Partyflock

Forumonderwerp · 673166

Waarschuw beheerder
In de Gooi en Eemlander van vandaag staat een stuk over het internet gedrag van de Muiderbergse schutter.Daar staat ook iets in over zijn "extreem-rechtse" uitlatingen en over zijn partyflockprofiel. De auteur van dit stuk schrijft ook over zijn vriendenlijst en zo assosieerd zij ook de andere leden en hardcore-liefhebbers met extreem-rechts gedrag!!! Gerechtvaardigd?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hij moest dat pistool meenemen.. "anders was hij geen echte man" nog steeds vind ik het klote dat het gebeurt is... maar het had anders toch wel gebeurt denk ik

Dan ben je echt slim, ja :s :s :s

Zelfde als, Hier neem jij mijn drugs naar binnen, dan word ik niet gepakt.
Waarschuw beheerder
Je kent rick niet .. als je hem wel had gekend had je er anders over gedacht...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen debielen te kennen die met een pistool rondlopen en schieten als ze denken bedreigd te worden. (of dat nou wel of niet zo is laat ik ff in het midden, geen idee).
Waarschuw beheerder
Hij krijgt zijn straf voor wat die heeft gedaan... het was alles behalve goed maar hij is geen debiel
Waarschuw beheerder
-die gast heeft extreem-rechtse gedachten, dat bewijst zijn profiel in partyflock, of dit de reden is dat hij schoot is niet duidelijk
maar ga niet lopen schreeuwen dat ie niet extreem-rechts was....je gaat niet voor de lol van die racistische shit op je profiel zetten. En trouwens wat voor tattoe heeft ie op z'n borstkas
-T is jammer dat de antifa(en andere mensen) dit weer meteen vergelijken met hardcore,gabbers,partyflock,lonsdale kaal zijn etc etc... want dat is net zo goed discriminatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
T lijkt me vrij duidelijk:
-die gast heeft extreem-rechtse gedachten, dat bewijst zijn profiel in partyflock
-T is jammer dat de antifa(en andere mensen) dit weer meteen vergelijken met hardcore,gabbers,partyflock,lonsdale kaal zijn etc etc... want dat is net zo goed discriminatie.
-De moord is uit een ruzie voortgekomen, maar waarover die ruzie ging weten we niet: racisme of iets anders..?We lezen alleen verhalen hiero..
-Moord is nooit goed te keuren...alleen de doodstraf voor mensen die echt zwaar crimineel zijn (seriemoordenaars etc.)

kom jij ons ff vertellen hoe het zit, heb je dit topic wel doorgelezen?????!!!!!

er is helemaal niemand dood hoor :S
Waarschuw beheerder
ripdealtje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjaaa wat gebeurt is is gebeurt ......
maar dat hij opgepakt werd in Israel snap ik niet .... ben namelijk oerdom !!!!! :[ :[ hahaha

Israel ipv beledigende term
laatste aanpassing door een beheerder