Partyflock

280x bekeken
Waarschuw beheerder
Heren en dames van dit fijne gebeuren

zojuist zag mijn alziend oog het volgende!

http://forum.start2dance.com/topic.php?forum_id=9&topic_id=23233&br=60&er=79

Dit kan toch niet?

meerdere schoonheden van deze site worden hier voor sloerie en ordinair uitgemaakt!

terwijl dit juist de leukste dames zijn die erzijn!

potverdrie

erg jammer weer

S2d stom
Partyflock leuk

:-)
Waarschuw beheerder
en volgens hun zijn kleren vd lipstick ordi!
naja
dit was de eerste keer dak dat gare forum heb gezien
en ook meteen de laatste

Waarschuw beheerder
Ik ben het eigenlijk wel met ze eens. Zo'n naamplaatje met "pricilla" "leroy" of andere foute namen is toch verschrikkelijk... Ik zie leroy en precilla zo voor en blieve me: It's not a pretty sight
Waarschuw beheerder
wel summy heb owk sown lief plaatje
vint juis leuk

Waarschuw beheerder
wat boeit het mij nou wat ze op s2d zeggen?!?!?!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, inderdaad, het boeit mij TOTAAL niet!!!!
Waarschuw beheerder
al zouwe ze t hier zeggen dan boeide t al vrij weinug
dus daar zekers nie nee!
Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens Rushin, ik heb gelijk ff mijn antwoord daarop gegeven.
Waarschuw beheerder
Weet je wat het probleem is van deze damen? Ze zou zelf deze kleding graag willen dragen, maarja, ze is waarschijnlijk zelf een lelijke bagger van 80 kilo! Poekie is toch een mooie meid!?
Waarschuw beheerder
Kijk nou naar die reply van die lunatic!

wat een stommerd!

poekie is gewoon een leuke dame!
Waarschuw beheerder
hehehehhe,

Daar was je als de kippen bij!

Heel gers.
Waarschuw beheerder
donateur
rushing .. doe eens wat aan je sociaale leven

Waarschuw beheerder
donateur
en dan te bedenken dat het mensen zijn die ook hier posten...;)
Waarschuw beheerder
rushing, as gay as it gets
Waarschuw beheerder
Beste summy

dat heb ik niet :-)
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
Waarschuw beheerder
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Waarschuw beheerder
Ben je weer bezig vies stokertje?? :-D
Waarschuw beheerder
gers he!!!
hehehehe
Waarschuw beheerder
hmmz als ik dat zo lees kom ik ook aardig in de buurt van 'ordinair', maar ieder zn mening toch?
ik hou niet van Ralph Lauren enzo, dat vinnik bekakt, of zeg ik nu iets heel fouts?
Waarschuw beheerder
does normaal qnijntje!

kun je niet maken!!

maarja, kan gebeuren, even goed vriende!
Waarschuw beheerder
We zullen het ze wel even vragen op s2d stampknijntje...

Monumentje
Waarschuw beheerder
rando, vrijdag smelten we samen...

zucht ...fliefd..
Waarschuw beheerder
kijk jij er ook zo naar uit als ik??
Waarschuw beheerder
word weer als vanouds met rando,luna,rush,tinrib,en muffy (6) nunog ozzie o , dancegirl en djeems en het feest is compleet
Waarschuw beheerder
Gaat de ban er vrijdag af ofzo??
Waarschuw beheerder
ik kan niet wachten..

zwauwie
Waarschuw beheerder
ja zaterdag is het dus feest (6)
Waarschuw beheerder
mieting!!!

:_P

Waarschuw beheerder
donateur
HmmmZzz Stom topic.... Ik vraag me af hoe hun er dan uitzien, haha oilily sjaaltje met blousje me kraag omhoog en pareloorbelletjes naar een feest?¿

En vind het belachelijk dat ze poekie voor sloerie uitmaken... Volgens mij zijn al die meisjes jaloers op haar omdat ze er gewoon goed uitziet!
Waarschuw beheerder
jij snapt bet lady

Waarschuw beheerder
haha, moet er nog steeds om lachen, als mensen het vervelend vinden hoe anderen zich kleden draaien ze toch lekker hun kop om en stampen de andere kant op:)

Fijn zo'n hoog zeikgehalte in je karakter hebben:)wordt je vats heel vrolijk van:)Gelukkig heb ik hier nooit last van, vind gewoon meestal iedereen aardig, en ben nooit jaloers of geirriteerd omdat ik "kleding" van een ander niet mooi vind...:D

Enne...bedankt he lieve mensjes die t voor mij en de andere "gewaagde" girlies opnemen;)
Waarschuw beheerder
En vind het belachelijk dat ze poekie voor sloerie uitmaken... Volgens mij zijn al die meisjes jaloers op haar omdat ze er gewoon goed uitziet!
-------------------------------------------------
meerendeel zijn van het mannelijek ras die dat zeggen :S
Waarschuw beheerder
iedereen mag zn mening geven over zoiets, maar dat hoeft niet te betekenen dat iedereen t daarmee eens hoeft te zn... ik in elk geval niet, ordinair?? neuh.. sexy/gewaagd noem ik t liever :D
ze zien er goed uit, waarom zou je dat dan verbergen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lindaaatje 29 mei 2002 14:08
wel summy heb owk sown lief plaatje
vint juis leuk
---
Tis eigenlijk een kamper kettinkje (tenminste, kamper meisjes lopen ook altijd met zulke dingetje)
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHAHAH
BEETJE JAMMER..
Waarschuw beheerder
Btw er zit een groot verschil in een zilver naamplaaatje met grappig lettertype + nickname summy en een gouden bord met anita er op.. :-)

Waarschuw beheerder
pffff lekker overdreven weer allemaal, heb bijna het idee dat ik met een nummerplaat om mijn nek rondsjouw zo:9

lach me rot zo, enne de mannen die mij een sloerie noemen, zijn diegenen die me niet kunnen krijgen, want dat kan bijna geen enkele "man" namelijk:9 (klinkt wel een beetje arrogant,maar is meer sarcastisch bedoeld)
Waarschuw beheerder
Wat loopt iedereen nou een drama te maken over hoe een ander erbij loopt??
ik snapput niet hoor
Waarschuw beheerder
Als jij het maar mooi vindt.. :-)

Waarschuw beheerder
precies:)
Waarschuw beheerder
idd, Poekie
u go girl :p
Waarschuw beheerder
Het is gewoon gemeen!
Waarschuw beheerder
poekie laat je niet kennen ,als jij je daar top invoelt hebben ze lekker PECH ..
zijn gewoon van die mensen die allemaal jaloers zijn omdat hun niet zo'n figuur hebben omdat aan te kunnen, en maar in hun huis tuin en keuken kledingstukken naar een feest gaan..
en voor die gasten die daar zitten te zeiken, die kennen het nie hebben dat hun vriendin nooit zo is gekleed of ze zijn gewoon poot
.
nuff said 8)
Waarschuw beheerder
HAHAAA wat sneu ik had niet eens verder gekeken! ze hebben dr foto's op gezet van poek en mij en een paar andere meiden, ze zijn gewoon jaloers dat wij dr wel zo bij durven te lopen :P

ZIELUGGG!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mjaah kzag ook wat Pf'ers er tussen zitten zoals morrighan enzow..en daar zeggen ze weer heel wat anders dan hier..beetje sneekie vink dat :s
Waarschuw beheerder
ja he? dat vind ik nou ook een beetje scheinhijlig net als die frans bauer hoe heet dat geval? Lunatic

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En kzag esthertje er ook bij zitten van hier..beetje vaagggg :| offuh..achterbaks bedoel ik..:s
Waarschuw beheerder
dat zijn mensen die bijzonder willen zijn..
ik vind dat hele star2dance forum troep , alleen maar van die schijnheilige trance kakkertjes
8)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
vat er helemaal geen fuck van :(

Waarschuw beheerder
vind ik ook beetje sneaky ja :S

Als mensen nu eerst es zichzelf beter leren kleden voordat ze al die kritiek geven

Stelletje zeikerds zijn het meer niet

Iedereen maakt zelf wel uit wat ie draagt
Waarschuw beheerder
Tsja, ik ben ook maar een trance kakker.

Ik voel me hier ook niet echt meer welkom hoor. Als het op deze manier moet..,.
Waarschuw beheerder
everyone is invited

Waarschuw beheerder
Het gaat gewoon nergens over om een heel topic te openen vol kritiek op zelfverzekerde meisjes met een mooi lijf die daar trots op zijn.

En met gouden naamplaatjes is ook nix mis half NL loopt er trouwens mee duss
Waarschuw beheerder
VIND JE T GEK??? kijk ik maak me dr niet zo druk om wat jullie ordinair vinden, maar weet je wat pas ordinair is?? HIER EEN BEETJE SCHIJNHEILIG MEE LULLEN EN OP DIE ANDERE SITE T TEGENOVERGESTELDE ZEGGEN, DA'S SNEAKY EN ORDINAIR.
zo sorry moest ik ff kwijt
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook. klootzakken zijn het gewoon.
Waarschuw beheerder
go StampQnijntje!

ik ga op qlubtempo ook een topje aantrekken en een kortrokje e.d kijken of ze me dan ook op die site gaan plakken als sloerie
\o/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 stampqnijntje: Dat bedoel ik dus ook ;)
Das nie ordinair..das achterbaks!! zukke mensen :bah: ik op :s
Waarschuw beheerder
moehahahahahahah syco hahahahahaha ik doe met je mee ..maar niet op clubtempo .....:( doe je volgende keer ook mee ....... een topje staat me goed :D
Waarschuw beheerder
*** ze zijn gewoon jaloers dat wij dr wel zo bij durven te lopen***

hehe you got me :D ik wil ook als frans bauer eruit zien, toch maar binnekort langs luna

Waarschuw beheerder
Ja moet het even zeggen: TB heeft gelijk, zij is een van de weinige die gewoon rechstreeks een pittige discussie met diegene waar het over gaat opent,
maar wat een stelletje schijnheiligers zeg! durf te wedden dat als ze je in het echt tegenkomen ze poeslief zijn!
zeker die lunatic *looser* hoor,

vind de hele topic trouwens achterhaalt,

en jezus, waarom maken mensen eigenlijk in G..naam ruzie over op welke fucking site je post?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eerst zelfs bij s2d gezeten...
Wist toen nog niet van het betsaan van partyflock, maar daar hadden ze het toen wel steeds over, dat het gabber waren op pf en blablabla en dat dit niet leuk was hahahahah nou in TEGENDEEL...
Ben helemaal verslaafd aan pf en vind het hartstikke leuk met jullie!!

Lafjoe all! (K)

p.s. hoe kun je je uitschrijven bij s2d?
want volgens mij kan het niet (logisch want zo lijkt het net alsof ze veel leden hebben haha)
Waarschuw beheerder
lunatic op s2d: (over mij)
Ja, jij vind alles geil wat een spleet heeft en meteen met der benen wijd gaat...

Maar tegen deze zou ik zelfs mijn fiets niet tegenaan zetten...

Doorlopen s.v.p.!!

Maar jij bent zo walgelijk dat je een frans bauer voor je kop in de plaats zet, kan je nagaan hoe lelijk jij dan wel niet moet zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oftewel...mensen zonder eigen mening..die vink wel zo dieptriest :s
Waarschuw beheerder
TEKNOBITSJ

Volgens mij is dat forum daar openbaar voor iedereen. Valt dus wel mee met dat achterbaks aangezien jullie allemaal de weg ernaartoe maar al te goed weten te vinden.

Kus
Waarschuw beheerder
Ik vindt niet al jullie kleding mooi (heb paar dingen van poek gezien die ik wel leuk vindt) Maar vindt jullie als vrouw wel mooi! En ik heb ook niemand horen zeggen dat jullie niet mooi zijn.. Alleen is niet iedereen het eens met de kleding die jullie dragen.. En dat is een kwestie van smaak of niet soms?

Waarschuw beheerder
2Randodebiel>Ja dat lijkt me nogal logisch als je de link bij deze forum staat pannekoek:D
en ik was trouwens nog nooit op S2D geweest, dit was mijn ontmaagding dus:D
ben ik nou een nog ergere ordinaire sloerie;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 poekie: Oke..kheb misschien soms wel een pittige discussie met je,maar dat wil nog niet zeggen dak een hekel aan je heb hoor ;)
Geef dan alleen mijn mening over iets wat ik ervan vind en wat iemand doet moettie helemaal zelf weten..maar van die mensen die hier met alle winden meelullen en daar ook vink dieptriest :s
Waarschuw beheerder
sir i've done it again :_P
Waarschuw beheerder
juist morrighan...
Waarschuw beheerder
Dat we nog steeds over deze mensen discusieren
laat die mensen in hun waarden en doe waar je zelf zin in hebt...
8)

Waarschuw beheerder
2TB> Dat weet ik ook wel, zijn allebei grote meisjes toch!?;) pittige discussies zijn affentoe gezond:9 en het is maar "internet vermaak"
Waarschuw beheerder
Huh ik wil ver der niet stoken. Maar ik kan me herinneren dat jij het hier zowat met iedereen aan de stok had Teknobitsj. Je maakte mensen zelf voor alles en nog wat uit vanwege de kleding die ze droegen. Davina / GRRRR is een voorbeeld daarvan.

Wie is hier dan hypocriet? Je doet namelijk precies hetzelfde.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik is al oud groot meisje :'( wrraaaahhhhhhhh :vaag:
Waarschuw beheerder
Poekie:
2Randodebiel>Ja dat lijkt me nogal logisch als je de link bij deze forum staat

anders was het je zeker niet gelukt? :-D
Waarschuw beheerder
Poekie schreef:
2TB> Dat weet ik ook wel, zijn allebei grote meisjes toch!? pittige discussies zijn affentoe gezond en het is maar "internet vermaak"
----------------------------------------------------------------------------------------------------

En dit vind ik nou schijnheilig. Dat wist je helemaal niet en je vond het zeker geen gezonde discussie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 rando; asje niet wil stoken..hou danje bek ff dicht ja :)

Ik gaf alleen mijn mening ergens over..ennuh,..heb eg geen ruzie hoor met mensen hier..waarom??!! :D
En met zoveel mensen hebbik hier geen conflicten gehad..dus wat lul je nou!

Waarschuw beheerder
2koenie> als je een beetje had opgelet, had je gezien dat we ook gewoon "normaal" posten in een andere topic op de marktplaats...
maar dat doe je niet want volgens mij ben jij dat knulletje dat ik ook nog pas heb zien posten dat ie er op kickt om tussen mensen in forums te stoken, dus op jou ga ik al helemaal niet in:D

Je moet wel even nadenken WAT je allemaal serieus neemt, dat doe ik tenminste wel, druk maken is slecht voor je hart....
Waarschuw beheerder
StampQnijntje 29 mei 2002 15:41
ja he? dat vind ik nou ook een beetje scheinhijlig net als die frans bauer hoe heet dat geval? Lunatic
--------------------------------------------------------------------
Wat vindt jij schijnheilig??

Ik durf hier ook wel gewoon te zeggen dat ik mijn fiets nog niet tegen jou aan zou zetten hoor...heb ik echt s2d niet voor nodig ;-)

En iets op een openbaar (Lees: voor iedereen te lezen) forum neerzetten, noem ik verre van schijnheilig...dat is wanneer iemand tof in je gezicht doet, en achter je rug om loopt te lullen...DAT is schijnheilig...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blablablaaaaaahhh...:s
Mjaahh..kga ff naar me mams toe..der kat van ut dak afhalen..die durft er nie meer af :s :D

He mensen laterzzzz ennuhhhh NIET VECHTEN!! W8 dan ff tot ik er weer ben ;p

(k)
Waarschuw beheerder
2lunatic, ja ook alleen maar omdat ik t hier ff overgetypt heb, echt ik :kots: op mensen zoals jou
Waarschuw beheerder
t gaat dus blijkbaar weer FUCKING nergens over al loop ik in me BLOTE REET dat gaat toch niemand wat aan volgens mij zijn sommige mensen een beetje jaloers dat ze hun lichaam niet kunnen laten zien wat mooi is mag toch gezien worden?? :p iedereen heeft wel wat moois dus laat t lekker zien ;D
Waarschuw beheerder
2 teknobitsj,

Anderen mogen toch ook hun mening ergens over geven. Of is dat alleen voor jou weggelegd?

Lijkt hier wel de kleuterschool zeg.
Waarschuw beheerder
maareh lunatic jij bent toch homo dus jij hebt eigenlijk helemaal geen kijk op de dames dus waar maak jij je druk over
Waarschuw beheerder
2 Lunatic...

wat een slappe plasser weer he...ok s2d is wel openbaar, maar daar gaan lullen over mensen van hier...(Y) kun je doen :S
Waarschuw beheerder
Best wel niet schijnheilig!!!

en StampQnijntje?? Niet Kopieren :p:p ;)
Nou, voor deze 1e keer dan. omdat het wel SCHEINHEILIG is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 rando: tuuluk mag iedereen zijn mening geven,maar ga nie achterbaks iets anders zeggen op een andere site..en hier weer het tegenovergestelde..daar hebbik een hekel aan,snappie ;)

Ja kga nu echt kat van ut dak afhalen..laterzzzzzzz!!!
Waarschuw beheerder
StampQnijntje 29 mei 2002 16:09
2lunatic, ja ook alleen maar omdat ik t hier ff overgetypt heb, echt ik op mensen zoals jou
---------------------------------------------------------------------

Dat doe je dat toch lekker??

Ik kots op van die ordinaire sloeries als jou die zich niet eens normaal kunnen kleden en eruit zien als een carnavals-attractie...
Zoek jij nou maar eerst eens de woorden "stijl en klasse" op in het woordenboek, want dat zijn woorden die jou totaal vreemd zijn....

Waarschuw beheerder
2Lunatic> ga jij ff lekker naar een gala party met je "stijl en klasse!"

je gaat toch naar een feest om lol te maaken qua kleding, mensen en muziek,

niet om je te ergeren????sukkel!

oja...carnavalsattractie> precies de goeie omschrijving wat ik zaterdag ga aantrekken!
heb je weer lekker iets om ziek van te worden als de foto's er zijn:9
Waarschuw beheerder
PPffff.......mensen maak je eens niet zo druk over hoe andere eruit ziet. Jezus, laat iedereen ff lekker in zijn waarde...

Op deze manier over mensen praten terwijl je veilig achter je pc'tje zit dat is pas LAAG!!
Waarschuw beheerder
luncatic zoiets heet party dressing

maar vergeef hem hijs 32 en heeft alleen de tijd meegemaakt dat vrouwen dik bepakt zijn gekleed
tjah jou tijd is voorbij he dat je nog met deze jonge dames ken sjansen
HA IT'S GOOD TO BE JONG
see the girls @ qlubtempo w00h00 8)
Waarschuw beheerder
B & B 29 mei 2002 16:11
2 Lunatic...

wat een slappe plasser weer he...ok s2d is wel openbaar, maar daar gaan lullen over mensen van hier... kun je doen
---------------------------------------------------------------------------

Ach, jullie doen toch net zo hard mee joh...

Als Rushing een sarcastisch topic opent dat partyflock leuker is als s2d staan jullie allemaal in de rij om ons af te zeiken, terwijl jullie nu ineens wel allemaal de weg weten te vinden naar die site...

Dus wie zijn er hier nou schijnheilig??

Trouwens...IK ben niet degene geweest die foto´s van mensen in dat topic neerzetten...
Waarschuw beheerder
Maak nou geen ruzie.. :s
Das ook weer niet de bedoeling... en Luncatic? als je iets wil zeggen over iemand op PF, maak HIER dan een Topic!
Waarschuw beheerder
zozo pittige gespreken, alleen vergeten een aantal mensen waarom ze dit forum bezoeken. Lekker ouwehoeren/gezellig doen met mede-party ppl.. Zit je hier om je te ergeren aan de kledingsstyle of houding van andere, bezoek dan dit forum niet meer en ga ergens anders discussieren over zulke onzinnige onderwerpen :frusty:
wtf maakt jou t uit hoe zij zich kleedt?? Dat is haar keuze
Waarschuw beheerder
party dresssing...

Heeft McDonalds weer wat nieuws voor over hun salades?

hehehe
Waarschuw beheerder
Alphen Terror 29 mei 2002 16:18
Maak nou geen ruzie..
Das ook weer niet de bedoeling... en Luncatic? als je iets wil zeggen over iemand op PF, maak HIER dan een Topic!
------------------------------------------------------------------------------------
Waarom krijg IK hier de volle laag zeg he!!

IK ben niet degene geweest die dat topic heeft geopend, maar RogerV, en IK ben niet degene geweest die ineens fotos van mensen van PF daar neerzette....ga die mensen lekker aanpakken, ik heb in dat hele topic 3 replies neergezet, verder niks en geen foto´s van mensen....

Lekker makkelijk, 1 iemand aanvallen terwijl er tig mensen in dat topic posten!

Grow Up...
Waarschuw beheerder
lekker stampen of frans bauer
Waarschuw beheerder
Niet huilen LuNatic :'(
Waarschuw beheerder
komt er 1 met grow up
volgens mij ben jij de enigste die niet met de tijd is meegegaan
feesten worden beter , kleding word extremer
get used to it , or kill yourself 8)
Waarschuw beheerder
Ja, als ik over iemand iets te zeggen heb doe ik het ook op Partyflock.. en niet op het forum van MOH ofzo,

en ga niet zeggen dat jij ook niet fout zat.. want jij hebt ook dingen gezegt!
net als die gozer(s) over POEKIE..

ZEG HET DAN GEWOON HIERO
Waarschuw beheerder
Poekie schreef:
2koenie> als je een beetje had opgelet, had je gezien dat we ook gewoon "normaal" posten in een andere topic op de marktplaats...
maar dat doe je niet want volgens mij ben jij dat knulletje dat ik ook nog pas heb zien posten dat ie er op kickt om tussen mensen in forums te stoken, dus op jou ga ik al helemaal niet in

Je moet wel even nadenken WAT je allemaal serieus neemt, dat doe ik tenminste wel, druk maken is slecht voor je hart....
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik beweer ook niet dat je niet normaal post. Ik beweer wel dat ik ervan overtuigd ben dat jij jouw "discussie" met Teknobitch helemaal niet gezond vond en dat je dat alleen maar beweert omdat ze het nu wel met je eens is.

Je hoeft van mij niet te reageren, ik ben al namelijk al kwijt wat ik van jouw reactie vond. Het was dit keer niet mijn bedoeling om te stoken, dan zou ik het er een paar postings later wel bij vertellen.
Waarschuw beheerder
donateur
partyflock uber alles!

ga lekker ruzie'en op s2d ofzow ruzie'n doen we hier niet!
Waarschuw beheerder
over hypocriet gesproken, BAH!!!

'kotssmellie'
Waarschuw beheerder
donateur
of kies gewoon om bij 1 van de 2 partysites te zitten en niet op alletwee... ga niet achter iemand nek om lullle
Waarschuw beheerder
party dresssing...

Heeft McDonalds weer wat nieuws voor over hun salades?

hehehe
to rando
whahaha lol :D
Waarschuw beheerder
tsaja, er zijn er hier maar weinigen die m weer eens snappen. Het lijkt wel of ik het allemaal voor de kat zijn kut verzin.
Waarschuw beheerder
Jeeezus wat gezellie :P

wees nou es niet verbaast dat, als je niet met de grote schijnheilige massa meegaat je al snel als bedreigend word gezien en dus word "uitgescholden" ..........Duh, je bent als je er anders uit ziet echt een bedreiging hoor voor de zielige middenmoot... Dus Poekster en de rest, U Go Grrrrilzzzz [IMG]http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/kao/otn/blobtongue.gif[/IMG] Jullie doen wat de sufkuttige rest niet durft....
Waarschuw beheerder
2 Poekie:

Ik heb het nog even voor je nagezocht, om je te laten zien dat je reactie echt schijnheilig was. Let op!
Impulzie schreef over Teknobitch:
naar mijn idee bekt ze niemand af, geeft puur haar mening over iets... wat tog moet kenne lijkt mijn, aangezien er naar word gevraagd in dit topic! ik zie daar geen jalouzie in, puur andere mening over een levenstijl (die mij ook niet egt aanspreekt, dus ook met der eens ben )
Poekie reageerde daarop met:
Goh impulzie> tip: lees eerst een de "hele"forum door voordat je weer zo'n domme replay neerzet
Even later schreef Poekie ook nog:
*gaap* 2 TNB>blijkt wel weer dat ze door die slechte betalingen in de gezondheidszorg veels teveel gefrustreerde mensen zielig zonder hulp laten rondzwerven, zelfs al op t net komt ooit wel weer goed hoor meissie....

Ga jij maar lekker door met gezond discussiëren meisje.

Waarschuw beheerder
bij deze ga ik in mijn corset als valse kat naar qlubtempo! :9
Waarschuw beheerder
Okee stelling:

Hoe zou je het vinden als je dochter er bij zou lopen als de dames waar het zich hier over handelt?
Waarschuw beheerder
donateur
go poekie :)
Waarschuw beheerder
Nu gaan we gezellig over elkaar LULLEN!

:S:S Echt KOELE mensen zijn jullie...

PARTY = FEEST
dus GEEN ruzie

dit wilde ik ff kwijt

Waarschuw beheerder
precies koenie> ik heb me een week rotgelachen achter mijn pctje om deze forum:) totdat we het allemaal weer zat waren...dus dit is een herhaling..

en ik stuur mijn moeder de foto's:) en die zegt allen dat ik een raar kind ben en lacht er hard om...
maar ja, ze kent me:)
Waarschuw beheerder
Okee stelling:

Hoe zou je het vinden als je dochter er bij zou lopen als de dames waar het zich hier over handelt?

dan zou ik 500 euro kostgeld per maand vragen, aangezien ze dat dan toch per dag al verdienen :d
Waarschuw beheerder
2 rANDO>

Hmzzz, dat doe je op eigen risico dus ook als dochter, daar zou ik als moeder nix over zeggen. Wat ik erger zou vinden is dat mijn dochters iemand zoals als jij zouden tegenkomen..... :P

Waarschuw beheerder
2muffdiver> ga jij eens gauw met mijn baas praten waar dat geld dan blijft?:9
enne..ik woon op mezelf trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
ag ja die s2d gasten die zo lomp ouwehoeren weten niet hoe ze moete feesten simpel :)
Waarschuw beheerder
Die Randomaestro vindt zichzelf ook helemaal de man hè?! Wordt wakker grapjes!

Overigens Lunatic, ik kan niet anders concluderen dan dat je een kakkerlak bent... en dat is nou waar ik op kots....

Dag dag, en zoals Zure zo mooi kan zeggen: "Internet de gekste!"
Waarschuw beheerder
Mizz M

ik vroeg niet of je het op 1 of andere manier tegen kon houden. Ik vroeg hoe je het zou vinden. Dat is wat anders dame.

Wel goed lezen he, zo komen er alleen maar misverstanden in de wereld.
Waarschuw beheerder
hahaha moet jij nodig zegguh, zogenaamd ik zie alleen wat ik wil zien syndroom[IMG]http://216.40.249.192/mysmilies/kao/otn/imu2.gif[/IMG] Tis nog niet te laat voor je om mee te doen met begrijpend lezen hoor.... Keb nog wel een plekkie voor je bij een hele lieve leesmoeder :P

Waarschuw beheerder
misverstanden zijn er geloof ik al....

mensen die dat niet zijn sloerie of slet noemen vind ik een flink misverstand,

aannemen dat dames 500 euro per dag verdienen door er zo bij te lopen op een feest vind ik een "treurig" misverstand
Waarschuw beheerder
donateur
Owjeej... Ik vroeg me al af wanneer de volgende zou komen, deze discussies hebben we al zo vaak gehad!!
Ik moet zeggen dat ik eerst ook redelijk kortzichtig was in mijn denken over Poekie en der meisjes...(vriendinnetjes bedoel ik dus) maar toen ik een beetje met haar ging PBen enzow, hebbik de 'ware poekie' een btje leren kenne (hahaha) en t is gewoon een lieffie!!!
Daarbij, ik ben knetter jaloers op haar dat zij het lef heeft om aan te trekken wat zij wil en wat zij mooi vind... Ik bedoel.. als je haar zag op shockers... dan valt je mond tog open (zo mooi!!) Ik wou dat ik t lef in me donder had om dat te doen, maar nee, ik durf nog niet eens een rokje aan!!! Naja, in ieder geval, jullie moeten niet zo zeuren allemaal, laat iedereen tog lekker in zijn waarde, en als je je eraan stoort, dan kijk je tog lekker de andere kant op?? Ik weet cker dat alle mannen die lopen te zeiken over haar, der stiekum hartstikke mooi vinden in der stringetje en mooie gaasjurkje!!!!
Dus allemaal weer lekker verder feesten en genieten van al t moois dat de wereld te bieden heeft, en als je t niet wil zien, lekker andere kant op kijken.... deze discussies zijn zonde van de tijd, en van de ruimte op de server van PF!!!
kijk uit naar je outfit van zaterdag poek!!!

Waarschuw beheerder
2Fairy> your to sweet:lief:
ben al helemaal blij dat je het lef had om door uiterlijk heenteprikken en gewoon jezelf te zijn:)
(K)je voor jou;)
Waarschuw beheerder
Mizz Mako,

Ik wil je mijn CV best wel even doorsturen. Daaruit kan je denk ik wel concluderen dat jouw leesmoedertjes mij weinig bij kunnen brengen wat betreft begrijpend lezen.

Sterker nog, ik denk dat maar heel weinig menskindertjes hierzo in aanmerking komen mij op enigerlei wijze te onderrichten.

Maar dan nog, het ging hier over jouw leesblindheid. Hoe zou je het dus vinden als jouw kind op zo'n manier gekleed gaat naar een partijtje?

Waarschuw beheerder
partijtje???

en ik mijn legetimatie maar meeslepen omdat ik dacht dat die feestjes voor 18+ waren :9
Waarschuw beheerder
''ben al helemaal blij dat je het lef had om door uiterlijk heenteprikken en gewoon jezelf te zijn''

Godverdomme zeg...

Wat is dit nou weer voor zoetsappig gepreek? Allejezus, erger dan wat je te zien krijgt bij Jodie het hertejong. Moet er bijna van wenen gewoon.
Waarschuw beheerder
Partijtje,

Hahaha, wat ik me van te voren bedenk komt hier altijd uit. Jullie zijn zo makkelijk een bepaalde richting in te duwen. Hahaha, hehehe
Waarschuw beheerder
go rando go rando...goed bezig joh! :S
Waarschuw beheerder
donateur
randomaestro wat doe jij eigenlijk hier?

Waarschuw beheerder
ben ook erg simpel...:9

dat kan je toch wel zien aan mijn blonde bol en mijn weinigbedekkende ordinaire outfits...:9

Altijd blijven lachen toch;)
Waarschuw beheerder
2>Rando
Hahaha, krijg je een beetje het gevoel dat je je moet bewijzen? Geeft nix hoor... Hebben we allemaal wel eens. :P

Maar goed, dat is iemands eigen verantwoordelijkheid hoe hij of zij gekleed gaat. Dus als ik ooit moeder word, en mijn dochter zou er zo bij lopen dan vind ik dat prima. Ik maak me meer zorgen om mensen die vanuit hun eigen onzekerheid andere mensen zo nodig moeten afkraken.....
Waarschuw beheerder
hehehehe

Ik heb allerminst het gevoel me hier op welke manier dan ook me te moeten bewijzen. Ik denk dat 1 en ander zo ook wel duidelijk is.

En ik onzeker? hehehehe
Waarschuw beheerder
tja wat wil je

Alle mannetjes die op de basisschool met elkaar ruzie maakte waren op de middelbare school de beste vriendjes

:-D

enne begrijpend lezen is zeker een kunst Rando ;-)

en hou die Poekie in de gaten hoor want volgens mij ziet ze je wel zitten :-)
Waarschuw beheerder
Hihi, dus je voelt je wel een beetje aangesproken?
Laat dan je Cv'tje ook maar ff zien ;D
Waarschuw beheerder
heeeee die Mizz Mako is ook niet slecht Rando !!
Heb je die ogen gesien ?

Zwaar gehaaid !!

Waarschuw beheerder
en wederom bundelen de zwakke broeders hun krachten om een weergaloos gezwets tot stand te brengen!

applaus heren!
Waarschuw beheerder
[IMG]http://www.unique-hardware.co.uk/server-smilies/kao/otn/pcheerleader.gif[/IMG]
2>Mad'R
leg je garnaaltje maar op het plankje, dan maak ik er gelijk Sushi van ;D
Waarschuw beheerder
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je CV Rando...ik dacht dat jij een man van je woord was?...tenminste, dat heb ik je al 2 keer zien posten...

kommaar kommaar kommaar...

voeg eens een daad bij je arrogante woorden...
Waarschuw beheerder
Hmmm, dit gaat de eerste keer worden dat ik mijn gelijk niet ga bevestigen.

Om jou te pesten B & B.

Houdt de spaning dus nog maar fijntjes even vast.
Waarschuw beheerder
Ook grappig is dit: "Die Randomaestro vindt zichzelf ook helemaal de man hè?! Wordt wakker grapjes!"

En even later: "Ik wil je mijn CV best wel even doorsturen. Daaruit kan je denk ik wel concluderen dat jouw leesmoedertjes mij weinig bij kunnen brengen wat betreft begrijpend lezen.

Sterker nog, ik denk dat maar heel weinig menskindertjes hierzo in aanmerking komen mij op enigerlei wijze te onderrichten."

Toch wel een alleraardigst staaltje van bevestiging. Overigens zou ik maar niet al te zeker van je zaak zijn gast, je moet sommige mensen niet zo gemakkelijk onderschatten.

Waarschuw beheerder
*LOL*, en WIJ waren volgens jou voorspelbaar Rando?

maar eh... ik zag dat sommige mensen van S2D nu ook berichtjes hebben geplaatst dat ze t niet zo bedoeld hebben, das ook wel tof toch...
Waarschuw beheerder
hehehehe,

Zolang jullie er op in blijven gaan vermaak ik me prima. En onderschatten? Het is meer een kwestie van een continue bevestiging, juist door hetgene jullie te berde brengen.

Het zou stijlloos van me zijn als ik het simpel zou noemen, dat doe ik dus niet.

hehehe
Waarschuw beheerder
quote poekie.

''ik zag dat sommige mensen van S2D nu ook berichtjes hebben geplaatst dat ze t niet zo bedoeld hebben, das ook wel tof toch... ''

Hmmmm, en wie heeft die mensen woorden in de mond gelegd?

Waarschuw beheerder
nou vertel...

jij bent immers de man met de grote cv:D
Waarschuw beheerder
Hahaha, Rando je bent geweeeeeldig! :P
Waarschuw beheerder
mij pesten? of jezelf ongeloofwaardig maken?

it's your call
Waarschuw beheerder
B & B,

Wat maak ik ongeloofwaardig??
Waarschuw beheerder
Precies B&B. Snap je het Randomaestro?

Quote: "hehehehe,

Zolang jullie er op in blijven gaan vermaak ik me prima. En onderschatten? Het is meer een kwestie van een continue bevestiging, juist door hetgene jullie te berde brengen.

Het zou stijlloos van me zijn als ik het simpel zou noemen, dat doe ik dus niet.

hehehe"

Tsja, als jij het al niet eens op kunt brengen om niet te generaliseren....

Daarnaast kan ik je meegeven dat jouw reacties m.i. toch goed afgedaan kunnen worden als regressieve afweerreacties, zeer zelfingenomen en eveneens van zeer laag sociaal-niveau.
Waarschuw beheerder
jezelf...

pochen met je taalkunde, je voordoen als ubermensch...schreeuwen over je geweldige CV...maar zodra ernaar gevraagd wordt afhaken...

is slecht voor je potentie jongen
Waarschuw beheerder
kga ff sjinees halen...laten we deze gezelligheid straks ff voortzetten...

geeft je mooi de tijd wat zinnigs toe te voegen aan dit forum, want dat is je tot op heden nog niet gelukt...

maargoed, wel errug stoer dat je het ten koste van anderen iig probeert...(Y)
Waarschuw beheerder
2 Mizz Mako

wie weet, wie weet !
echter ik ben wel benieuwd wat je ontwerpt !
Heb je iets van een link ?

Rando heeft namelijk een soort van kunstzinnige achtergrond en dus wie weet ;-)
Waarschuw beheerder
hehehehe, wat een clowns hier, niet normaal!

Maar wat bedoelen jullie nou precies?
Waarschuw beheerder
mizz Mako vind je wel leuk geloof ik !

en dat van die woorden is waar !

solly Poekie.

to control an emtotion is like ...... :-D
Waarschuw beheerder
Blah blah, wordt het nu al te moeilijk voor je of houd je ons een stupiditeit voor?!
Waarschuw beheerder
2>Mad'R

http://www.mag.nl
dan ffies doorklikken naar cards & buttons Binnenkort op:
http://www.kickingshirts.nl
Waar m'n D-zignz komen te staan voor het bestellen van T-shirts.

Hij's fantastisch ;) ben vanaf nu een fan :kots:
Waarschuw beheerder
Kan je dat concretiseren Phryme?
Waarschuw beheerder
Allererst dit : "mij pesten? of jezelf ongeloofwaardig maken?". Dit vind ik een zeer scherpe opmerking van B&B en vooralsnog heb je hierop geen antwoord te geven en moest je juist vragen naar hetgeen hij bedoelde. Op mijn beurt vraag ik me af of je deze stelling daadwerkelijk niet snapt of dat je ons dit probeert voor te houden, maar enkel en alleen om een eerdere aantijging kracht bij te zetten.

Daarbij komt er om 18.06 u. een posting van jouw kant op het forum. Daarin generaliseer je eerst alle mensen die hier op jou reageren en geef je vervolgens aan niet eens te snappen waarop je reageert. Vandaar: tracht je ons deze gewaarwording voor te houden of is er een andere reden voor dit, nogal vage, gedrag?
Waarschuw beheerder
ja rando....en leer die slaafjes van je eens zelfstandig posts te plaatsen...het is rando voor en rando na...als je dan toch hulp inroept, zorg dan op zijn minst voor een beetje kaliber...
Waarschuw beheerder
Heheheheh, heerlijk dit allemaal.

Ooit van schrijverperspektief gehoord?

Nouja, ik snap er allemaal even niks meer van. Kan iemand het mij nou eens goed uitleggen?

Jammer dat ik morgenochtend in het vliegtuig zit. Maar gelukkig word ik zaterdag alweer terug verscheept. U moet geduld hebben. Misschien ga ik mijn zonden tijdens dat vliegen overdenken, misschien ook wel niet, hehehe.
Waarschuw beheerder
rando is niets anders dan een simpele ziel. Dat geeft niet, maar als simpele zielen ineens gaan doen alsof ze een Cv hebben DAN word ut knap lullig voor de simpele ziel....
Waarschuw beheerder
B&B,

Wanneer gaan we nou neuken?
Waarschuw beheerder
overdenk je zonden maar niet rando...bij jou voel ik me altijd zo heerlijk slim he...zou haast me CV plaatsen om dat te ondersteunen
Waarschuw beheerder
Ik ben afgestudeerd.
Daarnaast mag ik me marketeer noemen.

Voor tekstverklaring had ik zowel voor Engels als Nederlands een 9.3.

Zijn jullie nu blij?
Waarschuw beheerder
gaat lekker hiero :p CatFight??? ;D
Waarschuw beheerder
RRRRRRR

Marketeer? waarom leg ik nou ineens een link met mightymouse????
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ookniet heleemaal snappen waarom je zo intelligent probeert te praten :S
Waarschuw beheerder
Ja, dat is een marketing deskundige..

Wilt u nog meer weten??
Waarschuw beheerder
donateur
maar we zitten nu op partyflock
Waarschuw beheerder
oe...dat kwam er wel heel gefrustreerd uit rando...

gek dat je nu ineens wel snapt wat je moet antwoorden...

viel het kwartje nou zo laat omdat je werkelijk zo slim bent?
Waarschuw beheerder
''RRRRRRR

Marketeer? waarom leg ik nou ineens een link met mightymouse????''

Waarschijnlijk omdat jouw belevingswereld niet verder reikt dan Mighty Mouse.

heheheheh
Waarschuw beheerder
hij zegt u tegen me!

Hahaha denk ut ook, ik pretendeer tenminste niets
Waarschuw beheerder
Big & Brother,

Het is ook nooit goed bij jou he, kluns!

Wat wil je nou??
Waarschuw beheerder
HEY JIJ was zo goed in de nederlandsche taal...
dat jij je dan laat verleiden tot het doen van uitspraken als "kluns" joh...lijkt me vrij laag voor iemand met maarliefst een 9.3...;)

wat ik wil?

hetzelfde als jij...maar dan tegen jou ;D
Waarschuw beheerder
oehoeoeoe.... rando word pissed ;D
Waarschuw beheerder
donateur
kijk rando kheb vaak gehad dat mensen die "proberen" intelligent te praten meestal niet zo intelligent zijn maar arrogant

en jij bent echt zo'n arrogant type
Waarschuw beheerder
1-0 voor de "domme mensen"
Waarschuw beheerder
en bedankt he B & B
maat ik kan niet schrijven
daar heeft rando niks mee te maken :-D

2 Majo : leuke combo van Eskimo achtige figuren met nederelandse klederdracht! (je bent toch bibian?)
Waarschuw beheerder
crowd goes "whaaaaaaaaa" :P

2>Mad'r

Yepzz (mako niet maJo :P )
Waarschuw beheerder
Hehhehe,

jullie kennen mij nog beter dan mezelf. Over arrogantie gesproken, hehehe.

Bovendien kan je vanaf schrift geen emoties aflezen, dat is slechts gissen. Daarom is het helemaal vermakelijk dat mensen denken te kunnen verklaren welke emotie ze erbij moeten passen.

Stelletje domme mensen.

2-0, ik geef jullie een voorsprong!

hehehehe
Waarschuw beheerder
tja ik wil wel Poekies quote talent doorgronden maar dat lijkt me niet leif !
Waarschuw beheerder
rando is muscutier???? anaalmuscutier?
Waarschuw beheerder
ze blijven zich wel aangevallen voelen

Waarschuw beheerder
Ja, we zouden elkaar binnenkort toch weer eens lekker anaal gaan verwennen G-Pulzy?

Lekker stoer binkie van me! KUS
Waarschuw beheerder
KIJK...zo ken ik je weer Rando...ik dacht al wanneer haalt ie zijn paalzitters erbij...t kon ook niet lang meer duren inderdaad...

je zou dan enige synergie verwachten, maar niets is minder waar...

en met die 2-0 ben ik je zeer dankbaar, want dat betekent gewoon dat je me gelijk geeft...

zo'n zwakke plek had ik bij jou niet verwacht...jammerjoh
Waarschuw beheerder
Synergie??

Jongen in deze context slaat dit woord helemaal nergens op. Niet met dure woordjes gooien als je ze niet helemaal begrijpt.

Vanwege dit akkefietje krijg je een grotere voorsprong.

6-0
Waarschuw beheerder
Bovendien kan je vanaf schrift geen emoties aflezen, dat is slechts gissen. Daarom is het helemaal vermakelijk dat mensen denken te kunnen verklaren welke emotie ze erbij moeten passen.

Begrijpend lezen was zeker een stuk minder dan een 9.3? Anders had je wel begrepen dat ik er om vroeg i.p.v. karakteristische eigenschappen te verklaren.
Waarschuw beheerder
wat betekent volgens onze slimme heer synergie dan?...

ben benieuwd hoe je hier nou weer uit gaat lullen op een manier die wij domme mensen ook snappen...
Waarschuw beheerder
ehhhhhhh tja sorry Randebiel maar bij mij maak je eg geen kans helaas voor jou val ik alleen op de vrouwtjes en is mijn poepertje een one way street only exit!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga er een eind aan breien. Dag lekkere Nellies van me.

Dat jullie de volgende keer maar in geile string naar een feestje mogen komen zodat jullie endeldarm volgende keer wat beter bereikbaar voor me is.

Ik heb speciaal voor al mijn sympathisanten en anders denken een topicje geopend.

[URL]http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=6718[/url]

Met vleselijke minachting,

uwen Maestro
Waarschuw beheerder
ff snel en simpel synergie verklaren voor onze professor...

synergie; 1+1=3

Wordt ook wel synergie-effect genoemd.
Van zelf denken leer je het beste, verzin de rest er zelf dus maar bij.
Waarschuw beheerder
http://www.woordenboek.nl ???? :p
Waarschuw beheerder
2 G-Pulzy,

ik wil het best wel respecterendat je poepgat een eenrichtingsweg is.

Daarom kots je in het vervolg je voedsel maar weer uit. Kan ik je tenmiste 1 kant op neuken.

hehehe

De groeten en bedankt voor dit plezante vertier.
Waarschuw beheerder
bij nader inzien
zeg maar Gij
Waarschuw beheerder
heel goed rando!

dus mijn post klopt en DUS bedankt dat je me weer gelijk geeft...

fijne reis...

kusje terug
Waarschuw beheerder
7-0 inmiddels?...gaat goed hier...:D
Waarschuw beheerder
heheheheh

B&B, KLUNS

Kus terug
Waarschuw beheerder
ha ha !!

en hij lult zich er nog uit ook !!

synergie is 1 + 1 = 3
en valt te lezen in het voor JULLIE geopend topic

en blijft loos in de context van B & B

eerder dogmatisch zoals dit hele topic :-D
Waarschuw beheerder
kga ff me geest verruimen...tot straks!
Waarschuw beheerder
och wat schattig...ons wormvormig aanhangsel Mad'r kan lezen...helaas weet hij het niet geheel in de context te plaatsen...

deze kluns gaat heen in vrede...

trek oe
Waarschuw beheerder
2 B & B

ha ha Raving !!!

ja dat is wat je doet ja !!

ha ha
Waarschuw beheerder
Toch wel jammer, de zeer zelfingenomen jongen hoeft morgenochtend het vliegtuig pas te halen en moet derhalve nu al het forum verlaten.

Ook wel jammer te moeten constateren dat meneer totaal geen aandacht schenkt aan hetgeen ik hem aanreken en stel. Ik heb het nog gemakkelijk gehouden, maar helaas.....
Waarschuw beheerder
En Mad'r lijkt wel in een zeer vreemde belevingswereld rond te dwalen..:S
Waarschuw beheerder
Uhm, ik zit nu op kantoor dame, mag ik svp ff mijn tas gaan pakken??
Waarschuw beheerder
MadR is gewoon vaak stoned en daardoor lijkt het een beetje raar wat hij typt. Moet je gewoon overheen lezen, de strekking is vaak wel duidelijk.

Kus aan madje
Waarschuw beheerder
Ik ben ook raar rando :-)

Kusje terug
Waarschuw beheerder
en zal ik die Prhyme effe aan zijn eigen kruis nagelen ? 1 sec.
Waarschuw beheerder
easy...very easy..
Waarschuw beheerder
ik snap echt niet dat jullie hier steeds zo op ingaan!

iedereen weet van die randdebiel dattie achterlijke topics opent en toch gaan jullie er steeds op in en krijg je dan weer ruzie's.
Waarschuw beheerder
inderdaad q girl

die vervelende randomaestro (randdebiel zoals jij hem noemt)moet gewoon eens ophouden
Waarschuw beheerder
hij hoeft van mij niet op te houden, maar iedereen loopt te zeiken op hem omdat hij steeds van die achterlijke dingen neerzet terwijl ze er zelf steeds verder op ingaan.
word zo wel erg makkelijk voor hem gemaakt vind ik....
Waarschuw beheerder
inderdaad, ben het met je eens

stoppen die onzin

Kus voor Q!

%-)

Waarschuw beheerder
donateur
ik lach me rot hier, heeft niemand nou door dat het 1 grote flespartij is?

waardige discussie in de laatste 50-100 replies, ik heb rando nog nooit zo zn best moeten zien doen. complimenten aan B&B
Waarschuw beheerder
2>Miech

Tuulk wel.... Maar dat neemt niet weg dat je een discussie zoals deze gewoon maar uit de weg moet gaan :P Als mensen pretenderen sarcastisch en intelligent te zijn, moeten ze dat ook waar kunnen maken. En tja, Rando.... U bent de zwakste schakel.
Maar wel m'n complimenten voor rushing, niemand heeft hem nog echt uit z'n Gaultier truitje gelokt. Dus bij deze..........[IMG]http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/kao/otn/pnoodles.gif[/IMG]

Waarschuw beheerder
donateur
zit zeker wat in, maar mensen moeten het wel relativerend benaderen. kijk, jij, b&b en sommigen anderen doen dat wel, maar ik krijg het idee dat sommigen het gewoon niet door hebben. terecht dat rando en rushing zich helemaal kapotlachen daarom

Waarschuw beheerder
donateur
2x sommigen in dezelfde zin:S
Waarschuw beheerder
ah joh, al zeg je ut vijf keer[IMG]http://216.40.201.38/kao/otn/pnkykulu.gif[/IMG]

Tja dat denk ik ook wel, d'rom juist wel die "discussie" met ze aangaan.

Let them bleed ;D