Partyflock
 
Forumonderwerp · 672556
­ Nederland
oke, k weet dat er al een topic is voor het identificeren van tracks, maar over het algemeen denk k dat veel technoplaten uit een liveset iets moeilijker te achterhalen zijn dan de meeste platen die in de andere topics gezocht worden, en alleen de echte 'techno' liefhebbers zullen in staat zijn deze platen te identificeren
(tot zover m'n uitleg over het openen v. dit topic!)

Ik zal de spits afbijten met een plaatje waarvan ik de artiest/titel (+evt. remix) zoek:

Zit in de liveset v. Adam Beyer op Awakenings (11-04-04),in de real audio sets (te vinden op http://www.3voor12.nl)bij part 2 de eerste plaat;
zitten de volgende samples in (voor zover 'k 't kan verstaan):Where is the... ?? It's there.. It's there for you!
laatste aanpassing
Artiest Pie
ok ik heb een moeilijke ;) alleen ook geen techno, maar electro...

Het allereerste nummer uit de set van I-F uit de set die hij laatst neerzette in de Dj Bootleg Cafe Rotterdam

Dit nummer is zo ernstig goed :respect: is hij niet toevallig van het lab rat xl album??
 
Artiest J-Mode
Nou jongens helemaal geweldig dat jullie me zo goed geholpen hebben! :S
Uiteindelijk is het dus het nieuwe FFWD thema-nummer wat ik zocht.
Lekker plaatje :bounce:
Ik zoek deze plaat al een hele tijd:

http://www.dennisgemert.sohosted.com/sample2.mp3
klinkt erg vet... als je m weet wil ik m ook graag weten :P
Marco Carola @ Club Necto Detroit USA (duur 118 min)
okee heeft iemande de titel en artiest van het nummer op 110 min.????





thnx...



kan niet samplen enzo dus sorry denk wel dat aardig wat mensen deze set hebben dus....
 
Artiest Frank B
Ik zoek deze plaat al een hele tijd:

http://www.dennisgemert.sohosted.com/sample2.mp3


die heb ik op plaat... ik moet alleen even zoeken hoe hy ookalweer heet! zal vanavond ff voor je zoeken!

-edit-
shit ik weet niet meer waar die plaat is, hy is ook pittig oud al volgens mij... als ik hem tegenkom post ik hem alsnog hier
laatste aanpassing
 
deze heb ik ja

Unknown-
Somewhere Over The Slippybergun


@ Ponchovogel: Heb je misschien wat meer info over deze track? kan er nl. helemaal niets over vinden (label misschien?) of is 't een bootleg?


titel is correct en voer deze in op de site http://www.decks-records.de/

dan krijg je nl.
Unknown
Somewhere Over The Slippybergun


Das weltbewruhmte Semi-Bootleglabel verblüfft weiterhin mit detailverliebten Techhouse.Sexpraktiken.

26.05.2004
laatste aanpassing
ik ben nogsteeds (al maanden) op zoek naar deze plaat: Ik heb m uit een oude liveset van Carl Cox @ Space Ibiza


Vaag dat er nx over te vinden is met zo'n lange text erin. Ik heb ook al een paar dagen gezocht maar kan echt niks vinden. Ik dacht bijna een goede tracklist te hebben gevonden http://www.evolutionrecordz.co.uk/tracklistings.htm
Staat er bij dat nummer '(male vocals: "Imagine being invited to a wedding")' arghhh
laatste aanpassing
ja precies, ik word ook echt gek, tis al een oudje, uit 1999 ofzo, maar de titel is gewoon níet te vinden lijkt wel :S
Misschien Carl Cox maar ff mailen :)
heeeeey, das een goeie, kerel lijkt me sympathiek genoeg om eventueel te antwoorden. Zo maar eens doen dan...
 
ik zoek het nummer wat je hoort als je op de website van ken ishii komt...

ken ishii
 
Ken Ishii - Future in Light??

gokje hoor, maar dat staat boven het _sound_ knopje over z'n nieuwe album, daar zal dit vast van zijn...
 
http://www.inthemix.com.au/tv/play.php?title=&­clip=20020601_shuffle%2Fshuffle_220k.wmv&b=


Deze nummers!!!!!!!!!!!!!!!!! <-----

Echt TE vet!
Maar welke zijn het!!!?
zie niet echt een nummer:s
 
dan heb je hem verkeerd gelinkt technowaus :P ;)
ja snap t ook niet maar heb gewoon de link van boven overgenomen:s
kHad een vraagje: Ben op zoek naar een nummer dat Alexander Kowalski op AWFS2004 draaide.. heb z'n set ergens gedownload en het betreft een track die in de 22e minuut word 'gedraaid' (jaja, kweet dat het live was, maar weet ff niet hoe ik t anders moet noemen :/ ).. zitten allemaal van die vage pingeltjes in.. echt een te bruut nummer!!
laatste aanpassing
heerlijk nummer:respect: kan helaas niet bij mijn mp3 de komende tijd anders had ik t je ff gezegd:)
heb die set van beyer bijna helemaal gehoord en heb die set ook op cd en hij is zeker vet!!

ik zoek de laatste plaat die mulero draaide op awfs04
technowaus >> Als je er weer bij kan, ken je dan ff de titel hier neerzetten of anders PB'en?? Ik moet dat nummer echt hebben!! Ben helemaal uit me dak gegaan toen die werd gespeeld! :respect:
 
Technowaus -> Hooooooooooow!!! Je hoort toch WAT! :D:P;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Heeft niemand de tracklist van Beyer op AWFS 04?
ik heb hem wel ergens gezien maar ik weet niet meer waar :S
Nee daar hebben we lekker veel aan :p
nee joh helemaal niks
jammer man...
mocht je het je weer herinneren? let me know... ;)
Heeft niemand de tracklist van Beyer op AWFS 04?


edit
Hmmm die van www.tracklist.tk is dus fout :)
laatste aanpassing
dat is niet de set van awfs 04

ID
ID
Mark Broom - Missing Link
Cave - Timbales
Dj Preach - Ilusiones
Chris Liebing - String Theory (Mauro Picotto Remix)
Danilo Vigorito & Paco Osuna - La Familia
Markantonio & Rino Cerrone - Parentheses
Adam Beyer & Henrik B - Walk Out (Patrik Skoog Remix)
Len Faki - Figure 3.1
Adam Beyer & lenk feat. tiga - heart breaker
Michel de Hey - Do You Want Me?
Alex Bau - Nervous Nights (A1)
Hardcell & Grindvik - Gainlane LP
Speedy J vs Chris Liebing - Collabs 300
Hardcell & Grindvik - Gainlane LP
Hardcell & Grindvik - Gainlane LP
Adam Beyer & Jesper Dahlbäck - Number In Between
Mr Sliff - The Riff
Aphex Twin - Windowlicker
Alter Ego - Rocker
laatste aanpassing
31 July Mainstage Chemistry Escape Amsterdam

Joris voorn: vet nummertje...lekker funky met een vocal: Rock the house back back!


wie weet van wie dit nr is artiest/titel/label

groetjes
Hij draait hem ook in zn set van Awakenings Festival 2004 op 4 min 46 hoor je de vocal er in komen....










heeft wat weg van Ben SIms - women beat their men en Jeff Mills - The Alarms
laatste aanpassing
tja ik zou het niet weten, maar rond de 4.40 dacht ik dat mr voorn tao tek ging draaien, dat begin lijkt ook echt op het begin van tao tek.
maar ik vind dat nummertje rond minuut 11 echt werelds!! > alexander kowalski - days of the liar (joris voorn rmx)

maar even iets anders: weet iemand het afsluit nummertje van herr arter& terry toner op awake festival 04> simpel en toch fanBastisch nummertje!

iemand?
Mr Sliff - The Riff


wat een nummer zeg poeeeeeeeee!
laatste aanpassing
dat begin lijkt ook echt op het begin van tao tek.


Misschien is het Jeff Mills - Alarms (Ben Sims Mix).
Zat ik ook al aan te denken... :)
t is al weer een tijdje geleden dat hier iemand geweest is maar ik ben op zoek naar t nummer uit de set van Redhead-HS birthday 2004

deze plaat begint ongeveer in de 12e minuut
ik ben op zoek naar de titel van de plaat -> rond de 32 ste minuut uit de set Regis & Ruskin @ AWFS 2004??
to Ed reob-------->is dit niet just ride van Dave Clarke?
zoek een Hardtechno track van zekers Viper XXL met gescheld erin:

"Fuck You.
Eeh, what?
I said fuck you! Heheh!
What are laughing at Tubby?
why don't you take a jog around the block you phat tabble..nog wat

What are you looking at?
What are yóu looking at?
Fuck you, asshole ! "

Dan Viper XXL beuk erin!

klinkt heel erg melig :)

zit in:
Robert Natus aka Pneumatik - Promotion Mix (July-2003) op 67 min.
en:
O.B.I. live @ Kindradio NYC (Oct 2004) op 49 min.

deze sets staan nog op Hardsignal.com
O.B.I. staat ook op http://www.schranz.basskilla.org/

iemand titel ?
edit: laat maar weet t al
laatste aanpassing
kheb hem :)
tis Bastian Ahrenz - Bass Bones (Viper XXL remix) !

das een oude TausendGroove Records, nr 3 nl

kut dat wordt weer lastig te krijgen...
ik zoek een Umek...ik denk dat i vrij nieuw is..iig van dit jaar.

Hij lijkt een beetje op lanicor alleen dan ander loopje.
het lijkt ook wel of je f1 autos voorbij hoort komen.

tis misschien kut beschrijving..maar tis een lastige
Een harder techno nummer met de vocals van 'Audio Bully's - We Don't Care' (I go out late at night....) ?
 
Artiest Gohan
Ik zoek een nummer uit de set van Magda @ Tresor 09-2004

Het begint zo rond de 10 minuten na Matthew Jonson - Decompression, wil dat nummer heel erg graag op plaat hebben maar heb geen idee wat de titel is.Weet dat ze vaak nummers helemaal verandered en remixed dus het zou ook heel goed een ''niet'' bestaand nummer kunnen zijn.

Hier kan je het setje downloaden trouwens http://www.ump3.de/content/magda.at.tresor2004.html
laatste aanpassing
 
kHad een vraagje: Ben op zoek naar een nummer dat Alexander Kowalski op AWFS2004 draaide.. heb z'n set ergens gedownload en het betreft een track die in de 22e minuut word 'gedraaid' (jaja, kweet dat het live was, maar weet ff niet hoe ik t anders moet noemen ).. zitten allemaal van die vage pingeltjes in.. echt een te bruut nummer!


Is Alexander Kowalski - Belo Horizonte
Hier kan je het setje downloaden trouwens http://www.ump3.de/content/magda.at.tresor2004.html


die download werkt niet :/
 
Kut hij is inderdaad offline, naja als je hem echt graag wil hebben moet je me maar een pb sturen, zet ik je in mijn soulseek lijst.
Een harder techno nummer met de vocals van 'Audio Bully's - We Don't Care' (I go out late at night....) ?

unknown - geheim 01 ?

(zit in Schranz Total 8, cd 2, nr.11...)