Partyflock

Forumonderwerp · 671184
Betreft: evenement: Awakenings, zondag 11 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
lekkere muziek:D

adam beyer was xtreem goed bezig

hardcell en zn vriendje ook lekker vaag:D

ik was nog een beetje ziek dus om 5 uur weggegaan

lasers kwamen maar matig tot zijn recht...
geluid was om half 2 behoorlijk hard, daarna weer dramatisch....praten voor de boxen:(
daardoor ging heel die toko aan de wandel en ouwehoer, zonde monumental.....

heerlijk sfeertje, leuke mensen etc etc...

Waarschuw beheerder
Ennnnn... dus wederom nix gemist zeg jeme?! :yes:

T is trouwens dat 'k ff wat anders zocht (verwachtte) in laatste/nieuwste,want normaalgesproken zal k niet zo snel meer reageren eigenlijk in Awake threads...
Je bent er ook vrij vroeg bij, maar k las al waarom. Tja, na de 1e keer NDSM zijn we (niet alleen om de redenen die ik nu andermaal lees *en zal gaan lezen weer de komende dagen* maar er ontbreekt nog wel eea om ons te lokken tegenwoordig :S) maar ach ja.. Nee 2 Now&WoW verhuizen heeft kennelijk aardig schade aangericht bij "Awake-gevoel" en NDSM+bijkomend t tikkie na,maar zeuren doen we allang niet meer,er is meer te doen & k heb t zelf weer goed gehad vannacht, dus ja! (y) :yes: En hoop voor de vrienden & iedereeb die wel ging dat ze zo niet weer zo chagrijnig thuiskomen als vorige keren..
Nee ook muziek word niet echt "gemist" door mn/ons gehobby,hoefk nie over wakker te liggen! Alleen CARI hè.. :( die kan je avondje nog ns fixen!Beyer moet r zin in hebben (afg 2wkn niet ieg..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het stukken beter dan oktober vorig jaar en dat was het belangrijkste. Ik vond dat Monumental veel uit de kast had getrokken om ondanks het geluid iets goeds neer te zetten. Mooi groot scherm, 9 lasers enz.

Vuurwerk was relaxed voor Beyer.

Kortom prima Feestje :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb t prima naar me zin gehad.. Shiva gaf me ff de zenuwen omdat ze zo extreem rustig begon maar Adam en Cari hebben t zeker goed gemaakt!! Ik schaam me dat ik zolang over het techn-minded worden gedaan heb!!!
Alleen jammer vind ik dat er niet echt een duidelijke opbouw in zit.. Elke nieuwe dj zakt na vet raggen weer terug en dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met 'erin klimmen'.... dat was t enige jammere.. Over t geluid ter vergelijking kan ik weinig zeggen maar vond t met vlagen super
Waarschuw beheerder
Jullie hadden vast en zeker geen KnakWurst ;)
Ik gaat piiten, B2S ging lossss, loco farmers :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een knakwurst in je aars!:P
Waarschuw beheerder
heel gezellig.. goed gedraait.. niet echt lang gewacht bij de bar.. (Y) avondje gehad.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga ik jou niet vertellen,dan weet jij het ook!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen, ik heb in tijden niet zo gelachen... Allemaal bedankt voor de zeer geslaagde nacht!

1 gezeikpunt, voor aan bij het podium aan de linkerkant (dus in de inham, bij de wc's) moet absoluut een bar komen...
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
idd, tot half 2 geluid VET! erna helaas minder... maar 7 min. vuurwerk? helaas gemist... :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t een mooi feestje! :D

heel leuk sfeertje ook (en Fairytale ein-de-lijk gemeet :lief: en Pascalle en Klein Beesje en Franzelare en Morky) en ik heb best wel lekker staan te spacen op zweedse technoklankjes :D

k vond t wél jammer dat t opeens alweer voorbij was :( ...had best een uurtje of 2 langer mogen duren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
toppertje en wederom was het geluid weer een domper

ook ik had het gevoel dat het geluid een stuk minder was na 2en

trusten
Waarschuw beheerder
komtie :P

kunnen wat spelfouten inzitten want kennie lezen :X

ik hev werkelijkwaar de avond vanj me leven gehad!
ik voelde me zo goed en de techno was hemels die laatste set WOW !! diep hoor :P:
ooohh en ehhmmm danny BEDANKT :P

vinnie da men
meran (K)

wow ..............

Waarschuw beheerder
donateur
Was een super lekker feestje :yes: :D
(Y) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
*vind t evengoed nog knap voor iemand die niet meer lezen kan* :P

Waarschuw beheerder
donateur
who, me? :P

Waarschuw beheerder
donateur
zeg, ik kom net van een feestje hoor, dan gaan we t niet over polletiek hebben :P

Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeessie :-D (y)
Toppie omdat er lekker gedraait werd (zo goed als geen fouten gehoord! :o ), het publiek was ok en de inrichting was ok en het geluid was redelijk..

Onze foto's & filmpjes komt zsm. hier online!
Waarschuw beheerder
Ik ben net thuis van Awake en ik heb een topavond gehad! Het geluid werd inderdaad minder na 2 uur, maar over de hele avond vond ik het geluid goed, ik had niet het idee dat het te zacht stond in ieder geval!! Er werd heerlijk gedraaid, maar de set van Cari Lekebusch vond ik het beste, lekkere diepe techno. Het enige minpuntje vond ik eigenlijk de onderbrekingen en het geouwehoer tijdens de dj-wissels, dat maakte de opbouw niet echt lekker.

Maarja dat was ook het enige, ik vond dit één van de betere Awakenings in de NDSM!!

Dave.

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij mijn voorganger (y)
Een geweldig feest :D

(maar waarom was er dan nu weer zovaak ruzie?! :/ )

Waarschuw beheerder
kom net thuis, was echt een geslaagd feestje :)
hele lekkere sfeer echt top! :)

Waarschuw beheerder
donateur
...en dat vindt *mij* kort... :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
wellus! je bent echt heeeeeeeeeeeeel stoer en dapper! :D
Waarschuw beheerder
heb me heel erg goed vermaakt, er hing gewoon een gemoedelijke sfeer (niet zoals op TeQ) en geluid vond ik opzich wel goed, kan natuurlijk altijd harder maar heb me echt opperbest vermaakt

Waarschuw beheerder
Mantra dat vond ik ook (Y)

maar nogmaals: waarom dan toch zo vaak vechten?! :S
Iedereen was voor de rest zo relaxed tegen elkaar...

Waarschuw beheerder
heel leuk sfeertje ook (en Fairytale ein-de-lijk gemeet en Pascalle en Klein Beesje en Franzelare en Morky) en ik heb best wel lekker staan te spacen op zweedse technoklankjes

...en Busines$ ):) en Wino dan? :/ ;P

Ach..ik ken PAN irl...geen pan is een absolute onwaarheid! :jaja:

Dus ga slapen klein zigeunerkoninkje! :[

Waarschuw beheerder
Ik heb geen gevecht gezien trouwens... :/

Ben ik misschien gevechtsblind? :O

Waarschuw beheerder
Busines$ O:)

:D :D :D

Dankuwel schone peer ;)
Waarschuw beheerder
In vergelijkking met voorgaande keren was t geluid best te doen.

In het begin veel rondlopende mensen, wel irri, maar later werd de sfeer steeds beter. Wel HEEL erg veel kerels, weer zo'n hengstenbal, maar geen nare shit of relletjes ofzo.

Vond dit veruit de beste Awake in de NDSM tot nu toe. Muziek was heerlijk, gezellige mensen, heeeeeel erg veel bekenden. Niet te druk ook.

Heb echt een geweldige nacht gehad! (l)

Waarschuw beheerder
Mijn peren zijn de schoonsten van het land...schoongerimd heerlijk uit de hand! :9

O:)

Waarschuw beheerder
Muziek was heerlijk, gezellige mensen, heeeeeel erg veel bekenden. Niet te druk ook.

Precies als mijn avond.... :lief:

Waarschuw beheerder
ouwe......bij AWAKE ben ik welll WAKKER gebleven;P

Waarschuw beheerder
K'vond het een zeer geslaagde avond!
vond dit ook verruit de beste editie in de NDSM...
Veel relaxte mensen, geinig vuurwerkje en heerlijke basslines....super :respect:

Artiest Hance
Waarschuw beheerder
Joehoeeee ik ben ook veilig thuisgekomen. Vanaf Amersfoort aan een stuk door geslapen tot de conducteur door de intercom riep: "Station Heerenveen, Station Heerenveen". Even in het ochtendzonnetje gefietst want ja jongens, die is er, en nog even voor het slapengaan plaats nemen achter de computer.

Was echt een vette avond, ik vond dat de DJ's erg goed draaiden. Adam Beyer in het speciaal, gozer had er een aantal zulke vette platen bij zitten. Dahlback was overigens wat minder. Maar goed, die was gelukkig aan het begin. Hendrik B sloot lekker af. Mooi snel en lekker swingend. En ook Lekebusch deed zijn ding goed.

Al met al dus een topavond gehad.

Waarschuw beheerder
Wel een succes :) lekker bezig geweest.

Zit nu bij vibo ... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
leuk sfeertje
geluid was wat minder.. en de platenkeuze de laatste twee uur kon ik ook echt niet waarderen :[

[img]http://home.student.utwente.nl/n.a.m.nannes/PICT1115.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja toppie, ik kon mee met een vriend die een kaartje over had!

mis ik de laatste bus naar amsterdam en niemand die kon rijden :(:(:(:(:(

maar ja.
Waarschuw beheerder
juist veeeeel vrouwen die en mooi en niet arrogant waren:D

vechten???? echt geen enkele harry gezien d8 ik
Waarschuw beheerder
#Maarja dat was ook het enige, ik vond dit één van de betere Awakenings in de NDSM!!#

Godverde, en laat ik deze editie nou net gemist hebben.

Btw Kalluf! Dat verklaart natuurlijk waarom je geen "harry" hebt gezien :9

Waarschuw beheerder
Het was een zeer goed feest, prima vermaakt. Goed geluid, alleen wel jammer dat het op een gegeven moment zachter werd gezet, en de muziek was ook om lekker van te genieten. :D (Y)
Waarschuw beheerder
ordinair q volk .... dikke ketting stakke bak
Waarschuw beheerder
Was een supermooi feest (L)
Muziek was lekker en onwijs veel gezellige bekenden.!!! Heb t onwijs naar mn zin gehad!!

Waarschuw beheerder
donateur
kutzooi, uit automatisme naar de stijger rechts gelopen (we waren niet de enigen), later toch links geprobeerd maar hij was net weg. Om half 2 pas binnen te zijn, hadden we weinig trek meer in, gingen dan maar aan de zuip in een foute rocktent (hoe bedoel je contradictioneel)
Waarschuw beheerder
ordinair q volk

dat kwam omdat er op de site van Q DANCE gratis kaarten waren weggegeven.
hoorde ik van een vriend van mij die daaro ronddwaalt, en ook kaarten te pakken had gekregen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me zeer zeker vermaakt (y)

Mijn eerste Awakenings...

I love Techno :P
Waarschuw beheerder
donateur
Miech je hebt echt wat gemist, het was een super ouderwets gezellig awakenings, geluid was goed (y)

Awakenings bedankt weer :respect:

Het was super gezellig, heeeeeel veel bekenden en lekkere relaxte (niet opgefokte) techno & mensjes :lief:

En Pascalle is lief B)

Waarschuw beheerder
Adam Beyer...koning!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het links en rechts inmiddels ook vernomen loeszie[img]http://www.start2dance.com/forum/html/emoticons/cry.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Lekker feest, Beyer heeft zijn naam weer eer aan gedaan!

Waarschuw beheerder
Zo we zijn weer ontwaakt :D

Kon er maar moeilijk inkomen, eerste uren vond ik niet zo. We hebben ons maar op het :bier: gestort (Meas bier :kots: ) maarja.....

Veel bekenden gezien waar het erg leuk mee was. Op het laatst nog even getjilled op de tribune om naar de lasers te kijken, was ok.

Die kluisjes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feest
erg gezellig

mocht alleen meer knallen, zat weinig opbouw in :/

voor de rest supers
Waarschuw beheerder
donateur
hoor sommige mensen nog steeds klagen over t geluid :S t was dit keer echt wel het beste geluid van alle ndsm-edities! nix op aan te merken, in t begin niet te hard zodat ik nog beetje met mensen kon ouwehoeren en ging steeds wat harder! echt wel stukken beter en ik heb dan ook NIX aan te merken op het geluid! waar ik ook stond, was overal goed te doen (y)

Van de DJ's vond ik Shiva supervet openen! heerlijke set, lekker funky zodat ik dr heerlijk in kon komen! Dahlback daarna vond ik ook zeer verdienstelijk draaien, maar denk dat de man die hierna draaide, Adam Beyer, nog wel het lekkerst bezig was (in mijn ogen dan)! heb me toen helemaal gek staan bouncen vooraan met alle bekenden die ik tegenkwam! echt super! (alleen er was geen 7 minuten durend vuurwerkspektakel? :x). daarna draaide volgens mij grindvik en hardcell! TERING wat een lui zeg! die gasten waren zo fokking goed! space'de helemaal weg op hun platen, vond dat ze gruwelijk gedraaid hebben :respect:
weet niet precies hoelaat lekebusch begon maar ook dit vond ik een heerlijke set... maar op dit tijdstip ken ik er misschien niet meer zo goed een mening over geven, dankzij het een en ander :$
laatste set van Henrik B vond ik ook relaxt, maar wel een van de mindere, omdat het niet echt aansloot op het voorgaande.. was wel leuk dat al die DJ's er nog bijstonden en af en toe ook lekker meededen (als ik t goed heb gezien) en het was op zich een best lekkere afsluiter, alhoewel het van mij nog wel wat harder had gemogen.. in principe houd ik wel van lekker groovy, maar lekker rammen aan het einde vind ik nooit zo erg eigenlijk ;)

de sfeer zat er behoorlijk goed in, zo hier en daar wel wat sjago mensen die beter niet hadden kunnen komen, maarja, rotte appels vind je overal :kots: heb ook nog iemand out zien gaan, gast begon helemaal met zijn oogjes te tollen, steeds sneller, terwijl hij me aankeek (of iets dat daarop leek :vaag: ) en ineens in elkaar zakte en afgevoerd werd.. beetje kut om te zien wel! maar verder heb ik eigenlijk geen nare dingen gezien! vond wel dat het publiek helemaal niet zo uitzinnig was als andere keren! werd heel erg veel gelopen (mja ik dwaalde eigenlijk ook een beetje rond :$) en niet veel gedanst.. af en toe stond ik helemaal vooraan en als ik dan om me heen keek, stond bijna iedereen maar wat te ouwehoeren :S ken thuis of in de kroeg ook?? heb toen maar besloten om voor iedereen maar goed los te gaan, samen met Milos :D was echt superkicke gast! see you @ Ghosttown! (y)

de belichting en de lasers enz. waren allemaal weer goed, maar niet geweldig.. vond dat ze dr veel meer uit hadden kunnen halen, zeker met die 7 lasers! jammer, maar dat vind ik dan ook echt niet het belangrijkste op een feest!

hoop bekenden tegengekomen, wat dus supergezellig was! veel mensen van PF, maar ook uit mijn eigen dorpje en mensen die ik gewoon standaard op technofeesten tegenkom :D

en tsja.. dan natuurlijk die massage!! :respect: DAT MOGEN ZE VAKER DOEN!! :D de tering wat was dat een genot zeg! had er al aardig wat dansuurtjes opzitten en toen besloten we maar ff te gaan kijken.. na ongeveer 10 minuutjes wachten was ik al aan de beurt en ging natuurlijk bij t mooiste vrouwtje op de bank ;) zo en die kon me toch een partij lekker masseren zeg!! echt geweldig en kwam als een nieuw mens weer terug :yes: vroeg ze aan me of ik het lekker vond.. hoe DURFT ze t te vragen :P ja natuurlijk! zei ze: "nou, dan zie ik je strax wel weer!" :D ben nog wel een keer terug gegaan maar stond toen veel langere rij en zolang kon ik me voeten nietstilhouden :p

oftewel: gewoon weer een geweldige awakenings, verreweg de beste editie in NDSM en kijk alweer uit naar het festival, want wat een gruwelijke line-up! ben ik zeker bij!! :D

oh ja en dan nog wat: Maus, leuk dat je er ook weer was!! techno blijft mooi he?! ;)(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Awakenings wel leuk! het was de eerste keer in NSDM warehouse voor mij...was erg geslaagd...ik vond Beyer zeker wel lekker draaien...alleen de djs hadden van mij best wat harder mogen draaien..en idd de opbouw vond ik niet geweldig, maar het vuurwerk, de sfeer etc. maakten een hoop goed! :)
Waarschuw beheerder
heerlijk feestje! toppers Beyer (had ik niet van mijzelf verwacht), Grindvik & Hardcell en Lekebusch!

En de baco natuurlijk! :D

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Dit was in mijn ogen ook wel de beste editie in de NDSM, eindelijk eens acceptabel geluid.

Waarschuw beheerder
Grappig dat iedereen zo'n feest totaal anders beleeft.

Ik heb er deze keer verdacht weinig op aan te merken. Niks eigenlijk. We hadden dit met oud en nieuw moeten hebben, toen Monumental schreef 'dat er geschiedenis geschreven' zou worden, maar het een peppi en kokki feestje was.

Weet iemand hoe dat eerste knalnummer van Cari lekebusch heet, met die hele trage, diepe bass?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze editie was m'n derde in de NDSM en ook meteen m'n beste :) Sfeer en muziek zijn altijd wel goed, alleen nu was het geluid stukkie harder! Top nacht en Adam Beyer is de man B)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand die gast met dat Tiesto shirtje ook gezien? :)
Waarschuw beheerder
Ik vond deze editie Awakenings echt super! Vorige 2 edities in de NDSM waren ook goed maar vielen vooral door het geluid een beetje tegen.
Ik was dus eigenlijk niet van plan om te gaan, maar zaterdag kreeg ik te horen dat ik 2 gastenlijstplaatsne had gewonnen dus toch op naar Amsterdam!

Het geluid was stukken beter dan de vorige edities, vooral in het begin en aan het einde was het heerlijk hard :) Jammer dat het halverwege de avond weer ff wat zachter werd maar dat kwam denk ik door die vuile NSB-er met ze geluidmeter die weer door de hal heen liep.

Verder topsfeer(geen ruzietje of opstootje gezien) en dikke lasers + een mooie vuurwerkshow.
Alleen de Zweedse muziek sprak me niet echt aan, maar dat wist ik al van te voren dus gewoon lekker verstand op nul en gaaaaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ja rood shirtje met Flight 643 toch? :D
Waarschuw beheerder
Wat vonden jullie trouwens van de afsluiter, Hendrik B?

Ik vindt het persoonlijk echt een nietsnut. Zielloze techno. Nietszeggende platen. En "Murder was the bass" in de afsluitset terwijl we die al 2 of 3 keer gehoord hadden daarvoor ..?? :S

Maar ach, het was gewoon een TOPAVOND :D !

Waarschuw beheerder
ja idd die met het flight 643 shirtje aan, teeeering die gast was helemaal het spoor bijster zeg.
Waarschuw beheerder
Ik werd niet echt heel erg vrolijk van de muziek, ik vond er niet echt een climax in zitten en sets zakten vaak in naar mijn idee. Maar desondanks een geweldig feest gehad! (Y)
Waarschuw beheerder
De beste editie in de NDSM :yes: top
Waarschuw beheerder
Topfeest!
Heb me goed vermaakt!
Enige jammere was dat Murder Was the Bass gedraaid werd toen we binnenkwamen ;)

Leuke mensen, aardig geluid....top geregeld allemaal! Duistere stukkie van Beyer (dacht ik) was heerlijk, dat electro wat minder. Verder werd er top gedraaid. Altijd leuk ook om zoveel bekenden tegen te komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Was jij d'r ook beesje? :/
Jou had ik wel ff willen zien :jaja:
*snif*
:p

Ontopic ik vond het geweldig

Adam Beyer :lief: :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik hoef hier echt weinig van toe te voegen. Ik heb een piep in me oren van hier tot tokio! Beyer was de man, het was een supersfeer.

Alleen had er iets harder gedraaid mogen worden naar Beyer.

Jesper Dahlback was ook konings!
Waarschuw beheerder
donateur
eXie :D

Waarschuw beheerder
donateur
EXie :9

Huh dat ben ik :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Adam Beyer was weer duidelijk de held van de avond!!!
Vond het geluid eerlijk gezegd bij vlagen toch wel te zacht, maar ondanks dat toch een erg vet feest gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

net als vroeger
:lief:
Waarschuw beheerder
na de HELE dag gestresst te hebben om kaartjes en andere dingen te regelen eindelijk aangekomen, en het was echt ubervet.

Hardcell en Grindvik waren mijn helden, Beyer bij tijd en weile een lekkere plaat, Lekebusch vond ik ook niet echt alles, en Hendrik B(agger) moet echt nooit meer ergens afsluiten, die gast moet met zijn saaie set nog geen eens beginnen :S

lasers kwamen maar matig tot zijn recht...

Ik vond ze toch wel weer behoorlijk vet hoor!

Verder het geluid stond af en toe echt hard, op het einde voelde ik de bass zelfs in me kaak :VAAG:, af en toe stond het ook weer ala 11 okt maarja

sfeer was natuurlijk weer heeeel erg goed en gemoedelijk, alleen maar gezellige mensen (Y)

kortom het was een van mijn beste indoor feesten ondanks dat ik de Dj's wel een beetje vond tegenvallen :)

Waarschuw beheerder
Hmmm iedereen is hier vrij negatief over Hendrik B, ik vond deze kerel toch best leuk draaien?

Waarschuw beheerder
donateur
ja was cker wel leuk! Dr werd lekker gedraaid en leuke mensen
Waarschuw beheerder
Hmmm iedereen is hier vrij negatief over Hendrik B, ik vond deze kerel toch best leuk draaien?

het enige waar die gast goed in was is opbouwen naar een anticlimax :S

Waarschuw beheerder
Vet feest, Beyer beste van de avond. Henrik B vond ik ook ietwat saai draaien, te veel van hetzelfde. Maar voor mij was dit de beste editie in de NDSM!

Waarschuw beheerder
donateur
okee, nog een keertje maar dan iets uitgebreider (ik hoor het wel als ik wéér iemand vergeten ben he?)

heel leuk sfeertje ook (en Fairytale ein-de-lijk gemeet en Pascalle en Klein Beesje en Franzelare en Morky en Hupla EN Busines$ EN Wino) en ik heb best wel lekker staan te spacen op zweedse technoklankjes... vond alleen niet dat er echte uitschieters in de muziek zaten (van die "YESS!!" momenten) maar t geluid was zeer goed te doen, t sfeertje was echt prima :D, hoop bekenden gezien, leuke mensen overal, was altijd snel aan de beurt bij de bar, de kluisjes waren super handig en gratis plassen is ook nooit weg :D

(grappig trwns dat ik heel veel mensen bij "commentaar" zie zeggen: "jammer dat het voorbij was" want dat had ik dus ook heel sterk)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft iemand Bridget :VAaG: gezien? :|
Waarschuw beheerder
ordinair q volk

dat kwam omdat er op de site van Q DANCE gratis kaarten waren weggegeven.
hoorde ik van een vriend van mij die daaro ronddwaalt, en ook kaarten te pakken had gekregen

ik dwaal daar zelf ook rond, waren geen gratis kaarten weggegeven....
ennum er was juist geen gaar q volk binnen allah teq...wel goed lezen he...

ik vind na de 3e keer dat het geluid echt wel harder had gemogen hoor...
zet dan overal boxen neer dan is het tenminste overal te doen...
om een uur of half 5 kon je gewoon praten 1 cm voor de boxen bweeh...

festival wordt weer echt hard :D
Waarschuw beheerder
"jammer dat het voorbij was" want dat had ik dus ook heel sterk

:jaja:

Whehe die Bridget was helmaal van de kaart. Klapperkaak van hier tot tokyo en een gast achter haar die er helemaal zat af te lebberen.

Waarschuw beheerder
DAT KAN HARDER..!

Na Beyer zakte de boel een beetje in. Vond het maar een tam feestje, neigde hier en daar zelfs naar drum ´n base. Jammer... :s
Ondanks dat toch top avond gehad, relaxte mensen, goeie sfeer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was leuk idd Bridgetje meost tog ff zitte...:/
ze was moe ofzo :xtc: :jaja:
Waarschuw beheerder
perfecte avond gehad :)

geluid was eindelijk goed idd...
Beyer (L)
Cari :respect:

ze hebben een keer mn verwachtingen overtroffen, op naar westergas :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo egt zo blij dat we uiteindelijk toch zijn gegaan. Was echt weer een heerlijke Awake-editie. Geluid nu ook wat beter, geweldige sfeer. Muziek was goed...tjah alleen einde vond ik ook wat minder. Maarjah heb echt een vette avond beleefd en dat hadden we ook wel verdiend na al dat gestress van kaartjes regelen enz.
Mensen bedankt voor de topavond!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond de sfeer ook af en toe best wel iets van een buitenfeest hebben :)

Artiest {SHOWLIST artist 41773, 30399}
Waarschuw beheerder
Ik ben net thuis want ik moest vanochtend weer aan et werk en om 10 uur vertrekken :S, dus nog ff achter de computer en dan is het op een oor voor mij...
Ik heb me d'r tering goed vermaakt!!!
Het was m'n eerste keer...en zeker niet de laatste..:D
Adam beyer dat was echt de held van de avond...Veel errug leuke, gezellige meiden gezien die ik zeker stimuleer om de volgende keer weer te komen en neem zo veel mogelijk leuke vriendinnen mee :P

Echt chille party mensen en gewoon een super feessie! Awakenings bedankt!!!
Waarschuw beheerder
gekkehuis!!!
mooiste awakenings tot nu toe, echt waar lekkere muziek en een heerlijke sfeer vond ik!!!
k genieter no van...echt goed was het!!!!

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Super avond gehad,

Vond het echt geweldig wat een sfeer daar, was op een gegeven moment al me vrienden kwijt omdat ik nogal van de wereld was. Maar er waren zoveel relaxte mensen daar dat ik de hele avond met allemaal wild vreemde heb lopen ouwehoeren. Vond adam beyer echt geweldig die had van mij wel mogen afsluiten. Enige min puntje met elkaar kunnen praten recht voor de boxen dat kan echt niet!

Waarschuw beheerder
Zo...weer wakker! :gaap:

Een heerlijk feestje was het! Darkskywise, dank voor de rectificatie! ;P

En die kerel in dat Tiesto-shirtje...wheheheh...hij stond links voor het podium...blond en tamelijk vrolijk! :D

Liep er eigenlijk wel een PF-fotograaf rond? Ik heb niets gezien... :/

Waarschuw beheerder
donateur
vast wel... ik ben iig nog ff op de foto geweest met Fairytale en WackieJacky en dat is toch eigenlijk alleen maar interessant voor een Partyflock fotograaf :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weenie, heb ook geen PFfotograaf gezien. Ben wel op de foto gezet door Technolusion en Fornation, kijk nu al uit naar het resultaat :vaag: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
maar t was een mooi feesje he beesje? :)
Waarschuw beheerder
Ja, echt super vermaakt! Thanks!!! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
partyarea gezien (Hooglander)
PF paar keer
partyvibes (ik en Raven)
Technolusion (Tazzy)

Waarschuw beheerder
Heb me ook weer zeker vermaakt onder het werken! velen van jullie bij de deur nog gezien! voor awakenings was dit ook inderdaad de beste ndsm ooit! (niet voor amsterdam want de norm van 102 db werd overschreden naar 108!!!!!) See u @ Awake festival

ps hier nog een filmpje van afgelopen awake!
http://home.hccnet.nl/b.messchendorp/Awake 11 april/AAAA0064.AVI
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat er wel een pf-fotograaf was.. xsantrex dacht ik, zou dat kennen?

(grappig trwns dat ik heel veel mensen bij "commentaar" zie zeggen: "jammer dat het voorbij was" want dat had ik dus ook heel sterk)

helemaal mee eens! en de avond ging echt veeeeeel te snel voorbij! :( mja, nog maar 11 weken en 5 dagen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een top nachtje...Idd de beste editie in de NDSM. Sfeer, geluid en sets waren (Y)

Alleen jammer dat een techno feest ALTIJD een hengstenbal is...Waar zijn de techno minded vrouwen?

maar zoals ik al zei, prima vermaakt, veel mensen ontmoet blablabla
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat er wel een pf-fotograaf was.. xsantrex dacht ik, zou dat kennen?

huh, bedoel je mij?

Waarschuw beheerder
Dus ik heb heel wat gemist?
maja op naar de gas:respect:

Waarschuw beheerder
Was zeker een geslaagde editie, vet gezellige lui overal waardoor er een zwaar relaxte sfeer heerste. Geluid was nog nooit zo goed op voorgaande ndsm edities.

Beyer heer en meester! Vond het electro gedeelte juist heel vet van 'm, midden in z'n set, gedurfd en eerlijk gezegd niet verwacht van 'm, gozer was weer eens ouderwets goed, publiek ging toch wel 't meest tijdens z'n set.

Hardcell & Grindvik ook heel vet, van genoten!

Lekebusch, blijft toch een eigenaardig kereltje, leuk om te zien, big smile. Vond 'm ijzersterk beginnen aan z'n set, maar z'n einde zakte hij toch wel weg.

Henrik B heb ik nu 4 x gehoord en alle 4 x 3 x niks, vreemde platenkeuze, geen lijn, niet bijzonder en een hoop foutjes had meneer. Als producer is 'ie aardig een niveau verder, misschien had 'ie beter een live act kunnen doen.

Avond is achteraf gezien (veel) leuker geweest dan ik van tevoren had gedacht!
Waarschuw beheerder
donateur
huh, bedoel je mij?

niet dan?? weet niet meer wie t zei, maar hoorde wel jou naam vallen in 1 zin met PF-fotograaf op awakenings..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb foto's gemaakt voor partyvibes.nl

ik heb de PF-fotograaf wel gesproken, maar dat is wat anders
Waarschuw beheerder
donateur
jep, ik heb je wel gesproken :)
Waarschuw beheerder
Vond het wel een gekke party jah, was alleen half vergaard van In Qontrol...

en de VIP ruimte was zwaar respectloos :no:
Waarschuw beheerder
VIP was respectloos? :S

Leg eens uit dan?

Fok dat hele VIP gebeuren man.. Je komt toch naar een feest voor het feest, niet voor de VIP ruimte.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Very Ignorant Person
echt cool (y)
Waarschuw beheerder
Cker een vet feest! geluid was stukken beter, sfeer goed en de lasershow was erg cool!

Wat maakt die VIP nou uit? loop niet zo te zeiken. je bent gratis binnengekomen en nog is het niet genoeg? triest ventje

Waarschuw beheerder
donateur
en de VIP ruimte was zwaar respectloos

whahahahha en wie ben jij? de paus? pffff 8)

Beroep: Student
Geboortedatum: 5 juni 1984 (19 dus)

Klinkt inderdaad uber important :s

trouwens, ze hadden zo met vip-bandjes lopen strooien dat iedere boerenlul (jij) er eentje had..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 xantrex: dat staat er altijd op he bij Awake? :D LOL
Waarschuw beheerder
donateur
ja, eerste keer vip op awake

Waarschuw beheerder
donateur
*had geen VIP bandje* *heeft t eigenlijk niet eens gemist* :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee, niks gemist

Waarschuw beheerder
donateur
k heb Pascalle trwns niet gemist ;P
Waarschuw beheerder
donateur
<-- ik ook niet
eindelijk weer een feest met me eXie

Waarschuw beheerder
Was ook mijn eerste Awake! Was me dat ff dik zeg! :yes: Volgende keer zeker weer! Top feest, relaxte sfeer, relaxte mensen en er werd super gedraaid, vooral Adam Beyer (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige avond gehad :D Wat een topfeestje weer :jaja: Cker wel beter dan In qontrol :)

Waarschuw beheerder
donateur
Adam was voor mij toch wel de man van de avond! Boven mijn verwachting!
Geluid was ook goed vergleken met oud en nieuw!

Monumental heeft t zeker goed gemaakt! :respect:

Waarschuw beheerder
En die kerel in dat Tiesto-shirtje...wheheheh...hij stond links voor het podium...blond en tamelijk vrolijk!

Zo godverdomme, die gozer was echt zo enorm van de kaart. Kon nieteens meer normaal dansen. Ik vroeg nog aan hem of Tiësto kwam draaien vanavond, hij heel nee schudden :D.
Waarschuw beheerder
donateur
liep ook gewoon een gast met een ID&T longsleave en aussie rond :vaag:

Waarschuw beheerder
het mooie aan awake is gewoon dat iedereen kan komen hoe die wilt, in wat voor een kleding dan ook:)

ik ben van elke site zowat wel een fotograaf tegengekomen.....ppfff vooral later op de avond:vaag: zal weer lachen worden waarschijnlijk hahahaha:D
helemaal mee eens! en de avond ging echt veeeeeel te snel voorbij! mja, nog maar 11 weken en 5 dagen! laatste aanpassing: 12 april 2004 20:18

idd. t-junk....gaat weer te relaxed worden :bounce::bier: :xtc: ;)....gheghe
Waarschuw beheerder
Was een erg vaag geslaagd feestje :) De opening van shiva kon me niet echt boeien ,maar haar uiterlijk wel,wel een grappig iets is dat toen de Line up bekend werd, Mr Adam beyer werd uitgekotst( alweer hij ! )en nu volgens velen toch DE man was van de avond,tevens ook die van mij :) ! :respect: BEYER :respect:

Dit was ook voor mij de beste Awake at the NSDM !
Waarschuw beheerder
donateur
Adam Beyer was zeker super!! De dj's daarna heb ik allemaal niet meer zo meegekregen omdat ik zo heb staan ouwehoeren met iedereen..i.t.t Darks zal ik maar niet iedereen noemen die ik ben tegen gekomen, want dan wordt deze post zo lang ;-) Wil alleen nog vermelden: Bouke en Gijs jullie zijn :lief:

Kan er nog steeds niet over uit hoe gezellig het was, topsfeertje!! Mis ik toch vaak op andere feesten. Nogmaals Monumental bedankt!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook niet iedereen vermelden... poeh hee, dat zou ook wel een beste lijst worden hahaha (ik heb t dus maar gehouden bij de mensjes die ik nog nooit eerder live gezien had) :)

Waarschuw beheerder
hoe was awake 11-4??
Genieten...

Waarschuw beheerder
Te vet gewoon, vond het geluid zeker wel strak dit keer. Adam beyer draaide een top set en hardcell ook. Shiva heeft mij ook wel geboeid, lekker vage minimale techno :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet veel meegekregen van de muziek stond teveel met mensen te praten. sfeer was erg goed en het was gewoon een top avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig! :D

Waarschuw beheerder
ik ben niet geweest maar vond het een top avond

goed gedraaid en zeer de moeite waard
Waarschuw beheerder
donateur
1ste en laatste keer voor mij...vind techno maar nix:bah:

maar wel erg gezellig gehad!
Waarschuw beheerder
ff wat te melden nog :

WOW !! erg gaaf vet gezellig en TOP!!

vond iedreen goed draaien en die set van hendrik B WOW wat diep zeg !!

eindelijk geen hersenloos gebeuq maar TOP techno :D:D:D:D

:respect: TOPFEEST!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de platenkeuze niet echt denderend, vooral aan het begin (duurde lang voor het een beetje druk begon te worden) stond iedereen gewoon stil, omdat de muziek zo langzaam ging, je kon er niet eens op dansen!!!

verder, was er dress-code?? nix van meegekregen..

Tis voor mij één grote trip geweest lijkt wel whehe, (y) super vermaakt!!

Waarschuw beheerder
VEt vet uber vet.... Wat een wereld avond, we waren al om 2200 binnen, alles op t gemakske!!!! LEkker om binnen te komen met Shiva, langzaam de zaal zien volstromen (pfff wat een vrouwen: HErtenkamp!)Ik vond BEyer de held van de avond, erg vet moment t filpje van Greenpeace!!!! Verder hardcell en grindvik zwaar ok, lekebusch van ik tegen vallen, erg eentonig, publiek bleef toen ook erg mat. (had misschien gehoopt op een back to back met Beyer?????) Henrik b sloot lekker af...

Die vent met dat Tiesto shirt ken ik uit Breda, idd een onwijs vage gast, ik kom hem wel vaker tegen op feesten, altijd in z'n eentje, loopt ie lekker te nippen uit z'n zakje. Heel vaag, staat ie stil en ineens van huppel de huppel.

Weet iemand of de setjes van deze editie zijn opgenomen?????? Ik hoop t.
Waarschuw beheerder
Ik vond deze keer toch wel een van de beste keren in de NDSM....en dat drumcode is echt de shit....te dope gewoon...en die live setjes staan op 3voor12.nl volgens mij....kreeg daar nog een flyertje van toen ik weg ging....kan niet wachten op Festival....
Waarschuw beheerder
Zo echt een super geslaagde awakenings weer, geluid was idd veel beter dan de laatste keer ndsm.
Heb nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien op awakenings!!!!! houden zo.
Heb alleen de zweedse masseuses gemist.....
Adam beyer draaide wel lekker, maar hardcell en henrik B draaiden echt een superset.
En niet te vergeten de supersfeer die het feestje perfect maakte.
Artiest Boté
Waarschuw beheerder
Een van betere edities in NDSM zowaar mogelijk..

Tot aan Beyer gewoon beetje opwarmen, niks speciaal.

Beyer man van de avond. Hoe mix ik met drie decks????

Hardcell en Grindvik: Voor het eerst dat ik een live act VET vond...had er ook wel wat van verwacht van deze technogoden....respect..

Lekebusch: Nie boeiend sorry....kakte helemaal in..leuk al die advent platen en shufflemasters Geylang maar net niks...

Henrik B: hoge verwachtingen aangezien ik wel een paar setjes van hem thuis heb. Maakte hij echter nie helemaal waar...mijn platenkeus niet helemaal en veel kleine mixfouten...mag met drie decks maar er miste gewoon iets in zijn set maar was verder goed vertoeven...

Geluid OK met nadruk op OK, beter dan voorgaande edities maar wel veel geluidschommelingen.

DJ's waren na Beyer ook goed kort volgens mij...althans Henrik had er wel een pilletje inzitten leek wel....

Prima vermaakt!!

Greetzz

Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens Bote!!! Jammer dat er geen onverwachtse back to back sets zijn geweest. Het geluid was dus inderdaaad zwaar ok, ik heb wel een aantal mensen van de gemeente gezien met decibel meters (103 db), echt vet om te zien hoeveel mensen die gasten aanspraken, met acht kerel rot op ga zeepieren graven op de wadden. Gelukkig heeft de organisatie er schijt aan gehad, want had zowaar een piep in mijn oren!!!!

Iemand trouwens een idee tot hoeveel db's de westergas mag gaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me prima vermaakt.Goede sfeer, leuke mensen, muziek was TOP
Waarschuw beheerder
donateur
Woei! Het was deze editie niet alleen gezellig, het volume stond af en toe ook nog op een acceptabel niveau! Waardoor het alleen maar gezelliger werd... Prima vermaakt, leuke mensen ontmoet en helemaal los gegaan! Lang leve Awake, op naar het festival!
(mn gratis tikket is binnen, lang leve de dresscode :P )
Waarschuw beheerder
zijn mijn oren verrot of zijn jullie niks gewend???

geluid was na beyer veeeeel te zacht....
daardoor stond alles stil....
103 db is ruk

Waarschuw beheerder
Ik heb me laten vertellen dat bij Beyer t geluid de 108 heeft aangetikt, bij Lekebusch was t duidelijk zacher, misschien kwam t daarom ook wel niet uit de verf... T heeft de pret niet mogen drukken
Waarschuw beheerder
donateur
2kalluf: je moet het in de context van de avond zien... als het ook maar een beetje hard stond, ging iedereen uit zn dak. En duh... natuurlijk kan het geluid harder...
Waarschuw beheerder
ja ok maar met oud en nieuw ging het oa bij secret cinema veel harder...

ik vond het geluid bij beyer ook prima hoor, maar later stond ik voor de boxen bij die live act en dat was gewoon zonde van die lekkere muziek....

ja en na 3x ndsm zou je toch maatregelen kunnen nemen, ik zag bv maar weinig boxen hangen. als die dingen dan zachter moeten heb je altijd nog veel plaats waar het geluid wel te doen is....

verder niets dan lof over awake...
Waarschuw beheerder
was er dress-code??

Ik denk dat'het awakeningspubliek'over het algemeen niets voelt voor een dresscode.
Waarschuw beheerder
ach ik vond die dresscode wel lache, bepaal je toch zelf of je aan meedoet, ik heb in ieder geval zat geel/ blauw, ikea en zweedse vlaggen gezien, alleen jammer dat thomas dat kaartje won ipv jennifer/ pippi langkous (( ;-) ))

verder heb ik een geweldig feessie gehad...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat'het awakeningspubliek'over het algemeen niets voelt voor een dresscode

inderdaad :)

Beter wordt de volgende indoor editie een speciale Kanzleramt avond :KWIJL:
Waarschuw beheerder
Da Phool 13 april 2004 13:01
was er dress-code??

Ik denk dat'het awakeningspubliek'over het algemeen niets voelt voor een dresscode.

Dat viel mij ook al op.. Vond het stiekem wel grappig dat er nauwelijks mensen te vinden waren die iets aan de zweedse kledij hadden gedaan... :P

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber: Onze foto's & filmpjes (360 pics/6 filmpjes) staan inmiddels op http://gallery.technolusion.com online!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
http://gallery.technolusion.com

Link werkt niet Tazzy ;)

Waarschuw beheerder
Thanx morky voor het melden, zat idd een foutje in :o
Hij's nu aangepast :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah, bij mij niet hoor Tazzy!
Waarschuw beheerder
donateur
errug goed vermaakt :)
geen onplezierige dingen gezien, boel leuke en lieve mensjes wel gezien..
ben wel es bruter uit mn dak gegaan op muziek enzo, maar de totale combo was gewoon goed.. muziek, sfeer, locatie, mensjes, licht, enz..
alleen id was het op eens 7:00 :(

Waarschuw beheerder
wo wat een vette filmpjes en fotoos:-D
Waarschuw beheerder
Het filmpje tijdens Beyer is echt goed..foto's en overige filmpjes geven ook een prima beeld van een hele mooie avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht op de foto's van Lange :D die stond daar met een spiegelreflexcamera :o

Waarschuw beheerder
[img]http://technolusion.plant.nl/albums_backup/awakenings-11-04-04-tristan/IMG_1477.jpg[/img]
... in de VIP was het ook erg gezellig :-9
Artiest Tomsk
Waarschuw beheerder
Ik vond het een erg vet feest.
Ben zeker wel uit mijn dakje gegaan...

Merkte ik de volgende dag ook wel -->> BRAK!!

tot de volgende Awakenings

Waarschuw beheerder
Technolusion: gruwelijke filmpjes en partypics!!

Filmpje van de opening van Beyer na het vuurwerk gaf me weer kippenvel!!
Waarschuw beheerder
donateur
vette foto's idd! die filmpjes! heerlijk!

2nickless: volgens mij heeft Jen ook gewoon een kaartje hoor, ze gaven er iig 14 weg duseh... :P
Waarschuw beheerder
Gewoon SUPER relaxt :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 50540, 3082}
Waarschuw beheerder
Awakenings was geweldig. Mijn 4e Awake, maar vond deze het meest geslaagd. Beyer was toppie.
Ben benieuwd naar de s2d pics ;)

Waarschuw beheerder
zie ook pics op
-technoworld.nl
-for-nation.com
en uiteraard awake site :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was mn 1ste Awake en heb me beregoed vermaakt.
In 1 woord "geweldig"

Waarschuw beheerder
donateur
Morky: Mijn pics staan op de Awake site..
Het zijn ze trouwens nog niet allemaal, komt nog meer aan..

[img]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/5825.jpg[/img]

[img]http://www.awakenings.nl/upload/graphic/5865.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
echt vette pics heb je gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
na t zien van al die foto's en filmpjes ken ik maar 1 ding zeggen:

IK WIL TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!! :(
Waarschuw beheerder
IK WIL TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
M'n eerste Awakenings (Shame On Me....!)
en 'k kan d'r maar 1 ding over zeggen: IK WIL MEER!!!

De pluspunten:
+ De muziek, heerlijke sets met voor mij als hoogtepunt de set van Adam Beyer!
+ Licht-/vj-/laser-/vuurwerkshow, top! never seen before!
+ De sfeer/mensen, Geweldig! zoveel relaxte mensen, weinig patsers en arrogant volk!, kan volgens mij alleen maar op een technofeest..
Echt wel een van de belangrijkste punten!
+ De lockers, geen gedoe aan een jassenbalie!
+ De ijsjeskraam :D, heb denk 'k een raket of 5 naar binnen gewerkt, heerlijk!
+ De entree, niet lang wachten!

En er waren nog veel meer punten... en minpunten? daar begin ik nie aan, wat is een minpuntje in vergelijking tot zoveel pluspunten! :D

1 Ding is zeker, niemand behalve de dood kan mij 't technogevoel meer afnemen! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Sky_Haq >> tot 3 juli dan maar ;)

als je dit al vet vond, dan word je op het festival helemaal gek!! :yes:
Waarschuw beheerder
Heb weer zin in het festival :D

Waarschuw beheerder
3 juli...ik denk dat ik mijn verjaardag in Spaarnwoude vier! ;P
Waarschuw beheerder
3 juli...ik denk dat ik mijn verjaardag in Spaarnwoude vier!

Gaat Awake festival tot diep in de nacht door? Ben nml. 4 juli jarig ;)

Waarschuw beheerder
niet op spaarnwoude iig.....

maar dat gaat best wel goed komen denk ik zo:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat Awake festival tot diep in de nacht door? Ben nml. 4 juli jarig

ik op 5 juli :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook terug :(

Voor eeuwig naar de awakenings *droomt weg*

Nice pic Milos :lief:

Waarschuw beheerder
Ja was erg leuk! Had geen verwachtingen en alles viel mee eigenlijk!

:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
verreweg eeen superrelaxed gaaf feest (Y)(Y)

toppie vermaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb jullie helemaal niet gezien :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja waar was je dan, ukkie?
Waarschuw beheerder
donateur
Overal en nergens, ik heb de halve avond staan lullen omdat er zoveel bekenden waren en nog heb ik niet iedereen gezien :|

Waarschuw beheerder
was een zeer relaxd feest zeker de beste editie in het ndsm waar ik bij geweeest ben :)

op naar 3 juli :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jou heb ik ook al niet gezien :|

Waarschuw beheerder
Voor eeuwig naar de awakenings *droomt weg*

als je trouw bent aan het technogeloof....en iedere week naar techno gaat....en geeneen editie van awake mis dan neem ik aan dat je na dit leven wel in een soort van hemel/hel komt, waar ze non-stop de lekkerste techno draaien, waar de mooiste mensjes lopen, het hardste en zuiverste geluid is, een strak blauwe lucht is, een heerlijk brandende zon is, bier uit de kranen loopt, mdma-plantjes overal groeien, oneindige grasvelden om te zitten en overheerlijke groente te roken,.......*draaft alweer veels te ver door:vaag:
:D

loeszie:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*wil met Milos naar de technohemel :D*

mdma plantjes hahahaaa

Waarschuw beheerder
:yes: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook naar de eeuwige technovelden met Loeszie en Milos (L)
;)

Waarschuw beheerder
In de techno hemel is Beyer voor even Petrus!!!!!! De hemelpoort bewaker

Waarschuw beheerder
Ik was nog nooit naar een Awakenings feest geweest maar met dank aan Wackie moest het er nu toch eens van komen...

Vond het een prima locatie, het geluid was beter als wat iedereen verwachtte en had voorspeld.

Het vuurwerk duurde alleen geen 7 minuten, daar baalde ik wel een beetje van. Het vuurwerk was namelijk wel VET!!!

Adam Byer draaide top! Een leuke afwisselende set!

Wel veel mensen totaal verkankerd zien rondlopen of zien zitten. Er was 1 jongen die zat naast me op de tribune en die kotste zo over de rand van de tribune naar beneden en daaronder stond een kerel te dansen. Echt heel vies! Als ik daar beneden had gestaan had hij er toch van langs gekregen. Die jongen op de tribune had echt TE VEEL drugs op. Kan me irriteren aan mensen die geen mate kunnen houden.

Maar goed, ik heb een super vet feest gehad. Wie weet ga ik nog eens naar Awake.

Waarschuw beheerder
Ik wil ook naar de eeuwige technovelden met Loeszie en Milos
als je trouw bent aan het technogeloof....en iedere week naar techno gaat....en geeneen editie van awake mist

ehhmm even kijken hoor....
aranka's archief..pompidom...
ehhmm elke week feest.....de laatste keren geen awake gemist.....

ja je mag mee :yes: ;)

gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook niet zo veel gemist!! Behalve in de gashouder (ben maar drie keer geweest)

Technoheaven...zou wel een mooie naam zijn voor een feest!!
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Techoheaven

-Organised by: PartflockMembersCommunity
-Date : Autumn 2004

Zware Acid/Mellow/Zoalshethoort sfeer...

Preparty (alleen voor de Alkmaarders dan;)) in de Any (Y)

Waarschuw beheerder
hahahaha t'zou wat zijn:

het eerste feest in de gashouder niet van awake maar van PMC:yes: hahahaha:D:D:D

Waarschuw beheerder
We gaan het gewoon bewerkstelligen :yes:

Line-up ideeën ??
Waarschuw beheerder
donateur
Umek :bounce:

en Remy voor de chill :lief:

Waarschuw beheerder
Iemand enig idee wanneer en waar de setjes van afgelopen zondag online komen?

In pleit voor Speedy J in de westergas!!!! Umek ook zwaar ok

Waarschuw beheerder
umek:yes:
BMB
Mulero
technasia

allemaal een 3 uurs set:[

party is van 9.00 tot 9.00 :bounce:

enne de chill?? was dat?8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Umek :yes: Ik zal hem zo ff bellen...

Voor de female input pleit ik voor Vigorito vs. Barbara :kwijl:

Waarschuw beheerder
dan graag ook kruse vs. ladida:lekker: gheghe

sets @ 3 voor 12!!

Waarschuw beheerder
Ja eh, niet alleen op uiterlijk afgaan ;P
Waarschuw beheerder
donateur
De chill lieve Milos, is voor deze ouwe taart die af en toe moet zitten om een jointje te draaien.

met Remy die plaatjes draait :kwijl: oja hij is ook nog heel erg goed!!

Waarschuw beheerder
Villalobos of... Benny Rodriguez in de chill ??

Of zeg ik nu hele rare dingen...

Waarschuw beheerder
ouwe taart?*proest*
je zag dr anders nog goed uit voor je leeftijd zondag loeszie:bloos:

techno houdt je jong loeszie!!
die joint draait mars wel voor je.....kan je lekker meedoen met milos;)
Waarschuw beheerder
donateur
Techno houdt me jong..

*giechelt meisjesachtig*

Benny Rodriquez voor de chill (y)
Waarschuw beheerder
zie ook pics op
-technoworld.nl
-for-nation.com
en uiteraard awake site

Bekeken ! Very nice.
Toch benieuwd naar s2d pics aangezien ik daar op sta met een leuk iemand ;)

Waarschuw beheerder
Je bent zo oud (of jong dus) als je je voelt :yes:

En wat is dat nou voor leeftijd Loeszie ?! Je kan nog jaaaaaaaren mee, enne (tussen ons) milos hou je toch zo bij O:)

Waarschuw beheerder
DANAEL!!!!
*raakt milos nu diep in zn verharde techno-ziel*

iedereen die ooit met me een tijd heeft rondgestruint op een feest weet dat dat niet te doen is .......vraag voor de gein technojunk maar.......8)

Waarschuw beheerder
Beetje op je pik trappen ouwe ;)

:bounce: Profiles gaan we ervoor :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
technoworld kom ik niet op :(
kom in de admin sectie terecht :/

en for-nation lid worden voor de pics.. nahja.. et moet maar :P
Waarschuw beheerder
donateur
Milos stuiterbal :lief:

Technojunk kan er ook wat van ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
:o en FOR heeft alleen maar groeps pics van hun stand :@

schiet niet op zo :P

Waarschuw beheerder
Ik ben toch niet op de foto gezet :)

Waarschuw beheerder
loeszie;):lief:

for heeft alleen maar groeps pics idd arie...maar wel relaxte groepspics:yes:

ik heb gister al mn pics van technoworld gehaalt....die waren goed gelukt......integenstelling tot die van PF...ik kan me herrinneren dak ook met aranka en t-junk op de foto sta.....aanngezien die dr niet op staat zal die wel heeel ernstig zijn geweest8)
Waarschuw beheerder
donateur
Pf foto´s staan ook online
Waarschuw beheerder
donateur
Was het geluid nu wel goed?????????????

Dat is de reden dat ik deze awakenings heb gemist...
Waarschuw beheerder
donateur
de techno knalde heerlijke in mijn gevoelige techno-oortjes dus t geluid was zeker goed! bij vlagen zelfs geweldig!! :yes: (dat is trouwens de reden voor meer mensen geweest die ik nu keihard uitlach :p)

die joint draait mars wel voor je.....kan je lekker meedoen met milos ;)

zeg milos, vind t al moeilijk genoeg om een joint te draaien op een feesie met beestachtige techno op de achtergrond (probeer dan maar eens stil te zitten ;)) en dan moet ik OOK nog eens voor Loeszie draaien?? :O

ach, maakt mij het eigenlijk uit, heb dat wel over voor haar (L)

als je trouw bent aan het technogeloof....en iedere week naar techno gaat....en geeneen editie van awake mis dan neem ik aan dat je na dit leven wel in een soort van hemel/hel komt, waar ze non-stop de lekkerste techno draaien, waar de mooiste mensjes lopen, het hardste en zuiverste geluid is, een strak blauwe lucht is, een heerlijk brandende zon is, bier uit de kranen loopt, mdma-plantjes overal groeien, oneindige grasvelden om te zitten en overheerlijke groente te roken,.......*draaft alweer veels te ver door :vaag:

idd!! je draaft door ;) ghehehe

maar je heb volgens mij helemaal gelijk!! lekker van plantjes plukken! :p maar euh.. vind het wel een hele mooie gedachte milos :yes: als het zo zal zijn, then kill me!! :p

Technojunk kan er ook wat van ;)

:$

ach, ik doe m'n best! :D maar die milos ging wel tekeer zeg! maar euhm, dan zullen we toch echt ff een technobattle moeten houden milos.. wie t langste en t vetste ken dansen :devil: op profiles bij rush misschien?? ;) wie wil dan de scheids zijn??

Waarschuw beheerder
we komen elkaar opzekers tegen junk...als dat de hemel is :yes:

enne die afspraak heb ik al met danael staan........
ghehe inzet 50 euro!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe kweet het wel zeker! awakenings for life :bounce:

nou, dan hou je toch gewoon TWEE battles :D

kom maar kom maar kom maar! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
mars>> voel me nu aangesproken:/

ik geef sanne dr vriend de schuld;D

Waarschuw beheerder
set van beyer online op 3voo12

lekker om terug te horen :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
set van beyer online op 3voo12

Waar?

Waarschuw beheerder
3voor12.vpro.nl

dan klikken op dj sets rechts boven happy listening :)

Waarschuw beheerder
donateur
hij doet het niet, vertikt het te starten:(

Waarschuw beheerder
hmm bij mij doet hij het wel

mischien heb je geen realplayer? dat is het enige programma waar je hem mee kan luisteren

Waarschuw beheerder
Iemand enig idee of de set van Beyer ook al ergens te downen is in plaats van alleen maar te beluisteren?>

Ik heb ook wel eens gehoord dat je met een programma'tje dan de beluisterde set kan rippen ofzo,ben daar nooit zo handig in.

Iemand enig idee hoe dat werkt?

Waarschuw beheerder
enne die afspraak heb ik al met danael staan........
ghehe inzet 50 euro!!

En wie er voorin bij de poorten van Technoheaven staat (Y)

*realiseerd zich net dat hij eigenlijk meestal de hele avond stilstaat, dat wordt oefenen....*

Waarschuw beheerder
donateur
El Duce rippen van de vpro is vrij lastig (volgens GoT) maar ben er mee bezig ;)

Waarschuw beheerder
Morky is de man, Morky is de man....

Krijg ik em nu ook van je O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem nog niet :D maar als ik hem heb dan.. mag je mijn cd lenen (mag niet zeggen dat je hem dan mag downloaden :o;))

Waarschuw beheerder
:X

(Y)

Waarschuw beheerder
Als t gelukt is laat t dan maar weten!

1e gebod WE WILL SHARE TECHNO!

Waarschuw beheerder
*realiseerd zich net dat hij eigenlijk meestal de hele avond stilstaat, dat wordt oefenen....*

:frusty:
8)

ik wil wel wat gvd tegenstand!

;):D

Waarschuw beheerder
Wat denk je dat ik hier achter de computer aan het doen ben, man ...

Waarschuw beheerder
een zelfcurses technodansen van de LOI?

Waarschuw beheerder
Damn, deze jongen heeft ook alles door...

Wordt nog een hele kluif die battle (Y)

Waarschuw beheerder
;)

dat word het zekers ...geloof me :)

maarre op future. dan battle-en we samen al die jonkies;):yes:

gaat helemaal goed komen piks!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zijn jullie een beetje gek aan het worden, mensen...

Maar ik kom zeker kijken 8)

Waarschuw beheerder
kijken pffffff....daar doen we niet aan....

je doet maar mee ouwe taart8).....

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey :@

Alleen ik mag mezelf ouwe taart noemen O:)

Waarschuw beheerder
:[

tis ook nooit goed bij loeszie.......:(

gelukkig ben je ultra-trendy....dat scheelt dan weer.......:)

*milos zal loeszie geen ouwe taart meer noemen*

Waarschuw beheerder
Jammer dat (bijna) al die jonkies van die beuqertjes zijn...

Jack de Marseille, wie ?
Michel de Hey, is dat die van InKontrol ?
Steve Rachmad, klinkt goed.. wordt vast raggen :xtc:

Milos, Loeszie, we gaan het ze even laten zien.. The flow of Techno :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
*geeft Milos een knuffel*

*baalt dat het al weer veel te lang geleden lijkt mijn geweldige paasweekend :( *

Waarschuw beheerder

* houdt loeszie stevig vast en vind dat loeszie dit weekend maar weer een techno-feestje moet bezoeken :)*

denk alleen niet dat loeszie daarheen gaat.....zo interressant is future dance event niet:)

maar dat maakt niks...idd laten sowiezo wij ze wel wat zien.......

technotechnotechno...
kom je overdag ook op de kinderdag danael:p

kan je de decoratie van s'avonds alvast live zien worden gemaakt:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
technotechnotechno...

:kwijl:

Waar ga ik niet heen? Morgen fijn aciiiid/techno feestje, oh en ik vergeet dat ik gister bij dutchtechno was B)

Xanno Gallois & Greg Martini hebben fijn gedraaid :jaja:

Waarschuw beheerder
daar draaide een maatje van me gister ook:D

*is jaloers op loeszie.....wilt ook naar fantacid:(*

maar heeft een kaartje gewonnen voor dial T for techno....en gaat daar vanavond weer zn technohartje vervullen:yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
Xanno Gallois & Greg Martini

Ubergeil :yes:

kom je overdag ook op de kinderdag danael

Tja eh, lesgeven toch ?!

Waarschuw beheerder
Hoe vond je de 4 geweldige platen die Vladimir Iglesias gister draaide in TWST, Loes?

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
5 zei je toch?

;-)

Ja geweeeeeeeeldig B)

Waarschuw beheerder
maar heeft een kaartje gewonnen voor dial T for techno

Gvd, gvd, gvd waarom win ik nou nooit wat...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik win nooit via PF. Sta wel op de gastenlijst voor Fantacid B)
Milos ga je nu niet naar Fantacid? :/

Waarschuw beheerder
lieve schat.........dr zijn niet veel arme studentjes die elke week kunnen feesten...dus ik ben al goed bedeelt.....enne de komende weekjes worden super....

we halen de schade wel in op profiles....daar mag ook jij natuurlijk niet ontbreken loeszie:)
Waarschuw beheerder
donateur
lieve schat.........

:bloos:

Ik ga niet naar Profiles.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga misschien ook niet milos :$ moet ff kijken hoe het zit met geld.. moet voor koninginnedag ook aardig wat geld bewaren want dat is het nationale zuipfestijn :p en dat is niet gratis helaas :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de de 29e maar eens thuis blijf, er is veel leuks te doen de 30e...

Thanks TJ ik was al op de hoogte :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vuile vieze..*&%#@%%

wat moet ik nou met jullie.....

techno-junk als je het zo speelt ga ik gvd ook niet naar ghosttown want daar hek ook geen knaken voor dan....8)

enne amsterdam gewoon overdag konneginnedag of toch ergens anders/?

ik trek gewoon vanaf rush door en ga dan rond 8 uur sóchtends naar amsterdam...en vanaf dan begint het zuip-enweetikveelwat-festijn:yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
kwil hendrik B terug horen Plzzz

:P

:X

Waarschuw beheerder
o'ja technojunkie....hoe duur zijn nu 24 halve litertjes euroshopper bier??/ idd....nikkes nakkes nada zowat joh:)

ik pof je een biertje als je mee naar profiles gaat 8):p
Waarschuw beheerder
donateur
ik trek gewoon vanaf rush door en ga dan rond 8 uur sóchtends naar amsterdam...en vanaf dan begint het zuip-enweetikveelwat-festijn

Gezellig, we gaan elkaar zeker zien :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
kaartje is ook weer 22,50 en dan moet ik nog met de trein.. ga ik echt niet redden kerel.. en tsja, als je niet naar Ghosttown zou kunnen vanwege geld, snap ik dat.. maar anders kom je maar gewoon :p
Waarschuw beheerder
donateur
als jullie weer eens naar de melkweg komen (Traffic in mei of de HQ) zet ik jullie allebei op de gastenlijst.

Waarschuw beheerder
ja nu sta ik voor een heel erg moeilijke keuze...egt iieeedereen maar dan ook ieeedereen gaat naar profiles van mn vaste partygroep...en ik vind egt kut als ik dat moet missen...verder wil ik zeker naar datgratis feestje amsterdam met mulero:lief: te dope technosounds!!:yes: maar ben ik bij profiles geweest dan sta ik als een spook op dat twisted feeske

ghosttown is daarentegen weer een keertje ouderwets hard hakken...waar ik oook egt damned veel zin in heb....alle twee is geen optie want dan stopt mn hart drmee ook nog na vanavond en met het schema van de komende maandjes gheghe

wat hek tog een kutleven:kots:

8)

o'ja loes als we elkaar tegenkomen doen we een :bier: tje op bea!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mij ook Loeszepoesz?
Waarschuw beheerder
donateur
loeszie (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor ik zet de hele wereld op de gastenlijst ;-)

dan sta ik als een spook op dat twisted feeske

:kwijl: ;-)

Waarschuw beheerder
ghehe;)

hoe was fantacid meissie??
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig :D

helaas stond ik ook als een spookje daar, was erg brak van de avond ervoor..

Aciiiiiiiiiid madness!!

Waarschuw beheerder
kiek dr gaan he....2x per week uit huppa ...elk weekend....partygirlie;)

you go girl!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit weekend maar eens een weekendje werken en niet uit, kijken of het lukt :bloos:

Waarschuw beheerder
.....dat zou voor mij ook niet verkeerd zijn....dr komen heel wat leuke weekendjes aan....denk zelfs dat dit tot eind augustus het enige weekendje rust kan worden:bloos: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hq(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Er zitten gelukkig bij mij nog wat gaatjes in de agenda

Twstd Outdoor · Queensday 2004 30 april 2004
Traffic 14 mei 2004
Dutchtechno · twstd sessions # 4 20 mei 2004
Audio Addiction 21 mei 2004
Heroes of Techno 22 mei 2004
High Quality 28 mei 2004
Speakerplay 29 mei 2004
Legalize Streetparade 5 juni 2004
NJOY 11 juni 2004
Awakenings Festival 3 juli 2004
Sensation · [Black Edition] 10 juli 2004 etc.

Begint trouwens beetje op een chat topic te lijken vol met technominded people :lief:

Ja Miech LAB4 :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zeker, dat wordt smikkelen en smullen:K

mar laten we lisa niet vergeten(L)

ps: moet jij ook niet naar Tomorrow?
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat in de Hemkade? Nee sla ik over..

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat is in de hemkade, niet mijn fav lokatie maar ja.

ik weet geen leukere plek mijn verjaardag te vieren, en heb het nooit gedaan op een houseparty (nou ja, vorig jaar de dag erop een soort second party in nieuwegein maar ja)
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je geen feestje thuis geven, ben dol op thuisfeestjes met veel :cocktail: & :smoke: enzo

:9

Waarschuw beheerder
donateur
nou ehm, dat zal wsl de week erna wel gebeuren

inzake ouders 2 weken opgerot

alleen laatste feestje was beetje uit de hand gelopen:s
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom gaan mensen op zichzelf wonen Miech

*verwacht wel een uitnodiging*

Waarschuw beheerder
Begint trouwens beetje op een chat topic te lijken vol met technominded people:lief:
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik.

Ik ben erelid :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
zal er over nadenken loes, huis is al niet zo groot, en als mn ouders weer een teringzooi aantreffen zoals de vorige x mag ik wel héél snel het huis uit inzake ruzies

Waarschuw beheerder
;) gaat sneller dan pb-en in iig.

*heeft nog niet uitgevonden hoe je moet linken dus doet het nog met sterretjes:D*

Waarschuw beheerder
mar laten we lisa niet vergeten

Die ik stukken beter vind dan Lab4 :yes:

P.S. Huisfeesjes in je eigen huis zijn gevaarlijk :D

Waarschuw beheerder
donateur
het brandgat in de salontafel herinnert mij er x op x aan...
Waarschuw beheerder
Supervette muziek voor mij mag het geluid nog veel harder jammer dat de slotact zo zacht en niet origineel draaide "murder was de bass" hebben we nu wel vaak genoeg gehoord JA toch!?!?

NOOK daar heb je helemaal gelijk in!

Volgend jaar zeker wel weer van de partij

http://www.technoworld.nl/e107_plugins/coppermine_menu/displayimage.php?album=43&pos=116
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Huh oja we hadden het over de awakenings :)

Ik wil terug :cry:

en inderdaad weg met Murder was the bass
Waarschuw beheerder
Hee loezie was jij daar aan het werk met UNITY??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja!

Waarschuw beheerder
nou loeszie.....werken?.....

niet teveel denk!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb anders heel netjes 1,5 uur over drugs gepraat hoor O:)

Waarschuw beheerder
*geld krijgen voor praten over een van de mooiste dingen die dr bestaan.........ik ook ik ook ik ook*

vraagt loeszie oftie ook een unity-chick kan worden....

8)

Waarschuw beheerder
donateur
/me pakt bijl

milos? kom eens hier!O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ga je met Milos doen :O

Waarschuw beheerder
niet hetgene afsnijden waar ik altijd achteraan loop mag ik hopen??

dan geraak ik opzekers de weg kwijt ....
Waarschuw beheerder
donateur
Unity kost wel meer tijd, en je woont niet in A´dam dus denk er nog maar even goed over na.

Waarschuw beheerder
donateur
tja, ehh, je wilde toch een meisje worden?

zitten en benen wijd:[

Waarschuw beheerder
*mr. playa playa mode on*denkt dat miech dan paar boze meiden achter zich aan heeft die dat zekers niet op prijs zou stellen8)*mr. playa playa mode off*

2 loesje
meneer woont volgend jaar in amsterdam:D

unity-hunk dan:p
Waarschuw beheerder
donateur
unity-hunk

*proest*

worden we buren Milos?

Waarschuw beheerder

ik kan nu ingaan op een aanbod van een kamer in amstel....
als dr een leukere kamer naast je vrij is....dan worden we idd buurtjes loes...
en je weet beter een goede buur dan....

elke avond zuipen en smoken met loeszie:D gheghe kzou helemaal niet goed voor loeszie zijn denk ik......misschien geraak je wel op t verkeerde pad!!8)
Waarschuw beheerder
donateur
de Amstel is een rivier Milos

Volgens mij heeft de alcohol jouw hersentjes aangetast :jaja:

Op ben altijd op het goede pad, ben het pad soms alleen kwijt :bloos:

Waarschuw beheerder
:boos:

2 minuten lopen van station AMSTELLLLL....dus amsterdam amstel noem ik het dan?? verkeerd?

hersentjes??..hersentjes??hersens graag...meneer doet een goeie opleiding...KAN (nogmaals kan;)) intelligent overkomen, dure woorden gebruiken, heel sociaal zijn, goedleers zijn.......

als tie wilt:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je toevallig in Casa400 wonen?

smilie voor boos is : @ maar dan zonder spatie

Waarschuw beheerder
:@:) ...mooi zo

nope....tis meer 5 minutn lopen....en tis geen studentenwoning....maar een relaxte kamer bij een maat van me...maar ik heb liever studentenwoning.....lijkt me gezelliger aangezien de hele dag bij die maat van me zitten waarschijnlijk problemen op gaat leveren:D

we hebben trouwens die topic best gekaapt loesje!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :devil:

Lang leve awakenings :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de set van Adam Beyer (163mb) als iemand even een ftp fixed :9 hier geen linken plaatsen oid pb maar als je hem wilt hebben :)

Waarschuw beheerder
wat is een ftp??

ben in techno altijd geinterreseerd:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Server waar ik ze naar toe kan sturen (wel poort 21 aub!)

Waarschuw beheerder
donateur
Niemand? :|

Waarschuw beheerder
houden niet van makkelijk geloof ik....

liever uren op slsk enzo bezig om binnen te halen missch?!... :s gheheh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet wel iemand met goeie ftp :yes:

weet alleen niet of tie wil sharen :S
vanavond probeer ik wel wat! Beyer @ Awake (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan hem zo uploaden op m'n werk.. zeg maar waar!

Waarschuw beheerder
Oef daar ben ik niet zo'n held in! Toch rot als je analfabeet en digibeet tegelijk bent, maar toch de set van Beyer wilt hebben. Nee efkes zonder dollen: wat moet ik ervoor doen??/??????/

Waarschuw beheerder
donateur
Even iemand vragen of die een ftp heeft waar ik hem naar toe kan sturen..

Waarschuw beheerder
Ik weet dus niet wat een ftp is, misschien heb ik t zelf wel????

Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet weet wat het is heb je het ook niet (zeer waarschijnlijk) weet niet wat voor een verbinding je hebt? anders kan het wel via msn heb een hoge upload maar weet niet of die poorten dichtzitten :S

Waarschuw beheerder
Ik zal vanavond kijken of je ook online bent. hopelijk is de verbinding dan te doen.

Ik hoorde dat er erg veel volume schommelingen zitten in de set, das vervelend.

ALvast bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ben tot 16:30 online heb vanaf vanavond t/m zondag vrijwel geen tijd :)

Waarschuw beheerder
Ik ook niet, aankomende dagen staan weer volledig int teken van Techno. Dan komt t volgende week wel ergens. In ieder geval tnx

keep on Sharing!

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week heb ik de hele week tijd ;)

Waarschuw beheerder
Dahlbeck van dezelfde avond en Secret Cinema van oud & new van t zelfde adres te graaien ook nu.. :D