Partyflock
 
Forumonderwerp · 669867
­ Nederland
 
10 YEARS GLORIFICATION FESTIVAL

georganiseerd door D.J. Reza Events

zaterdag 22 mei 2004
14:00 - 02:00
De Stenge
Heinkenszand

Voorverkoop: € 25,-
Deurverkoop: € 30,-


VANAF 14 APRIL ZIJN DE KAARTEN TE VERKRIJGEN BIJ ALLE TICKETBOX ADRESSEN

Muziekstijlen: club, groove, hardcore, hardstyle, oldschool, progressive, techno, trance

Mainstage:

Mike 14.00.16.00
Vince 16.00-18.00
Luna 18.00-20.00
The Darkraver 20.00-21.30
Chaos 21.30-23.00
Paul Elstak 23.00-1.00
Reza 1.00-2.00

Lovestage:
Perry O'Neil 14.00-16.00
Mike S 16.00-18.00
Reza 18.00-20.00
Cor Fijneman 20.00-22.00
2 O'Clock Ron 22.00-24.00
Stanton 24.00-2.00

VOOR MEER INFORMATIE KUN JE MAILEN NAAR rgeleedst@zeelandnet.nl
OF JE KUNT EEN BERICHTJE STUREN VIA PARTYFLOCK NAAR Reza
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
ja ik weet zeker dat ik mijn knieen ga verliezen daarzo van het hakkuh!!!

en dat zal niet van urban zijn

:bounce:
 
kan echt niet wachten!

Zo dichtbij!

Compleet naar de klote! ;)
hey

het lijkt mij een gaaf feestje, ik ben er zeker bij

groetjes
 
ja dit word wel een mooi plaatselijk feesje :D


mzzls
 
idd .. ik snap menno zn reactie wel.. domme uitspraken van ''dommehersenlozemeelopendedenkendedatiedereenzo'n­kutwaziisalshunhoeruuhhhh''..
Echt hersens zijn bij dat kind niet aanwezig menno..
 
Super (Y) Heb er nu al zin in!!!
To menno: (Y) for you (K) see you there gaan we effe hiphoppen ;P hahaha

to turntable tony: Als je Pascal maar thuis laat...of in het tuinhuisje dat mag ook wel...deze keer mag hij ECHT niet mee hoor :D

Komt helemaal goed daar, h'zand gaat keihard uit zijn voegen trillen :D
 
het is is de buurt ja maar tja...
ik denk dat ik tegen die tijd wel weer wat anders te doen heb helaas maar ik kijk wel ff hoor
het is nog geen mei:D
greetz
 
Kruipend naar huis whaha!!!!
 
Jezus wat een gezeik heeft iedereen weer ns klaarstaan hoor, wordt een bruut feest en ik gaat daar brute fotoo'tjes maken!!!!

REZA :respect:
laatste aanpassing
 
opzich wel vreed ma ik zal niet komen omdat .......het niet van 22 uur tot 7 is wak moek daar zoeken opzich wel lachen als ik al een nacht wakker ben
 
jaja skitzo!!!

jij wel he!!! mwah moe nog ff kijken met vervoer en alles enz maar opzich.... wast wel goed id van je ;)
 
......:P
 
oooooooooooooooooooh ja jezus hoe verzinnen je het om het in een gaar klein dorpje heinekensand te doen .........................
 
waar is de afterparty????
hahahahaha (Y) Skitzo6 jij bent natuurlijk een echte party-hooligan die al jaren alleen maar naar grote feesten toe gaat :S Je komt net kijken man wat zeur je nou over h'zand?! Blijf dan gewoon thuis of ga stoer doen in m'burg!!!

Reza for president ;P
 
Skitzo: weet jij zoveel betere lokaties dan in Zeeland, waar je nog wel iets kan organiseren, waar t dus MAG?

Eerst maar afwachten of je wel naar binnen mag voordat je gelijk gaat lopen afkraken..........
laatste aanpassing
 
ja is een goeie line-up hoor! en de tijden is ook wel eens leuk hoor zo vroeg feesten!!! kortom een goed feestje hoor reza!! ik denk da ik wel hoor!

cu
 
Hahaha de after, kan je nie wachten frutsel?
 
He Skitzo6, wat zit je nou te zeiken over Heinkenszand joh! Monk!!! Het bruutste feestdorp van Zeeland d8 ik zo.

Of niet dan????????????????
Nee Armando er zijn nog een paar toppers: Buttinge, Scherpenisse, Eindewege, eh... waterlandkerkje, enz... ;) just joking...

Maargoed het is wel duidelijk dat er mensen zijn die niet weten wat leuk is. Wie er problemen heeft met de tijden of de locatie... STAY AWAY!!!!

En laat de mensen die het wel zien zitten gewoon lekker :bounce:

(Y)
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Maargoed het is wel duidelijk dat er mensen zijn die niet weten wat leuk is. Wie er problemen heeft met de tijden of de locatie... STAY AWAY!!!!


(y) Elvira! Jij snapt het... Des te gezelliger het wordt als iedereen die komt er ook 100% voor gaat.
Al dat negatieve gelul :S wees blij DAT er eens een keer iets gebeurd in Zeeland
 
Skitzo6 10 jaar geleden was jij dus 6 stonden er al mensen te hakkuh in De Stenge toen zat jij nog bij je moeder op schoot en zat je op de kleuterschool domme sukkel!
laatste aanpassing
 
maar hoe is de stenge als lokatie?

is het groot?

en is het geluid daar goed??

grtz
 
Vroeger toen glorification werd gehouden was het altijd wel goed werd in de grote zaal gehouden maar daar kan een paar100 man in ze praten nu over 2000 maar ja het is 2 jaar geleden ook helemaal vebouwd je hebt er ook nog een grote sporthal daar kunnen wel behoorlijk wat mensen in Reza hoe zit dat?
Klopt helemaal! Vroeger pakten we de theater zaal en nog een ander zaaltje dan ging het over 700 man!

Dit keer is de mainstage in de sporthal en praten we zeker over een capaciteit van 2000 man. Maar het allerbelangrijkste is dat er gezellige mensen komen, maar zo aan de meeste reacties hier te zien komt dat wel goed!

De stenge is inderdaad twee jaar geleden verbouwd maar....euhm...da gaan we de 22ste nog maar een keer doen...hihi!

Volgende week is de flyer er!
Volgende week is de flyer er!


Ben benieuwd hoe hij eruit ziet :)
Die van de vorige edities waren altijd super vet :yes:
 
Het bruutste feestdorp van Zeeland d8 ik zo.

Absoluut Armando,

DJ Reza (wie kent hem niet) , DJ Mike draait oa in El-Toro en m`n broer draaide oa begin jaren 90 in de Jaarbeurs en er word af en toe een bescheiden feestje gegeven in De Stenge!
Toch niet slecht voor een gaar klein dorpje he :D
het wordt gewoon een superfeest...
goeie line-up, goeie tijden goeie locatie...gewoon alles goed.

veel bier drinken en kruipend naar huis wat wil je nog meer.
 
(y)

(y) (y)
(y)

(y) (y) (y)

(y) (y)
(y)
 
dat zou echt wel VET zijn ja
een afterparty......:)
 
als je om 2 uur begint en om 2 uur eindigt zal je die after-party niet meer nodig hebben...
Artiest EJ_V
Cool initiatief, fucking 6 km vanuit Nisse ofzo :P

14:00 is alleen een beetje lastig ivm met m'n werk

line-up vind ik niet echt super, liever nog wat industriele vuilnis er tussen ;)(bijv: d-passion of promo)
 
ow ben je weer niet tevreden met mij alleen:P
 
eheheh .. CHAOSSSSSS
 
Ik ben hier dus echt wel bij :bounce:

Is één van de weinige feesten in Zeeland waar goeie namen tussen staan.

See yah! all @ the party ;) (y)
 
sjah tom je bent een slet..... heb wel wat beters te doen.... me haar wassen bvb... mzzl
Oh jee, dat wordt weer een grote chaos! :bounce:

Ik denk dat ik ga!!!

ff rondmailen.... Groeten uit Vlissingen!

J
 
ik denk dat ik het hardstikke druk krijg als ticketbox verkoopster hihihihihi als ik die reacties zo zie maargoed het word weer een wreed feessie groetjes
Lekkah Stampen :D:D :bounce:
'Me'is van de party :P
 
Dit word zeker weer een goed feest :bounce: Ik ga morgen vrij vragen van me werk, maar dat komt wel goed :P
Wanneer zijn de kaarten bij ticketbox verkrijgbaar ?
Vanaf Woensdag as.!!!!
 
:bier: :xtc: :xtc: :bier:
 
:bounce:(k) REZA (k):bounce:
you're my inspiration!!
laatste aanpassing
Helemaal te gek!!!
Heb alleen 1 verzoekje

KAN HET NIET WAT EERDER????

kan niet wachten!!!!! ;)
Dank u allen voor de coole reacties en sorry sindy maar jij gaat je nog wel vermaken tot die tijd!!! feesie hier feesie daar!

Maar 22 mei gaan we hoe dan ook lossssss!
Als ik nog door de deur pas kom k wel ff kijken... alleen als je me gratis naar binnen smokkeld btw... :P

DUSSS TOM! WOKKELPIK!! Verzin er maar wat op :P

Lataa
 
owjah tuuuuurlijk,vraag et maar weer aan chaos:P
laatste aanpassing