Partyflock

Forumonderwerp · 666457

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dat is bij mij een keer op 1 avond geweest, toen ik behoorlijk ge-knetterharkt terugkwam van een party, vreselijk bezopen was ik toen, en 1 waslijst aan verschrikkelijke dingen:

Eerst had ik 5 flessen wijn geopend, maar er GEEN SLOK uit gedronken (dus toen stonden daar 5 open flessen wijn in de drankenkast te verpieteren :S )
Vervolgens dan maar over gegaan op de koffie (om nuchter te worden), en bij overmaat van ramp kwam ik er later achter dat ik vergeten was de pot eronder te zetten :D Hele keuken zwom dus in de koffie hahaha :P

Dan zou je dnken, meneer ruimt het wel op, maar neehoor;
Ik ging toen op een hangstoel een peukie roken (dronken en stoned als ik was) en terwijl ik in slaap gevallen was volede ik ineens iets prikken op me schouder.... me peuk was op me schouder gevallen, en een nieuw t-shirt (wat ik aan had) daar zat een brandgat in van zeker 15 bij 15 centimeter :S

Drank maakt meer kapot dan U lief is :yes:

:P

Waarschuw beheerder
donateur
mn moeder uitgescholden..heb ik nog steeds spijt van!
Waarschuw beheerder
donateur
Een ruzie veroorzaakt :(

Waarschuw beheerder
staan strippen op een bar in discotheek :bloos:

ben half jaar daar niet meer geweest tering das kut als je dat volgende dag hoort!

;-)

Waarschuw beheerder
donateur
1 van mijn beste vrienden helemaal verrot gescholden :S En dat terwijl die gast dat helemaal niet verdiende :(
Waarschuw beheerder
donateur
S'nachts een straat te vroeg er in gegaan en toen heel hard bij die mensen op de deur geslagen want ik kreeg de deur niet open

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb wel eens in de keuken staan pissen dacht al dat ik op de wc was

HAHAHA :D :respect: wat een LOL
Wat had je gezopen toen? :P

S'nachts een straat te vroeg er in gegaan en toen heel hard bij die mensen op de deur geslagen want ik kreeg de deur niet open

Ook GEWELDIG hahaha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet nooit meer wat er gebeurd is

dus das wel handig SOMS

Waarschuw beheerder
donateur
O:)Ik doe nooit stomme dingen als ik dronken benO:)
Waarschuw beheerder
na alles door elkaar gezopeh te hebben ( bacardie / bleu curacauo / bacardi lemon / pisang ambon / passoa ) heb ik 2 uur lang alleen maar gelachen en omdat alle sterke drank op was heb ik die 2 uur nog aan de passie en de wijn gezeteh en daarna kwam het er weer even snel uit als het erin ging ;)
Waarschuw beheerder
donateur
met een jongen gezoend.. verder niets o:)

Waarschuw beheerder
donateur
met een jongen gezoend.. verder niets

SLET:P

Waarschuw beheerder
paaldansen :vaag:, en dan op de terugweg ook nog langs de lantaarnpalen. ach ja had vast de smaak te pakken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vreemd gegaan terwijl ik een vriendin had,(lang geleden) ik had er naderhand ook zo'n spijt van en vond mezelf zo'n lul dat ik het ook direct heb uitgemaakt.

Drank maakt idd meer kapot dan je lief is!

GreetX chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
uuuh goh...tis ieder weekend raak eigenlijk:p

2 weken terug, ook vet bezopen en ik was met vrienden, en die die hadden nog een jointje, en we wilden allemaal net naar huis gaan, ewn die wilde hun niet meer roken, en bewaren voor de volgende dag, terwijl het mijn jointje niet eens was, heb ik zitten schelden om die wiet je wil niet weten:$
dat was best kut de volgende dAg:/
ennuh voor de rest kan ik nog wel een uur door gaan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ladderzat thuis komen, jezelf uitkleden op de oprit en daar in slaap vallen... om vervolgens de volgende dag door je moeder wakker gemaakt te worden...

Ja, 'k had weer eens wat uit te leggen...
Waarschuw beheerder
uitleggen .. als me moeder me zo ziet dan hoeft ze het nie eens te vragen ;) ze kan het allemaal zo mooi inbeelden zet ze dan ;)
Waarschuw beheerder
Op een schoolfeest van me ouwe school (zat er toen ook al niet meer op) na afloop een of ander verkeersbord uit de grondgetrokken en daarmee een reclame bord met glazenplaat ervoor in tweeen gemept.

Valt opzich nog wel mee, maar die wat jongere ventjes die daar rondliepen vonden het wel stoer omdat vervolgens met ze allen ook te gaan doen. Resultaat paar duizend pleurauh schade aan auto's e.d. :S (heb ik zelf gelukkig niet meer aan meegeholpen was toen al met de auto van een vriend afgevoerd naar huis gelukkig). Btje kansloos altijd zinloos vandalisme
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou,

er was een keer toen heb ik... euhm..
en ik heb ook een keer... euhm...
en er was ook die keer dat... euhm...

vraag maar aan VageJetje en aan !!!Daantje!!! ofzo.. want ik weet het niet meer zo goed..:$
Waarschuw beheerder
uhmz.... tegen een boom aanslaan :s
Waarschuw beheerder
1- over 5 auto's heen gelopen..op de parkeerplaats
2- me eigen egt tot op het gal leeg gekost
3- onder een pooltafel slapen
4- aan de verkeerde deur staan als je naar huis gaat
5- in de tuin slapen
6- heel lastig zijn ...tot ruzie an toe

daarom ben ik al een hele tijd gestopt met drank ...en gebruik ik al een tijd lang drugs ...wat veel leuker is en minder lastig is

Waarschuw beheerder
donateur
Met iemand zoenen waarvan ik in nuchtere toestand niet eens mee zou willen praten.

Waarschuw beheerder
toen ik een jaar of 14 was, heb ik mezelf compleet voor lul gezet toen ik dronken was

elke jongen die buiten stond van een plaatselijke disco,in de kont geknepen(stuk of 25)

en bij iedereen bier schooien:s

vreselijk kind was ik toen

Waarschuw beheerder
ow ja

lantaarnpalen kopstoten geven,
mensen in hun billen bijten...

gillend rond rennen door de straten (waar mensen liggen te slapen)

en nog meer van die onzin...
Waarschuw beheerder
De ergste dingen moet je nog altijd achteraf van anderen horen. Wat dat betreft kan ik er wel tegen bij alcohol is pas een keer of 3 gebeurd
Waarschuw beheerder
mensen in hun billen bijten? haha die vind ik wel origineel. in wat voor positie heb je je dan gewurmd/

Waarschuw beheerder
in een stronken actie met een stel vrienden 'te koop' borden verwisselen van tuin.

Waarschuw beheerder
donateur
ja heheheheheh dat met die te koop borden heb ik ook wel eens gedaan met vrienden

nadeel van drank is echt dat je zo fucking irritant ervan kan worden...tot ruzie toe soms:s
en je zet jezelf vaak TE voor lul!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ikzelf heb niet echt sterke verhalen maar twee vrienden van mij hebben vorige week in zeer dronken toestand, geloof het of niet, een paard gekocht! (ja, een echt paard!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit dronken O:)

Eh mijn meest recente actie was met carnaval waar ik op mijn hoofd ben gevallen en thuis van de trap ben gegleden toen ik een foto aan de muur aan het bewonderen was :-)

Ik was bont en blauw..gelukkig weet ik er weinig meer van, behalve dan dat alles pijn deed :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen in hun billen bijten...

Hehehe, Mrs Bitch: je doet je naam eer aan, hoor!! :devil:
Wil je ook een hapje van mij? :P
Vage actie hoor O:)

2 Catjelos:
Haha :respect: LOL,
en wat doen ze nu met dat paard dan? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In de Crazy Pianos bij de garderobe gekotst, toen wou ik de uitsmijter geld geven, maar daar ben ik ook kotstend voorbij gerend. :kots:

We zijn met de taxi naar huis gegaan, maar toen heb ik ook het raampje open moeten draaien.....
De hele zijkant en de taxi achter ons, waar ook vrienden in zaten, was besmeurd *bloos*
Het was echt te erg voor woorden.

Waarschuw beheerder
donateur
ikzelf heb niet echt sterke verhalen maar twee vrienden van mij hebben vorige week in zeer dronken toestand, geloof het of niet, een paard gekocht! (ja, een echt paard!)

whoehahahahahaahahahhah
hoe kan dat????
en nu zitten ze dus mret een paard, en nu?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
-over 5 auto's heen gelopen..op de parkeerplaats
-me eigen egt tot op het gal leeg gekost
-onder een pooltafel slapen
-aan de verkeerde deur staan als je naar huis gaat
-in de tuin slapen
-heel lastig zijn ...tot ruzie an toe
-in een stronken actie met een stel vrienden 'te
-koop' borden verwisselen van tuin
komt allemaal bekend voor.

-ook nog zwaar in discusie met de politie waarover geen id
-compleet de verkeerde kant op fietsen
-tegen een lantaarnpalen aan fietsen en hard ook

Waarschuw beheerder
donateur
whoehahahahahaahahahhah
hoe kan dat????
en nu zitten ze dus mret een paard, en nu?

nou...het staat nu tijdelijk in de wei van een vriendin. Die vader heeft ook een hoop paarden en dus ook connecties. Waarschijnlijk weet hij een koper. Maar tot het paard is verkocht lachen ze als een boer met kiespijn *eigen schuld ;D*

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook wel eens samen met vrienden(in dronken toestand) een zebrapad geverfd:D

Me moeder ging de volgende dag boodschappen doen en ze zag dat er serieus mensen waren die over het zogenaamde zebrapad staken:P:P

Ghehe:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha catjelos, ik vind het echt een steengoed verhaal :D (y)
Weet goed wat je met je laatste eurotjes doet.... koop een paard :devil:
Hoe kom je op dat maffe idee zeg.... echt geweldige actie :D

2 Belle aka Beest in BED:
Ook fet.... je brengt me op een leuk idee :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toen ik de eertse keer beet, hing ik over iemands schouder heen... die had me opgetil en over zijn schouder geworpen.. toen zag ik dus billen.. en heb ik gebeten... dat gaf zo een impact, dat ik de rest van de heren ook maar even heb gebeten.. het staat zelfs nog ergens op een videofilmpje dat ik iemand bijt, en die zegt dan dat ik erg scherpe tanden heb...

dus...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Partyflock wacht met smart op het videofilmpje dat Mrs Bitch zodirect gaat plaatsen in dit forum

Waarschuw beheerder
donateur
een deur ingetrapt van een bar omdat mn portomonee nog binnen lag :S

Waarschuw beheerder
donateur
nou...het staat nu tijdelijk in de wei van een vriendin. Die vader heeft ook een hoop paarden en dus ook connecties. Waarschijnlijk weet hij een koper. Maar tot het paard is verkocht lachen ze als een boer met kiespijn *eigen schuld

maar hoe is dat gebeurd dan, je kan toch niet zomaar dronken een winkel in lopen en een paard kopen ofzo?
iig zekers strak verhaal; :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Middenop straat vechten met één of ander meisje dat een vriend van me uitschold en vervolgens 3 politiewagens achter me aankrijgen omdat haar moeder alles gezien had en naar de politie gegaan was (bij een discotheek waar dus politie buiten aan het surveilleren was)

**Excuus: ik was 15 en ik drink nu niet meer O:)**

Waarschuw beheerder
op de bank kotsen (dacht dat het de wc was) en dan ook nog een kussen omhoog doen (dacht dat het de wc bril was)en netjes verder kotsen en de "bril" weer naar beneden doen ! mijn moeder was er niet blij mee :)
Waarschuw beheerder
Bij de broer van mn beste vriendin in bed beland... :S
Waarschuw beheerder
Toen ik nog een jaar of 15 was, ik ladder zatte toestand bij iemand achter op de fiets springen, en weer even hard achterover dr vanaf vallen, met mn hoofd op de grond (tot 2x toe achter elkaar :bloos:. Geen pijn gevoeld op dat moment. Maar smorgens begon het, heel veel overgeven:S, ikke naar de dokter, bleek dat ik een hersenschudding had. Heb een week ziek op bed gelegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mn vriend heeft eens een auto open gemaakt en is er in gaat rijden, een eind nog wel :vaag:. van die oude krotjes vallen makkelijk open te maken.

:x

Waarschuw beheerder
Op een tafel gaan zitten en maar niet begrijpen waarom dat ding de hele tijd weer voorover viel...
en toen met mn hand steunen en echt midden in een megaglasscherf..
Dus vet bloedenl.
En ook heel droog zeggen van Hey kijk nou bloed..:yes:
was wel heel lomp..
En vroeger gingen we altijd op de fiets uit,.
deden we een wedstrijdje wie t eerst bij t hakkuhbal was..
Dus wij racen, ik in de kant terechtkomen en echt kneiterhard op mn bek gaan..
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
1 van mijn beste vrienden helemaal verrot gescholden. En dat terwijl die gast dat helemaal niet verdiende.

me 2

Waarschuw beheerder
donateur
was dat gisteravond b-waxx?:P
Waarschuw beheerder
donateur
het allerstomste?

dat zijn zoveel dingen maar ik pik er 1-tje uit.

meneer komt stomdronken de voordeur binnenwandelen (na een kwartier knutselen met het slot) en kotst de jas van zijn vader helemaal onder die aan de kapstok hangt.

vervolgens hoor ik mijn vader tegen me moeder zeggen, ik ga zo weg bla bla bla. dus ik gauw zijn jas gepakt sniekie en helemaal schoongemaakt, teruggehangen en toen ging me pa weg met dus die jas.

je had mijn bek moeten zien, hij had niks door :O :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het allerdomste wat ik heb gedaan?

Ik heb ooit tegen een stel vrienden gezegd dat ik makkelijk een kratje bier in me eentjuh kon opdrinken...
Nouja dat was gelukt, alleen wil je niet weten hoe ver ik heen was.
Daarna vroeg een vriend van me of ik een cola lustte, nouja dat wilde ik wel!
Maar ze hadden dus driekwart vieux gedaan en een kwart cola. Omdat ik zo dronken was proefte ik dat niet.
Nouja toen naar de wc gekropen omdat ik moest plassen. Vervolgens werd ik later bewusteloos in de wc gevonden en had alles onder gekotst.
Toen hebben ze me buiten in de bosjes neergelegen en me nog laten kotsen, en daarna met de auto naar huis laten brengen en mij in bed neergelegd waar ik weer alles heb onder gekotst.
Toen heeft een vriend van me gezegd dat ik ziek was (dus niet dan ik stomdronken was)
Ging me moeder later bij me kijken en ik was allemaal gekke woorden en getallen aan het mompelen... Dus had zij helemaal de huisarts gebeld omdat ze dacht dat ik een beroerte had ;)

whehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daarna vroeg een vriend van me of ik een cola lustte, nouja dat wilde ik wel!
Maar ze hadden dus driekwart vieux gedaan en een kwart cola. Omdat ik zo dronken was proefte ik dat niet.
Nouja toen naar de wc gekropen omdat ik moest plassen. Vervolgens werd ik later bewusteloos in de wc gevonden en had alles onder gekotst.

Nou fijne vrienden heb jij :s ;)

Waarschuw beheerder
donateur
jah heb er ook geen contact meer mee!
Waarschuw beheerder
ver van mijn huis, in noordwijk op het strand bij het 'dauwtrappe' in het water gegaan met een maat van me om 7 uur s ochtends.

stervens koud, zonder handdoek en nog een paar uur verwijderd van mijn huis

dit is het eerste wat mij nu te binnen schiet, er zijn nog vele andere verhalen die ik jullie zal besparen
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff waar zal ik beginnen...... drinken voor mijn vriendin halen, vervolgens met dat glas in mun handen staan en niet meer weten voor wie dat nou ook alweer was. Toen heb ik hem maar aan een ander meisje gegeven, en ja hoor dat zag mijn vriendin. Die dus helemaal over de plas, want ja ik was de hele avond al stront vervelend tegen haar hehe :p........

Ook een keer zwaar bezopen op 50 jarig trouwen van mij opa en oma. Hele dag gratis baleco's zuipen. Vervolgens aan het eind weg gaan, mijn oma een kus willen geven, en voorover over mijn oma de pinnen af gaan hehe.......was wel lachen opzich, maar toch :p

Hemelvaart vorig jaar, vet zuipen vanaf 09.00 smorgens. Naar Hemelrave fietsen, daar nog veeeeel meeeeer zuipen tot 20.00 savonds. Toen naar huis fietsen met vrienden, raakte ik achter en raakte ik ze kwijt. Ik helemaal verdwaalt in Enschede, terwijl ik daar best de weg weet, elke keer bellen met vrienden laller de lal. Vervolgens na uren fietsen aangekomen bij een kameraad, fiets daar neergezet, vergeten op slot te doen. Nieuwe fiets dus weg, MET fietstassen van mijn schoonouders erop........*zucht* , zo kan ik nog wel ff doorgaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te veel om op te noemen, denk dat deze 2 foto's wel genoeg zeggen ;)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgAAAGkWhmswKu6gAEM2PDkQBI!9hqy1ldLPOfVLmSztfXnNbCLgR!h4zhydmCySO7CaiPebHgF8uwz7b6M2mH8pVSUBvH*J2DoZ0UTCB4YhgPlyPBIZjQ/we%20want%20beer.JPG?dc=4675462263109982522[/img]
3 jaar geleden op wintersport na heel veel Tjechische halve liters..

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDLAtcVhxk7Md!FtsgrrsxLA5hNbdjAbC0QdFWDONoJBDvfcyCW9s53gA*c6rzFNMDdA1F4jdYvwJvNlGlg!87paHYPyX3!73Hm37XEBDA/praag12.jpg?dc=4675394109969813470[/img]
Vakantie in Praag

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, die is koel:D
Waarschuw beheerder
Doe ik ook dagelijks :P

Waarschuw beheerder
Met iemand zoenen waarvan ik in nuchtere toestand niet eens mee zou willen praten.

:yes: Deze en dan keer 4 ofzow :S
Waarschuw beheerder
donateur
de bankjes en bloempotten van een duur restaurant midden in het dorp gezet...:$ en borden met "verboden in te rijden" op de oprit van de ambulance zetten ... en en ... ik kan wel uren zo doorgaan :$
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
-ooievaar gejat
-wakker worden op het fietspad
-wakker worden in het hondenhok
-de halve tuin onderkotsen... kleurt wel leuk dat geel
-in een stuk glas gevallen. Bloeden als een rund en naar het ziekenhuis. Daar uit zattigheid door de gangen racen met een rolstoel, vrienden op willen bellen en er dan pas achterkomen dat bellen niet is toegestaan in het ziekenhuis omdat de verpleegsters nogal op tilt slaan. Vervolgens beweren dat een verdoving niet nodig is omdat je toch nix meer voelt. En pas met een 5 seconden vertraging op elke prik reageren :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stampwerk:
Haha, (y) Hele goeie foto's !!!! :D

Thom-ass:
wakker worden op het fietspad

Hahaha (y) LOL
Heb je als slaper dan eigenlijk ook voorrang? ;)
Hoe kun je nou in slaap vallen op een fietspad!!! :D
Ik vind het knap :P
Waarschuw beheerder

Die is bekend ja.....vrouwen lijken altijd tien keer zo mooi onder invloed......
Waarschuw beheerder
5x over t zelfde stoepje op me bek gaan :s

Waarschuw beheerder
donateur
Eeeuhm.. :S

Ik kwam dronken thuis in mijn "rijtjeshuis" en ging uit het raam dat op de 1e verdieping is aan de voorkant van het huis staan pissen met het licht van mijn kamer aan. Alle voorbijgangers en overburen zagen het.

Ook liep ik een keer richting toilet om te pissen toen ik in de keuken de prullenbak paseerde. Ik deedt de klep open en begon er in te zeiken... :S

en tsja, vandalisme, ook aan deelgenomen.. wat heb ik daar een spijt van, het ergste is dat ik op een politieauto heb staan springen en die swaailamp er van af heb getrapt en een paar deuken in het dak etc.. was wel met een paar andere gasten die waarschijnlijk ook niet hellemaal nuchter meer waren.,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt wel wat met pissen op rare plekken als je bezopen bent hé:p

Waarschuw beheerder
Naast mn bed geplast :s er sliep ook nog iemand bij me... de volgende ochtend hoorde ik van mn nachtelijke avontuur :bloos: :bloos:
diegene houdt me niet weer gezelschap wanneer ik aan de borrel ben :bier:
Waarschuw beheerder
In bezopen toestand via een grote ijzeren emmer waar lege bierflesjes ed. in worden gegooid, op een podiumpje willen klimmen.
Sta ik er bijna op, glij ik weg :s
Ik tussen een hoop scherven op de grond beland en daarna door een uitsmijter een stoffer en blik en je handen geduwd krijgen, en vrolijk om 4 uur s'nachts op je knietjes om alles op te ruimen.
:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
*Kan me daar niks van herinneren* O:)
Waarschuw beheerder
1. op een verjaardagsfeestje ruzie gaan zoeken met bekenden.
2. in mn eigen tuin tegen een boom aanpissen en vervolgens daar gaan liggen slapen.
3.Een ruit met blote vuist in slaan.
4.politieagenten duwtjes gaag geven en uitschelden.
5. mensen opbellen die je eigenlijk niet wil opbellen midden in de nacht en vervolgens gaan vertellen wat je dwarszit.
6. hard op je bek gaaan met je fiets

Waarschuw beheerder
uhhhmmm...
kotsen en fietsen tegelijk ;)
echt n DIKKE STRAAL! :D
gortig, dat wel... maar ik zat er gelukkig niet onder :D

Waarschuw beheerder
donateur
mensen opbellen die je eigenlijk niet wil opbellen midden in de nacht en vervolgens gaan vertellen wat je dwarszit.

DIKKE LOL:d:d
Waarschuw beheerder
de dag erna van je boze pa horen dat je een verse pan soep onder hebt gekotst. en omdat ik er niets meer van wist, had ik dus ook niets opgeruimd.

en ik heb wel eens een breezer aangenomen toen ik zat was :bloos:
Waarschuw beheerder
en ik heb wel eens een breezer aangenomen toen ik zat was

Jij wint :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Een treinruit eruit geschopt, omdat ik ineens op een rangeerterrein stond in A'dam... %) :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doen we nog eens over :bounce: Bonita :bounce: haha, lam op de hooizolder!
Waarschuw beheerder
Ik heb gelukkig een berschermingssysteem, voor dat ik achterlijke dingen ken gaan doen, val ik in slaap. Maakt niet uit waar dat is :D
Stap dan meestal sóchtends ook in een willekeurige trein en wordt in een of andere uithoek als Heerlen of A'dam wakker :S
Of wordt wakker op de wc en blijkt dat ze al aan het opruimen zijn, ik kijk op mn telefoon en heb 19 oproepen gemist van allerlei mensen die me al urenlang aan het zoeken waren...

Mn pa heb wel zo'n bus van zn werk, met een raampje dat in dronken/misselijke toestand heel lastig opengaat en daar net onder zo'n grote bak in de deur met allerlei belangrijke papieren, de rest raad je waarschijnlijk al....
Was 14 ofzo en mocht ook gelijk nooooooit meer uit! :)

Of al enkele minuten een brandende peuk tussen het randje van je rokje hebben laten vallen toen je je portomonaie er weer tussenstak en gewoon helemaal niets doorhebben :S Pas als je je sigaret niet meer in je handen kunt vinden, het opeens wel gruwelijk hard voelen branden, heb nu nog de littekens op mn buik staan!

Politiehonden aaien!

Volgensmij ken ik toch maar beter nog wat eerder in slaap vallen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gezoent met me buurmeisje wajooooo die is kk lelijk en nu loop ze nog steeds bij mijn te slijmen
Waarschuw beheerder
een regenpijp op klimmen van een gymzaal...ben er levent weer afgekomen maar echt slim was het niet!!
Waarschuw beheerder
Heb hier al een keer een topic over geopend op een ander forum. Ff plakken en knippen:

heb een hele mooie...toen was ik 18

We waren op een schoolfeest, en zoals je weet wordt er dan vantevoren flink ingenomen.
Dus wij vantevoren drinken, binnen doordrinken enz enz
Einde van de avond was vrij vroeg, namelijk 0:00.

Wij naar buiten, en toen begon het.
Alle meisjes willen zoenen (en dan bedoel ik niet alleen gedag zoenen ), omvallen etc etc.

Ik heb zelfs een meisje die op haar brommer zat omver gegooid

Ik was niet meer in staat om zelf thuis te komen, maar had geluk een paar wilden me wel brengen. Zij vroegen waar mijn fiets stond. Ik: geen idee, maar is een gele batavus!!! Zij zoeken enzo, maar niet te vinden. Wat blijkt achteraf: ik was die avond op de damesfiets van me ma, maar was de sleutel al lang verloren!

Vervolgens hebben die mensen me thuis gebracht. Over een stukje van 10 minuten lopen een uur gedaan, dankzij mij.

Rond half 2 was ik thuis, dus zij dachten: dat zit goed. Guess again
Als ik mijn pa moet geloven was ik om drie uur boven. Die was vrij ongerust, want ja, het feestje duurde maar tot 12 uur natuurlijk.

Uiteraard was ik niet aanspreekbaar en ben gelijk mijn nest ingerold.
De volgende dag (mijn pa ging de hond uitlaten) bleek dat ik zijn fiets (de gele mountainbike) buiten had gezet!! Ik wilde dus schijnbaar wer weggaan.

Tevens vroeg ie waar de fiets van mijn ma was. Had ik ook geen idee van.

Geluk is wel dat de fietssteutel op school gevonden is en ingeleverd, en ik de maandag dus gewoon vrolijk naar huis kon fietsen.

Was de 1e keer dat ik écht lam was .
Waarschuw beheerder
-of in Lloret straalbezopen naar huis worden gebracht door vrienden, en onderweg de hele tijd "susy, I wanna fuck you" roepen (susy was onze bovenbuurvrouw )

-vriend van me ging de middelandse zee ff een kopstoot geven om 4 uur 's nachts.
Let wel: vanaf een rots die 4 meter hoog was.

-wat ook altijd leuk is zijn die verhalen tegen taxichauffeurs.
Zo heb ik met een vriend van me bijna een half uur over bitterballen gepraat.
Hoe je ze moet maken, waarom, enz enz
En ook waar we het allemaal vandaan haalden: uit het grote bitterballenboek!!
Waarschuw beheerder
avond hadden we echt teveel sangria op.
En we wilden ergens gaan stappen daarna.

We kwamen aan bij een feest, was het besloten.
Werd gehouden in een zwembad, maar we mochten er dus niet in.

Er zaten hele grote ramen, zoals wel vaker in eeb zwembad.,

Vriend van me had om de een of andere vage reden het idee dat de ramen op een dermate manier geblindeerd waren, dat wij wel naar binnen konden kijken, maar zij ons niet zagen.

Gaat ie keihard tegen het raam aan staan zeiken met zijn middelvinger omhoog onderwijl luid schreeuwend "fuck you!!"

Uiteraard kon iedereen hem gewoon zien
Waarschuw beheerder
-een fles ketchup vragen in een toko in Lloret en echt die hele zaak onderspuiten maar je broodje missen

-op schoolreis in praag.
Gozer zeikt een deur van hotelkamer van duitsers helemaal onder, belt daarna aan, en zegt: tjusssss

-3 vrienden van me hadden zich verscholen bij een hockeyclub ergens, was besloten feest en ze waren er vooraf heen gegaan, zodat ze naar binnen konden.
Op een gegeven moment worden ze gesnapt.
Rennen achter elkaar dat hockeyveld over: "haas 1" "haas 2" "haas 3"
Ondertussen 2 vingers achter hun hoofd houdend...
Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij vond een jongen leuk, en we zaten na uitgaan ff bij hem thuis.

We hadden die avond haar verjaardag gevierd,en waren dus mega dronken. Wat ook al heel erg was. Vallen op de wc, op straat liggen, thuiskomen dus met brandwonden en blauwe plekken.

Op een gegeven moment was onze taxi er en wouden we weggaan.

Maar wat we niet wisten, was dat haar ex voor de deur stond, want die was ons gevolgd. Psycho.

Zij en hij kregen ruzie en stonden schreeuwend op straat. Ik was misselijk.

Nna een tijdje werd die ruzie zo erg dat hun twee erg hard aan het schreeuwen waren, en dus die moeder van die jongen wakker werd, en ook naar buiten kwam.

Toen moest ik overgeven vlakbij hun bosjes en de taxi chauffeur stond er ook nog steeds.

Goede indruk gemaakt. :s

Tis ook nooit echt wat geworden tussen hun..
En ik heb nooit meer zoveel gedronken. :D
Waarschuw beheerder
donateur
ha afgelopen donderdag vanaf mijn balkon op stratumseind(ehv) flessen bier appels en eieren omlaag gegooit samen met een maat,maar goed dat er geen politie in de buurt was anders was t kassa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in mijn naakje over straat gerend :$
Waarschuw beheerder
- Fietsen/ vallen borstkas kneuzen knie naar de kloten
- Brommer rijden om een verkeerspaal heengevouwen, niet de brommer maat ik
- Achterop gaan zitten bij iemand die niet meer kon rijden, wij over de kop, ik viel op hem ik had niks hij helemaal open :vaag:
- Maat van me een vrouwtje op de dansvloer ondergekotst :yes:
- Een trio verneukt op een negatieve manier
-
Met iemand zoenen waarvan ik in nuchtere toestand niet eens mee zou willen praten

en vice versa denk ik ook wel
- Sleutelbeen gebroken na een potje stoeien met een maat van me, ng wel 20 minuten naar huis gefietst alleen de volgende ochtend na mijn roes uit te hebben geslapen een half uur bezig geweest om mijn bed uit te komen 🇦🇺
Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is te beschamend om hier te zeggen:vaag:
Waarschuw beheerder
op straat gaan zitten en je tanden gaan poetsen, dan vervolgens naar huis worden gebracht door 3 mensen, ik 2 keer van die fiets gevallen op me hoofd, ik voelde op dat moment geen pijn, onderweg kwamen we nog politie tegen, die heb ik helemaal uit lopen schelden..
Toen was ik eindelijk thuis aangekomen waren me ouders nog wakker..Het was immers pas 12 uur. Toen begon het feest...Ik begon te kotsen, het bleef maar doorgaan. Me moeder heeft het lopen opruimen :9

Waarschuw beheerder
donateur
O:) Drankt maar meer goed dan liefde kapot kan maken O:)

Gewoon nog een drankje gepakt zodat het er vervolgens weer evensnel uit kwam :frusty:
Waarschuw beheerder
uhmmmmm ik doe alleen maar wazige dingen als ik dronken ben...:vaag:
Waarschuw beheerder
mijn GSM kapot slaan op de muur,

jsa, ik dacht zo gaat ie het wel weer doen :S

Waarschuw beheerder
veel gezopen, pizza besteld, nog meer gezopen, twister gespeeld, en uiteindelijk vanaf mijn kamer van ons huis naar beneden gespuugd, omdat ik nodig moest en het nergens anders kon laten omdat het dan ergens op de trap er al uit was gekomen, de helft lag in me kamer, de helft tegen het raam, en de helft op de muur... wat er beneden lag was allemaal stukjes pizza, en dat was nog redelijk vroeg(waren vroeg begonne) en mijn ouders moesten nog thuis komen, werd dus om half twee half lam uit een half ondergekotst bed getrokken, en moest ff beneden alles schoonmaken..
Waarschuw beheerder
donateur
pfff heb je even:vaag: heb in 6 jaar tijd teveel stomme dingen uitgespookt; van strippe voor een kerk tot dronke op straat ligge en dtit zijn dan nog maar de minst ergste dingen:p haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn eerste echte dronken ervaring is toch zeker wel het vernoemensmeldenswaardige waard..

Een jaar of 10 geleden gaf mijn oom (een kunstenaar) een groot feest in ee concertgebouw.

Het zat stampvol met mensen, en het bier vloeide rijkelijk.

Mijn 2 neefjes, die ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik, vonden het ook een geschikt plan om een drankwedstrijdja te houden..

Wij constant sneaky biertjes halen daar, en opzuipen in een of andere ruimte met allemaal dure instrumenten.

Toen het einde van de avond naderde (na al enige dolle capriolen) besloten wij 'al instrumenten onderkotsend' de dansvloer te betreden.

Onder het inmiddels vochtig geworden ogen van menig familielid, besloten wij om een voor een familieleden uit te kiezen , om vervolgens de dansvloer mee te betreden (dit waren voornamelijk de rotste tantes van 60 etc.)
Na onszelf compleet belachelijk te hebben gemaakt, zijn we huiswaarts gekeerd.
Ik op de fiets, gezellig met ouders en zusje...

Kneiterlam, al zwalkend en kotsend naar huis gefietst, onderweg zeker 10 auto's geramd...
Eenmaal thuis ging ik in bed liggen, en alle begon te draaien. Toen heb ik ook nog maar even mijn kamer ondergekotst...

Sindsdien heb ik het nooit meer kunnen laten...

ik kan wel 100 verhalen vertellen, weet ze niet allemaal volledig meer, het is vooral Ranzig.. hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoveel domme dingen :D maar 1 ding is dat ik met oudjaarsnacht dronken over een hek met scherpe punten ben geklommen...en daarachter lagen een paar waakhonden te slapen :S ik heb er nix aan over gehoude maar die honden hadde me dood kenne bijten.:S
Waarschuw beheerder
m'n vriendin met een slagersmes bedreigd (ik dacht dat ze een dood varken was) :bloos:

Waarschuw beheerder
urine gedronken :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is heel gezond toch?
Waarschuw beheerder
tegen de vriendin van een vriend gezegd dat ie gebruikt had :frusty:

Waarschuw beheerder
Over me nek gegaan in de gracht :S en toen zigzaggend naar huis gefietst :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm nja egt ranzig is het niet.. maar wel grappig vond ik zelf.
naar me schoolfeest gaan (ik was al goed dronke) en dan keihard schreeuwe tegen me beste vriendin dat ze voorzichtig moest fietsen en niet gaan vallen.. op een 1 of andere manier pleurde ik op dat moment op de grond en piste ik nog in me broek ook.. :S
Waarschuw beheerder
dronken weet ik altijd wel wat ik doe... ben wel een keer op dancevalley, met me vage hoofd, zo een sloot ingelopen :S... dat was echt ernstig!!!
Waarschuw beheerder
Het allerstomste wat ik in dronken toestand heb gedaan was toch wel dat ik zoveel had gezopen dat ik niet eens meer weet wat ik heb gedaan(Y)

Maar dat was maar eenmalig, voor de rest valt het redelijk mee.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
m'n vriendin met een slagersmes bedreigd (ik dacht dat ze een dood varken was

TE raar verhaal:s
Waarschuw beheerder
Gisternacht/vanochtend van die broodjes die je nog moet afbakken in de oven, gepikt bij een broodjes zaak :D:D:D
Waarschuw beheerder
Vriend van me had om de een of andere vage reden het idee dat de ramen op een dermate manier geblindeerd waren, dat wij wel naar binnen konden kijken, maar zij ons niet zagen.

Gaat ie keihard tegen het raam aan staan zeiken met zijn middelvinger omhoog onderwijl luid schreeuwend "fuck you!!"

Uiteraard kon iedereen hem gewoon zien

:D :respect:

Bij mij zijn ze altijd op een dermate manier niet geblindeerd dat ik er denk rustig doorheen te kennen lopen, omdat je je helemaal nergens van bewust bent, stuiter je ook echt zo terug als in die tekenfilms, prachtig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ver van mijn huis, in noordwijk op het strand bij het 'dauwtrappe' in het water gegaan met een maat van me om 7 uur s ochtends.

stervens koud, zonder handdoek en nog een paar uur verwijderd van mijn huis

whahaha.. jaaa je was lekker bezig Sash, je was gelijk berucht in onze regio :P
Waarschuw beheerder
Op een feestje mijn eerste keer stronken toen ik een jaar of 15 was.

Komt ie:

Naar buiten gewaggeld om naast een maat van me op straat te gaan zitten. Geen zin om om te lopen (zat nattigheid tussen huis en straat) dus ben over de sluisdeuren gegaan, geen probleem :P.
Vervolgens tempo opgevoerd en al rennend (s'nachts) de sloot in geplonst :yes:.

Vrij onnozel.
Waarschuw beheerder
ik weet het niet meer. was gewoon te lam

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik ook altijd last van

Waarschuw beheerder
weet niet wat ik heb gedaan weet alleen dat ik de dag erna onder de blauwe plekken zat.
vrienden zeiden dat ik over de grond heb gerold in de discotheek, was een schuimparty. dus heb me weer belachelijk gedragen haha. gelukkig drink ik BIJNA nooit. (geldverspilling)
Waarschuw beheerder
Aantal jaartjes terug in andorra:
Samen met mijn broer een nummerbord afgeschroefd van een Andorese politiewagen!

Hebben ze hele mooie nummerborden...

Waarschuw beheerder
Heb je even :bloos:

Vanaf een brommer vrienden zien lopen en afspringen (helaas reden wij nog zo'n 30 :devil: ) Languit en geschaafde handen :D

Met zn 3-en op de brommer langs een heel donker fietspad rijden en opeens de sloot inrijden :vaag: (Zat achterop en kon nog net optijd er afspringen, heb wat met afspringen 8) )

Denken dat je met 2 stoere Hollanders wel even 10 Belgen in elkaar kan rossen (in Loret, 1 beuk en ik ging zowat neer :bloos: )

Met hele nare wijfen van zo'n 35 gaan en gewoon je telefoonnummer geven :bloos: en :vaag:

We waren een keer naar de Tumult in Abcoude, op de brommer. Reden 2 vriendinnen naast ons en raakte het stoeppetje in de bocht :devil: Vlogen ze zo de prikkelbosjesw in de de prikkels zaten zelfs in hun neus en xxx 8)

Of gewoon de volgende dag "pijntjes" "blauwe plekken" "vlekken, scheuren in je kleding hebben"

Te veel dus :bloos:
Waarschuw beheerder
ik was n keer zo dronken dat ik onderweg naar huis 3 x van mn fiets ben gepleurd...gewoon ook weer blijven proberen gheghe....
Eenmaal thuis voor de deur kreeg ik mn fietsensleutels niet meer uit mn fiets...de buurman heeft me binnen gelaten, smorgen een gigakater overal pijn, een scheve fiets...die er nog stond ondanks dat mn sleutels er gewoon nog inzaten...pfffffffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
donateur

yep, dido
Waarschuw beheerder
toen ik terug naar huis ging en de sleutel in de sleutelgat wou doen...tjonge jonge wat is dat moeilijk. doordat ik zo vaag zag ik het sleutelgat moeilijk dus met de sleutel gekrasd in de deur. volgende dag hele boze ouders dat ik hun deur had vernaggelt, dus mocht ik het opnieuw gaan verven

Waarschuw beheerder
samen met een vriendin naar huis fietsen vanaf een discotheek en bij het sigaretje opsteken kei hard met mijn bek op het stuur klappen, (stukje van mijn tand eraf) tegen het verkeer in fietsen. Zo zat dat ik kei hard tegen een lantaarnpaal aan fiets en vervolgens in de brandnetels beland (ik had een rokje aan) en met me kop op de weg kets. En nog steeds heel veel lol met die vriendin. nog geen 5 min. later met de sturen in elkaar raken. Vallen en die vriendin boven op mij vallen. IK had dus geen zachte landing!!! En nog steeds lol. Fietsen kappot!! hebben we maar mensen aangehouden die onze fiets recht gebogen hebben zodat we verder konden fietsen.

Dag erna een gekneusde schaambot, koppijn, blauwe plekken en heel me knie open liggen.

Conclussie nooit meer gefietst sinds dat. Hou het maar bij lopen en bij de taxi
Waarschuw beheerder

Heb ik 1x meegemaakt en gelukkig nooit meer......
Drink nooit zoveel en soms wordt ik leuk lastig en als je pech hebt vevelend lastig!!!!

Waarschuw beheerder
tegen een politiebussie aanpissen, en dan tegen een agente zeggen omdat je denkt dat zij de toiletjufvrouw is, hoe veel moet ik betalen, zei antwoorde 25 euro,

ik antwoorde terug, ZO DAS DUUR!!!!!!!!!!!!,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In slaap vallen in een bushokje... :gaap: Ik lag wel lekker totdat mijn vader me wakker maakte :bloos: .

Waarschuw beheerder
teveel om op te noemen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb liever dat je hier niks noemt debsy :[

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil het er liever niet over hebben

Waarschuw beheerder
ok schatje..... ;-)

je weet toch??? :bloos:

Waarschuw beheerder
Hahaha nouw ik heb zelf ook de raarste dingen gedaan,maar dit had een vriend van me pa meegemaakt :

Die vriend van mijn pa was op Pinkpop, en was zo ontzettend dronken, dat hij in de verkeerde tent + de verkeerde slaapzak ging slapen.
Werd die gast 's morgens wakker met allemaal schijt in zijn slaapzak , dus hij er snel uit en gau naar zijn eigen tent gaan zoeken.
Hoort hij even later een duitser keihard vloeken, die helemaal onder de schijt zat :D

Waarschuw beheerder
Heb deze vage dingen zelf meegemaakt :p

- Van het podium afgevallen en pas een kwartier later doorhebben dat mijn rok helemaal naar boven zat
- Aan voorbijrijdende auto's mijn kont laten zien
- Proberen iets van een danseres na te doen,maar viel op de grond :p
- Met vriendinnen in een parkje lopen, opbotsen tegen een hekje, waarop mijn vriendin zegt ; kijk uit,daar staat een hek, en daarna keihard de straat oprennen ; aaaaaah er staat een heks in dat parrrkk ! kijk uittt :-D
- In slaap vallen in de metro en 5 stations later wakker worden
- Op koninginnenacht elk bosje en op elk hoekje gaan zeiken :-D
- In een of andere vage discotheek zijn en tegen iedereen zeggen ; hee ik ga hier morgen soliciteren :-D We worden collega's :S

Waarschuw beheerder
een hele slechte one night stand :S

Waarschuw beheerder
ik was n x zo dronken dat ik in me nest ging liggen maar alles draaide nutuurlijk:yes: dus naar beneden gegaan om te kotsen:KOTS: dat me vader me midden in de n8 rond de wc vond met me armen nog rond de pot en me hoofd half op me arm en in de pot:S:P te SLAPEN whahahahaaa.....

en dan opstaan en nog ff tegen n kast aan vallen met allemaal rotzooi boven op de kast wat in de wasbak valt:D:D "n tering herrie....gheheheh...

en dan weer de trap op proberen maar toch nog n x vallen:yes:

dit vertelde me vader de volgende dag toen ik thuis kwam van werk:S
ik vond t wel lachwekkend wahahahah.....:D
donateur
in de wasmand zeiken

van de trap naar beneden recht in de huiskamer pissen, waar pa & ma nog braaf tv zaten te kijken :P
Waarschuw beheerder
Over autos heen lopen.. :S
VOor de deur in slaap vallen...

Iedereen beschuldigen dat mijn telefoon is gestolen, omdat ie weg was..
terwijl ik hem gewoon verloren was tijdens het maken van een koprol :S sja fout heel fout

Waarschuw beheerder
donateur
Tegen iemand roepen dat ie uit moet kijken voor het stoeprandje en er vervolgens zelf tegenaan knallen.. Twee weken met een blauwe neus rond gelopen..

Opletten dat ik niet met mijn fiets tegen een paaltje van 50cm aan knalde.. Dat lukte, maar vervolgens fietste ik zo tegen een één of andere bedrijfsbus aan..
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het allerstomste ooit, wat je in dronken toestand hebt gedaan?

bij iemand in de auto gestapt die ook gedronken had...en ik zit nu in het ziekenhuis...tel maar op!
Waarschuw beheerder
donateur
van de trap naar beneden recht in de huiskamer pissen, waar pa & ma nog braaf tv zaten te kijken

Klinkt heeeeeeeeeel ongeloofwaardig, tenzij je aan het slaapwandelen was :p
Waarschuw beheerder
Iedereen liegt hier.
Als ik dronken bent, weet ik de volgende ochtend echt niet meer wat ik allemaal gedaan heb. :bier:

*burp*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de kouwe nacht int kanaal zwemmen brrrr.

Waarschuw beheerder
donateur
Over een heg proberen te springen van een 1 meter hoog
Er zat echter een hekje in en toen heb ik me hele scheenbeen opengehaald
Ik heb nu een vet litteken, echt minder

Maar ik zoveel domme dingen gedaan toen ik lam was,
Het domste is nog wel autorijden geweest, gelukkig niet gepakt!!
Waarschuw beheerder
Euh...1tje dan,

's nachts met vrienden de bosjes infietsen, prikkelbosjes wel te verstaan. Dan de volgende dag bij je vriendin komen die vraagt, wat heb jij op je rug zitten voor krassen en je hebt allemaal doorns in je benen zitten maar op dat moment wist ik niet hoe dat kwam en ik had ook niks gemerkt onder de douche.

Later hoor je dan van vrienden dat we de prikkelbosjes zijn ingereden :D

Als ik echt dronken ben dan weet ik niet alles meer. Daarom doen wij ook met vrienden altijd een weekend-update schrijven wat we op een site zetten, zodat we onze stomme acties nog altijd even kunnen nalezen ;)

Waarschuw beheerder
ik heb zoveel stomme dingen gedaan toen ik dronken was,maar ik vond nog het ergste toen ik een sloot(met groen kroost erop) inliep omdat ik dacht dat het gras was.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toen ik een sloot(met groen kroost erop) inliep omdat ik dacht dat het gras was.....

:respect: hahaha LOL :D
mieke19, dat gebeurt normaalgesproken toch alleen maar met japanners?? ;)

Waarschuw beheerder
haha nou mij is het dus ook gebeurd!!daarna ben ik nog tegen een paaltje aan gefietst en het erste was dat mijn jongere broertje me thuis heeft gebracht en in bed heeft gelegd...en wat had ik een koppijn!!
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen liegt hier.
Als ik dronken bent, weet ik de volgende ochtend echt niet meer wat ik allemaal gedaan heb.

neej,het ziekenhuis hier om mij heen verzin ik en mn poot is niet gebroken...sjappie.
Tuurlijk kan je een hoop herinneren wanneer je bezopen bent, ook met hulpmiddelen zoals vrienden of een fotocamera...maar je drinkt zeker alleen..(f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iedereen liegt hier.
Als ik dronken bent, weet ik de volgende ochtend echt niet meer wat ik allemaal gedaan heb.

ik verzin ook altijd alles: afgelopen weekend was ik zo dronken, dat ik over een dinosauris heen sruikelde, vervolgens heb ik 7 huizen omgeduwd, maar ik was niet de enige die verkeerd bezig was... toen ik 88 salto's met me fiets over een paaltje had gemaakt vloog er een helicopter tegen me hoofd aan... het ziekenhuis-personeel gaf me een biertje voor de nadorst, en ik leefde nog lang en gelukkig :yes:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sow ...das niet mis man ;)
Waarschuw beheerder
donateur
het ziekenhuis-personeel gaf me een biertje voor de nadorst

hadden ze dat maar hier :(

Waarschuw beheerder
Hump and friends een hartverzakking bezorgen, door voor dood in de steeg naast zijn huis te gaan liggen! Remember Hump????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha geweldig ;)
Lag Eric bij ons in de STEEG, we dachten allemaal dat-ie dood was :dood: :|
We konden hem maar niet wakker krijgen :D
Leef je nog, Eric? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een reaties joh ik dacht dat ik erg was!

*Voelt zich beter*
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een keer mn hele bed ondergekotst en ben toen gewoon verder gaan slapen.....
Toen ik de volgende ochtend wakker werd kan je begrijpen hoe ik me voelde!

Waarschuw beheerder
donateur
haha dat zal ik hier maar niet neerzetten, was niet zo netjes *bloos* al moet ik zeggen die jongen vond t niet erg

Waarschuw beheerder
ja en wat ook stom is, dat is lekker gaan sexen, met je dronken kop, en geen condoom bij je hebben, en dan een boterhamzakje pakken uit de la, en dan nog gaan gebruiken, heel voorzichtig,

hoe stom kan je zijn :s
Waarschuw beheerder
de domste actie als je dronken bent??
dat zijn er nogal al wat;
met stip op 1: zo dronken zijn, dat je in je droom je eigen bed aanziet voor de wc, waardoor je ineens denkt: lekker warm! en de volgende morgen kom je erachter dat je je hele bed hebt ondergepist. Om er dan achter te komen dat je niet thuis, maar bij iemand anders, die niet gedronken heeft slaapt!

zo dronken zijn dat je je ouders bed voor de jouwe aanziet na de hele plee te hebben volgekotst...

zo donken zij dat je de tijd vergeet en een half uur te laat voor je werk thuis komt, om vervolgens gewoon naar je werk te gaan...en na 2 uur weer naar huis gestuurd te worden

zijn er veelste veel....blijf ik bezig

Waarschuw beheerder
Hahahahaha echt fantastisch om dit allemaal te lezen dus! :D:D:D:D Nou gelukkig is het met mij nooit zoooooo erg geweest! Wel een keer van mijn fiets gevallen toen ik 14 was en eindelijk weer een keer mocht stappen! Maar geen onwijs extreme dingen meegemaakt volgens mij hahaha!
Waarschuw beheerder
met zn 2tjes gezellig een paar 'baantjes' trekken in de zee, met je kleren en alles nog aan:S:S

(en nog dik 5 min serieus proberen te zwemmen ook haha)
Waarschuw beheerder
ja en wat ook stom is, dat is lekker gaan sexen, met je dronken kop, en geen condoom bij je hebben, en dan een boterhamzakje pakken uit de la, en dan nog gaan gebruiken, heel voorzichtig,

zoiets heb ik ook een keer meegemaakt, nadat ik op me werk ( Horeca ) met me collega's totaal dronken was geworden en ik en een collega lekker met elkaar in de weer waren wilden we naar haar huis gaan, iedereen gevraagd of ze condooms hadden, toen scheen ik dus ook nog gevraagd te hebben of ze in de keuken geen boterhamzakjes hadden. Dit kreeg ik dus de volgende dag te horen, wist er niks meer van en van het partijtje rollenbollen net zoveel :S Gelukkig nog wel paar keertjes overgedaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
nog meer gedronken :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was hartje winter, midden in de nacht, alles wit van de sneeuw... Kwam terug uit de plaatstelijke dancing en eenmaal thuis aangekomen ben ik in mijn boxersshort, versiert met kerstballen uit de kerstboom, over straat gaan lopen, en jingle bells gaan zingen :S

Gelukkig kom ik nooit meer in die straat haha :P

Waarschuw beheerder
ik drink al zo'n 5 jaar niet meer... dronken zijn is al belachelijk genoeg

Waarschuw beheerder
auto rijden...
Waarschuw beheerder
Ik wil meer verhalen :D :[
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
Waarschuw beheerder
ja na een fles berenburger in een sloot met water slapen da was niet zow handig ik was op de wal gaan liggen en k werd wakker in een sloot haha
Waarschuw beheerder
ja ben 1keer echt dronken geweest maar dat was echt te erg.
kwam om 4treug thuis heb toen tot met 10uur de volgende ochtend boven de plee gehangen :kots:
als ik een slok water nam ging er nog sneller uit dan in.
toen voelden ik me echt zo rot.

later bedacht ik me dat dit eigelijk een drank vergiftinging was dus heb ik nog geluk gehad.
maar dat zal nooit meer gebeuren.

swamp

Waarschuw beheerder
helemaal lam thuiskomen, en er dan achter komen dat je geen huissleutel heb, je eerst gaat bellen, maar je ouders nog steeds niet open doen, je dus naar de tuin sluipt, je buurman toevallig iets opmerkt en denk dat je een inbreker ben, je je verstopt in een conifeer en je heel stil houdt, je buurman na een kwartier weg gaat, en je verder sluipt, je een paar steentjes pakt en tegen de ramen van je ouders hun slaapkamer gooit,dat je op een gegeven moment zo hard gooit dat je een raam ingooit, je heel bang wordt, en hem smeert, dat je naar een maat van je ga, je de volgende dag terug kom, en van je ouders en buurman hoort dat er een inbreker was, je dat eigenlijk zelf ben maar niet durft te zeggen

of als je ouders weg zijn, met een stel gasten gaan vissen in je wijver van je pa, die maar 1 meter diep is

toch wel leuk dronken zijn

een mens doet raren dingen :d
Waarschuw beheerder
uuuuuuuuh:$
zoveel teqila zuipen dat je ene vriendin staat te janken in de kroeg zo bezopen de ander liep naakt de slaapkamer in van haar schoonouders en ging met haar blote reet in een cactus zitten om te plassen:s
en ik heb over 300meter na huis lopen wel een half uur gedaan om onderweg ook nog met me kop op een stilstaande auto te vallen :s
toen ik bij de deur was met me kop op een punt van de deurklink te vallen:s
wel boven gekomen :P
ja wel 2trappen hehehe
en toen in de douche kotsen in de wc maar viel achterover en heb daar een half uur gelegen om weer in de benen te komen hahaha
en toen ik met een emmer in me bed lag viel ik ook nog is tussen me bed en de bank en kon daar ook niet uitkomen :s:vaag:
toen maar mensen gebeld en me verhaal verteld ik klonk zo erg dat ze een ambulance woude bellen :d
tsjaaaaaa best:vaag:bezopen ja:d
en ziek dat ik was heb daarna nooit meer teqila gedronken :bah: als ik t ruik kan ik al :bah: :s

nog een teqila verhaal jaja die was van een andere x
ik deed wedstrijdje shots drinken 15teqila achter elkaar en ik voelde me onwijs (y)
toen ging ik plassen maar toen ik op de wc zat kon ik me zo omdraaien want ik moest onwijs :bah:
en vanaf dat moment kon ik ook niks meer hebben ze me met 4man na buiten gedragen haha
en toen zat ik vast tussen een boom en zo ring die eromheen zat toen met me toenmalige vriend:P
helemaal na t station strompelen vallen en in de trein onwijs:bah: in de prullebak whahaha echt zwaar ranzig en me vriend zat naast me lekker een mars te eten:s
toen nog een uur buiten gewacht tot
mijn ouders na bed gingen omdat ik zo echt niet thuis kon komen :vaag::s
toen we in bed lagen ook nog ff zeuren om sex met een prullebak tussen me benen :d:s
echt te erg maar ja zulke dingen gebeuren met teqila en daarom drink ik dat ook niet meer :d
word je helemaal gek van pfffff

Waarschuw beheerder
das was met mn vriendin binnen een uur bezopen zijn en dan helemaal nix meer weten en dan later blijkt dat ik mn tas verloren bent met 150 euro erin :S en dan ook nog eens naar het feest geweest waar we heen zouden gaan zo erg bezopen waren we...

Waarschuw beheerder
in de wc gaan ligge en vervolgens in slaap donderen..en nog is op n man z'n kostuum gekotst:bloos: op tafel gaan staan en net doen ofk gitaar aaant spele was(gelukkkig was da op n familliefeesje!) voor de rest... niks bijzonders volgens mij..

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Op wintersport met school had ik eerst aardig wat geblowed en daarna ging ik Tequila zuipen maar ik was helemaal dronken en we zaten in onze kamer en een gozer stond te pissen in de douche en ik gleed uit vol tegen die gozer aan en een snowboard pleurd even vol op me scheen . daarna ik sta op maar er stond nog een vol bad en ik glij weer uit zo die badkuip in . was ik zeiknat ik dee met shirt uit . omdat ik het leuk vond om me shirt helemaal te laten bevriezen en klom via het raam naar buiten . hadde die gozers me opgeslote stond ik daar een kwatier zeiknat buiten. toen was ik via de voordeur gegaan maar ik moest lans de bar in me onderbroek beetje voorschut :D en toen was ik wee rin me kamer en toen kwamen de 2 leiders binnen maar ik was keihard aan het scheeuwen en ik had niet door dat hun daar rustig naar mij stonden te kijken :D maarja toe ben ik maar gaan slapen na wat gekots

EINDE
Waarschuw beheerder
geen commentaar :$
Waarschuw beheerder
nou lief wat heb je gedaan????

Waarschuw beheerder
vriend inelkaar slaan wat niet lukte en blijven rennen en mis slaan zonder reden :S.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was een paar jaar geleden is zo ontiegelijk lam geworden en wilde naar bed gaan, dus ik strompel de trap op en kom per ongeluk ( ik weet niet hoe) op mn ouders kamer, en sodemieter en zo tussen in met me lamme harses.

Vonden ze niet zo leuk :D

Waarschuw beheerder
Nouh ehmz...t is niet een domme fout..maar wel domme actie :S

Met zn vieren uit gaan :)

Naar de wc gaan en trug komen met een hele sliert wcpapier in je broek :S

Hahaha...:D

Waarschuw beheerder
Eeeeuh we reden op een snelweg op weg naar een discotheek en was al aardig dronken.
Toen moest ik kotsen maar ipv het raampje open te doen deed ik de deur open :D
Waarschuw beheerder
achterwaarste salto maken van een prulenbak en dan je een spier in je pols verdraaien 4 weken ziektenwet:(:D
Waarschuw beheerder
Weet t niet.... Ik krijg altijd zwarte gaten :vaag: als ik teveel gedronken heb.

Ze kunnen mij 's morgens dan alles wijsmaken :P
Waarschuw beheerder
ik sluit me aan bij camellia :jaja: heb ik ook altijd!!

Waarschuw beheerder
Midden in een woonwijk op straat plassen :$

Waarschuw beheerder
-de bosjes in gefietst
-op het politie bureau wakker geworden:S
-in plaats van naar huis fietsen de hele andere kant op fietsen(waardoor ik dus iets van 15 km van mn huis vandaan was:S)
-in een tank van een brommer gepist
-tegen een stil staande auto gelopen
-een flesje bier per ongeluk door een raam gegooit:S(ik wilde hem op het dak gooien maar gooide te hard dus ging hij dwars door de ruit:S)
-mn blote kont aan een politie agent laten zien
-parfum gedronken:S

nou dit is een kleine greep uit mijn domme ackties als ik zat ben:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik wou net zeggen robert een kleine greep, want er zijn nog veeeeel meer gekke dingen die je in dronken toestant gedaan hebt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb gister per ongeluk een halve fles PORT leeggedronken die voor me oma bestemd was :S
Tsja, wist ik veel? :vaag:
Waarschuw beheerder
tegen een bar aan lopen zeiken.:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
In Spanje met me dronken harses met een vreselijk lelijk, al even dronken Engels wijf liggen stoeien op het strand.
Daar in slaap gevallen, en wakker worden tussen allemaal gezinnetjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vorige week nog:s

had de frituupan voor de deur laten staan en wou me fiets binnezetten, flikkert dat ding op alles onder het frituurvet in de garage ook mijn jas:(, wil em weer rechtzetten flikker achterover en lagen ook nog es 4 fietsen waarvan 1 tegen de auto, meer weet ik er nie meer van:9

Waarschuw beheerder
donateur
Autorijden vorige week :s
En meteen gepakt ook nog.

Waarschuw beheerder
met de fiets tegen een auto op knallen, die overigens stil stond :/
Waarschuw beheerder
donateur
=KRZA= 26 maart 2004 09:54
Over een heg proberen te springen van een 1 meter hoog
Er zat echter een hekje in en toen heb ik me hele scheenbeen opengehaald
Ik heb nu een vet litteken, echt minder

Maar ik zoveel domme dingen gedaan toen ik lam was,
Het domste is nog wel autorijden geweest, gelukkig niet gepakt!!

Gelukkig ook niemand dood gereden (y).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Tegen de jongen waar ik al een poos helemaal bezeten van was gezegd dat ik zin had in hele geile sex met hem!! :bloos:..
Is ook gebeurt die avond.. Daarna was de verliefdheid spontaan over.. heel apart!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
heb eens 1 keertje parkeerwachter gespeeld, en er was gratis bier:D dus ver heen en toen savonds de kentekenplaat van een politiebusje afgeschroefd,

had toevallig een schroevendraaier in me jaszak:S

weet alleen niet meer waar ik hem gelaten heb:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb een keer in Spanje toen ik zat was van de Tequilla tegen Engelse jongeren gezegd dat Zweden het beste land ter wereld is, en dat Engelse loosers zijn(Dit alles in het half Engels gezegd:P)
Waarschuw beheerder
Wakker worden in het ziekenhuis,omdat ik met mn kop op de straat was gevallen,als EN op een baksteen....:frusty:

Niet leuk...:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nóg een biertje bestellen... fout fout fout!
Waarschuw beheerder
nou hele avond zitte drinken drinken drinken denkent dat je niet dronken ben opgestaan beginen te draaien komt er een jonge (nog een hele mooie ook )komt naar me toe kom gaan we ff dansen ok ik sta op en kots hem helemaal onder waarna ik door me knieen zak en out ga en ja hij heeft me laten liggen maar is later terug gekomen om te vragen wat dat nou was erug he

Waarschuw beheerder
Wakker worden naast mn ex....
donateur
nadat er een feestje was op mijn kamer, waar enkele het nodig vonden om de deur eruit te slopen. Snachts met mijn zatte kop niet door hebben dat die deur nog helemaal los zit. Deur valt om op een tafel die helemaal vol staat met flesjes. Alles onder het bier en glas. Wil ik daarna gewoon gaan slapen, vind ik een stapel kranten en een krat bier onder de dekens.... fijne vrienden heb ik :$
Waarschuw beheerder
op men kamer gepist

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb iets met op straten gaan slapen...:S

Ik was zo dronken dat ik vond dat ik ff moest gaan slapen..ben ik midden op de weg gaan liggen, gelukkig was het midden in de nacht en rustig :S

Tsja dat krijg je he...12 tequila en een hoooooop vodka :S
Waarschuw beheerder
:D Vorige zomer belde m'n neef uit Neede [_MoRBiD_] half dronken op of ik langs wou komen zuipen,d8 van ,lekkerzz toch :p ik fles Appfelkorn en Rode Wodka mee in rugtas en fietsend naar Needuh,onderweg al begonnen met drinken :yes: Kom ik aan bij hem in de straat,zie ik hem strompelend naar me toe lopen met kameraad van ons JacWickeD.Zegt m'n neef zo van:Jaohh!!!!Bier staat op tafel hoor,ik ben zo terug.Duzz ik fiets achter thuis zettuh bij hem,en begin te zuipuh met hem en paar anderen achter thuis in zonnetjuh.Toen kreeg ik honger,en d8 laat maar wat te vreten halen in dit boerengat :D Kom ik terug met patatje orlog en frikandel.En effe snel laatste druppels uit rode Wodka fles gezopuh en met Appfelkorn begonnen met m'n neef.Hele tafel binnen stond al vol met bier,maar daar had ik geen zin in.Duzz we dachten:Laten we gezellig met drankje in zwembadje gaan relaxen.Ikke ook met Appfelkorn in de hand met paar anderen :p voel ik na paar minuten eens wat trillen in m'n broekzak :cry: wat blijkt ben ik met dronkenkop in zwembadje gaan zittuh met spik splinternieuwe telefoon gedverdomme :@ en hij doet het niet meer :devil:
Waarschuw beheerder
mijn reactie volgt morgen :P nu geen zin om te typen :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
Na 2 flessen apfelcorn, tafels omgegooit in een kroeg.. Over me nek gaan op de schoenen van een portier, en in slaap vallen in de gang :frusty:

Waarschuw beheerder
iemand in de auto van me ouders naar huis laten rijden. en hij had geen rijbewijs.

Waarschuw beheerder
door je straat lopen dronken en dan je dan allemaal vogels ziet in 1 keer, omdat het al sochtends is, en dat ze dan naar elkaar schreeuwen, en dat jij dan denkt, dat ze een geheimtaal naar elkaar aan het seinen zijn, omdat je denkt dat ze het op jou gemunt, hebbehn, en dat er dan een paar TOEVALLIG naar je toe komen vliegen en dat je dan kijhard schreeuwen, en dat de buurt dan wakker wordt van je geschreeuw, onder andere de buurman, je opa en oma(waar je ruzie mee hebt,) je ouders, echt die deden allemaal hun slaapkamer raam open, en zagen mij daar lam kijhard die vogels wegjagen...........

aardig vaag dat wel...................:d

Waarschuw beheerder
donateur
We liepen in Mallorca beetje aangeschoten over het strand, lag er daar een gozer te ronken. Hebben we hem heel diep begraven onder een onwijze berg zand en rustig gewacht tot ie 's morgens wakker werd.
Ja, das wel even lachen...
Waarschuw beheerder
Nou Maykel :p waar blijft die reactie zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm.... Heb je even??? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben nooit sow vaak dronkuh omdat me moedur dan boos wort maar kwas 1 keer so aangeschoten dat ik egt pas om 5 uur thuiskwam en alle chips had opgegetuh voor de verjaardag van me sus
Waarschuw beheerder
t stomste??? mmm ik denk toch wel de keer nadat ik 4 jaar terug na koninginnedag savonds nog ff ging drinken in de kroeg maar ik was natuurlijk al zo blauw als n aap dus ik mn vrienden na afloop gedag gezegd en naar huis gelopen in t dorp flink over mn nek gegaan tot aan mn huis toen ik evenlater in mn tuin mn scooter zag staan wou ik m binnen zetten maar viel met mn scooter om daar lag ik dan en kon niet meer opstaan en was ook naast mn scooter in slaap gevallen tot mn moeder naar buiten kwam die t hoorde en me n flinke klap voor mn kop gaf wat heb ik op mn flikker gehad OOOOOOOH!!!!!! volgende ochtend lag mn scooter er nog en n spoor kots door mn tuin heen :S:S:S HEEEEEEL STOM HAHA :jaja:
Waarschuw beheerder
Domste was toch wel dat ik flauwviel :S. Voordeel daarvan was, dat ik daarna weer harstikke nuchter was en een drankje kon nuttigen :yes:

Waarschuw beheerder
midden in een kroeg....over me beste vriendin heen kotsen...:S ghehehe
Waarschuw beheerder
Het ergste wat ik heb gedaan toen ik dronken was...dat is te gênant om hier om op PF te zetten :bloos:
Waarschuw beheerder
flauw hoor Aida.

Waarschuw beheerder
Men eigen helemaal laten optekenen met een benzinestift (enige wak me nog herinner ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Na veel te veel mixjes over de Toilet jufvrouw heen gekotst. Ze zei: Eerst betalen... Ja, toen was het al te laat. (en toen ik de wc inkeek zag ik dat er gewoon 2 wc's vrij waren! En die had ik zeker kunnen halen)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd de wildvreemde neiging om Duits te gaan praten tegen f*cking iedereen die ook maar in een straal van 20m om me heen staat.

Verder is het gewoon een feit dat ik een gigantisch stuk van de toch korte film kwijt raak.
Waarschuw beheerder
Met de ex van een vriend van me zoenen en dat terwijl het pas net uit was. Hij stond er ook nog bij te kijken, dus dat was niet handig...

Waarschuw beheerder
dat ik van me fietsje afviel..
en dat toen me hele gezicht open lag ..:$
deed nie eens zeer..
de volgende dag wel..

Waarschuw beheerder
toen gingen we zwemmen in de vaart we waren wel zo dronken en het was hartstikke warm s`nacht dus waren we met zijn allen wezen zwemmen met onze kleding aan. doe ik ook nooit meer ben daarna ziek geworden was neit leuk maar op dat moment wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Vanuit het raam gekotst toen ik nog thuis en toen mijn pa de volgende dag naar buiten wilde gaan lag er leuk kadootje voor de deur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het bizarste wat ik ooit heb gedaan in een dronke bui is toch wel op vakantie geweest in Mallorca. Toen ben ik kentterlam van de 6de naar de 7de verdieping geklommen over het balkon:S....
was erg listig. En ook niet voor herhaling vatbaar;)
Waarschuw beheerder
de eerste keer dat ik dronken was was met mn pa in mallorca t was erg warm en t ging n beetje hard nadat k met mn pa de kroeg uitkwam lagen we met zn 2e op de grond tegen n muurtje en gingen we stevig over ons nek we hadden de huurauto maar laten staan en een taxi gebeld mn moeder kwaad op mn vader :P :P
Waarschuw beheerder
Ja over zo'n balkon klimmem op vakantie heb ik ook weleens gedaan of op de rand van je balkon zitten terwijl je straal bezopen bent dat is echt levensgevaarlijk dan:jaja:
Waarschuw beheerder
Genoeg dingen, en ook wel dingen waar ik de volgende dag ofzo pas achterkwam
Waarschuw beheerder
uhmz

-een vriend van me gooide een keer een hoog bouwhek om, met van die punten erop...die probeerde ik dus tegen te houden...poten op die punten :S

-tegen me ouders krijsen dat ik overbezopen ben

-tegen mijn school aangezeken :$
Waarschuw beheerder
van Brussel (Fuse) met mijn zatte ballen naar huis gereden. Gelukkig nix gebeurt maar zeker wel stom....

Waarschuw beheerder
Nadat ik in een lokale discotheek een fles bacardi had gestolen en deze had vermengd met maar liefst 1 heel blikje cola ben ik op de terug weg naar huis in een waan geraakt dat ik ergens wou zitten om een peuk te roken...

aangezien er nergens een bankje was om op te zitten maar wel een hele mooie auto besloot ik om daar het raam maar van door te trappen..

na enkele rake schoppen tegen het raam aan versplinterde deze en kon ik dus het portier openen om plaats te nemen in de zeer luxe stoel van deze redelijk nieuwe audi a4 b)

na een peuk te hebben gerookt besloot ik dat het maar weer tijd was om door te lopen naar huis...

ik wist de volgende morgen echt niet wat er allemaal was gebeurt maar toen ik m'n schoen zag met wat stukjes autoruit begon het allemaal weer te dagen...

toen ik dus buiten kwam en een spoor van vernielingen zag besloot ik dit spoor maar te volgen en kwam uit bij.... de betreffende auto..

werd toen ineens ziek zwak en misselijk en de geestelijke kater was een feit...

ben toen maar naar huis gegaan en weer in bed gaan liggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Samen met een goede vriendin terugfietsen (:S) vanaf de plaatselijke bierverschaffer.
En na 10 minuten fietsen en grote verhalen erachter komen dat je al die tijd alleen heb gefietst en dat die vriendin nog bij de discotheek op me staat te wachten :D:D:D
Waarschuw beheerder
- ben een keer met me fiets en al de sloot in gereden
- Ben ook een keer (heel genant :$) bij een vriendin van me inslaap gevallen op de wc. Op een gegeven moment waren ze me kwijt en hebben ze de deur van de wc uit de schanieren getilt, lag ik daar met me broek op me enkels en me hoofd op me knien te pitten

Waarschuw beheerder
donateur
Nadat ik in een lokale discotheek een fles bacardi had gestolen en deze had vermengd met maar liefst 1 heel blikje cola ben ik op de terug weg naar huis in een waan geraakt dat ik ergens wou zitten om een peuk te roken...

aangezien er nergens een bankje was om op te zitten maar wel een hele mooie auto besloot ik om daar het raam maar van door te trappen..

na enkele rake schoppen tegen het raam aan versplinterde deze en kon ik dus het portier openen om plaats te nemen in de zeer luxe stoel van deze redelijk nieuwe audi a4

na een peuk te hebben gerookt besloot ik dat het maar weer tijd was om door te lopen naar huis...

ik wist de volgende morgen echt niet wat er allemaal was gebeurt maar toen ik m'n schoen zag met wat stukjes autoruit begon het allemaal weer te dagen...

toen ik dus buiten kwam en een spoor van vernielingen zag besloot ik dit spoor maar te volgen en kwam uit bij.... de betreffende auto..

werd toen ineens ziek zwak en misselijk en de geestelijke kater was een feit...

ben toen maar naar huis gegaan en weer in bed gaan liggen..

Ik vind het niet gek dat jij maar 3 vrienden hebt... :no:

Waarschuw beheerder
noem jij mensen op partyflock vrienden???

get a LIFE dude!!!

Waarschuw beheerder
donateur
noem jij mensen op partyflock vrienden???

get a LIFE dude!!!

whehe :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Met een ontzettend lelijke jongen gezoend :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Jij neemt het nog serieus ook... :no:

Waarschuw beheerder
slap excuus van je...
Waarschuw beheerder
Ik ging een keer een kroket uit de muur halen toen ik dronken was.
Ik stond heel lang te twijfelen welk vakje ik open zou maken, en ik ging uiteindelijk voor een vakje waar niks in zat :vaag: :bloos:

Ik kreeg gelukkig van de meneer van de snackbar alsnog een kroket.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij nou maar flessen drank stelen uit een discotheek :no:
Als dat mijn auto was geweest, dan had ik je graag willen betrappen!

Waarschuw beheerder
In slaap gevallen op het matje in de badkamer, in de veronderstelling dat ik in m'n bed lag...
Waarschuw beheerder
- wakker worden liggend in de glijbaan van het plaatselijke speeltuintje, of het kleed van de kat gepakt en in de garage gaan slapen.
- direct bij entree van discotheek kotsen bij de wachtrij.
- terug naar huis een klapstoeltje langs de kant
van de weg meenemen, en ik weet niet.. dacht toen zeker van jezus dat moet vast heel lekker zitten, toen geprobeerd hem midden op een plein uit te klappen.. politie even later: wilt u hier gaan vissen meneer? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In slaap gevallen op het matje in de badkamer, in de veronderstelling dat ik in m'n bed lag...

Goh....
:/

Waarschuw beheerder
Er was zo'n enorme spiegelmuur en toen ging ik tegen mezelf praten in de spiegel omdat ik d8 dat t iemand anders was en ik bleef me er maar over verbazen dat ze niet uit de weg ging en precies t zlefde deed als mij. Toen ging r opeens een beetje een lampje branden en betastte ik de spiegel en toen kwam ik er pas 8er. Oooo toen volede ik me wel voor lul staan.

Waarschuw beheerder
ehm weet ik niet meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er was zo'n enorme spiegelmuur en toen ging ik tegen mezelf praten in de spiegel omdat ik d8 dat t iemand anders was en ik bleef me er maar over verbazen dat ze niet uit de weg ging en precies t zlefde deed als mij. Toen ging r opeens een beetje een lampje branden en betastte ik de spiegel en toen kwam ik er pas 8er. Oooo toen volede ik me wel voor lul staan.

Haha dat is wel heel erg vaag :D
Wilde je niet aan de kant voor jezelf?
Dat vind ik niet aardig van jezelf :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een 'te koop' bordje uit iemands tuin getrokken en in een andere tuin zetten waarvan de mensen op vakantie waren heel leuk en aardig lol hebben we gehad ma we hadden netjes t bordje in de tuin geplaatst en toen kwam ik er achter dat me hele klauwen openlagen en ik helemaal onder t bloed zat en dan moet je nog naar huis....

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uh, een hele nacht tegen een boom aan staan lullen :x
Waarschuw beheerder
Was in dienst.
We waren zo zat dat we over de kleren van de officier van dienst hebben zitten urineren.
Een andere had een mop gedraait in zijn baret.
De volgende ochtend hoorde we hem roepen, vuile hufters. Toen hebben we 4 uur lang buiten gestaan in de regen op dezelfde plaats maar hakjes moeten maken.
De gein was wel leuk alleen de straf wat minder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb gister met me dronken kop nog een aantal mensen doodgeschoten...
ik kan me niet meer herinneren hoeveel mensen dat waren, ik schat iets van 30.

Waarschuw beheerder
het zijn der al zo veel weet het niet meer!
Waarschuw beheerder
- Was toen ik aardig wat gezopen had op ons voetbalfeest. Ik kwam thuis, ging naar de WC. viel vervolgens in slaap. half uur later werd ik wakker en begon toen maar eens de deurknop te zoeken. Mijn moeder kwam naar beneden om te vragen wat er aan de hand was, ik: Ja, ik zoek die klote-deurknop. Bleek dat de deur naast me was en niet voor me.

- Vorig jaar op Kreta 1 fles ouzo achterover gegoten. Volgende dag kreeg ik te horen dat ik een kamer was binnen gerend waar 2 meiden zich aan het aankleden waren en dsu nog naakt stonden. Ook bleek ik de sleutel van onze hotelkamerdeur te hebben afgebroken, etc.
Waarschuw beheerder
denk dat ik dat lekker voor mezelf hou!

Waarschuw beheerder
Richting een dueropening lopen, en gewoon kei hard tegen de muur aan lopen, ipv door de opening :|
Waarschuw beheerder
bij ons in de plaatselijke discotheek...
in het opberghok!! (een verdwaalde deur waar ik opeens na binnenging)

heb ik de hele muur onderlopen spuiten!!
met van die verfbussen :S

was t alweer vergeten tot een vriend van mij het de volgende dag weer vertelde..
want die kwam later ook toevallig verdwaald dat kamertje binnen toen ik spuiten was!! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ag van die kleine dingetjes
Van de Fiets Pleuren, Van de Trappen Vallen..:P
Waarschuw beheerder
voor Decibel Outdoor bleek mn rijbewijs nog in mn zak te zitten.. ik ( al in korte toestand :vaag: ) wilde niet mijn rijbewijs mee :/ , en verstopte hem op een plekje in een fietsenstalling ergens in Culemborg, waar ik zeker wist dat niemand hem ooit zou vinden... en dan op de terugweg zou ik hem weer meenemen...

.. na Decibel, zondagochtend, helemaal kapot, van half tien tot half elf die fietsenstalling onderzocht... na een uur vonden we hem ergens in een kiertje, achter een hoekje, om een bochtje... duidelijk gefaald...

het vervelendste was nog dat we steeds vergaten wat we aan het zoeken waren :S

Waarschuw beheerder
wanneer je wakker wordt op het politiebureau en je weet niet waarom, ben je iniedergeval goed stom bezig geweest...

Waarschuw beheerder
tot 2x toe een paar mensjes ge electrocuteerd
tijdens 2 verschillende gevechten in de stad (zat een paar weken tussen)

de eerste x kon ik al gaan rennen voor mijn leven
met al die kut blauwe...:s en gvd de 2e x nog harder..:/ tjah ooit mot je het leren he...;)

nee, of iets bij me en niet zuipen, of zuipen en
niks bij me..(heb er van geleerd :9 )

(K)(K)
Waarschuw beheerder
Tijdens bruiloft feessie helemaal dronken gevoerd door me 2 neven :p :p met Aphelkorn :) en op einde van de avond met hem in onze boxers staan hakkuh op de bar :D :D

Waarschuw beheerder
Als ik te veel gedronken heb verander ik af en toe in een neanderthaler...
Vet vervelend.
Dan sloop ik dingen en mensen.
En zo nu en dan slopen ze mij :D
Waarschuw beheerder
Van een barkruk af gedonderd, in een mini rokje met string eronder!
Waarschuw beheerder
donateur
op een ouwelullenfeest met de band op het podium meezingen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig herinner ik me dat niet O:)
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Een onwijs lelijk meisje aanzien voor een hele mooie meid en die dan vervolgens gaan versieren :X

Waarschuw beheerder
Ik doe nooit stomme dingen als ik dronken ben!

Waarschuw beheerder
ik zag een keer in turkije ufos en heb iedereen de meest domme namen gegeven die in mn buurt waren :o gelukkig kan ik zelf niet herinneren hoe ik erbij liep was ongetwijfeld errug voor schut :s
Waarschuw beheerder
ik ben ooit met mijn zatte kop in de auto gestap. en ik dacht dat iemand me achterna reed dus ik begon sneller te rijden kijk ik achterom rij ik met mijn auto tege het politie bureau aan. daarna kwam ik er pas achter dat er niemand achter me aan reed maar die kut politie wel mijn rijbewijs afgepakt
Waarschuw beheerder
Het domste wat ik in dronken toestand heb gedaan: Mijn slaapkamer (na een paar flessen drank gedronken te hebben)voor wc aangezien te hebben.

Gelukkig heb ik zón goeie moeder die 's morgen de hele teringzooi heeft opgeruimd :-)

Waarschuw beheerder
op een feestje waar je voor een vaste prijs naar binnen kon en daar de rest van de avond lekker kon zuipen was ik zo lam dat ik een jongen probeerde te versieren..
Hij was leuk, echt leuk, maar ik was lam, te lam..
Dus toen wij even uit de drukte van de muziek weg waren en we nog niet gezoend hadden trok ik meteen mn bek open en zei ALS JE ME NIET WILT MOET JE T ZEGGEN HOOR dan ga ik wel een ander zoeken!
Het duurde me namelijk allemaal te lang.,., Wilde geen moeite doen voor een gozer..:)
maar ja, hij as zo leuk dat hij zei van Ik wil je wel en tadaa..zoenen zoenen zoenen!
:)
Heel lomp maar achteraf kan ik er erg om lachen

Waarschuw beheerder
Mn eigen plas voor appelsap aangzien :S
Niet lekker hoor hahha
Waarschuw beheerder
Heb je ff...

-Op m'n bek gaan op de dansvloer en op de fiets........
-Kruiwagen gepikt en mensen hun voortuinen leeggeroofd om vervolgens onze buit op het voetbalveld uit te stallen (tuinkabouter, bloempotten etc.)en ja dit idee heb ik gepikt ja:[
-Jongen gekust terwijl mijn "gelegenheidsvriendje" naast me zat:S
-'s ochtends wakker worden op een stretcher bij iemand thuis die je niet kent.
-Bij een kampvuur eindigen nog een pilletje erbij en vervolgens de halve nacht in het zand gaan liggen rollen voor de lol.
-Kussen met damesO:)
-Wc's onderkotsen 45 minuten lang tot ik bloed ging kotsen (heb die avond ook een gothic versierd:/)
-Kijken hoever bier kan spuiten als je het schud (tegen de buitenkant van het huis)
-etc. etc.

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pffff hebbie effe ?? dat zijn zoveel dingen...heb geen zin om alles in te tikken... :D
Waarschuw beheerder
donateur
een kerel zomaar met een fietsslot op zijn kop tikken.

Dat sloeg echt nergens op. Gelukkig nooit meer voorgekomen daarna.
Waarschuw beheerder
In me auto gestapt en weg gereden.....
:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
boven aan de trap staan en naar beneden kankeren . maar dan zo hard dat me oor er letterlijk af lag ...

Waarschuw beheerder
een winkelruit ingetrapt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Brommer-en fiets ongelukken maken, met gips als gevolg :s

Waarschuw beheerder
donateur
Euuuuuhhhhh... heb je even? 8) :$

Waarschuw beheerder
donateur
vriendinnetje van mij trok ooit in lamlendige toestand een verlamde van een barkruk om te gaan dansen, daar lag íe dan :O

Rolstoel stond 2 meter verderop, hoe kon zij dat nou weten:D

Waarschuw beheerder
Jaskaartje kwijtgeraakt :O maar aangezien ik emzelf ken had ik het nummertje maar eventjes uit mn hoofd geleerd b)
Waarschuw beheerder
Mijn laarzen uit getrokken en op mijn sokken naar huis gelopen :d

Waarschuw beheerder
telefoon in de koelkast laten liggen ergens en een broodje meegenomen

Waarschuw beheerder
Op een dezelfde avond met 4 jongens zoenen (=ondertussen 5 jaar geleden) Die ik eigenlijk helemaal niet echt leuk vond. Daarna lopen kotsen in de douchebak (omdat ik zelf op de wc zat) Beneden wat te drinken gehaald, het glas weer in de koelkast gezet en toen de fles mee naar boven genomen...
Waarschuw beheerder
in de plomp gereden :$
Waarschuw beheerder
Ik hou wijs mijn mond erover :x :jaja:

Waarschuw beheerder
geen idee :P
donateur
Man-D 15 oktober 2004 14:30

Euuuuuhhhhh... heb je even?

ik wel.. dus begin maar ;p

Ook weer een mooie van afgelopen week. Wij lekker gaar na een avond stappen ff wat eten. Dus ff macroni opwarmen.. wat we niet helemaal opkregen. Dus, wij dat spul in een plastic zak gedaan, in een envolop gedaan, goed groot er "afrika" opgezet en op de post gedaan :P
Waarschuw beheerder
hier antwoorden? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Keer me hand gebroken omdat ik datcht dat ik door een betonnen muur heen kon slaan :(
Waarschuw beheerder
Nou een jonge vanalles met me laten doen, ik deed er nix tege omdat ik gewoon lichtelijk verlampt was.. maar heb er nu nog steeds trauma aan..want laatst maakte me vriend ook zo een beweging die die jonge dus ook maakte en voelde me vett ongemakkelijk en kon et em ook nie vertelle wat et was.. want schaam me er ook wel voor.. en vind t ook wel meoilijk om erover te praten en dat maakt et helemaal kut.. terwijl et meer dan een jaar trug al is:S
Waarschuw beheerder
Op de fiets springen.... tenminste een poging tot doen en er dan aan de andere kant snoeihard in de stekelbosjes af flikkeren... en mijn moeder de volgende dag vragen hoe al die stekels in mijn jas kwamen :s

In me slaapkotsen... das lekker wakkerworden tussen je pizza die je de vorige avond had gegeten....

Ook een mooie stunt van me was om tegen zo'n roodwit gestreepte bord aan te trappen terwijl ik met een aardige snelheid op de fiets zat.... ik dacht die valt wel om maar dat was niet waar en ik ging echt keihard op me bek! :s

zo kan ik nog wel ff doorgaan...

owh ja en met je dronken harses bij iemand op de motorkap liggen terwijl diegene vet hard wegrijdt :s dat doe je ook niet als je nuchter bent...

Waarschuw beheerder
kotsen
Waarschuw beheerder
me ex van alles op biechten..
kotsen in bed
nummertje van me jas kwijtgemaakt
valt wel mee zeg :) :D

laatst heb ik dus ook voor het eerst in me leven een kater gehad pffff en die duurde een week lang :S niet normaal meer echt alsof ik de hele week zat te spacen :/ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
We waren op de terugweg van een feestje en behalve de BOB hadden we allemaal best wel veel gezopen.
Dus we waren hartstikke melig.
Op een gegeven moment roept mn maatje keihard: STOP!!!
Ter hoogte van de woutenkiet.
We stappen met zn 3-en uit en trekken zo onze broek naar beneden.

Als k dr nu aan terugdenk schaam k me dood :$
Alcohol doet rare dingen met mensen...
Waarschuw beheerder
met me fiets in de sloot beland

had ook niet zo veel zicht meer :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet je dan toch niet meer? :devil:

(ik ben nog nooit dronken geweest.. ik drink niet :nee: Wel een x aangeschoten geweest, maar dat was 3 jaar geleden ofzo :/ )

Waarschuw beheerder
met de zatte kop een maisveld in rennen om er vervolgens de volgende ochtend met een kater wakker te worden :vaag:
Waarschuw beheerder
nouhhh..ik denk da meer dit hebbe gdaan in dronke toestand:
Met een andere jonge gkust..DOM DAT IK WAS!!:(
heb t me vriend wel gelijk verteld..
en ik schreeuwde altijd maar: DRANK IS GEEN EXCUUS!!
vind ik nu nog..ma t verlegd je grenze..en zo doe je eerder dinge die je anders nooooit zou doen..:(
naja..heb m nu wel weer trug.:D:D
sorry schatje(K)

en in stonede toestand hebk met de afstandsbediening me vriend ligge meppe..ghehe..sukkelllllll

nja..kus chanz
Waarschuw beheerder
en een lachbui ghad om de oge van een vriendin van mij:P
ze had salamander ogen..:S:P ghehe..

Waarschuw beheerder
om half 6 s'ochtends in mijn naakie alleen met gympies aan ghardlopen (het was al licht) ik dik koud :'(:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
pfff kheb altijd stomme acties....
hele struiken uit tuinen trekken (gemeentetuinen) Daar vervolgens mee de brug oprennen.. iemand belde me.. gooi die struik weg... ikke:hoezo dan?? gooi nou ma gewoon weg!! hoor ik opeens achter me... JAAA JONGE DAME!! kijk achterom... 2 politieagenten.. kmocht kieze... of mee naar het bureau of kmoes die struik trug gaan zette..ikke:uhmzzzz nou ja uuhh... die keus is wel moeilijk zeg!! toen werde ze boos... moes ik de struik trug gaan brengen en weer helemaal inplanten!! daarna beloven om het nooit meer te doen.. ik:Meneer ik zal het NOOIT MEER doen... ze waren de bocht nog nie om of ik hing alweer in de bomen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex gescoord!
Waarschuw beheerder
donateur
daar was ik te dronken voor om me dat te herinneren.
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een keer de sloot in gefietst:)
Waarschuw beheerder
heb een keer een eindje gelopen. En denken of ik ooit daar zal komen.
Maar waar was die daar, wat zat daar, echt raar.
Volgende dag maar naar huis.
Waarschuw beheerder
Dat moet nog gebeuren. Ben nog nooit dronken geweest.

Waarschuw beheerder
donateur
Met Bins fiezelevozen :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Wie niet :9
Waarschuw beheerder
donateur
Stond ik opeens in m'n nakie buiten naast m'n auto , wist echt niet hoe ik daar kwam , later kwam politie nog langs , opgebeld door buren (het was dus niet bij mezelf thuis :S )

He Pascalle , nieuwe naam , staat je wel :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben een keer enorm larie geworden,:vaag: toen de avond voorbij was nog ff langs een vriend gegaan. Maar het was te laat om aan te bellen:[ dus ik op het balkon klimmen. Kom ik er achter datie nog niet thuis was,:nee: en de moed zonk me in de schoenen en toen ben ik op dat balkon in slaap gevallen. De volgende ochtend vond ie me op het balkon en hij snapte er helemaal nioks van :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kotsen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
een keertje een fles wodka in een tijdsbestek van 2 uur bijna leeg gedronken! werd later terug gevonden in het trappenhuis bij een maat van me.. was van de betonnen trappen afgedonderd en out gegaan.. ff frisse neus halen! op de fiets naar huis nog wat tuinset botsingen meegemaakt en daarna aangebeld bij m'n ouders en met fiets en al naar binnen gepleurd!! Toen hebben ze me uitgekleed en op bed neergelegd.. ik was 15
Waarschuw beheerder
een opgezet dier dat vastgenageld zat aan een stuk hout de openhaard ingeflikkerd, toen het hout op was..en iedereen liep te mekken dat ie het koud had..

die lucht, wow!

:(

Waarschuw beheerder
- ben slapend gevonden over mijn fiets heen.
gelukkig wel in de box (schuur)

- naast een wild vreemde wakker geworden :-o ben zo geschrokken dat ik meteen al mijn nagels diep :-O in zijn boven benen heb gezet ... en hem letterlijk uit bed getrap heb :$ ( was bij een verjaardags feest van een vriendin, ik was zo dronken dat ik een bed gezocht heb en erin ben gaan liggen :) heel die jongen nooit gezien :-O )

- op de trein rails van het station ... treintje spelen :vaag:

ik drink dan ook NIET meer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Thom-ass 16 oktober 2004 00:37

ik wel.. dus begin maar

Ik houd dit wijselijk voor me :D

Waarschuw beheerder
Tijdens de kermis hierzo.

Super veel gezopen, strompelend naar huis gegaan, toen ik in mn bed lag moest ik meteen kotsen, dus ik gooi mn raam open en ik vond het mooi om te zien hoe mn kots op het richeltje van mn raam spetterde. Dus ik ging alle kots op die richel laten vallen.
En toen ik dus de volgende dag wakker werd zat mn hele computer onder de kots omdat alles dus via die richel erop gespettert was.
Mn printer en gordijnen zaten ook helemaal onder plus mn fiets die onder mn raam stond...

Waarschuw beheerder
Doen alsof ik Engels ben en tegen iedereen Engels praten. :S

Waarschuw beheerder
Met een handtastelijke sul gezoend,terwijl de jongen waar ik verliefd op was ongemerkt toekeek en dus totaal op mij was afgeknapt. En na een smeekpreek van mij,gewoon daarna weer met een andere sul gezoend. :vaag:
Is wel alweer een paar jaartjes terug, toen ik nog 'wilde haren'had.
Waarschuw beheerder
ow, nog een.
Ik vroeg aan een junk op het station een paar halen van zijn pijpie.
En ik gaf hem 1 gulden.

Waarschuw beheerder
hmm weet alleen die van afgelopen weekend nog dat ik ineens wat eten wou maken en maar het vuur aan liet en op bed ging toen ik klaar was:s..

Waarschuw beheerder
Keertje op een dronken avond striptease gehuurd. De vrouw die toen binnenkwam had me moeder kunnen wezen, en we heben tijdens de striptease dan ook helemaal slap gelegen van het lachen.... fout..... ;)
Waarschuw beheerder
Met iemand anders gezoent :$

Bij me ex thuis 1 of ander beeldje om gegooid die nog al duur was en dan heel stom gaan lachen :$
Waarschuw beheerder
hmz, the list goes on and on, maar ik kan wel een paar hoogtjepuntjes ((of dieptepuntjes...)) noemen;

-vakantie in Spanje; op een afdakje geklommen om een dansje te doen om vervolgens uit te glijden, naar beneden te donderen en mijn beide polsen te breken

-al helemaal bezopen beweren een liter sangria in 1 teug te kunnen opdrinken, dit vervolgens doen; en een alcoholvergiftiging oplopen

-samen met een maat van me met de broek op onze schoenen een wedstrijdje 'hardlopen' over Rotterdam CS

-wegrennen voor de politie (zonder aanleiding), door een greppel die geen greppel blijkt te zijn, maar een baggerslootje en daarin mijn nieuwe schoenen verliezen

-in mijn tentje gekotst om vervolgens weer het wilde nachtleven van Texel in te gaan ((ik was nog jong mensen)), toen helemaal laveloos weer terug komen bij de tent, een soort van pizza zien liggen, ff met mijn handen voelen wat het was; heej das kots... huh? hoe komt dat daar nou weer?? Om er vervolgens midden in in slaap te vallen...

hmz... misschien moet ik eens wat minder gaan drinken...

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
-heb in een dronken bui vanuit de kroeg een verkeersbord gemold, terwijl er een politie-agent over m'n schouder mee stond te kijken....:$

-ben een keer stoned en dronken een cafe binnengelopen, waar ik omstreeks 3uur 's nachts op een verhoging/podiumpje op in slaap ben gevallen....

-ben een x in de zomer dronken uit de kroeg op het grasveld van de buren in slaap gevallen....

-heb een paar x dronken achter de draaitafels gestaan. ik dacht dat het super ging, maar toen hebben ze het opgenomen en de dag erna me laten luisteren.....:S klonk nie echt super... hahaha

-keer zo dronken geweest, dat ik op zondag in de zweepmolen ging/getrokken werd en alles onder gekotst heb:$

Waarschuw beheerder
in turkije in de discotheek op de dansvloer gekotst
Waarschuw beheerder
Vorig jaar tijdens Bruiloft's feest van me tante op einde van de avond op de bar staan dansen in alleen me boxershorts voor een volle zaal :P

En van de zomer bij me neef in Neede in zwembadje gaan zittuh terwijl mobiel,portemonee in zak had zittuh en niet eens in gaten had :D

De Volgende keer worden me Beste Vriendin Peetjuh (L) en ik samen dronken :d kunen we samen lekker veel lachuh en ouwehoeren :yes: :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Ketting lag eraf, dus moest lopen met m'n fiets.. Werd vriendelijk naar huis begeleid door 3 jongens en 2 hadden een hele mooie sjaal vast... Gingen elk aan een kant van de weg staan en riepen: wie het eerst door de finish gaat.!! Juist...
Ik was er als eerste....

....maar lag daarna met fiets en al op het zeiknatte asfalt, omdat die knuppels die finish-lijn vast hielden...
Momenten die je helaas altijd bij zullen blijven. Maar doet het wel altijd goed op verjaardagen, moet ik je zeggen!
:[ ;p
Waarschuw beheerder
~*MiSs InNoCeNt*~- Is het zo erg dan :kwijl:

Waarschuw beheerder
heey mickey..samen zuipen he..die afspraak staat nog steeds :P

Waarschuw beheerder
donateur
voor het huis van de jongen die ik leuk vond gaan ligge op de straat en heel hard ze naam roepen :vaag: toen was ik 14 ofzo :S heheheh :$
Waarschuw beheerder
2 Miss Peetjuh18- Die afspraak komen we binnenkort wel na (y) of het nou thuis is of tijdens stappen :)

Artiest Berrah
Waarschuw beheerder
heb een keer in een dronken bui m'n overbuurshetlandpony
uit het weiland gehaald en met hem langs de dijk gelopen
:frusty: (heb hem wel weer netjes teruggezet)