral de zaterdag heb alleen geen geld om er naar toe te gaan :/

Ik wil wel naar njoy dus als iemand nog kaarten heeft die niet heen wil ik wil ze wel overkopen/ hebben

Toch leuk... dat iedereen altijd loopt te kankeren op de organisatie die er in feite voor gezorgd heeft dat er grote feesten georganiseerd worden, waardoor de meesten gemiddeld 1 x per maand een grote party kunnen pakken...

En daarom zijn ze meteen heilig verklaard...?

Loze opmerking sorry...

Microsoft heeft ons ook alles gebracht waar je nu achter zit, denk dat je daar vaak genoeg ook op kankert...
Microsoft heeft ons ook alles gebracht waar je nu achter zit, denk dat je daar vaak genoeg ook op kankert

vooral als de pc crasht ;)

:P

Iemand die voor Di-rect komt heeft echt geen behoefte aan de Darkraver, en iemand die voor de Darkraver komt wil echt geen urban horen.

En waarom niet?
Di-rect vind ik aardige muziek maken, ik hou bv ook van Korn e.d. Even lekker een paar nummers meepakken is toch niet erg?

Ook komt de "Osdorp Posse" :respect: Heb ik vroeger veel geluisterd en vind het nog steeds (y)
Heb ze nog nooit live gehoord dus lijkt het mij leuk.

Urban net zo. Als klein ventje ben ik vaak naar Bubbeling, Rap en wat voor avonden dan ook geweest. Leuk om die zooi af en toe terug te horen. Vond Chucky op Pleasuredome dan ook erg "verfrissend"

Gabber, tjek mn feestarchief. Heb heel wat feesten afgelopen en vind de earlyhardcore nog steeds master :yes:

Snap niet dat er mensen zijn die alleen maar 1 stroming kunnen waarderen. Je bent dan best bekrompen en zielug.

Want de mensen die hier zo stoer lopen te praten over "Dit is kut, en dat is triest"
Vertel mij dan maar wat je voor je favo muziek van vandaag luisterde, en dat is nu ook meteen triest en zielug? Want je kan mij niet vertellen dat je in je hele leven alleen maar house hebt kunnen waarderen :vaag: Zo ja, STAKKERS!

Als iemand een kaartje gratis heeft gehad mag hij m best aan mij geven. Wil best een dagje kijken daar.
laatste aanpassing
Oxygen, dat maakt ze zeker niet heilig, maar er worden wel veel verwijten gemaakt waarvan ik denk: "denk eerst ff na voordat je iets zegt". En als het niet lukt, geef ze dan de tijd om iets op te kunnen bouwen. Volgens mij is Mystery Land ook nog wel eens lelijk geflopt in het begin, en kijk eens wat ze daarmee hebben neergezet. Veel mensen die lopen te kankeren op ID&T, lopen daar ook rond. Vat dit niet al te persoonlijk op, maar dit is meer een opmerking in de breedte...
laatste aanpassing
concept is op zich niks mis mee
maar wat een goedkope bende
hind,di-rect , dana , darkraver
maak er dan meteen hollands glorie van ofzo

word gewoon een flop , dat is erg duidelijk
maar goed ze geven gewoon 9000 kaarten weg net zoals bij Pleasuredome en dan is het weer een groot succes !! :S

Ze willen gewoon tmf publiek trekken... of niet soms?

Di-rect, Kane, Darkraver en Dana.. :yes:

Waar is Boris nou :o :/

Nee dat trekt geen tmf publiek man..

Eerder Jamai en Jim :yes:

De kaartverkoop van Njoy loopt zo verschrikkelijk slecht, er zijn plannen om het te cancellen....voordat iedereen gaat gille "wat is je bron??" een betrouwbare ;)

En waar is Sita..? Of komt die wel :P
Vast wel :yes:

Jamai komt zijn nieuwe cd promoten :

laatste aanpassing

Heb gehoord dat Alice Dj en de Vengaboys ook komen :O

WIEEEEEEEEEEEEEEEEE snel maar een kaartje halen dan :yes:

Straks is het uitverkocht :/

Pinkpop heeft pas een line-up... (L)

- Lenny Kravitz
- N*E*R*D
- The Roots
- Audio Bullys
- Dave Clark
- Tiësto
- Novastar
- Moloko
- Black eyed Peas

Hoe wil je ooit de "muziek" liefhebber naar Njoy krijgen... :S

Ze hadden het beter in samenwerking met Fox kids kunnen geven... :|
id&t gul met Njoy kaarten

sjah, hun willen ook van hun troep af

Ze hadden het beter in samenwerking met Fox kids kunnen geven...

sponsored by TMF and Fox Kids.. :D
laatste aanpassing

wie jij...?

2 Mars-L79

Jij bent denk een van de uitzonderingen op de regel die bevestigd dat de meeste 18 - 19 jarige hardcoreliefhebbers net zo flexibel op het gebied zijn van andere muziekstromingen als een stuk beton...