hoor sommige mensen nog steeds klagen over t geluid

t was dit keer echt wel het beste geluid van alle ndsm-edities! nix op aan te merken, in t begin niet te hard zodat ik nog beetje met mensen kon ouwehoeren en ging steeds wat harder! echt wel stukken beter en ik heb dan ook NIX aan te merken op het geluid! waar ik ook stond, was overal goed te doen
Van de DJ's vond ik Shiva supervet openen! heerlijke set, lekker funky zodat ik dr heerlijk in kon komen! Dahlback daarna vond ik ook zeer verdienstelijk draaien, maar denk dat de man die hierna draaide, Adam Beyer, nog wel het lekkerst bezig was (in mijn ogen dan)! heb me toen helemaal gek staan bouncen vooraan met alle bekenden die ik tegenkwam! echt super! (alleen er was geen 7 minuten durend vuurwerkspektakel?

). daarna draaide volgens mij grindvik en hardcell! TERING wat een lui zeg! die gasten waren zo fokking goed! space'de helemaal weg op hun platen, vond dat ze gruwelijk gedraaid hebben

weet niet precies hoelaat lekebusch begon maar ook dit vond ik een heerlijke set... maar op dit tijdstip ken ik er misschien niet meer zo goed een mening over geven, dankzij het een en ander

laatste set van Henrik B vond ik ook relaxt, maar wel een van de mindere, omdat het niet echt aansloot op het voorgaande.. was wel leuk dat al die DJ's er nog bijstonden en af en toe ook lekker meededen (als ik t goed heb gezien) en het was op zich een best lekkere afsluiter, alhoewel het van mij nog wel wat harder had gemogen.. in principe houd ik wel van lekker groovy, maar lekker rammen aan het einde vind ik nooit zo erg eigenlijk
de sfeer zat er behoorlijk goed in, zo hier en daar wel wat sjago mensen die beter niet hadden kunnen komen, maarja, rotte appels vind je overal

heb ook nog iemand out zien gaan, gast begon helemaal met zijn oogjes te tollen, steeds sneller, terwijl hij me aankeek (of iets dat daarop leek

) en ineens in elkaar zakte en afgevoerd werd.. beetje kut om te zien wel! maar verder heb ik eigenlijk geen nare dingen gezien! vond wel dat het publiek helemaal niet zo uitzinnig was als andere keren! werd heel erg veel gelopen (mja ik dwaalde eigenlijk ook een beetje rond

) en niet veel gedanst.. af en toe stond ik helemaal vooraan en als ik dan om me heen keek, stond bijna iedereen maar wat te ouwehoeren

ken thuis of in de kroeg ook?? heb toen maar besloten om voor iedereen maar goed los te gaan, samen met Milos

was echt superkicke gast! see you @ Ghosttown!
de belichting en de lasers enz. waren allemaal weer goed, maar niet geweldig.. vond dat ze dr veel meer uit hadden kunnen halen, zeker met die 7 lasers! jammer, maar dat vind ik dan ook echt niet het belangrijkste op een feest!
hoop bekenden tegengekomen, wat dus supergezellig was! veel mensen van PF, maar ook uit mijn eigen dorpje en mensen die ik gewoon standaard op technofeesten tegenkom
en tsja.. dan natuurlijk die massage!!

DAT MOGEN ZE VAKER DOEN!!

de tering wat was dat een genot zeg! had er al aardig wat dansuurtjes opzitten en toen besloten we maar ff te gaan kijken.. na ongeveer 10 minuutjes wachten was ik al aan de beurt en ging natuurlijk bij t mooiste vrouwtje op de bank

zo en die kon me toch een partij lekker masseren zeg!! echt geweldig en kwam als een nieuw mens weer terug

vroeg ze aan me of ik het lekker vond.. hoe DURFT ze t te vragen

ja natuurlijk! zei ze: "nou, dan zie ik je strax wel weer!"

ben nog wel een keer terug gegaan maar stond toen veel langere rij en zolang kon ik me voeten nietstilhouden
oftewel: gewoon weer een geweldige awakenings, verreweg de beste editie in NDSM en kijk alweer uit naar het festival, want wat een gruwelijke line-up! ben ik zeker bij!!
oh ja en dan nog wat:
Maus, leuk dat je er ook weer was!! techno blijft mooi he?!