Partyflock

Forumonderwerp · 667585

Waarschuw beheerder
Dit beweert een vriendin van me..

Waar of niet waar?

Waarschuw beheerder
ben cker beetjuuh bi!!
fantaseer echt wel over vrouwen...vind het wel spannend maar heb toch altijd liever een L*L
(K)
Waarschuw beheerder
Ben ik 't helemaal mee eens hahaha! :D O:)

Waarschuw beheerder
Ja !
99 % van de vrouwen is bi
1 & is Pot
8-)
Vind je het gek met de mannen van tegenwoordig :-D
Waarschuw beheerder
Hey Lau!

Vertel?? Wie beweert dat?

haha

Ik weet niet of t zo is maar vrouwen gaan iig wel heel anders met elkaar om dan mannen.
(Je weet toch op maandagavond ;)hihi )
Maar wat vind je er zelf eigenlijk van?
(K) Roxy
Waarschuw beheerder
Heb het altijd geweten! ze zijn allemaal wel een beetje bi

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
en hoe doe ik dat via pf
zoek me maar op een feest dan zie je het vanzelf:P
Waarschuw beheerder
zoek me maar op een feest dan zie je het vanzelf

Scantraxx, en de camera is er ook bij dus geen praatjes, het wordt vastgelegd ;):P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bi en daar ben ik trots op...ik denk idd dat alle vrouwen weleens iets voor een vrouw gevoeld hebben en dat elk bi meisje zich tot één van de twee geslachten net iets meer aangetrokken voelt...bij mij zijn dat de vrouwen...een man moet voor mij veel meer "hebben" dan een vrouw voor ik hem leuk vind.

(K) Annika

Waarschuw beheerder
Ben het met ut topic helemaal eens!

heb bewijs zat gezien in m'n leven dus ik dnek wel dat dat klopt

Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat het waar is..

Waarschuw beheerder
UhUh ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: vrouwen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Nou als ik op ErotiXX in de matrixx ben dan denk ik van :yes: het is echt waar :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en waarom zijn de meeste mooie vrouwen lesbi ?? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat een hoop meiden bi zijn, maar niet allemaal ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is juist spannend vaak :-p

Waarschuw beheerder
Veel, maar zeker niet alle.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WAAR!!!!!

Waarschuw beheerder
de meeste wel.... van mijn vriendinnen ook!!

Waarschuw beheerder
Alle vrouwen

nee dus
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt :)
Waarschuw beheerder
donateur
wel veel maar niet allemaal
Waarschuw beheerder
mijn vriendin een beetje boel :-p

maar ik denk het wel . ik heb ook een theorie:

vroeger toen de jagers en de verzamelaars waren moesten de mannen jagen .. die jaagte snachts door en kwamen 1x per week trug... nou alle vrouwen waren snachts vrij en hadden niks te doen ... nou wat doen ze dan :-p

Waarschuw beheerder
Is zeker waar!Een maat van me;ja ik ken zoveel meisjes die er niets van moeten hebben.
BULLSHIT!!!!!
ennuh....
Als er iets mooi is dan zijn het wel vrouwen die sex hebben!
Wat zou het nou zijn dat mannen dat lekker vinden om naar te kijken?wie heeft er een theorie?
Ik denk vooral het sensuele.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alle zijn bi...krijg je leuke discussies van.. :-P

Waarschuw beheerder
Zeker!lekker geil!welke bi-meid meld zich aan? ben vrijgezel,kan niet wachten,heb geen andere dingen meer te doen opeens,hahahhahahaha!!!!
Waarschuw beheerder
wacht stuur paul de leeuw wel even naar je toe..

Waarschuw beheerder
Wat Paul de lul?Nee bedankt voor het aanbod,heb liever echte vrouwen!
Is het trouwens wel een man,of is het nou toch een vrouw die Paul(a) de leeuw!

Waarschuw beheerder
Is zeker waar!Een maat van me;ja ik ken zoveel meisjes die er niets van moeten hebben.
BULLSHIT!!!!!
ennuh....
Wat zou het nou zijn dat mannen dat lekker vinden om naar te kijken?wie heeft er een theorie?
Ik denk vooral het sensuele.laatste aanpassing: 7 april 2004 21:13

meneer de filosoof weet wat vrouwen willen :gaap: je zou je er misschien eens wat meer in moet verdiepen ofzo.....:/ anders vind ik paul de leeuw indd een goed alternatief,of zijn alle mannen toevallig niet allemaal bi??

Waarschuw beheerder
Tja, zo te merken hoeft Restless er niks van te hebben, maar ik vind Restless ook mooier zoals ze op der foto staat hoor, mooi lingerie setje :-p

Waarschuw beheerder
hihi,nou nee,ik zou niet graag andermans spleet willen likken nee ;)
en nawi weet je nou nog niet dat dat mijn minder knappe zus is?! wat een belediging weer ;p

Waarschuw beheerder
Nee maar ff serieus,ik denk dat vrouwen toch wel wat meer gevoel naar elkaar toe hebben.
mannen die willen gewoon een mooie vrouw die ook openstaat voor een trio met andere vrouw.
dat is bewezen!!!!
Ik denk wel dat het groter is dan het lijkt met de bi-dames door media en internet enzo...

Waarschuw beheerder
nou ik kan met vrouwen goed overweg,maar dat ik nu meteen gevoels voor ze heb,nee!
en trouwens waarom moet het voor een vrouw maar normaal zijn om bi te zijn en voor een vent om te kotsen (zoals vele,stoere,mannen zeggen)

mannen die willen gewoon een mooie vrouw die ook openstaat voor een trio met andere vrouw.
dat is bewezen!!!!

conclusie,mannen zijn oversexte vuile varkens :yes: :p

Waarschuw beheerder
Stel mij dan is voor aan je zus.............aangezien jij al bezet bent en ik je dus nooit voor mij kan winnen :-p

Waarschuw beheerder
hehehe ;) meneer is een volhouder...helaas is ze bi en heeft een vriendin nu....

ze roept dat ze niet aan trio's doet :p

helaas nawi ;p

Waarschuw beheerder
Hmmm, ook al bezet??? :-(
Ik hoef ook geen trio :vaag:

Waarschuw beheerder
voor een vent om te kotsen (zoals vele,stoere,mannen zeggen)

Voor velen gelukkig wel.Moet er gewoon niet aan denken.maar ja ieder z'n ding zeg ik dan...
voorbeeld:twee homo's staan te tongen,nou dan hebben ze de poppen aan het dansen.
als dat twee dames waren dan word er toch wel met plezier naar gekeken dacht ik zo....
mannen zijn zo geprogrameerd in de genen ofzo!

Waarschuw beheerder
Ik denk vooral het sensuele.

En ik denk, dat jij voor je zelf moet spreken.
Persoonlijk vind ik er niks van, heb liever zelf sex.
Beetje net zo als met sport op tv, geen ruk aan om naar te kijken, maar leuk om zelf te doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk dat zijn acties! daar HEB je wat aan als vrouw zijnde ;) niet dat je steeds word aangegaapt :p

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn gewoon de mooiste wezens die er maar bestaan.
Duhhhhhhhh!

Waarschuw beheerder
jah dat is zo,vanuit een mannelijk/bi/lesbisch standpunt....

ik vind mannen de lekkerste wezens :p
maar wel als ze er goed en verzorgd uitzien uiteraard ;)

Waarschuw beheerder
verzorgd.Ja dat is ook zo iets moeilijks van vrouwen.Elke vrouw heeft zo z'n eigen idee erover.
En aangezien ik weinig zelfvertrouwen heb als het op vrouwen aankomt,is dat best moeilijk.
ben namelijk verlegen :(

Waarschuw beheerder
verorgd:gewassen uiteraard,tandjes gepoetst ;p,je ballen scheren :D,niet stinken,geen vet haar....das verzorgd vind ik....

Waarschuw beheerder
nou daar voldoe ik dan wel aan!!maar er zijn mensen die dan ruiken en daar niks aan kunnen doen,wat dan?die mensen hebben toch ook wel recht op liefde?(voorbeeld van een oude klasgenoot)

Waarschuw beheerder
hehehe,ja hoor,maar je dokter kan daar iets voor uitschrijven he.en een doosje smint en deoleen op zak kan ook helpen bij uitgaan etc ;)

Waarschuw beheerder
en wat als dat allemaal niet helpt?
Die gast die was altijd aan het spijbelen omdat ie getreiterd werd.Hadde ze een keer z'n fiets in de boom gehangen(eigenlijk wel lachuh)