Partyflock

Forumonderwerp · 672556
oke, k weet dat er al een topic is voor het identificeren van tracks, maar over het algemeen denk k dat veel technoplaten uit een liveset iets moeilijker te achterhalen zijn dan de meeste platen die in de andere topics gezocht worden, en alleen de echte 'techno' liefhebbers zullen in staat zijn deze platen te identificeren
(tot zover m'n uitleg over het openen v. dit topic!)

Ik zal de spits afbijten met een plaatje waarvan ik de artiest/titel (+evt. remix) zoek:

Zit in de liveset v. Adam Beyer op Awakenings (11-04-04),in de real audio sets (te vinden op http://www.3voor12.nl)bij part 2 de eerste plaat;
zitten de volgende samples in (voor zover 'k 't kan verstaan):Where is the... ?? It's there.. It's there for you!
laatste aanpassing
Uitspraak van Sincerity op maandag 11 juni 2012 om 20:40:
ik zoek een nummer die een tijdje geleden is gedraaid op scheveningen tijden noir label night door hot since 82, geen sample helaas wel een gedeelte van de lyrics:

hotter than the sun, someone to call my own, the people that you find where ever they may be, my curiousity, pressure from the bass..

komt het iemand hier misschien bekend voor?

Origineel is van Tiga - Pleasure from the bass
Uitspraak van Sincerity op maandag 11 juni 2012 om 20:40:
ik zoek een nummer die een tijdje geleden is gedraaid op scheveningen tijden noir label night door hot since 82, geen sample helaas wel een gedeelte van de lyrics:

hotter than the sun, someone to call my own, the people that you find where ever they may be, my curiousity, pressure from the bass..

komt het iemand hier misschien bekend voor?

Uitspraak van *Stefan_ op woensdag 13 juni 2012 om 14:19:
Tiga - Pleasure from the bass

(subb-an rmx) :)
laatste aanpassing
Jaaaa chill thnx!!
van wie is toch die lekkere track met de lyrics van jon cutler - it's yours die ik de laatste tijd zo vaak voorbij hoor komen?
Artiest {SHOWLIST artist 26925, 97427, 97428}

iemand die deze set ken ontcijferen?:P
laatste aanpassing
Uitspraak van tvdb op dinsdag 3 januari 2012 om 13:37:
Ik ben een noob op techno gebied, so, weet iemand het eerste nummer dat Joris Voorn speelde op Amsterdam United, vlak na de countdown.

Joris Voorn - Goodbye Fly
Kan iemand mij helpen aan de ID's op 4 en 31 minuten?

Thanks.

edit: Fixed: Marcelus - 24/7 en Dettmann - Duel
laatste aanpassing
Mijn nieuwe Diephuize Tekhuize mix.

Hope you like it!

OK, wie helpt:

SiS draaide gister een hele dikke remake op Woodstock69 van "I Got 5 On It" van Luniz, maar NIET Nhan Solo - Come On People..

wie oh wie weet de exacte titel hiervan? mijn dank is eeuwig groot!

plaat zit in zijn Fabric Promo Mix vanaf de 24e minuut:

Kent iemand de laatste plaat in dit filmpje?