Partyflock

Forumonderwerp · 671306
1407x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zoek in oude onderwerpen kom ik weinig relevante topics hierover tegen..

Leek me maybe wel leuk om ook x vlechtjes te laten zetten..in de zomer ofzo
(wie weet ook wel niet;P)

Maar kost een vermogen volgens mij..
Iemand ervaring met bv goedkopere kappers thuis?

En wat is je ervaring bij vlechtjes? Irritant, mooi, pijnlijk, etc?

Thx:)

(K)

Waarschuw beheerder
Vlechtjes zijn wel leuk, alleen meestal na een wek niet mooi meer.
Ik zie vaak dat het dan heel erg gaat pluizen, of van die mensen die dan allemaal rode bultjes hebben.
Waarschuw beheerder
PB me maar effe. Je hebt de mijne gezien toch? Dat grietje die dat gedaan had woont tegenwoordig in Harderwijk! :) Ze zet ze dr echt prsachtig in. Heb wel last gehad van mn hoofdhuid ja, veel jeuk enzo, maar dat went wel, en als je ze goed bijhoudtr met waxen heb je dr best lang plezier van. Ik was in totaal iets van 100 euro kwijt ofzo en had zenog langer kunnen houden maar was t alweer beu! :)
Waarschuw beheerder
Ik kan het ook. Ik vraag er 50 euro voor (duurt dan ook een uur of 9).

Je kan ze zeker een week of 6 á 7 inhouden. En die jeuk wordt vaak veroorzaakt doordat het best strak op je hoofdhuid gevlochten wordt. Dat gaat dan irriteren.

Waarschuw beheerder
ik wil van de zomer van die dreads in mijn haar laten zetten! alleen mijn haar is nu nog redeljk kort.... ik hoorde dat het een cm of 8 moet zijn wil je het erin kunnen zetten?

dat red k net voor de zomer.....

maargoed ook geen idee waar ik het moet laten doen... :x
Waarschuw beheerder
je moet gewoon eens rondvragen in je kennisenkring, er zijn best veel mensen die het kunnen.

ik heb het geluk dat ik 2 collega's heb die het goed kunnen, dus ik ben wel vaak gevlochten,
en het blijft wel lang zitten ofzo, maar extensions gaan vet jeuken!

Waarschuw beheerder
het ziet der best mooi uit , al1 moet je der wel wat voor hebben idd, heb 11u gezeten en was toen 100 guldenkwijt...had vreselijke pijn ervan en jeukte als wat...na 4weken heb ik t er danook van woede uitgehaald...

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij doet het ook, heeeel mooooi! Ik heb het vorig jaar gehad.. Jeuk en uitslag viel harstikke mee.. Ik was ongeveer 80 euro kwijt, alles bij elkaar!

Ik zou het gewoon doen als ik jou was, je kan ze er altijd weer uithalen!

En voor Hardcoremeissie: ze zet ook dreads:D

Succes ermee.....
Waarschuw beheerder
Denk er alleen aan dat het eruit hale veel tijd kost. Ook moet je niet schrikken van de enorme berg haar die je verliest bij het eruit halen van de vlechten.
Elke dag verlies je normaal gesproken 80 tot 100 haren. Als je een aantal weken vlechten hebt dan blijven de losse haren in de vlechten zitten. Kan je nagaan hoeveel losse haren er na een aantal weken in je vlechten verzameld zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:x....

was ooit een verhaal op tv over een jongen die al een paat jaar dreds had van z'n eigen haar,

en die waste het dus nooit, tot ie heel erge jeuk op zijn hoofd kreeg,

na een tijdje jeuk, had ie er één afgeknipt om te kijken of ie luizen had ofzoiets,

en toen zaten er dus maden ín die dred!

zag je op tv zo die doorsnede,zag je dus al die gangetjes en krioelende beestjes!
hadden er van die strontvliegen eitjes ingelegd,
omdat het een lekker warm broeierig nestje is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik ook..
kan ik tenminste nog zeggen dat ik vrienden heb..

Waarschuw beheerder
donateur
%-)

Hmm ik ben er nog steeds niet..

maar als ik het doe dan zet ik het wel ff hier neer;P
Waarschuw beheerder
ik heb 2 weken geleden vlechtjes gehad..
een vrouw had t gedaan en was ook echt niet duur..
het zat er ook mooi in met kleurtjes.. kan je wel chekke bij mn persoonlijke tekst.. maar het deed me zo PIJN! hebt na 2 dagen uitgehaald.. werd dr knettergek van en had koppijn dus zag t niet zitte wel zonde maar ja :)
Waarschuw beheerder
Hoi!
Zit hier achter de pc met 101 vlechtjes in, ze zitten er nu 3 weken in. Ik heb ze laten zetten door een Surinaamse vrouw die ik via marktplaats heb gevonden. Eerste avond is altijd (heb het al eerder gehad) effe doorzetten, maar daarna is het alleen maar supermakkelijk!
Oja, ik zou het echt niet in de zomer doen, het is echt heel veel haar, heel erg warm dus, en als je dan gaat zwemmen wordt het nat, en dat is echt niet te tillen (slecht voor je nek) of je gaat zwemmen in de zee, en dan moet je je haar weer wassen, en das lastig. (ik doe dat nu 1 keer in de 5 dagen ofzo)
Nou, succes ermee, het is wel erg leuk hoor!!!

Waarschuw beheerder
opzich wel grappig,maar niet in de zomer
veels te zwaar op je kop
Waarschuw beheerder
vorige zomer had ik dreads
ik raad het aan in de winter te doen sjezus wat is dat warm zeg pfffff

Waarschuw beheerder
Ik heb ook vaak vlechtjes of krullen in mijn haar laten vlechten , en ik vind het eigelijk geen pijn doen , de eerste paar dagen moet je er aan wenen , maar na een paar dagen is het (y)

Je moet gewoon een goedkoop adresje hebben , ik doe het gewoon bij de thuiskapster
maar via via moet er ook vast wel wat te regelen zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is echt zwaar op je kop ja.. ik had 170 vlechtjes
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal vlechies vinnik meer voor negers

1 vlechie = leuk
2 vlechies = geil
Waarschuw beheerder
kheb sinds vandaag vlechtjes 'ingevlochten' in rijen.......das erg leuk....maar niet met nep haar!!

THX Wendy!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor feestjes is et wel leuk.. heb ik ook weleens, gewoon half ingevlochten naar achter en de andere helft los.. Maareh voor een paar weken zou ik et nie doen, jee je haar wordt er verrot van :)