Partyflock

201x bekeken
Waarschuw beheerder
Heren en dames van dit fijne gebeuren

zojuist zag mijn alziend oog het volgende!

http://forum.start2dance.com/topic.php?forum_id=9&topic_id=23233&br=60&er=79

Dit kan toch niet?

meerdere schoonheden van deze site worden hier voor sloerie en ordinair uitgemaakt!

terwijl dit juist de leukste dames zijn die erzijn!

potverdrie

erg jammer weer

S2d stom
Partyflock leuk

:-)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
everyone is invited

Waarschuw beheerder
Het gaat gewoon nergens over om een heel topic te openen vol kritiek op zelfverzekerde meisjes met een mooi lijf die daar trots op zijn.

En met gouden naamplaatjes is ook nix mis half NL loopt er trouwens mee duss
Waarschuw beheerder
VIND JE T GEK??? kijk ik maak me dr niet zo druk om wat jullie ordinair vinden, maar weet je wat pas ordinair is?? HIER EEN BEETJE SCHIJNHEILIG MEE LULLEN EN OP DIE ANDERE SITE T TEGENOVERGESTELDE ZEGGEN, DA'S SNEAKY EN ORDINAIR.
zo sorry moest ik ff kwijt
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook. klootzakken zijn het gewoon.
Waarschuw beheerder
go StampQnijntje!

ik ga op qlubtempo ook een topje aantrekken en een kortrokje e.d kijken of ze me dan ook op die site gaan plakken als sloerie
\o/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 stampqnijntje: Dat bedoel ik dus ook ;)
Das nie ordinair..das achterbaks!! zukke mensen :bah: ik op :s
Waarschuw beheerder
moehahahahahahah syco hahahahahaha ik doe met je mee ..maar niet op clubtempo .....:( doe je volgende keer ook mee ....... een topje staat me goed :D
Waarschuw beheerder
*** ze zijn gewoon jaloers dat wij dr wel zo bij durven te lopen***

hehe you got me :D ik wil ook als frans bauer eruit zien, toch maar binnekort langs luna

Waarschuw beheerder
Ja moet het even zeggen: TB heeft gelijk, zij is een van de weinige die gewoon rechstreeks een pittige discussie met diegene waar het over gaat opent,
maar wat een stelletje schijnheiligers zeg! durf te wedden dat als ze je in het echt tegenkomen ze poeslief zijn!
zeker die lunatic *looser* hoor,

vind de hele topic trouwens achterhaalt,

en jezus, waarom maken mensen eigenlijk in G..naam ruzie over op welke fucking site je post?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eerst zelfs bij s2d gezeten...
Wist toen nog niet van het betsaan van partyflock, maar daar hadden ze het toen wel steeds over, dat het gabber waren op pf en blablabla en dat dit niet leuk was hahahahah nou in TEGENDEEL...
Ben helemaal verslaafd aan pf en vind het hartstikke leuk met jullie!!

Lafjoe all! (K)

p.s. hoe kun je je uitschrijven bij s2d?
want volgens mij kan het niet (logisch want zo lijkt het net alsof ze veel leden hebben haha)
Waarschuw beheerder
lunatic op s2d: (over mij)
Ja, jij vind alles geil wat een spleet heeft en meteen met der benen wijd gaat...

Maar tegen deze zou ik zelfs mijn fiets niet tegenaan zetten...

Doorlopen s.v.p.!!

Maar jij bent zo walgelijk dat je een frans bauer voor je kop in de plaats zet, kan je nagaan hoe lelijk jij dan wel niet moet zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oftewel...mensen zonder eigen mening..die vink wel zo dieptriest :s
Waarschuw beheerder
TEKNOBITSJ

Volgens mij is dat forum daar openbaar voor iedereen. Valt dus wel mee met dat achterbaks aangezien jullie allemaal de weg ernaartoe maar al te goed weten te vinden.

Kus
Waarschuw beheerder
Ik vindt niet al jullie kleding mooi (heb paar dingen van poek gezien die ik wel leuk vindt) Maar vindt jullie als vrouw wel mooi! En ik heb ook niemand horen zeggen dat jullie niet mooi zijn.. Alleen is niet iedereen het eens met de kleding die jullie dragen.. En dat is een kwestie van smaak of niet soms?

Waarschuw beheerder
2Randodebiel>Ja dat lijkt me nogal logisch als je de link bij deze forum staat pannekoek:D
en ik was trouwens nog nooit op S2D geweest, dit was mijn ontmaagding dus:D
ben ik nou een nog ergere ordinaire sloerie;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 poekie: Oke..kheb misschien soms wel een pittige discussie met je,maar dat wil nog niet zeggen dak een hekel aan je heb hoor ;)
Geef dan alleen mijn mening over iets wat ik ervan vind en wat iemand doet moettie helemaal zelf weten..maar van die mensen die hier met alle winden meelullen en daar ook vink dieptriest :s
Waarschuw beheerder
sir i've done it again :_P
Waarschuw beheerder
juist morrighan...
Waarschuw beheerder
Dat we nog steeds over deze mensen discusieren
laat die mensen in hun waarden en doe waar je zelf zin in hebt...
8)

Waarschuw beheerder
2TB> Dat weet ik ook wel, zijn allebei grote meisjes toch!?;) pittige discussies zijn affentoe gezond:9 en het is maar "internet vermaak"
Waarschuw beheerder
Huh ik wil ver der niet stoken. Maar ik kan me herinneren dat jij het hier zowat met iedereen aan de stok had Teknobitsj. Je maakte mensen zelf voor alles en nog wat uit vanwege de kleding die ze droegen. Davina / GRRRR is een voorbeeld daarvan.

Wie is hier dan hypocriet? Je doet namelijk precies hetzelfde.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik is al oud groot meisje :'( wrraaaahhhhhhhh :vaag:
Waarschuw beheerder
Poekie:
2Randodebiel>Ja dat lijkt me nogal logisch als je de link bij deze forum staat

anders was het je zeker niet gelukt? :-D
Waarschuw beheerder
Poekie schreef:
2TB> Dat weet ik ook wel, zijn allebei grote meisjes toch!? pittige discussies zijn affentoe gezond en het is maar "internet vermaak"
----------------------------------------------------------------------------------------------------

En dit vind ik nou schijnheilig. Dat wist je helemaal niet en je vond het zeker geen gezonde discussie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 rando; asje niet wil stoken..hou danje bek ff dicht ja :)

Ik gaf alleen mijn mening ergens over..ennuh,..heb eg geen ruzie hoor met mensen hier..waarom??!! :D
En met zoveel mensen hebbik hier geen conflicten gehad..dus wat lul je nou!

Waarschuw beheerder
2koenie> als je een beetje had opgelet, had je gezien dat we ook gewoon "normaal" posten in een andere topic op de marktplaats...
maar dat doe je niet want volgens mij ben jij dat knulletje dat ik ook nog pas heb zien posten dat ie er op kickt om tussen mensen in forums te stoken, dus op jou ga ik al helemaal niet in:D

Je moet wel even nadenken WAT je allemaal serieus neemt, dat doe ik tenminste wel, druk maken is slecht voor je hart....
Waarschuw beheerder
StampQnijntje 29 mei 2002 15:41
ja he? dat vind ik nou ook een beetje scheinhijlig net als die frans bauer hoe heet dat geval? Lunatic
--------------------------------------------------------------------
Wat vindt jij schijnheilig??

Ik durf hier ook wel gewoon te zeggen dat ik mijn fiets nog niet tegen jou aan zou zetten hoor...heb ik echt s2d niet voor nodig ;-)

En iets op een openbaar (Lees: voor iedereen te lezen) forum neerzetten, noem ik verre van schijnheilig...dat is wanneer iemand tof in je gezicht doet, en achter je rug om loopt te lullen...DAT is schijnheilig...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blablablaaaaaahhh...:s
Mjaahh..kga ff naar me mams toe..der kat van ut dak afhalen..die durft er nie meer af :s :D

He mensen laterzzzz ennuhhhh NIET VECHTEN!! W8 dan ff tot ik er weer ben ;p

(k)
Waarschuw beheerder
2lunatic, ja ook alleen maar omdat ik t hier ff overgetypt heb, echt ik :kots: op mensen zoals jou
Waarschuw beheerder
t gaat dus blijkbaar weer FUCKING nergens over al loop ik in me BLOTE REET dat gaat toch niemand wat aan volgens mij zijn sommige mensen een beetje jaloers dat ze hun lichaam niet kunnen laten zien wat mooi is mag toch gezien worden?? :p iedereen heeft wel wat moois dus laat t lekker zien ;D
Waarschuw beheerder
2 teknobitsj,

Anderen mogen toch ook hun mening ergens over geven. Of is dat alleen voor jou weggelegd?

Lijkt hier wel de kleuterschool zeg.
Waarschuw beheerder
maareh lunatic jij bent toch homo dus jij hebt eigenlijk helemaal geen kijk op de dames dus waar maak jij je druk over
Waarschuw beheerder
2 Lunatic...

wat een slappe plasser weer he...ok s2d is wel openbaar, maar daar gaan lullen over mensen van hier...(Y) kun je doen :S
Waarschuw beheerder
Best wel niet schijnheilig!!!

en StampQnijntje?? Niet Kopieren :p:p ;)
Nou, voor deze 1e keer dan. omdat het wel SCHEINHEILIG is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 rando: tuuluk mag iedereen zijn mening geven,maar ga nie achterbaks iets anders zeggen op een andere site..en hier weer het tegenovergestelde..daar hebbik een hekel aan,snappie ;)

Ja kga nu echt kat van ut dak afhalen..laterzzzzzzz!!!
Waarschuw beheerder
StampQnijntje 29 mei 2002 16:09
2lunatic, ja ook alleen maar omdat ik t hier ff overgetypt heb, echt ik op mensen zoals jou
---------------------------------------------------------------------

Dat doe je dat toch lekker??

Ik kots op van die ordinaire sloeries als jou die zich niet eens normaal kunnen kleden en eruit zien als een carnavals-attractie...
Zoek jij nou maar eerst eens de woorden "stijl en klasse" op in het woordenboek, want dat zijn woorden die jou totaal vreemd zijn....

Waarschuw beheerder
2Lunatic> ga jij ff lekker naar een gala party met je "stijl en klasse!"

je gaat toch naar een feest om lol te maaken qua kleding, mensen en muziek,

niet om je te ergeren????sukkel!

oja...carnavalsattractie> precies de goeie omschrijving wat ik zaterdag ga aantrekken!
heb je weer lekker iets om ziek van te worden als de foto's er zijn:9
Waarschuw beheerder
PPffff.......mensen maak je eens niet zo druk over hoe andere eruit ziet. Jezus, laat iedereen ff lekker in zijn waarde...

Op deze manier over mensen praten terwijl je veilig achter je pc'tje zit dat is pas LAAG!!
Waarschuw beheerder
luncatic zoiets heet party dressing

maar vergeef hem hijs 32 en heeft alleen de tijd meegemaakt dat vrouwen dik bepakt zijn gekleed
tjah jou tijd is voorbij he dat je nog met deze jonge dames ken sjansen
HA IT'S GOOD TO BE JONG
see the girls @ qlubtempo w00h00 8)
Waarschuw beheerder
B & B 29 mei 2002 16:11
2 Lunatic...

wat een slappe plasser weer he...ok s2d is wel openbaar, maar daar gaan lullen over mensen van hier... kun je doen
---------------------------------------------------------------------------

Ach, jullie doen toch net zo hard mee joh...

Als Rushing een sarcastisch topic opent dat partyflock leuker is als s2d staan jullie allemaal in de rij om ons af te zeiken, terwijl jullie nu ineens wel allemaal de weg weten te vinden naar die site...

Dus wie zijn er hier nou schijnheilig??

Trouwens...IK ben niet degene geweest die foto´s van mensen in dat topic neerzetten...
Waarschuw beheerder
Maak nou geen ruzie.. :s
Das ook weer niet de bedoeling... en Luncatic? als je iets wil zeggen over iemand op PF, maak HIER dan een Topic!
Waarschuw beheerder
zozo pittige gespreken, alleen vergeten een aantal mensen waarom ze dit forum bezoeken. Lekker ouwehoeren/gezellig doen met mede-party ppl.. Zit je hier om je te ergeren aan de kledingsstyle of houding van andere, bezoek dan dit forum niet meer en ga ergens anders discussieren over zulke onzinnige onderwerpen :frusty:
wtf maakt jou t uit hoe zij zich kleedt?? Dat is haar keuze
Waarschuw beheerder
party dresssing...

Heeft McDonalds weer wat nieuws voor over hun salades?

hehehe
Waarschuw beheerder
Alphen Terror 29 mei 2002 16:18
Maak nou geen ruzie..
Das ook weer niet de bedoeling... en Luncatic? als je iets wil zeggen over iemand op PF, maak HIER dan een Topic!
------------------------------------------------------------------------------------
Waarom krijg IK hier de volle laag zeg he!!

IK ben niet degene geweest die dat topic heeft geopend, maar RogerV, en IK ben niet degene geweest die ineens fotos van mensen van PF daar neerzette....ga die mensen lekker aanpakken, ik heb in dat hele topic 3 replies neergezet, verder niks en geen foto´s van mensen....

Lekker makkelijk, 1 iemand aanvallen terwijl er tig mensen in dat topic posten!

Grow Up...
Waarschuw beheerder
lekker stampen of frans bauer
Waarschuw beheerder
Niet huilen LuNatic :'(
Waarschuw beheerder
komt er 1 met grow up
volgens mij ben jij de enigste die niet met de tijd is meegegaan
feesten worden beter , kleding word extremer
get used to it , or kill yourself 8)
Waarschuw beheerder
Ja, als ik over iemand iets te zeggen heb doe ik het ook op Partyflock.. en niet op het forum van MOH ofzo,

en ga niet zeggen dat jij ook niet fout zat.. want jij hebt ook dingen gezegt!
net als die gozer(s) over POEKIE..

ZEG HET DAN GEWOON HIERO