Partyflock

Forumonderwerp · 673166

Waarschuw beheerder
In de Gooi en Eemlander van vandaag staat een stuk over het internet gedrag van de Muiderbergse schutter.Daar staat ook iets in over zijn "extreem-rechtse" uitlatingen en over zijn partyflockprofiel. De auteur van dit stuk schrijft ook over zijn vriendenlijst en zo assosieerd zij ook de andere leden en hardcore-liefhebbers met extreem-rechts gedrag!!! Gerechtvaardigd?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien kopie van stukje?????

Maar blijft beetje vreemd :s
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar WTF is de Muiderbergse schutter??? :s
Waarschuw beheerder
anders zet je ff dat stukje hier neer, anders is het een beetje moeilijk onze mening te geven nietwaar?
Waarschuw beheerder
Stukje NU :[
Waarschuw beheerder
juist want nu is t toch echt een heel klein beetje VEEL een onduidelijk verhaal. dat als je snapt wat ik bedoel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ja ja :yes: laat zien laat zien !!!!!

Waarschuw beheerder
stukje staat (nog) niet op internet, maar die muiderbergse schutter is al een paar keer langs geweest hier op het forum, maar de laatste topic is gesloten.. maar die jongen heeft 3 marrokanen neergeschoten in muiderberg en er werd gezged dat het skinheads waren, wat dus niet zo is...

Waarschuw beheerder
Een skinhead die na zijn daad vlucht naar Israel, beetje erg vreemd... :/

Waarschuw beheerder
wie is dat dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Typ dat stuk dan over ofzo :@
Waarschuw beheerder
donateur
IP check??? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde gisteravond dat ie gepakt is, ergens in een land met een tijdsverschil van 1.5 uur ofzo :vaag:

Een skinhead die na zijn daad vlucht naar Israel, beetje erg vreemd...

deze "zogenaamde" skinhead was joods, vandaar dat ie waarschijnlijk naar Israel is gevlucht, daar zal ie wel familie hebben wonen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
scan het stukje in dan

Waarschuw beheerder
Komt ie:

Antifascisten duiken op Muiderbergse schutter
MUIDERBERG - De antifascistische groep Kafka uit Amsterdam heeft op internet onderzoek gedaan naar de Muiderberger die wordt verdacht van de schietpartij op 3 april. Kafka ontdekte een website met een foto waarop de Muiderberger de Hitlergroet brengt.

Vlak na de schietpartij op zaterdagavond 3 april werd door getuigen van de gebeurtenissen op de Brink tegenover de politie verklaard dat er door 'skinheads' geschoten was op de vijf Marokkaanse jongeren. Deze omschrijving wekte de belangstelling van de antifascistische onderzoeksgroep Kafka. De groep doet onderzoek naar extreemrechtse stromingen en ontwikkelingen in Nederland. Gegevens die ze boven water weten te krijgen, stelt de groep ter beschikking van journalisten en wetenschappers die extreemrechts in kaart brengen.

Kafka kwam er via digitaal speurwerk ook achter dat de Muiderbergse verdachte eigen websites had. Op een van die sites waren foto's van de Muiderberger te zien waarop hij in gezelschap van vrienden de Hitlergroet brengt. De foto is van 18 januari 2004. De site is inmiddels van het web gehaald.

Een andere inmiddels verdwenen website van hem heet American History X. Hierop stond een 'vriendenlijst' die vol bijnamen staat, zoals 'raveteefje', satan's bitch en terrorjuf. Duidelijk is dat de bezoekers van deze site elkaar kennen uit kringen van hardcoremuziek, dansfeesten zoals Defqon 1 (Almere), Mysteryland en Thunderdome.

De politiewoordvoerder heeft al eerder benadrukt dat de term 'skinhead' is gebruikt omdat getuigen de jongeren op grond van hun uiterlijk zo hadden omschreven. De politie zei niet te weten of de jongeren die door hun kleding en haardracht de indruk wekken bij extreemrechts te horen ook daadwerkelijk de bijbehorende maatschappij-ideeën aanhangen.

Gea Heijnen (CDA), die vorige week namens de gemeenteraad van Muiden uitdrukking gaf aan de bezorgdheid die in de politiek leeft na de gebeurtenissen, ziet de aanhouding als een positieve ontwikkeling. Heijnen hoopt dat het een positieve uitwerking zal hebben op de angstgevoelens onder de Muiderbergers. Als alles volgens plan verloopt, ligt morgen het extra informatiebulletin van de gemeente in Muiden en Muiderberg op de mat. In het blad vinden de inwoners adressen van instanties zoals GGD, politie, justitie en Haltbureau.

Tamar de Vries
woensdag 21 april 2004
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Stukje uit de Telegraaf

Schutter Muiderberg gepakt in Israël

De politie in Israël heeft dinsdag op verzoek van de officier van justitie in Amsterdam een 19-jarige man aangehouden. Justitie verdenkt de man van betrokkenheid bij een schietpartij in Muiderberg ruim twee weken geleden. Daardoor raakten drie Marokkaanse jongeren gewond.

Het Openbaar Ministerie in Amsterdam verdenkt de man uit Muiderberg van poging tot moord, dan wel doodslag en heeft Israël om zijn uitlevering gevraagd.

Aan het schietincident op 3 april ging een confrontatie tussen vijf Marokkaanse jongeren en een groep van ongeveer twintig skinheads vooraf. Een skinhead trok onverwacht een wapen en begon te schieten. De politie gaat uit van een individuele actie van de schutter.

Een woordvoerder van het OM wil niet zeggen hoe de politie bij haar onderzoek naar de voortvluchtige schutter uitkwam in Israël.

Waarschuw beheerder
Wat een onzin allemaal zeg!!
Als iemand kaal is wil dat dus zeggen dat hij skinhead is wat een onzin!!
Echte bullshit..
Ik hoop dat ie wel gewoon in Nederland berecht word en niet in israel..
weet iemand wat de maximale straffen zijn??
zomaar toevallig???

Waarschuw beheerder
als je kaal bent dan ben je een wazi

Waarschuw beheerder
Een wazi?? hehe
Denk je dat rick een wazi was?

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
worden we weer ff mooi in een kwaad daglicht gesteld :S

Waarschuw beheerder
jij bent een wazi :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou echt wat een onzin zeg

Kafka ontdekte een website met een foto waarop de Muiderberger de Hitlergroet brengt.

die jongen is joods, beetje vaag als ie dan een hitlergroet brengt denk je niet?? hij staat gewoon met zn hand omhoog wat heeft dat met de hitler groet te maken :vaag:

Een andere inmiddels verdwenen website van hem heet American History X. Hierop stond een 'vriendenlijst' die vol bijnamen staat, zoals 'raveteefje', satan's bitch en terrorjuf.

sja dat is partyflock, dat zegt verder natuurlijk niks

Aan het schietincident op 3 april ging een confrontatie tussen vijf Marokkaanse jongeren en een groep van ongeveer twintig skinheads vooraf. Een skinhead trok onverwacht een wapen en begon te schieten. De politie gaat uit van een individuele actie van de schutter.

20 skinheads whahahahahahaha jammer dat ze er vergeten bij te zetten dat die zogenaamde skinheads (gewoon een groepje jongens met een paar kale koppen ertussen) al maandenlang bedreigd worden door die (*)marrokanen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja,dat krijg je met die linkse media hier in nederland.
Waarschuw beheerder
en hoe heet die knakker hier dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hierzo staat wat info

Plus een foto

http://kafka.antifa.net/rickvanvught.htm

en zijn username was hier American History X

Ook onder de naam Greenpeace
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die jongen was joods, beetje vaag als ie dan een hitlergroet brengt denk je niet?? hij staat gewoon met zn hand omhoog wat heeft dat met de hitler groet te maken

uhhm naar mijn weten was Hitler ook deels joods :)

Waarschuw beheerder
Jepz en lindaaatje.. Dit is er nog 1 van hem Hierzo

Als het aan de Kafka lag.. zou half partyflock op hun site staan.. veel kale mensen.. dus veel skinheads. :S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vind het allemaal weer grote bullshit.
Het is altijd gezeik over kale en over zgn skinheads :bah:

Waarschuw beheerder
Nou als je zo leest op die kafka link had hij wel plaatjes van een keltisch kruis en de tekst wpww op zijn profiel met daarbij een plaatje wat toch echt wel heel erg op de hitler groet lijkt dus ja gek he dat mensen dan denken dat hij een nazi is :vaag:
Waarschuw beheerder
Kaal is voor wazi's.

Waarschuw beheerder
altijd word iedereen weer over een kam geschoren of het nou een gabber is of moslim dat vind ik zoo vertieft... kom nou niet gelijk alles met nl rave hardcore in de naam is meteen een rascist oor :@

maar ik walg wel van alle soorten van extremisten :bah:
Waarschuw beheerder
Er staat Hardcore in je naam.
Dat zegt al genoeg jochie.

Waarschuw beheerder
hey die jongen was geen wazi, mensen die niet weten over wie ze het hebben moeten fijn hun bek houden!

Waarschuw beheerder
Sure, hij heeft alleen maar heel veel uiterlijke kenmerken en doet wazi uitspraken :S
Waarschuw beheerder
donateur
hey die jongen was geen wazi, mensen die niet weten over wie ze het hebben moeten fijn hun bek houden!

??? dat zegt toch ook niemand :/

Waarschuw beheerder
hey kim er werd gezegd dat als je kaal bent een wazi bent... dus daar reageerde ik ff op
Waarschuw beheerder
als je kaal bent dan ben je een wazi
Kaal is voor wazi's.

Wat is dat voor stom gelul sporen jullie niet helemaal????

Ik ben ook kaal maar ik heb geen extreem rechtse idee`n breng geen hitler groeten en al die onzin.

Denk voortaan beetje na voor je mensen in een hokje duwt vanwege uiterlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Made in Holland!®© is zelf ook gabber.. die weet dus zelf ook dat veel gabbers kaal zijn..
zal wel als verkeerd grapje bedoeld zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Antifa lult onzin :yes:

Zijn volkertvriendjes die gasten.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
whahahha wat een onzin stukje!

"Skinhead" de term alleen al. Een echte skinhead herken je niet zomaar dat is iemand die daar niet mee te koop loopt!

Leuk joh dat de website nog word genoemd, en natuurlijk heeft Hardcore het weer gedaan :@

straks gaat de regering partyflock beleid aanpakken :/

Waarschuw beheerder
jahaha skinheads zal wel een verzamelwoord zijn voor alles dat ze nie kennen en n kaluh kop heb :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 MARCOS er staat ook allochtoon ben 100% links ben tegen alle vormen van extremisme ik ben 100% Atheïst en draag nooit geen lonsdale of wat ook maar in die kleding trand valt (niet omdat het rascistisch of wat moet zijn maar vind et niet mooi ;))
dus ga aub niet daarover beginnen ik vind et al erg genoeg op elke hardcore feest 200x dezelfde t-shirt te zien saai :gaap:..

2 Tiffany'tje19
iemand die zn rechterhandje in de lucht loopt te steken is per definitie al een wazi nazis waren in de jaren 40 tegenwoordig zijn het meelopers...

Waarschuw beheerder
donateur

Dan had ie niet zo op de foto moeten staan, lijkt me vrij simpel.

Maar vind wel dat die gasten van Kafka nogal erg overdrijven en er verdacht veel moeite in stoppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier zegt 'ie hallo tegen de fotograaf
*van kafka.nl*

foto verwijderd inz beleid... tenslotte kunnen we ons zelf best een paar kneusjes voorstellen met hun rechterhandje stoer in de lucht ;) - DSW

Waarschuw beheerder
kijk dat bedoel ik wat is dit dan ik kan er niks anders dan wazi van maken
alhoewel kafka gaat wel erg ver :gaap:

Waarschuw beheerder
alhoewel kafka gaat wel erg ver

ben ik met je eens..

Waarschuw beheerder
die jongen is joods, beetje vaag als ie dan een hitlergroet brengt denk je niet?? hij staat gewoon met zn hand omhoog wat heeft dat met de hitler groet te maken

op bovenstaande foto staat ie toch echt zeer duidelijk de hitler groet te brengen...

deze "zogenaamde" skinhead was joods, vandaar dat ie waarschijnlijk naar Israel is gevlucht, daar zal ie wel familie hebben wonen...laatste aanpassing: 21 april 2004 12:30

een skinhead kan ook Joods zijn, aangezien een skinhead geen nazi behoeft te zijn...

Ik hoop dat ie wel gewoon in Nederland berecht word en niet in israel..

aangezien hij dus een ****nazi is mag ie van mij juist wel in Israel worden berecht, dat zal em leren...

Een andere inmiddels verdwenen website van hem heet American History X. Hierop stond een 'vriendenlijst' die vol bijnamen staat, zoals 'raveteefje', satan's bitch en terrorjuf.

tsja ze zijn nou eenmaal niet zo snugger en orgineel...

brilletje kopen?

"Skinhead" de term alleen al. Een echte skinhead herken je niet zomaar dat is iemand die daar niet mee te koop loopt!

als je je nou eerst eens verdiept in de geschiedenis van de echte skinheads, en dan bedoel ik niet het zielige volk wat er een nazidraai aan geeft, dan zou je tot de conclusie komen dat je nu een wel heel erg domme uitspraak doet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een kinderen op die foto! landveraders

Waarschuw beheerder
en dat is precies wat ze zijn :[ ze zijn voor degene die hun eigen opas en omas waarschijnlijk een hel heeft bezorgd :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd wordt tijd dat ze zich verdiepen in de geschiedenis.

Waarschuw beheerder
donateur
Beide zijn partijen zijn nare mannentjes

Antifa is tuig
Neo-nazi is tuig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd, alleen vinden de meesten mensen neo-nazi erger

Waarschuw beheerder
mee eens maar neo nazis bestaan niet het zijn nu mee lopers aka wazis :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Er bestaan wel Neo-nazi's maar die zul je niet snel op hardcore feesten vinden.
Zoek maar eens illigale ska feesten op zoals die vroeger regelmatig in Eindhoven gegeven werden..
Daar loopt genoeg eng tuig rond
Waarschuw beheerder
Zoek maar eens illigale ska feesten op zoals die vroeger regelmatig in Eindhoven gegeven werden..
Daar loopt genoeg eng tuig rond

Hoe kan dat nou, lijkt me stug aangezien Ska de Jamaicaanse invloed is in de skinhead scene.

Je bedoelt cker de gekraakte kazerne, daar werden idd wel veel RAC feestjes (rock against communism) gegeven jah, naar volk. was een verzamelpunt voor Neo's uit belgie Duitsland en Nederland geloof ik :S:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor vriend:)

Maar idd die gasten bedoel ik,ik ben er tijdens een illigaal feestje wel eens langs geweest veel enge mensen met achterhaalde gedachten.
Waarschuw beheerder
donateur
De site heeft echter ook zogeheten links naar leden van de 'feestkudde'.

*proest*
Ik ben een lid van de feestkudde :):)

Tja die foto op zijn profiel kan ook gewoon lullig:S genomen zijn want hij staat met beide arme omhoog en gebalde vuist.... Lijkt me nou niet echt een hitlergroet zo als op die foto's van kafka.....

Waarschuw beheerder
happen, wordt links/rechts ter discussie gelegd?
willen jullie koekjes??

bleh, loos als je moet reageren op zulke forum's

laat rickie toch...
die haat gevoelens bij hem komen niet uit de lucht vallen toch? is vast veel vooraf gebeurd..
Waarschuw beheerder
donateur
bleh, loos als je moet reageren op zulke forum's

Kan aan mij liggen maar hij word toch geopend om op te reageren ofnie :S

laat rickie toch...
die haat gevoelens bij hem komen niet uit de lucht vallen toch? is vast veel vooraf gebeurd..

Vertel... Ik hang aan je lippen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan dat nou, lijkt me stug aangezien Ska de Jamaicaanse invloed is in de skinhead scene

jah idd, ska is toch zeg maar ontstaan vanuit hele reggea gebeuren???:S

en maakt me trouwens niet uit of ie nazi is of niet, iemand die op mensen schiet is sowieso niet helemaal lekker...
Waarschuw beheerder
maar ja we hebben zijn verhaal nog niet gehoord weet jullie veel wat er daar voor allemaal gebeurdt want hij schiet niet zo maar

Waarschuw beheerder
eindelijk wijze reacties van medenbach en boeba.. is genoeg vooraf gebeurd ja...

Waarschuw beheerder
rickie wordt in een kwaad daglicht gezet... als hij met een greenpeace shirtje aan had gestaan... viel er zekers nog over te praten hé??

Waarschuw beheerder
precies...

Waarschuw beheerder
donateur
maar ja we hebben zijn verhaal nog niet gehoord weet jullie veel wat er daar voor allemaal gebeurdt want hij schiet niet zo maar

Foto's zeggen voldoende. En ANTIFA heeft zich ook weer es lekker voor lul gezet.

Dat is eigenlijk wat je kan opmaken uit dit topic.

Waarschuw beheerder
donateur
Na enig speurwerk stuitte de groep op de website partyflock.nl

Dat is zoiets als "Na enig speurwerk in de supermarkt stuitten wij op de groentenafdeling" :P:P:P

Hierop stond een 'vriendenlijst' die vol bijnamen staat, zoals 'raveteefje', satan's bitch en terrorjuf. Duidelijk is dat de bezoekers van deze site elkaar kennen uit kringen van hardcoremuziek, dansfeesten zoals Defqon 1 (Almere), Mysteryland en Thunderdome.

Als ze DIT "research" durven te noemen, hou ik mn hart vast voor de zorgvuldigheid waarmee ze ándere informatie bij elkaar halen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ketser Kimmie 21 april 2004 13:36
jammer dat ze er vergeten bij te zetten dat die zogenaamde skinheads (gewoon een groepje jongens met een paar kale koppen ertussen) al maandenlang bedreigd worden door die (*)marrokanen

Ja, als je rondloopt met je rechterhand in de lucht, is het logisch er buitenlanders zijn die problemen met je krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is zoiets als "Na enig speurwerk in de supermarkt stuitten wij op de groentenafdeling

hehe

Waarschuw beheerder
Tja,
ik vrees dat ik het toch meer op 1 lijn zit met de antifa's.
Waarschuw beheerder
dus uhm.. als ik het goed begrijp moet ik geen kale mensen in me vriendenlijst nemen omdat ik anders wel eens een keer rechts kan worde?

erm... die krant sux :P

Waarschuw beheerder
donateur
en dus uhm.. als *ik* het goed begrijp word ik steeds rechtser omdat ik kaler word? :O:O
Waarschuw beheerder
kale mensen is niks mis mee

maar die gast staat gewoon met ze rechterklauw omhoog (en hij is godverdomme nog een jood ook!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!) en heeft wp keltisch kruis in ze profiel hoe kunnen mensen in godsnaam zo dom worden/zijn :S

moeten ze in israel horen dat die gast een wazi is... wat een domme tering mongool
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, als je rondloopt met je rechterhand in de lucht, is het logisch er buitenlanders zijn die problemen met je krijgen

oohw dus als ik iedereen met karl kani aan in mekaar ga slaan, dan is dat logisch... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh????

Wat betekend voor jou Karl Kani? Want Karl Kani is gewoon een kleding merk en heeft echt totaal niks met racise te maken.

Door je rechter hand in de lucht te steken wil je graag duidelijk maken dat je ten eerste meeloper bent (zeker als je joods ben) en ten tweede dat je racistische bedoelingen heb. (maar ik vind het echt loos dat ik dit typ, want je snapt zelf ook wel dat je met je rechterhand in de lucht ergens om vraagt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tis toch ook algemeen bekend dat karl kani een merk is wat door "zwarte" gedragen word met als achterliggende gedachten dat je tegen blanken bent.. ja tis gewoon een kledingmerk maar dit is dezelfde discussie als dat je met lonsdale heb, want dat is in principe ook gewoon een kledingmerk :)

die foto van die jongen op zn profiel, als je goed kijkt zie je dat hij met 2 handen omhoog staat en dat hij met zn hand een vuist maakt, waarom word dan meteen die link naar een hitlergroet gemaakt??

en als hij een nederlander had neergeschoten ipv een marrokaan, hadden we dan nog steeds dezelfde discussie gehad?

ik wil het absoluut niet goedpraten wat hij gedaan heeft, maar ik vind het tè makkelijk om iedereen met een kale kop in een hokje te duwen..

Waarschuw beheerder
donateur
en als hij een nederlander had neergeschoten ipv een marrokaan, hadden we dan nog steeds dezelfde discussie gehad?

wat mij betreft wel, normale mensen schieten geen andere mensen neer, ongeacht ras of weet ik veel wat voor bedoeling er achter zaten....
Waarschuw beheerder
donateur
Thank u Miss Dreamin...

Opzouten met mensen die anderen zomaar denken neer te knallen.. 'Ja, er is wat aan vooraf gegaan.' Zal wel! :kots:
Waarschuw beheerder
mauzz> hoe kom je daar in godsnaam terecht??? Zeker niet lang gebleven?

Ketser kimmie je mist het een beetje.

Het gaat om deze foto, hij is de rechter:

** foto verwijderd inz beleid - DSW **

En hij had op zijn profiel ook nog es WPWW staan + het keltisch kruis terwijl hij of zijn familie Joods is.
Hoe moeten die ouders zich wel niet voelen als hij dit ziet. Ik zou het niet eens meer voor mijn zoon opnemen (heb zelf Joods bloed, vandaar).

Waarschuw beheerder
zo vaag is het allemaal niet joh

misschien stoerdoenerij maar zeker wel gekopieerd gedrag van een echte nazi
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat om deze foto, hij is de rechter

ja weet ik, ik ken hem, daarom, en als hij op die foto had gelachen, had het er al heel anders uitgezien, aangezien ze alle 4 hun arm/hand omhoog hebben.

ik weet wat er allemaal in het verleden is gebeurd, en ik heb hierboven ook al gezegt, ik keur absoluut niet goed wat hij gedaan heeft, waar gaat het heen met Nederland als groepen jongeren mekaar gaan beschieten, maar die marrokanen zijn niet alleen de slachtoffers..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb trwns ff kontakt met Kafka opgenomen en de naam Patyflock is inmiddels uit het stuk op hun site weggehaald :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bLaat>Ik bedoel niet de kazerne waar vroeger regelmatig teKno feestjes gehouden werden..Maar die kazerne een stuk verder op.

Goede zaak DarkSkywise(y)Pf heeft niks te maken met extreem links en met extreem rechts

Waarschuw beheerder
donateur
ik stond er zelf van te kijken dat ze zo snel (en korrekt) reageerden whahahaha

Waarschuw beheerder
http://www.kafka.antifa.net/rickvanvught.htm#noot1

Schutter op Marokkanen bekent

De 19-jarige verdachte van de schietpartij op vijf Marokkanen in Muiderberg heeft bekend. De jongeman zit sinds een paar dagen vast in Israël, waar hij na de schietpartij naar toe vluchtte.

Reden voor de schietpartij zou een ruzie met een groep Marokkanen uit Naarden zijn geweest. De verdachte schoot op De Brink in Muiderberg drie van hen neer. Nederland heeft een uitleveringsverzoek ingediend op basis van poging tot moord danwel poging tot doodslag.

De vermoedelijke dader blijkt al enige tijd door de antifascistische onderzoeksgroep Kafka in de gaten te worden gehouden. Het blijkt om Rick van V. uit Muiderberg te gaan, die op foto's te zien is waarop hij de Hitler-groet brengt. Hij behoort volgens Kafka tot een groep gabbers uit het Gooi.

http://www.kafka.antifa.net/rickvanvught.htm#noot1
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hangt van het soort extreem rechts af denk ik... wazi-extreemrechts zal dat niet zo snel doen, maar Bush-extreemrechts wél
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die zeggen dat hij geen wazi is:
http://kafka.antifa.net/rickvanv.jpg
Klik hier maar eens op, rechts in het rode shirt.. Need more?.
Ik vind t misselijkmakend wat die gast doet en heeft gedaan maar ik vind het ook misselijkmakend wat die antifa/kafka doet... Ik heb ze al eens meer gezien en hun acties en dergelijke zijn ongeveer net zoiets als die van NSers alleen dan de andere kant op.. Sterkt mijn gevoel dat extreem links net zo ziek is als extreem rechts...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm maja wel netjes van Kafka dat ze referentie aan Pf hebben verwijderd en een noot hebben geplaatst.

Waarschuw beheerder
donateur
begrijp me goed, ik vind "extreem" helemaal niks, of het nou rechts of links is

maar als er niet eerst "fa" was geweest, was er daarna ook geen "antifa" gekomen (aktie = -reaktie)

Waarschuw beheerder
Stomme kutwannabe die Rick. Denkt wel heftig filmpje na te spelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet zo slim maar wanneer je extreem rechts bent zou je dan onderduiken in Israël?

Israel is zelf zo extreem rechts als de pest.

maar als er niet eerst "fa" was geweest, was er daarna ook geen "antifa" gekomen (aktie = -reaktie)

Die reactie komt dan wel een beetje laat en anti-facisten zijn overig het algemeen net zo erg als facisten, Beide dragen haat.

Waarschuw beheerder
JA maar die haat kan ik wel begrijpen. Die is tenminste ergens op gebaseerd.

Waarschuw beheerder
donateur
JA maar die haat kan ik wel begrijpen. Die is tenminste ergens op gebaseerd

Owja? Waarop dan? Wat hebben die figuren met facisten te maken ga je dan denken.

Facisten zijn fout omdat ze haat dragen, mensen die anti-facisme zijn, dragen precies diezelfde haat.

Je hoeft namelijk niet perse anti-facisme te zijn om het af te keuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Die reactie komt dan wel een beetje laat

missch omdat heel NL de eerste tientallen jaren na WO2 zwaar "antifa" was en er in NL zélf geen "fa" te bekennen was?

er was dus geen behoefte aan een aparte antifa beweging, want dat was t hele land al ;)

Waarschuw beheerder
Die haat is gebaseerd op het feit dat ze mensen haten die andere rassen haten for no reason.

Geef toe man, voor welke groep kan je meer sympathie opbrengen als je er dan toch een zou moeten kiezen?

Waarschuw beheerder
donateur
Is er nu wel behoefte aan antifa dan?
Volgens mij niet.

Facisme krijgt in Nederland nog steeds geen kans (gelukkig maar).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die haat is gebaseerd op het feit dat ze mensen haten die andere rassen haten for no reason.

Facisme heeft op zich niets te maken met andere rassen haten hoor....

Wat ik zou kiezen?
Ik ben absoluut tegen facisme maar ik kan me ook niet vinden in ANTI-Facisme.
Waarschuw beheerder
antifa is opzich fout want ze denken dat iedereen die kaal is en een bomberjack draagt een nazi/skinhead is...

maar dat ze al die demonstraties van extreem rechts verstoren vind ik wel goed van ze :D en dat ze jacht maken op facisten vind ik ook goed
Waarschuw beheerder
facisme is nederland krijgt geen wortels in de grond en dat is maar goed ook... beter voorkomen dan genezen

en dat is wat antifa/kafka indymedia doen

ook al zijn het niet leuke figuren en wil ik absoluut niet me ze vergeleken worden. toch heb ik respect voor wat ze doen en willen bereiken

en dat ze een keer een paar gabbers per ongeluk inmekaar trappen die op verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn neem ik dan voor lief...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Ik ben absoluut tegen facisme maar ik kan me ook niet vinden in ANTI-Facisme."

dus zou je ANTI-facisme kiezen als je echt zou moeten kiezen. ;)

Ik had ze liever alletwee ook niet gezien hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
facisme is nederland krijgt geen wortels in de grond en dat is maar goed ook

Nee en daarom gaan organisaties als antifa maar op zoek naar zogenaamd facisme om te bewijzen dat ze nog bestaansrecht hebben.
Waarschuw beheerder
nou er zijn genoeg facisistische/nazistische groepen en partijnen in nederland...

nvu
nnp
nationale alliantie

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
sorry jongens....racist/fascist of wat dan ook...hij heeft geschoten, en schieten mag niet......:p:bier:

Waarschuw beheerder
Lekker objectieve bron...

Ik ben niet zo slim maar wanneer je extreem rechts bent zou je dan onderduiken in Israël?

je bent idd niet zo slim want als je een neonazie zoekt, waar zou je die dan gaan zoeken?? niet in israel dus....
denk eerst eens na voordat je post...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rollie>>>net alsof NNP een nazistische partij is...
Waarschuw beheerder
ik vind het jammer dat er zo gepraat word over rick... dr waren al zo lang ruzies tussen beide groepen en die avond daarvoor is de muiderbergse groep bedreigd met de dood door dezelfde marokanen maar dat vergeet de media te melden... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Marokanen bedreigen iedereen met de dood :s
Waarschuw beheerder
donateur
wat is er nou weer mis met z`n plaatje van terror worldwide? :S
antifa kan het ook overdrijven
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
Waarschuw beheerder
hehehe wat een mongolen :D
Waarschuw beheerder
Die mensen die zeggen dat ie de
'hitlergroet' doet kijk asjeblief wat beter
als je goed kijkt zie je dat ie zn andere arm
ook omhoog heeft, zijn hand is met een vuist:
hij staat met 2 vuisten omhoog...
dat valt toch echt niet onder de 'hitlergroet'

eerst kijken, dan zeiken...
Waarschuw beheerder
der is ook een andere foto waar die wel met open hand staat... en ze mooie wp plaatjes in ze profiel helpen ook niet echt

eerst kijken dan zeiken :[
Waarschuw beheerder
en dat ze een keer een paar gabbers per ongeluk inmekaar trappen die op verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn neem ik dan voor lief...

Wat een domme opmerking Rollie!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik liep in de hout was bevrijdingspop komen ook smerige kut mietjes van antifa op me af lopen, FACIST!! alleen omdat ik kaal ben en kisten draag.. ben ik een facist???.. :bah: :bah: :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik liep in de hout was bevrijdingspop komen ook smerige kut mietjes van antifa op me af lopen, FACIST!! alleen omdat ik kaal ben en kisten draag.. ben ik een facist???.. laatste aanpassing: 7 mei 2004 10:55

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WILLEMS waar slaat :gaap: op...?!
Die gasten pakken iedereen die kaal is..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nonsens. Als je kisten draagt en Lonsdale, dan ben je gauw aan de beurt. ik :bah: op Antifa, het enige wat ze doen is mensen met rechtse ideëen in kaart brengen en ze zwart maken. Meer net zo goed :bah: ik op anti-antifa.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Indd..!

Waarschuw beheerder
donateur
Antifa is kansloos net zoals andere extremisten.

Waarschuw beheerder
hmm maja wel netjes van Kafka dat ze referentie aan Pf hebben verwijderd en een noot hebben geplaatst.

Precies anders komt er binnenkort nog in de media, dat PF een rechtse site is.

antifa is opzich fout want ze denken dat iedereen die kaal is en een bomberjack draagt een nazi/skinhead is...

maar dat ze al die demonstraties van extreem rechts verstoren vind ik wel goed van ze en dat ze jacht maken op facisten vind ik ook goed

Mee eens :D
Waarschuw beheerder
alle groeperingen die extreem zijn, zijn in mijn ogen fout.
ze doen hetzelfde alleen met andere beweegredenen en vinden dat op die manier gerechtvaardigt. en dat is het van beide kanten dus niet!!!

Waarschuw beheerder
Natuurlijk is niet iedere hardcore liefhebber of gabber een extreem rechtse.
Zelf luister ik ook graag naar hardere stijlen, net zoals marrokanen worden Hardcore liefhebbers ook over 1 kam geschoren, een slechte zaak.
Toch denk ik dat er meer extreem rechts naar hardcore luisterd dan naar andere stijlen...
Net zoals bijvoorbeeld op de laatste MoH in Ehv, daar was het gehalte schrikbarend hoog.
Ik heb in iedergeval nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien met bretels, witte veters, wehrmacht tekens, kruizen, stormfront spandoeken, etc...

Wat mij betreft mogen die mensen ter plaatse afgeschoten worden, ik hoop dat Kafka binnekort over gaat tot gewapende actie's tegen deze zieke lui. :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan is dat kafka net zo lekker bezig als waar ze tegen zijn en waar dit hele stuk over gaat...enneh ik weet niet waar jij bent geweest op dat feest...maar kvond het persoonlijk errug meevallen met die gasten...kheb ook nooit last van ze....komt misschien omdat ik er niet op let en me niet aan ze stoor

Waarschuw beheerder
dan is dat kafka net zo lekker bezig als waar ze tegen zijn en waar dit hele stuk over gaat

Het doel heiligd de middelen wordt weleens gezegd... 8)

Nou ik ben op meerdere hardcore feesten geweest en ook op andere MoH's maar afgelopen keer sloeg echt alles...
Bovendien heb ik al last van dat tuig als ik ze zie.
Extreem rechts is niet voor gelijke behandeling van verschillende mensen, in andere woorden dus respectloos naar mensen die anders zijn.
Op die manier verdien je natuurlijk ook geen respect terug.
Ik vindt respect het belangrijkste wat er is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder heb gezegd is alles wat extreem is in mijn ogen niet goed

Extreem rechts is niet voor gelijke behandeling van verschillende mensen, in andere woorden dus respectloos naar mensen die anders zijn

extreem links doet precies hetzelfde...iedereen die kaal is en een bomber heeft is een skinhead en dus een nazi
dus zij verdienen ook geen respect

ik ben het ook cker met je eens dat respect het belangrijkste is en dat je het moet verdienen....

maar om hier te gaan zeggen dat het doel de middelen heiligt...als dat zo was dan was het een grote teringzooi geweest...aangezien iedreen wel een goed doel heeft om dit soort dingen te doen volgens zichzelf
je blijft heen en weer gaan dan

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit gezegd dat extreem links wel iets goeds is.
Zoals je al eerder zei, extremen zijn altijd fout (iig in mijn ogen en in die van jouw).
Tja 'het doel heiligd de middelen' (met een 8) ) moet je niet te letterlijk nemen hehe.
Maar wat mij betreft verdienen die lui wel een paar flinke hoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je bij krakers(extreem-links) niet aan hun eisen voldoet pakken ze je ook hoor ook al ben je geen facist of neo.
Extreem rechts zijn stakkers maar extreem links vind ik gevaarlijker.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben kaal

En heb nog nooit last gehad van extreem links ofzo.

Daar moet je heel wat meer voor doen dan alleen kaal zijn

Waarschuw beheerder
donateur
*dienstmededeling*

als je een berichtje mist of opeens in een andere kleur ziet (= onzichtbaar gemaakt) ... ik heb t topic ff aangeharkt (dus ook berichten die een reaktie zijn op verwijderde berichten zijn weggehaald)

*einde dienstmededeling*

Waarschuw beheerder
l
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft mogen die mensen ter plaatse afgeschoten worden, ik hoop dat Kafka binnekort over gaat tot gewapende actie's tegen deze zieke lui

Die figuren die er zo bijlopen zijn meestal onder de 20, dus in hoeverre kan je zo iemand nou een fascist noemen?

Een neo-nazi van 17 jaar, wat weet die nou van politiek af? Hij zet zich af tegen het "systeem", net als wat al die marokkanen van onder de 20 doen.

Een fascist is iemand die wel inzicht heeft in de politiek en redenen heeft om fascist te zijn. Die mensen zou antifa aan moeten pakken, niet die pubers en leeghoofden.

Maar dat kan Antifa niet, want die zijn er nauwelijks, dus het bestaansrecht van antifa bestaat uit pubers lastig vallen.

Grote jongens hoor....
Waarschuw beheerder
hmm je kan het ook uit voorzorg zien... soort van als jij neo word dan krijg je last met ons hoe oud je ook bent
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Die gast is zelf toch een jood..
stond in de Revu, stond ook in dat hij niet kon vluchten omdat ie niet zo snugger is en niet eens het telefoonnummer van hemzelf kan onthouden enzo..

volgens mij gewoon iemand met het verstand van een vis, boeit me verder ook geen ruk

Waarschuw beheerder
donateur
Neo-nazi's zijn zelden fascisten.
Ze weten meestal niet eens wat het is

Waarschuw beheerder
Ieder heeft hart voor zijn land, zowel marokanen als Nederlanders.....zij hebben dat in Nederland en dus is dat rechtvaardig......wij hebben dat ook in Nederland en dus zijn wij (extreem) rechts?????????

En ff voor de duidelijkheid: die "gast", Rick dus, kan misschien wel zoals er wordt gezegt "dom" zijn, maar hij zat wel in het Nederlands American footbal team en dat doen jullie hem niet na!!!!!! Dat een zooitje Marokanen, waarvan in 't Gooi bekend is dat zij zich met ontoelaatbare dingen bezig houden, dat voor hem moeten verpesten vind ik hoe dan OOK ontoelaatbaar!!!!!!!
Waarschuw beheerder
dat je in het nederlands american football team zit hoeft nog niet te betekenen dat je slim bent...

hij staat zelf met ze rechterklauw in de lucht... hij is nog slechter dan die marokanen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in een demostratie tegen Israel genoeg Marokkanen met het rechterhandje gezien :D

Maar dat je in een American Football team zit zegt idd wenig over je slimheid,meer over je sterkte denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat een zooitje Marokanen, waarvan in 't Gooi bekend is dat zij zich met ontoelaatbare dingen bezig houden, dat voor hem moeten verpesten vind ik hoe dan OOK ontoelaatbaar!!!!!!!

Wat die marrokanen ook doen, hij is degene die uiteindelijk geschoten heeft, dus dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken.

Waarschuw beheerder
treu treu

Waarschuw beheerder
waarom geven jullie je mening over iemand die jullie niet kenne,... en rollie.. als je goed kijkt op die foto zie je dat ie met 2 handen omhoog staat, met gebalde vuist!
Waarschuw beheerder
ik heb andere foto's gezien tiffany...
ga maar pagina terug en lees nutty's post maar foto is inzake beleid weggehaald..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gebalde vuist?? flikker toch op...

gewoon een een jonge gozer die absoluut niet weet waar ie mee bezig was/is..

issie van joodse afkomst?? kan ik me niet voor stellen..
Waarschuw beheerder
Tiffany, ik denk dat je maar een bril moet gaan kopen, want je ziet duidelijk dat ie zijn hand opsteekt, het is duidelijk een hitlergroet...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja en?

ALs je eenmaal de hitlergroet heb gebracht is dan alles wat je voor de rest van je leven doet per definitie ook fout?

Wat ik bedoel te zeggen is dat het een niet met het ander te maken heeft.
Waarschuw beheerder
whahahaha lolololololololol

hij had white p*wer tekens op ze profiel.. deed een hitlergroet... was een skinhead en schoot op marrokanen

en dat heeft niks met mekaar te maken :[

Waarschuw beheerder
donateur
En??Ik heb genoeg Marokkanen gezien die dat ook deden...

Wat er al gezegd werd,we kennen maar 1 kant van het verhaal..
Waarschuw beheerder
donateur
rollie jongen betweter, dit was geen ruzie tussen zogenaamde wazi`s vs marrokanen, dit was een ruzie ontstaan in een oude "vriendenggroep" ofterwel de Keverdijkers (Naarden) vs de Muiderbergers

Waarschuw beheerder

:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd M@delinde, dat zegt alweer genoeg

sommige mensen :/

Waarschuw beheerder
Hahahaha jah hoor het moet niet veel gekker worden, eerst zeggen ze dat er allemaal natie's rond lopen op Defqon 1 :S:S:S:/ dan zeggen ze dat er een nederlandse skinhead is gevlugt naar Israel en daar is op gepakt. Sjongen jongen
Waarschuw beheerder
aaah nu was het opeens een ruzie tussen naardenberges en muidenbergers.. uhu :[ waarom is er dan een marokaan neergeschoten ? :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[

en uh... hij is opgepakt in israel ja... of spreekt de politie bullshit als er een internationaal opsporingsbevel is en dat hij in israel is gevonden :[ :[ :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
als ik ruzie heb met belgen schiet ik toch ook niet een duitser neer :[

Waarschuw beheerder
ik doe niet anders :gaap:
Waarschuw beheerder
ja maar das logisch :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jezus rollie heb jij t iq van een badkamertegel ofzow :s niet alle Marokkanen die je ziet in Nederland wonen in Marokko hoor, de meeste die je op straat ziet wonen gewoon in Nederland :jaja: :o shokking :s

die "Marokaanse jongens" komen uit Naarden en worden hier de Keverdijkers genoemd omdat dat de straat is waar ze veelal op wonen, de jongens waar ze ruzie mee hadden en ook de schutter kwamen voornamelijk uit Muiderberg, vandaar de Keverdijkers vs de Muiderbergers...

je moet mensen niet alleen beoordelen op hun uiterlijk, maar na dit soort uitspraken
weet ik wel hoe laat het is :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij speelde rugby geloof ik en geen amerikaans footbal.

En de linkse media verdraait altijd alles.
Jongen schiet op marokkaann. Dan zal hij vast wel een reden daarvoor gehad hebben.

Dit soort incidenten zullen steeds vaken gaan voorkomen denk ik...

Iemand vermoorden is nooit goed. Maar wanneer krijgen we eens zulke mega topics voor elke Nederlander die door een Marokkaan word doodgeschoten?

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wanneer krijgen we eens zulke mega topics voor elke Nederlander die door een Marokkaan word doodgeschoten?

Kan me nog iets herinneren van een leraar die door een turk is neergeschoten ;)

Die gast is dom om zo op de foto te gaan staan, idioot dat hij zich bezig houd met zielige ruzies en crimineel omdat hij een pistool bezit.

En marokkanen, shit he..daar ben je toch niet serieus bang voor he, allemaal sukkeltjes die veel roepen en weinig durven.

Schiet dan een grijze wolf neer, dan heb je lef.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in een demostratie tegen Israel genoeg Marokkanen met het rechterhandje gezie

Misschien een leuk detail dat in WO2 zo beetje alle moslims achter Hitler stonden ;)
Dus die marokkanen hebben meer "recht" om dat te doen dan de gemiddelde nederlander.
Waarschuw beheerder
rot toch lekker op met je stinkbretels kimmie...
enne je snapt echt geen fluit van wat ik hierboven zeg...
hoevaak gebeurt het wel niet dat stoere wazi mannetjes onschuldige mensen neermeppen... hoevaak verpesten ze de sfeer op feesten voor onschuldige mensen

en mensen niet beoordelen op hun uiterlijk... zout op.. die gast deed een hitlergroet had white power tekens op ze profiel... dan weet ik genoeg hoor... daaaag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Deze jongen werd zelf aangevallen. Dood maken is nooit goed. En viptweak, ik denk dat je weinig doet waarneer er 40 islamitische mensen om je heen staan om te vragen of je een probleem heb.

En rollie, als die jongen dat nou wou doen moet hij dat doen. Ik geef je groot gelijk dat met feesten die jongens geen hitler groeten moeten doen. Maar die foto is gemaakt in zijn vrije tijd.. Jij luisterd toch wel eens wat anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Deze jongen werd zelf aangevallen. Dood maken is nooit goed. En viptweak, ik denk dat je weinig doet waarneer er 40 islamitische mensen om je heen staan om te vragen of je een probleem heb.

Nee, maar hij had dat pistool vast niet toevallig bij, dus die zielige verhalen kunnen achterwege gelaten worden.

Als een groep marokkanen een paar jongens lastigvallen en het resultaat is een dode marokkaan, dan heb ik daar niet zoveel problemen mee.

Maar deze groep hollandse boys gingen naar deze marokkanen toe om te gaan knokken, anders neem je geen pistool mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waar vond de schietpartij plaats? op de brink (een pleintje) midden in muiderberg... wie komt er dan naar wie.

en rollie brilletje nodig? bretels? doe`s normaal man, mijn broek blijft van zichzelf op zn plek dus die heb ik niet hoor. en wat die feesten betreft, ik denk niet dat je het probleem oplost door om je heen te gaan meppen, en al helemaal niet als je zelf toegeeft dat er nog wel eens onschuldigen tussen zitten!!

maar zijn we niet uitgepraat over dit onderwerp, rick had nooit als eerste moeten schieten, daarvoor is ie nu gepakt, door zijn eenmansactie zijn het nu zn vrienden die de echte problemen hebben, want die worden nu gezocht door bijna alle marokkanen in het gooi, en zijn de marrokanen behalve die 3 neergeschoten dan, weer de lachende derde..

slotje

Waarschuw beheerder
donateur
waar vond de schietpartij plaats? op de brink (een pleintje) midden in muiderberg... wie komt er dan naar wie.

Blijkbaar wisten die andere dat ook, want hij nam een pistool mee.
Ze hadden niet naar dat pleintje hoeven gaan, die keuze hebben ze zelf gemaakt.

maar zijn we niet uitgepraat over dit onderwerp, rick had nooit als eerste moeten schieten, daarvoor is ie nu gepakt, door zijn eenmansactie zijn het nu zn vrienden die de echte problemen hebben, want die worden nu gezocht door bijna alle marokkanen in het gooi, en zijn de marrokanen behalve die 3 neergeschoten dan, weer de lachende derde..

Je vind jezelf wel erg zielig he?
Het is gewoon een bende tuig wat een bende tuig neerschiet, jammer dat ze niet allemaal afgemaakt zijn, misschien komt dat nog.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze hadden die dag daarvoor ruzie gehad met die groep Marokkanen. Misschien heeft hij het pistool uit voorzorg mee genomen. Of misschien is er gezegd van we komen jullie morgen allemaal dood maken in muideberg.

Of misschien wel van kom maar eens naar muideberg eens zien wie de sterkste is....

Dus hij ken het pistool met verschillende redenen bij zich gehad hebben. Ik vind je een beetje te makkelijk wijzen viptweak.

En je bent nooit de lachende derde als er een maat van je is doodgeschoten.. En Marokkanen zijn zo dat na 1 goede waarschuwing ze vaak afstand behouden. Niet altijd en je kent de gevolgen daarvan. Maar dit is nog te veel media om nu al tegen actie's te gaan doen.
Waarschuw beheerder
sowiezo dat iemand met een pistool loopt :[ met wat voor reden dan ook :[

met een pistool vallen er doden... we leven in nederland niet in fuckin amerika ofzo

enne.. als meneer niet had geschoten dan hadden zijn vrienden ook nu geen probleem dus zouden er ook geen wraakacties van marokanen komen/gaan komen

best zwak om dat als argument te gaan gebruiken... help we zitten nu in de problemen omdat pino een marokaan heb neergeschoten...

iedereen zou zijn vriend wreken als die neergeschoten/doodgeschoten word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hadden die dag daarvoor ruzie gehad met die groep Marokkanen. Misschien heeft hij het pistool uit voorzorg mee genomen. Of misschien is er gezegd van we komen jullie morgen allemaal dood maken in muideberg.

Wapens lokken geweld uit, dus een pistool meenemen is verschrikkelijk dom als je geen geweld wilt.

Of misschien wel van kom maar eens naar muideberg eens zien wie de sterkste is....

En dan moet je perse meedoen? Blijf dan lekker thuis ofzo...

Dus hij ken het pistool met verschillende redenen bij zich gehad hebben. Ik vind je een beetje te makkelijk wijzen viptweak

Alleen al dat hij een pistool heeft geeft aan dat het absoluut geen fris figuur is en vertel, waarom zou je een pistool hebben?
Daarbij had Murat ook een pistool bij, die heeft ook geschoten en toen zei niemand dat er "makkelijk werd gewezen".

En je bent nooit de lachende derde als er een maat van je is doodgeschoten.. En Marokkanen zijn zo dat na 1 goede waarschuwing ze vaak afstand behouden

Marokkanen zijn gewoon laf, grote bek ed.
Blaffende honden bijten niet.

Ketser Kimmie, als je zo moe bent moet je weer terug in je bed gaan liggen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daarbij had Murat ook een pistool bij, die heeft ook geschoten en toen zei niemand dat er "makkelijk werd gewezen".

Het verschil is wel dat bij murat een leraar gesneuveld is.. Toch een duidelijk verschil.

En ik vind het knap dat je een reden probeert te garanderen waar niet van bekend is dat die reden gegarandeert kan worden. Je loopt te zoeken in het donker.

Als je het echt wil weten, bel die vader eens op.

En hij zal echt wel een reden hebben gehad om een pistool mee te nemen.

En nu om jou voorbeeld maar eens te volgen.

Ik denk dat hij een pistool bij zich had omdat 1 van die marokkanen hem met de dood heeft bedreigd die dag daarvoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Het verschil is wel dat bij murat een leraar gesneuveld is.. Toch een duidelijk verschil.

Dus een leraar mag je niet neerschieten, maar een marokkaan wel?
Beetje kromme redenatie, vind je niet?

En hij zal echt wel een reden hebben gehad om een pistool mee te nemen.

We hebben het over een pistool, niet over een zak snoep ofzo.
Een pistool is verboden en je kan die niet in de winkel kopen, feit dat hij dit bij heeft geeft al aan dat hij niet zuiver is.

Feit dat hij hem mee had zegt alweer genoeg.

Ik denk dat hij een pistool bij zich had omdat 1 van die marokkanen hem met de dood heeft bedreigd die dag daarvoor.

Dan was het verstandiger geweest om gewoon thuis te blijven en niet de confrontatie op te zoeken.

Waarschuw beheerder
Iemand die gewoon normaal is heeft geen pistool. Je hebt al totaal geen normen en waarden als je met zo'n ding op zak loopt. Mensen die een pistool bij zich hebben zijn laf en kunnen het schijnbaar niet op een normale manier oplossen en schijnbaar ook niet met de blote vuist.

Allemaal triestelingen dus!
Waarschuw beheerder
donateur
whehe viptweak kon ik maar weer in mn bedje gaan liggen ;)

maarja idd, pistolen die moeten gebruikt worden waar ze nodig zijn, dus in een oorlog ofzow of in films, niet op straat :no:

maar t blijft moeilijk, als je zodanig bedreigt word door mensen met pistolen, en als je echt bij niemand kan aankloppen zelfs niet bij de politie, dan kan ik er toch wel bij inkomen dat je zelf ook zo een ding aanschaft, om jezelf te beschermen.

maarja als er meerdere mensen zich onveilig voelen en iedereen schaft zo een ding aan om zichzelf te beschermen, is het einde weer zoek..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar t blijft moeilijk, als je zodanig bedreigt word door mensen met pistolen, en als je echt bij niemand kan aankloppen zelfs niet bij de politie, dan kan ik er toch wel bij inkomen dat je zelf ook zo een ding aanschaft, om jezelf te beschermen

Als je echt bedreigd word kan je zeker weten bij de politie terecht, maar als je bedreigd word omdat je het zelf uitlokt, dan heeft iedereen schijt aan je, eigenlijk best logisch.

En als elke zwakzinnige die para word een pistool gaat kopen hebben we een probleem denk ik zo.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd Viptweak het is tuig wat het andere tuig afmaakt..Jammer dat ze elkaar niet allemaal afgemaakt hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die jongen zich zodanig bedreigd voelde dat hij een pistool gekocht zal er vast wel meer aan de hand zijn.

Aan de andere kant.

Die Marokkanen hadden ook niet hoeven te komen.
En die skinheads ook niet.
Maar ik vind het best logish dat waarneer iemand indringt op een stukje waar jij altijd bent, je je bedreigt voelt. En hun hadden dat plekje als hangplekje. Net honden die pissen de boel ook onder om hun territorium aan te geven.
Maarja Marokkanen hebben toch niet zo'n probleem zich ergens anders te huisvesten dan waar nodig dus kan je het ook wel verwachten.
Moeder natuur skrikes again.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vind het best logish dat waarneer iemand indringt op een stukje waar jij altijd bent, je je bedreigt voelt. En hun hadden dat plekje als hangplekje

Sorry hoor, maar beetje triest als je zo gaat denken. Dat "hangplekje" is gewoon openbaar en iedereen mag daar komen. Als je perse privacy wilt hebben huur je maar ergens een hangplekje.

Maarja Marokkanen hebben toch niet zo'n probleem zich ergens anders te huisvesten dan waar nodig dus kan je het ook wel verwachten.

Dit slaat gewoon nergens op en is zwaar rascistisch. Ze hebben dezelfde rechten als jij, ik en die andere gasten.

Moeder natuur skrikes again.

Laten we het houden op puberale zwakzinnige schieten alweer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sorry hoor, maar beetje triest als je zo gaat denken. Dat "hangplekje" is gewoon openbaar en iedereen mag daar komen. Als je perse privacy wilt hebben huur je maar ergens een hangplekje.

Dan moet je maar is wat vaker op straat komen en niet zoveel achter je computer zitten. Je gaat toch ook niet tegen een hond zeggen dat hij dat plekkie moet gaan huren?

Dit slaat gewoon nergens op en is zwaar rascistisch. Ze hebben dezelfde rechten als jij, ik en die andere gasten.

BlaBlaBla noem het maar weer rascistisch.
Zet die hersen cellen nou is aan het werk man.
Rascistisch = rassen haat, En ik kan nergens in mij post enige vorm van rassen haat vinden.

Ik heb helemaal niks tegen Marokkanen zolang ze zich aanpassen. Jammer dat dit niet zo vaak lukt.
En nee ik loop geen partij te promoten mensen van de moderators en ik overtreed als het goed is ook geen regels.

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je maar is wat vaker op straat komen en niet zoveel achter je computer zitten. Je gaat toch ook niet tegen een hond zeggen dat hij dat plekkie moet gaan huren?

honden mag je ook niet los over straat laten lopen en die mogen schijten op aangewezen plekken. Daarbij zijn ze aangelijnd zodat word voorkomen dat ze ruzie maken.

Rascistisch = rassen haat, En ik kan nergens in mij post enige vorm van rassen haat vinden.

Marokkanen zijn van het noord afrikaanse ras en ik zie toch wel een zekere discriminatie op ras in jouw teksten.

Ik heb helemaal niks tegen Marokkanen zolang ze zich aanpassen. Jammer dat dit niet zo vaak lukt.

Dus een marokkaan word neergeschoten, dus passen ze zich niet aan? :s :s

Over het algemeen getrokken heb je gelijk, maar in deze context niet.

viptweak is solowereldverbeteraar

Als je niets beters te zeggen hebt kan je beter je bek houden, dan komt er ook geen onzin uit.
Waarschuw beheerder
ik ken rick goed.. en weet ook wat er is gebeurt.. vanuit rick zijn ogen..
de marokanen zijn de avond voor de schietparty naar muiderberg gekomen en hebben de jongens bedreigd met de dood.. rick heeft toen zelfs een pistool gezien..
Ik was er die avond niet bij maar dit is wat die mij vertelde.. ik geloof hem want rick is alles behalve een leugenaar..
dit had niet mogen gebeuren.. maar ja hij is opgepakt en krijgt de straf voor het schieten.. ik wil alleen dat iedereen zich moet realiseren dat dit al zo veel langer aan de gang was... en dat als het die avond niet was gebeurt het zeker een andere avond had plaatsgevonden en was misschien de tegenpartij voor met schieten... Rick deed dit ( ook al is het fout) uit bescherming voor zichzelf en zijn vrienden..
Waarschuw beheerder
En trouwens voor de mensen die zeggen datr die het bij de politie had moeten melden over die avond ervoor, dat heeft die gedaan.. en dr was extra surveillance alleen ze waren er niet op tijd
Waarschuw beheerder
hmmm als ik ruzie heb met mensen en als ik weet dat ze een pistool hadden.... dan zou ik dus echt niet naar buiten gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Marokkanen bedreigen altijd met de dood "iek ga jou dood maken!!"

Maar daar hebben ze de ballen niet voor, dus hahaha, lekker om lache, doen we hier ook.

En idd, als iemand mij bedreigd dan zoek ik die ook niet op, blijf ik lekker achter de tv zitten, misschien erg flauw, maar wel zo veilig.

En misschien liegt Rick niet, maar helemaal fris is hij niet, je komt niet zomaar aan een pistool en ermee schieten al helemaal niet.
Waarschuw beheerder
donateur
En idd, als iemand mij bedreigd dan zoek ik die ook niet op, blijf ik lekker achter de tv zitten, misschien erg flauw, maar wel zo veilig.

dat doen ze toch ook niet, ze blijven braaf in hun eigen woonplaats roken ergens een jointje om de hoek en gaan weer naar huis. ze hebben het zelf toch niet opgezocht, die marrokanen komen hun toch steeds opzoeken

Waarschuw beheerder
donateur
dat doen ze toch ook niet, ze blijven braaf in hun eigen woonplaats roken ergens een jointje om de hoek en gaan weer naar huis. ze hebben het zelf toch niet opgezocht, die marrokanen komen hun toch steeds opzoeke

Wel heeeel toevallig dan, of bestaat dat gat uit maar 1 plein en 5 huizen?

Daarbij heb ik nooit een pistool op zak als ik ga blowen, jij wel?
Waarschuw beheerder
We hebben meerdere pleintjes in ons dorp.. (ons dorp is heel klein dus de meeste groepjes hebben een vaste plaats) maar dit was de plek van deze groep voor een hele lange tijd... zou jij je weg laten jagen uit je eigen dorp en van je eigen plek??
rick is gepusht om dit te doen..
hij is iet dom maar wel beinvloedbaar... en toen hij schoot werd hij beinvloedt door iemand ... (niet door vrienden want die hebben er verder niks mee te maken)

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben meerdere pleintjes in ons dorp.. (ons dorp is heel klein dus de meeste groepjes hebben een vaste plaats) maar dit was de plek van deze groep voor een hele lange tijd... zou jij je weg laten jagen uit je eigen dorp en van je eigen plek??

Wel als iemand mij met de dood bedreigd.

hij is iet dom maar wel beinvloedbaar... en toen hij schoot werd hij beinvloedt door iemand ... (niet door vrienden want die hebben er verder niks mee te maken)

Echt slim zal hij niet zijn nee, eerder een dom boerke, maar ik blijf erbij dat je een pistool niet per ongeluk bij hebt.
Waarschuw beheerder
Hij is slim... alleen super beinvloedbaar vooral door mensen die veel voor hem betekenen..
hij moest dat pistool meenemen.. "anders was hij geen echte man" nog steeds vind ik het klote dat het gebeurt is... maar het had anders toch wel gebeurt denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
hij moest dat pistool meenemen.. "anders was hij geen echte man" nog steeds vind ik het klote dat het gebeurt is... maar het had anders toch wel gebeurt denk ik

Dan ben je echt slim, ja :s :s :s

Zelfde als, Hier neem jij mijn drugs naar binnen, dan word ik niet gepakt.
Waarschuw beheerder
Je kent rick niet .. als je hem wel had gekend had je er anders over gedacht...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen debielen te kennen die met een pistool rondlopen en schieten als ze denken bedreigd te worden. (of dat nou wel of niet zo is laat ik ff in het midden, geen idee).
Waarschuw beheerder
Hij krijgt zijn straf voor wat die heeft gedaan... het was alles behalve goed maar hij is geen debiel
Waarschuw beheerder
-die gast heeft extreem-rechtse gedachten, dat bewijst zijn profiel in partyflock, of dit de reden is dat hij schoot is niet duidelijk
maar ga niet lopen schreeuwen dat ie niet extreem-rechts was....je gaat niet voor de lol van die racistische shit op je profiel zetten. En trouwens wat voor tattoe heeft ie op z'n borstkas
-T is jammer dat de antifa(en andere mensen) dit weer meteen vergelijken met hardcore,gabbers,partyflock,lonsdale kaal zijn etc etc... want dat is net zo goed discriminatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
T lijkt me vrij duidelijk:
-die gast heeft extreem-rechtse gedachten, dat bewijst zijn profiel in partyflock
-T is jammer dat de antifa(en andere mensen) dit weer meteen vergelijken met hardcore,gabbers,partyflock,lonsdale kaal zijn etc etc... want dat is net zo goed discriminatie.
-De moord is uit een ruzie voortgekomen, maar waarover die ruzie ging weten we niet: racisme of iets anders..?We lezen alleen verhalen hiero..
-Moord is nooit goed te keuren...alleen de doodstraf voor mensen die echt zwaar crimineel zijn (seriemoordenaars etc.)

kom jij ons ff vertellen hoe het zit, heb je dit topic wel doorgelezen?????!!!!!

er is helemaal niemand dood hoor :S
Waarschuw beheerder
ripdealtje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjaaa wat gebeurt is is gebeurt ......
maar dat hij opgepakt werd in Israel snap ik niet .... ben namelijk oerdom !!!!! :[ :[ hahaha

Israel ipv beledigende term