Partyflock

Forumonderwerp · 671184
Betreft: evenement: Awakenings, zondag 11 april 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
lekkere muziek:D

adam beyer was xtreem goed bezig

hardcell en zn vriendje ook lekker vaag:D

ik was nog een beetje ziek dus om 5 uur weggegaan

lasers kwamen maar matig tot zijn recht...
geluid was om half 2 behoorlijk hard, daarna weer dramatisch....praten voor de boxen:(
daardoor ging heel die toko aan de wandel en ouwehoer, zonde monumental.....

heerlijk sfeertje, leuke mensen etc etc...

Waarschuw beheerder
was leuk idd Bridgetje meost tog ff zitte...:/
ze was moe ofzo :xtc: :jaja:
Waarschuw beheerder
perfecte avond gehad :)

geluid was eindelijk goed idd...
Beyer (L)
Cari :respect:

ze hebben een keer mn verwachtingen overtroffen, op naar westergas :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo egt zo blij dat we uiteindelijk toch zijn gegaan. Was echt weer een heerlijke Awake-editie. Geluid nu ook wat beter, geweldige sfeer. Muziek was goed...tjah alleen einde vond ik ook wat minder. Maarjah heb echt een vette avond beleefd en dat hadden we ook wel verdiend na al dat gestress van kaartjes regelen enz.
Mensen bedankt voor de topavond!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond de sfeer ook af en toe best wel iets van een buitenfeest hebben :)

Artiest {SHOWLIST artist 41773, 30399}
Waarschuw beheerder
Ik ben net thuis want ik moest vanochtend weer aan et werk en om 10 uur vertrekken :S, dus nog ff achter de computer en dan is het op een oor voor mij...
Ik heb me d'r tering goed vermaakt!!!
Het was m'n eerste keer...en zeker niet de laatste..:D
Adam beyer dat was echt de held van de avond...Veel errug leuke, gezellige meiden gezien die ik zeker stimuleer om de volgende keer weer te komen en neem zo veel mogelijk leuke vriendinnen mee :P

Echt chille party mensen en gewoon een super feessie! Awakenings bedankt!!!
Waarschuw beheerder
gekkehuis!!!
mooiste awakenings tot nu toe, echt waar lekkere muziek en een heerlijke sfeer vond ik!!!
k genieter no van...echt goed was het!!!!

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Super avond gehad,

Vond het echt geweldig wat een sfeer daar, was op een gegeven moment al me vrienden kwijt omdat ik nogal van de wereld was. Maar er waren zoveel relaxte mensen daar dat ik de hele avond met allemaal wild vreemde heb lopen ouwehoeren. Vond adam beyer echt geweldig die had van mij wel mogen afsluiten. Enige min puntje met elkaar kunnen praten recht voor de boxen dat kan echt niet!

Waarschuw beheerder
Zo...weer wakker! :gaap:

Een heerlijk feestje was het! Darkskywise, dank voor de rectificatie! ;P

En die kerel in dat Tiesto-shirtje...wheheheh...hij stond links voor het podium...blond en tamelijk vrolijk! :D

Liep er eigenlijk wel een PF-fotograaf rond? Ik heb niets gezien... :/

Waarschuw beheerder
donateur
vast wel... ik ben iig nog ff op de foto geweest met Fairytale en WackieJacky en dat is toch eigenlijk alleen maar interessant voor een Partyflock fotograaf :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weenie, heb ook geen PFfotograaf gezien. Ben wel op de foto gezet door Technolusion en Fornation, kijk nu al uit naar het resultaat :vaag: 8)

Waarschuw beheerder
donateur
maar t was een mooi feesje he beesje? :)
Waarschuw beheerder
Ja, echt super vermaakt! Thanks!!! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
partyarea gezien (Hooglander)
PF paar keer
partyvibes (ik en Raven)
Technolusion (Tazzy)

Waarschuw beheerder
Heb me ook weer zeker vermaakt onder het werken! velen van jullie bij de deur nog gezien! voor awakenings was dit ook inderdaad de beste ndsm ooit! (niet voor amsterdam want de norm van 102 db werd overschreden naar 108!!!!!) See u @ Awake festival

ps hier nog een filmpje van afgelopen awake!
http://home.hccnet.nl/b.messchendorp/Awake 11 april/AAAA0064.AVI
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat er wel een pf-fotograaf was.. xsantrex dacht ik, zou dat kennen?

(grappig trwns dat ik heel veel mensen bij "commentaar" zie zeggen: "jammer dat het voorbij was" want dat had ik dus ook heel sterk)

helemaal mee eens! en de avond ging echt veeeeeel te snel voorbij! :( mja, nog maar 11 weken en 5 dagen! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een top nachtje...Idd de beste editie in de NDSM. Sfeer, geluid en sets waren (Y)

Alleen jammer dat een techno feest ALTIJD een hengstenbal is...Waar zijn de techno minded vrouwen?

maar zoals ik al zei, prima vermaakt, veel mensen ontmoet blablabla
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat er wel een pf-fotograaf was.. xsantrex dacht ik, zou dat kennen?

huh, bedoel je mij?

Waarschuw beheerder
Dus ik heb heel wat gemist?
maja op naar de gas:respect:

Waarschuw beheerder
Was zeker een geslaagde editie, vet gezellige lui overal waardoor er een zwaar relaxte sfeer heerste. Geluid was nog nooit zo goed op voorgaande ndsm edities.

Beyer heer en meester! Vond het electro gedeelte juist heel vet van 'm, midden in z'n set, gedurfd en eerlijk gezegd niet verwacht van 'm, gozer was weer eens ouderwets goed, publiek ging toch wel 't meest tijdens z'n set.

Hardcell & Grindvik ook heel vet, van genoten!

Lekebusch, blijft toch een eigenaardig kereltje, leuk om te zien, big smile. Vond 'm ijzersterk beginnen aan z'n set, maar z'n einde zakte hij toch wel weg.

Henrik B heb ik nu 4 x gehoord en alle 4 x 3 x niks, vreemde platenkeuze, geen lijn, niet bijzonder en een hoop foutjes had meneer. Als producer is 'ie aardig een niveau verder, misschien had 'ie beter een live act kunnen doen.

Avond is achteraf gezien (veel) leuker geweest dan ik van tevoren had gedacht!
Waarschuw beheerder
donateur
huh, bedoel je mij?

niet dan?? weet niet meer wie t zei, maar hoorde wel jou naam vallen in 1 zin met PF-fotograaf op awakenings..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb foto's gemaakt voor partyvibes.nl

ik heb de PF-fotograaf wel gesproken, maar dat is wat anders
Waarschuw beheerder
Vond het wel een gekke party jah, was alleen half vergaard van In Qontrol...

en de VIP ruimte was zwaar respectloos :no:
Waarschuw beheerder
VIP was respectloos? :S

Leg eens uit dan?

Fok dat hele VIP gebeuren man.. Je komt toch naar een feest voor het feest, niet voor de VIP ruimte.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Very Ignorant Person
echt cool (y)
Waarschuw beheerder
Cker een vet feest! geluid was stukken beter, sfeer goed en de lasershow was erg cool!

Wat maakt die VIP nou uit? loop niet zo te zeiken. je bent gratis binnengekomen en nog is het niet genoeg? triest ventje

Waarschuw beheerder
donateur
en de VIP ruimte was zwaar respectloos

whahahahha en wie ben jij? de paus? pffff 8)

Beroep: Student
Geboortedatum: 5 juni 1984 (19 dus)

Klinkt inderdaad uber important :s

trouwens, ze hadden zo met vip-bandjes lopen strooien dat iedere boerenlul (jij) er eentje had..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 xantrex: dat staat er altijd op he bij Awake? :D LOL
Waarschuw beheerder
donateur
ja, eerste keer vip op awake

Waarschuw beheerder
donateur
*had geen VIP bandje* *heeft t eigenlijk niet eens gemist* :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee, niks gemist

Waarschuw beheerder
donateur
k heb Pascalle trwns niet gemist ;P
Waarschuw beheerder
donateur
<-- ik ook niet
eindelijk weer een feest met me eXie

Waarschuw beheerder
Was ook mijn eerste Awake! Was me dat ff dik zeg! :yes: Volgende keer zeker weer! Top feest, relaxte sfeer, relaxte mensen en er werd super gedraaid, vooral Adam Beyer (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige avond gehad :D Wat een topfeestje weer :jaja: Cker wel beter dan In qontrol :)

Waarschuw beheerder
donateur
Adam was voor mij toch wel de man van de avond! Boven mijn verwachting!
Geluid was ook goed vergleken met oud en nieuw!

Monumental heeft t zeker goed gemaakt! :respect:

Waarschuw beheerder
En die kerel in dat Tiesto-shirtje...wheheheh...hij stond links voor het podium...blond en tamelijk vrolijk!

Zo godverdomme, die gozer was echt zo enorm van de kaart. Kon nieteens meer normaal dansen. Ik vroeg nog aan hem of Tiësto kwam draaien vanavond, hij heel nee schudden :D.
Waarschuw beheerder
donateur
liep ook gewoon een gast met een ID&T longsleave en aussie rond :vaag:

Waarschuw beheerder
het mooie aan awake is gewoon dat iedereen kan komen hoe die wilt, in wat voor een kleding dan ook:)

ik ben van elke site zowat wel een fotograaf tegengekomen.....ppfff vooral later op de avond:vaag: zal weer lachen worden waarschijnlijk hahahaha:D
helemaal mee eens! en de avond ging echt veeeeeel te snel voorbij! mja, nog maar 11 weken en 5 dagen! laatste aanpassing: 12 april 2004 20:18

idd. t-junk....gaat weer te relaxed worden :bounce::bier: :xtc: ;)....gheghe
Waarschuw beheerder
Was een erg vaag geslaagd feestje :) De opening van shiva kon me niet echt boeien ,maar haar uiterlijk wel,wel een grappig iets is dat toen de Line up bekend werd, Mr Adam beyer werd uitgekotst( alweer hij ! )en nu volgens velen toch DE man was van de avond,tevens ook die van mij :) ! :respect: BEYER :respect:

Dit was ook voor mij de beste Awake at the NSDM !
Waarschuw beheerder
donateur
Adam Beyer was zeker super!! De dj's daarna heb ik allemaal niet meer zo meegekregen omdat ik zo heb staan ouwehoeren met iedereen..i.t.t Darks zal ik maar niet iedereen noemen die ik ben tegen gekomen, want dan wordt deze post zo lang ;-) Wil alleen nog vermelden: Bouke en Gijs jullie zijn :lief:

Kan er nog steeds niet over uit hoe gezellig het was, topsfeertje!! Mis ik toch vaak op andere feesten. Nogmaals Monumental bedankt!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook niet iedereen vermelden... poeh hee, dat zou ook wel een beste lijst worden hahaha (ik heb t dus maar gehouden bij de mensjes die ik nog nooit eerder live gezien had) :)

Waarschuw beheerder
hoe was awake 11-4??
Genieten...

Waarschuw beheerder
Te vet gewoon, vond het geluid zeker wel strak dit keer. Adam beyer draaide een top set en hardcell ook. Shiva heeft mij ook wel geboeid, lekker vage minimale techno :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet veel meegekregen van de muziek stond teveel met mensen te praten. sfeer was erg goed en het was gewoon een top avond.

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig! :D

Waarschuw beheerder
ik ben niet geweest maar vond het een top avond

goed gedraaid en zeer de moeite waard
Waarschuw beheerder
donateur
1ste en laatste keer voor mij...vind techno maar nix:bah:

maar wel erg gezellig gehad!
Waarschuw beheerder
ff wat te melden nog :

WOW !! erg gaaf vet gezellig en TOP!!

vond iedreen goed draaien en die set van hendrik B WOW wat diep zeg !!

eindelijk geen hersenloos gebeuq maar TOP techno :D:D:D:D

:respect: TOPFEEST!