Partyflock
 
­ Nederland
Heren en dames van dit fijne gebeuren

zojuist zag mijn alziend oog het volgende!

http://forum.start2dance.com/topic.php?forum_id=9&topic_id=23233&br=60&er=79



Dit kan toch niet?

meerdere schoonheden van deze site worden hier voor sloerie en ordinair uitgemaakt!


terwijl dit juist de leukste dames zijn die erzijn!



potverdrie

erg jammer weer


S2d stom
Partyflock leuk


:-)
partyflock uber alles!

ga lekker ruzie'en op s2d ofzow ruzie'n doen we hier niet!
over hypocriet gesproken, BAH!!!

'kotssmellie'
of kies gewoon om bij 1 van de 2 partysites te zitten en niet op alletwee... ga niet achter iemand nek om lullle
party dresssing...

Heeft McDonalds weer wat nieuws voor over hun salades?


hehehe
to rando
whahaha lol :D
tsaja, er zijn er hier maar weinigen die m weer eens snappen. Het lijkt wel of ik het allemaal voor de kat zijn kut verzin.
Jeeezus wat gezellie :P

wees nou es niet verbaast dat, als je niet met de grote schijnheilige massa meegaat je al snel als bedreigend word gezien en dus word "uitgescholden" ..........Duh, je bent als je er anders uit ziet echt een bedreiging hoor voor de zielige middenmoot... Dus Poekster en de rest, U Go Grrrrilzzzz Jullie doen wat de sufkuttige rest niet durft....
2 Poekie:

Ik heb het nog even voor je nagezocht, om je te laten zien dat je reactie echt schijnheilig was. Let op!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Impulzie schreef over Teknobitch:
naar mijn idee bekt ze niemand af, geeft puur haar mening over iets... wat tog moet kenne lijkt mijn, aangezien er naar word gevraagd in dit topic! ik zie daar geen jalouzie in, puur andere mening over een levenstijl (die mij ook niet egt aanspreekt, dus ook met der eens ben )
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Poekie reageerde daarop met:
Goh impulzie> tip: lees eerst een de "hele"forum door voordat je weer zo'n domme replay neerzet
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Even later schreef Poekie ook nog:
*gaap* 2 TNB>blijkt wel weer dat ze door die slechte betalingen in de gezondheidszorg veels teveel gefrustreerde mensen zielig zonder hulp laten rondzwerven, zelfs al op t net komt ooit wel weer goed hoor meissie....
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ga jij maar lekker door met gezond discussiëren meisje.
 
bij deze ga ik in mijn corset als valse kat naar qlubtempo! :9
Okee stelling:


Hoe zou je het vinden als je dochter er bij zou lopen als de dames waar het zich hier over handelt?
Nu gaan we gezellig over elkaar LULLEN!

:S:S Echt KOELE mensen zijn jullie...

PARTY = FEEST
dus GEEN ruzie

dit wilde ik ff kwijt
 
precies koenie> ik heb me een week rotgelachen achter mijn pctje om deze forum:) totdat we het allemaal weer zat waren...dus dit is een herhaling..

en ik stuur mijn moeder de foto's:) en die zegt allen dat ik een raar kind ben en lacht er hard om...
maar ja, ze kent me:)
Okee stelling:


Hoe zou je het vinden als je dochter er bij zou lopen als de dames waar het zich hier over handelt?

dan zou ik 500 euro kostgeld per maand vragen, aangezien ze dat dan toch per dag al verdienen :d
2 rANDO>

Hmzzz, dat doe je op eigen risico dus ook als dochter, daar zou ik als moeder nix over zeggen. Wat ik erger zou vinden is dat mijn dochters iemand zoals als jij zouden tegenkomen..... :P
 
2muffdiver> ga jij eens gauw met mijn baas praten waar dat geld dan blijft?:9
enne..ik woon op mezelf trouwens
ag ja die s2d gasten die zo lomp ouwehoeren weten niet hoe ze moete feesten simpel :)
Die Randomaestro vindt zichzelf ook helemaal de man hè?! Wordt wakker grapjes!

Overigens Lunatic, ik kan niet anders concluderen dan dat je een kakkerlak bent... en dat is nou waar ik op kots....

Dag dag, en zoals Zure zo mooi kan zeggen: "Internet de gekste!"
Mizz M

ik vroeg niet of je het op 1 of andere manier tegen kon houden. Ik vroeg hoe je het zou vinden. Dat is wat anders dame.

Wel goed lezen he, zo komen er alleen maar misverstanden in de wereld.
hahaha moet jij nodig zegguh, zogenaamd ik zie alleen wat ik wil zien syndroom Tis nog niet te laat voor je om mee te doen met begrijpend lezen hoor.... Keb nog wel een plekkie voor je bij een hele lieve leesmoeder :P
 
misverstanden zijn er geloof ik al....

mensen die dat niet zijn sloerie of slet noemen vind ik een flink misverstand,

aannemen dat dames 500 euro per dag verdienen door er zo bij te lopen op een feest vind ik een "treurig" misverstand
Owjeej... Ik vroeg me al af wanneer de volgende zou komen, deze discussies hebben we al zo vaak gehad!!
Ik moet zeggen dat ik eerst ook redelijk kortzichtig was in mijn denken over Poekie en der meisjes...(vriendinnetjes bedoel ik dus) maar toen ik een beetje met haar ging PBen enzow, hebbik de 'ware poekie' een btje leren kenne (hahaha) en t is gewoon een lieffie!!!
Daarbij, ik ben knetter jaloers op haar dat zij het lef heeft om aan te trekken wat zij wil en wat zij mooi vind... Ik bedoel.. als je haar zag op shockers... dan valt je mond tog open (zo mooi!!) Ik wou dat ik t lef in me donder had om dat te doen, maar nee, ik durf nog niet eens een rokje aan!!! Naja, in ieder geval, jullie moeten niet zo zeuren allemaal, laat iedereen tog lekker in zijn waarde, en als je je eraan stoort, dan kijk je tog lekker de andere kant op?? Ik weet cker dat alle mannen die lopen te zeiken over haar, der stiekum hartstikke mooi vinden in der stringetje en mooie gaasjurkje!!!!
Dus allemaal weer lekker verder feesten en genieten van al t moois dat de wereld te bieden heeft, en als je t niet wil zien, lekker andere kant op kijken.... deze discussies zijn zonde van de tijd, en van de ruimte op de server van PF!!!
kijk uit naar je outfit van zaterdag poek!!!
 
2Fairy> your to sweet:lief:
ben al helemaal blij dat je het lef had om door uiterlijk heenteprikken en gewoon jezelf te zijn:)
(K)je voor jou;)
Mizz Mako,

Ik wil je mijn CV best wel even doorsturen. Daaruit kan je denk ik wel concluderen dat jouw leesmoedertjes mij weinig bij kunnen brengen wat betreft begrijpend lezen.

Sterker nog, ik denk dat maar heel weinig menskindertjes hierzo in aanmerking komen mij op enigerlei wijze te onderrichten.

Maar dan nog, het ging hier over jouw leesblindheid. Hoe zou je het dus vinden als jouw kind op zo'n manier gekleed gaat naar een partijtje?
 
partijtje???

en ik mijn legetimatie maar meeslepen omdat ik dacht dat die feestjes voor 18+ waren :9
''ben al helemaal blij dat je het lef had om door uiterlijk heenteprikken en gewoon jezelf te zijn''


Godverdomme zeg...

Wat is dit nou weer voor zoetsappig gepreek? Allejezus, erger dan wat je te zien krijgt bij Jodie het hertejong. Moet er bijna van wenen gewoon.
Partijtje,

Hahaha, wat ik me van te voren bedenk komt hier altijd uit. Jullie zijn zo makkelijk een bepaalde richting in te duwen. Hahaha, hehehe
go rando go rando...goed bezig joh! :S
randomaestro wat doe jij eigenlijk hier?
 
ben ook erg simpel...:9

dat kan je toch wel zien aan mijn blonde bol en mijn weinigbedekkende ordinaire outfits...:9


Altijd blijven lachen toch;)
2>Rando
Hahaha, krijg je een beetje het gevoel dat je je moet bewijzen? Geeft nix hoor... Hebben we allemaal wel eens. :P

Maar goed, dat is iemands eigen verantwoordelijkheid hoe hij of zij gekleed gaat. Dus als ik ooit moeder word, en mijn dochter zou er zo bij lopen dan vind ik dat prima. Ik maak me meer zorgen om mensen die vanuit hun eigen onzekerheid andere mensen zo nodig moeten afkraken.....
hehehehe

Ik heb allerminst het gevoel me hier op welke manier dan ook me te moeten bewijzen. Ik denk dat 1 en ander zo ook wel duidelijk is.


En ik onzeker? hehehehe
tja wat wil je

Alle mannetjes die op de basisschool met elkaar ruzie maakte waren op de middelbare school de beste vriendjes

:-D

enne begrijpend lezen is zeker een kunst Rando ;-)

en hou die Poekie in de gaten hoor want volgens mij ziet ze je wel zitten :-)
Hihi, dus je voelt je wel een beetje aangesproken?
Laat dan je Cv'tje ook maar ff zien ;D
heeeee die Mizz Mako is ook niet slecht Rando !!
Heb je die ogen gesien ?

Zwaar gehaaid !!

:-D
en wederom bundelen de zwakke broeders hun krachten om een weergaloos gezwets tot stand te brengen!

applaus heren!

2>Mad'R
leg je garnaaltje maar op het plankje, dan maak ik er gelijk Sushi van ;D
ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je CV Rando...ik dacht dat jij een man van je woord was?...tenminste, dat heb ik je al 2 keer zien posten...


kommaar kommaar kommaar...

voeg eens een daad bij je arrogante woorden...
Hmmm, dit gaat de eerste keer worden dat ik mijn gelijk niet ga bevestigen.

Om jou te pesten B & B.

Houdt de spaning dus nog maar fijntjes even vast.
Ook grappig is dit: "Die Randomaestro vindt zichzelf ook helemaal de man hè?! Wordt wakker grapjes!"

En even later: "Ik wil je mijn CV best wel even doorsturen. Daaruit kan je denk ik wel concluderen dat jouw leesmoedertjes mij weinig bij kunnen brengen wat betreft begrijpend lezen.

Sterker nog, ik denk dat maar heel weinig menskindertjes hierzo in aanmerking komen mij op enigerlei wijze te onderrichten."

Toch wel een alleraardigst staaltje van bevestiging. Overigens zou ik maar niet al te zeker van je zaak zijn gast, je moet sommige mensen niet zo gemakkelijk onderschatten.
 
*LOL*, en WIJ waren volgens jou voorspelbaar Rando?

maar eh... ik zag dat sommige mensen van S2D nu ook berichtjes hebben geplaatst dat ze t niet zo bedoeld hebben, das ook wel tof toch...
hehehehe,

Zolang jullie er op in blijven gaan vermaak ik me prima. En onderschatten? Het is meer een kwestie van een continue bevestiging, juist door hetgene jullie te berde brengen.

Het zou stijlloos van me zijn als ik het simpel zou noemen, dat doe ik dus niet.

hehehe
quote poekie.

''ik zag dat sommige mensen van S2D nu ook berichtjes hebben geplaatst dat ze t niet zo bedoeld hebben, das ook wel tof toch... ''

Hmmmm, en wie heeft die mensen woorden in de mond gelegd?
 
nou vertel...

jij bent immers de man met de grote cv:D
Hahaha, Rando je bent geweeeeeldig! :P
mij pesten? of jezelf ongeloofwaardig maken?

it's your call
B & B,

Wat maak ik ongeloofwaardig??
Precies B&B. Snap je het Randomaestro?

Quote: "hehehehe,

Zolang jullie er op in blijven gaan vermaak ik me prima. En onderschatten? Het is meer een kwestie van een continue bevestiging, juist door hetgene jullie te berde brengen.

Het zou stijlloos van me zijn als ik het simpel zou noemen, dat doe ik dus niet.

hehehe"

Tsja, als jij het al niet eens op kunt brengen om niet te generaliseren....

Daarnaast kan ik je meegeven dat jouw reacties m.i. toch goed afgedaan kunnen worden als regressieve afweerreacties, zeer zelfingenomen en eveneens van zeer laag sociaal-niveau.
jezelf...

pochen met je taalkunde, je voordoen als ubermensch...schreeuwen over je geweldige CV...maar zodra ernaar gevraagd wordt afhaken...

is slecht voor je potentie jongen