Partyflock

Forumonderwerp · 666457

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dat is bij mij een keer op 1 avond geweest, toen ik behoorlijk ge-knetterharkt terugkwam van een party, vreselijk bezopen was ik toen, en 1 waslijst aan verschrikkelijke dingen:

Eerst had ik 5 flessen wijn geopend, maar er GEEN SLOK uit gedronken (dus toen stonden daar 5 open flessen wijn in de drankenkast te verpieteren :S )
Vervolgens dan maar over gegaan op de koffie (om nuchter te worden), en bij overmaat van ramp kwam ik er later achter dat ik vergeten was de pot eronder te zetten :D Hele keuken zwom dus in de koffie hahaha :P

Dan zou je dnken, meneer ruimt het wel op, maar neehoor;
Ik ging toen op een hangstoel een peukie roken (dronken en stoned als ik was) en terwijl ik in slaap gevallen was volede ik ineens iets prikken op me schouder.... me peuk was op me schouder gevallen, en een nieuw t-shirt (wat ik aan had) daar zat een brandgat in van zeker 15 bij 15 centimeter :S

Drank maakt meer kapot dan U lief is :yes:

:P

Waarschuw beheerder
om half 6 s'ochtends in mijn naakie alleen met gympies aan ghardlopen (het was al licht) ik dik koud :'(:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
pfff kheb altijd stomme acties....
hele struiken uit tuinen trekken (gemeentetuinen) Daar vervolgens mee de brug oprennen.. iemand belde me.. gooi die struik weg... ikke:hoezo dan?? gooi nou ma gewoon weg!! hoor ik opeens achter me... JAAA JONGE DAME!! kijk achterom... 2 politieagenten.. kmocht kieze... of mee naar het bureau of kmoes die struik trug gaan zette..ikke:uhmzzzz nou ja uuhh... die keus is wel moeilijk zeg!! toen werde ze boos... moes ik de struik trug gaan brengen en weer helemaal inplanten!! daarna beloven om het nooit meer te doen.. ik:Meneer ik zal het NOOIT MEER doen... ze waren de bocht nog nie om of ik hing alweer in de bomen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex gescoord!
Waarschuw beheerder
donateur
daar was ik te dronken voor om me dat te herinneren.
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een keer de sloot in gefietst:)
Waarschuw beheerder
heb een keer een eindje gelopen. En denken of ik ooit daar zal komen.
Maar waar was die daar, wat zat daar, echt raar.
Volgende dag maar naar huis.
Waarschuw beheerder
Dat moet nog gebeuren. Ben nog nooit dronken geweest.

Waarschuw beheerder
donateur
Met Bins fiezelevozen :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Wie niet :9
Waarschuw beheerder
donateur
Stond ik opeens in m'n nakie buiten naast m'n auto , wist echt niet hoe ik daar kwam , later kwam politie nog langs , opgebeld door buren (het was dus niet bij mezelf thuis :S )

He Pascalle , nieuwe naam , staat je wel :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben een keer enorm larie geworden,:vaag: toen de avond voorbij was nog ff langs een vriend gegaan. Maar het was te laat om aan te bellen:[ dus ik op het balkon klimmen. Kom ik er achter datie nog niet thuis was,:nee: en de moed zonk me in de schoenen en toen ben ik op dat balkon in slaap gevallen. De volgende ochtend vond ie me op het balkon en hij snapte er helemaal nioks van :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kotsen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
een keertje een fles wodka in een tijdsbestek van 2 uur bijna leeg gedronken! werd later terug gevonden in het trappenhuis bij een maat van me.. was van de betonnen trappen afgedonderd en out gegaan.. ff frisse neus halen! op de fiets naar huis nog wat tuinset botsingen meegemaakt en daarna aangebeld bij m'n ouders en met fiets en al naar binnen gepleurd!! Toen hebben ze me uitgekleed en op bed neergelegd.. ik was 15
Waarschuw beheerder
een opgezet dier dat vastgenageld zat aan een stuk hout de openhaard ingeflikkerd, toen het hout op was..en iedereen liep te mekken dat ie het koud had..

die lucht, wow!

:(

Waarschuw beheerder
- ben slapend gevonden over mijn fiets heen.
gelukkig wel in de box (schuur)

- naast een wild vreemde wakker geworden :-o ben zo geschrokken dat ik meteen al mijn nagels diep :-O in zijn boven benen heb gezet ... en hem letterlijk uit bed getrap heb :$ ( was bij een verjaardags feest van een vriendin, ik was zo dronken dat ik een bed gezocht heb en erin ben gaan liggen :) heel die jongen nooit gezien :-O )

- op de trein rails van het station ... treintje spelen :vaag:

ik drink dan ook NIET meer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Thom-ass 16 oktober 2004 00:37

ik wel.. dus begin maar

Ik houd dit wijselijk voor me :D

Waarschuw beheerder
Tijdens de kermis hierzo.

Super veel gezopen, strompelend naar huis gegaan, toen ik in mn bed lag moest ik meteen kotsen, dus ik gooi mn raam open en ik vond het mooi om te zien hoe mn kots op het richeltje van mn raam spetterde. Dus ik ging alle kots op die richel laten vallen.
En toen ik dus de volgende dag wakker werd zat mn hele computer onder de kots omdat alles dus via die richel erop gespettert was.
Mn printer en gordijnen zaten ook helemaal onder plus mn fiets die onder mn raam stond...

Waarschuw beheerder
Doen alsof ik Engels ben en tegen iedereen Engels praten. :S

Waarschuw beheerder
Met een handtastelijke sul gezoend,terwijl de jongen waar ik verliefd op was ongemerkt toekeek en dus totaal op mij was afgeknapt. En na een smeekpreek van mij,gewoon daarna weer met een andere sul gezoend. :vaag:
Is wel alweer een paar jaartjes terug, toen ik nog 'wilde haren'had.
Waarschuw beheerder
ow, nog een.
Ik vroeg aan een junk op het station een paar halen van zijn pijpie.
En ik gaf hem 1 gulden.

Waarschuw beheerder
hmm weet alleen die van afgelopen weekend nog dat ik ineens wat eten wou maken en maar het vuur aan liet en op bed ging toen ik klaar was:s..

Waarschuw beheerder
Keertje op een dronken avond striptease gehuurd. De vrouw die toen binnenkwam had me moeder kunnen wezen, en we heben tijdens de striptease dan ook helemaal slap gelegen van het lachen.... fout..... ;)
Waarschuw beheerder
Met iemand anders gezoent :$

Bij me ex thuis 1 of ander beeldje om gegooid die nog al duur was en dan heel stom gaan lachen :$
Waarschuw beheerder
hmz, the list goes on and on, maar ik kan wel een paar hoogtjepuntjes ((of dieptepuntjes...)) noemen;

-vakantie in Spanje; op een afdakje geklommen om een dansje te doen om vervolgens uit te glijden, naar beneden te donderen en mijn beide polsen te breken

-al helemaal bezopen beweren een liter sangria in 1 teug te kunnen opdrinken, dit vervolgens doen; en een alcoholvergiftiging oplopen

-samen met een maat van me met de broek op onze schoenen een wedstrijdje 'hardlopen' over Rotterdam CS

-wegrennen voor de politie (zonder aanleiding), door een greppel die geen greppel blijkt te zijn, maar een baggerslootje en daarin mijn nieuwe schoenen verliezen

-in mijn tentje gekotst om vervolgens weer het wilde nachtleven van Texel in te gaan ((ik was nog jong mensen)), toen helemaal laveloos weer terug komen bij de tent, een soort van pizza zien liggen, ff met mijn handen voelen wat het was; heej das kots... huh? hoe komt dat daar nou weer?? Om er vervolgens midden in in slaap te vallen...

hmz... misschien moet ik eens wat minder gaan drinken...

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
-heb in een dronken bui vanuit de kroeg een verkeersbord gemold, terwijl er een politie-agent over m'n schouder mee stond te kijken....:$

-ben een keer stoned en dronken een cafe binnengelopen, waar ik omstreeks 3uur 's nachts op een verhoging/podiumpje op in slaap ben gevallen....

-ben een x in de zomer dronken uit de kroeg op het grasveld van de buren in slaap gevallen....

-heb een paar x dronken achter de draaitafels gestaan. ik dacht dat het super ging, maar toen hebben ze het opgenomen en de dag erna me laten luisteren.....:S klonk nie echt super... hahaha

-keer zo dronken geweest, dat ik op zondag in de zweepmolen ging/getrokken werd en alles onder gekotst heb:$

Waarschuw beheerder
in turkije in de discotheek op de dansvloer gekotst
Waarschuw beheerder
Vorig jaar tijdens Bruiloft's feest van me tante op einde van de avond op de bar staan dansen in alleen me boxershorts voor een volle zaal :P

En van de zomer bij me neef in Neede in zwembadje gaan zittuh terwijl mobiel,portemonee in zak had zittuh en niet eens in gaten had :D

De Volgende keer worden me Beste Vriendin Peetjuh (L) en ik samen dronken :d kunen we samen lekker veel lachuh en ouwehoeren :yes: :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Ketting lag eraf, dus moest lopen met m'n fiets.. Werd vriendelijk naar huis begeleid door 3 jongens en 2 hadden een hele mooie sjaal vast... Gingen elk aan een kant van de weg staan en riepen: wie het eerst door de finish gaat.!! Juist...
Ik was er als eerste....

....maar lag daarna met fiets en al op het zeiknatte asfalt, omdat die knuppels die finish-lijn vast hielden...
Momenten die je helaas altijd bij zullen blijven. Maar doet het wel altijd goed op verjaardagen, moet ik je zeggen!
:[ ;p
Waarschuw beheerder
~*MiSs InNoCeNt*~- Is het zo erg dan :kwijl:

Waarschuw beheerder
heey mickey..samen zuipen he..die afspraak staat nog steeds :P

Waarschuw beheerder
donateur
voor het huis van de jongen die ik leuk vond gaan ligge op de straat en heel hard ze naam roepen :vaag: toen was ik 14 ofzo :S heheheh :$
Waarschuw beheerder
2 Miss Peetjuh18- Die afspraak komen we binnenkort wel na (y) of het nou thuis is of tijdens stappen :)

Artiest Berrah
Waarschuw beheerder
heb een keer in een dronken bui m'n overbuurshetlandpony
uit het weiland gehaald en met hem langs de dijk gelopen
:frusty: (heb hem wel weer netjes teruggezet)