Partyflock

Forumonderwerp · 666457

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dat is bij mij een keer op 1 avond geweest, toen ik behoorlijk ge-knetterharkt terugkwam van een party, vreselijk bezopen was ik toen, en 1 waslijst aan verschrikkelijke dingen:

Eerst had ik 5 flessen wijn geopend, maar er GEEN SLOK uit gedronken (dus toen stonden daar 5 open flessen wijn in de drankenkast te verpieteren :S )
Vervolgens dan maar over gegaan op de koffie (om nuchter te worden), en bij overmaat van ramp kwam ik er later achter dat ik vergeten was de pot eronder te zetten :D Hele keuken zwom dus in de koffie hahaha :P

Dan zou je dnken, meneer ruimt het wel op, maar neehoor;
Ik ging toen op een hangstoel een peukie roken (dronken en stoned als ik was) en terwijl ik in slaap gevallen was volede ik ineens iets prikken op me schouder.... me peuk was op me schouder gevallen, en een nieuw t-shirt (wat ik aan had) daar zat een brandgat in van zeker 15 bij 15 centimeter :S

Drank maakt meer kapot dan U lief is :yes:

:P

Waarschuw beheerder
Na 2 flessen apfelcorn, tafels omgegooit in een kroeg.. Over me nek gaan op de schoenen van een portier, en in slaap vallen in de gang :frusty:

Waarschuw beheerder
iemand in de auto van me ouders naar huis laten rijden. en hij had geen rijbewijs.

Waarschuw beheerder
door je straat lopen dronken en dan je dan allemaal vogels ziet in 1 keer, omdat het al sochtends is, en dat ze dan naar elkaar schreeuwen, en dat jij dan denkt, dat ze een geheimtaal naar elkaar aan het seinen zijn, omdat je denkt dat ze het op jou gemunt, hebbehn, en dat er dan een paar TOEVALLIG naar je toe komen vliegen en dat je dan kijhard schreeuwen, en dat de buurt dan wakker wordt van je geschreeuw, onder andere de buurman, je opa en oma(waar je ruzie mee hebt,) je ouders, echt die deden allemaal hun slaapkamer raam open, en zagen mij daar lam kijhard die vogels wegjagen...........

aardig vaag dat wel...................:d

Waarschuw beheerder
donateur
We liepen in Mallorca beetje aangeschoten over het strand, lag er daar een gozer te ronken. Hebben we hem heel diep begraven onder een onwijze berg zand en rustig gewacht tot ie 's morgens wakker werd.
Ja, das wel even lachen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm.... Heb je even??? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben nooit sow vaak dronkuh omdat me moedur dan boos wort maar kwas 1 keer so aangeschoten dat ik egt pas om 5 uur thuiskwam en alle chips had opgegetuh voor de verjaardag van me sus
Waarschuw beheerder
t stomste??? mmm ik denk toch wel de keer nadat ik 4 jaar terug na koninginnedag savonds nog ff ging drinken in de kroeg maar ik was natuurlijk al zo blauw als n aap dus ik mn vrienden na afloop gedag gezegd en naar huis gelopen in t dorp flink over mn nek gegaan tot aan mn huis toen ik evenlater in mn tuin mn scooter zag staan wou ik m binnen zetten maar viel met mn scooter om daar lag ik dan en kon niet meer opstaan en was ook naast mn scooter in slaap gevallen tot mn moeder naar buiten kwam die t hoorde en me n flinke klap voor mn kop gaf wat heb ik op mn flikker gehad OOOOOOOH!!!!!! volgende ochtend lag mn scooter er nog en n spoor kots door mn tuin heen :S:S:S HEEEEEEL STOM HAHA :jaja:
Waarschuw beheerder
Domste was toch wel dat ik flauwviel :S. Voordeel daarvan was, dat ik daarna weer harstikke nuchter was en een drankje kon nuttigen :yes:

Waarschuw beheerder
midden in een kroeg....over me beste vriendin heen kotsen...:S ghehehe
Waarschuw beheerder
Het ergste wat ik heb gedaan toen ik dronken was...dat is te gênant om hier om op PF te zetten :bloos:
Waarschuw beheerder
flauw hoor Aida.

Waarschuw beheerder
Men eigen helemaal laten optekenen met een benzinestift (enige wak me nog herinner ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Na veel te veel mixjes over de Toilet jufvrouw heen gekotst. Ze zei: Eerst betalen... Ja, toen was het al te laat. (en toen ik de wc inkeek zag ik dat er gewoon 2 wc's vrij waren! En die had ik zeker kunnen halen)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd de wildvreemde neiging om Duits te gaan praten tegen f*cking iedereen die ook maar in een straal van 20m om me heen staat.

Verder is het gewoon een feit dat ik een gigantisch stuk van de toch korte film kwijt raak.
Waarschuw beheerder
Met de ex van een vriend van me zoenen en dat terwijl het pas net uit was. Hij stond er ook nog bij te kijken, dus dat was niet handig...

Waarschuw beheerder
dat ik van me fietsje afviel..
en dat toen me hele gezicht open lag ..:$
deed nie eens zeer..
de volgende dag wel..

Waarschuw beheerder
toen gingen we zwemmen in de vaart we waren wel zo dronken en het was hartstikke warm s`nacht dus waren we met zijn allen wezen zwemmen met onze kleding aan. doe ik ook nooit meer ben daarna ziek geworden was neit leuk maar op dat moment wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Vanuit het raam gekotst toen ik nog thuis en toen mijn pa de volgende dag naar buiten wilde gaan lag er leuk kadootje voor de deur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het bizarste wat ik ooit heb gedaan in een dronke bui is toch wel op vakantie geweest in Mallorca. Toen ben ik kentterlam van de 6de naar de 7de verdieping geklommen over het balkon:S....
was erg listig. En ook niet voor herhaling vatbaar;)
Waarschuw beheerder
de eerste keer dat ik dronken was was met mn pa in mallorca t was erg warm en t ging n beetje hard nadat k met mn pa de kroeg uitkwam lagen we met zn 2e op de grond tegen n muurtje en gingen we stevig over ons nek we hadden de huurauto maar laten staan en een taxi gebeld mn moeder kwaad op mn vader :P :P
Waarschuw beheerder
Ja over zo'n balkon klimmem op vakantie heb ik ook weleens gedaan of op de rand van je balkon zitten terwijl je straal bezopen bent dat is echt levensgevaarlijk dan:jaja:
Waarschuw beheerder
Genoeg dingen, en ook wel dingen waar ik de volgende dag ofzo pas achterkwam
Waarschuw beheerder
uhmz

-een vriend van me gooide een keer een hoog bouwhek om, met van die punten erop...die probeerde ik dus tegen te houden...poten op die punten :S

-tegen me ouders krijsen dat ik overbezopen ben

-tegen mijn school aangezeken :$
Waarschuw beheerder
van Brussel (Fuse) met mijn zatte ballen naar huis gereden. Gelukkig nix gebeurt maar zeker wel stom....

Waarschuw beheerder
Nadat ik in een lokale discotheek een fles bacardi had gestolen en deze had vermengd met maar liefst 1 heel blikje cola ben ik op de terug weg naar huis in een waan geraakt dat ik ergens wou zitten om een peuk te roken...

aangezien er nergens een bankje was om op te zitten maar wel een hele mooie auto besloot ik om daar het raam maar van door te trappen..

na enkele rake schoppen tegen het raam aan versplinterde deze en kon ik dus het portier openen om plaats te nemen in de zeer luxe stoel van deze redelijk nieuwe audi a4 b)

na een peuk te hebben gerookt besloot ik dat het maar weer tijd was om door te lopen naar huis...

ik wist de volgende morgen echt niet wat er allemaal was gebeurt maar toen ik m'n schoen zag met wat stukjes autoruit begon het allemaal weer te dagen...

toen ik dus buiten kwam en een spoor van vernielingen zag besloot ik dit spoor maar te volgen en kwam uit bij.... de betreffende auto..

werd toen ineens ziek zwak en misselijk en de geestelijke kater was een feit...

ben toen maar naar huis gegaan en weer in bed gaan liggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Samen met een goede vriendin terugfietsen (:S) vanaf de plaatselijke bierverschaffer.
En na 10 minuten fietsen en grote verhalen erachter komen dat je al die tijd alleen heb gefietst en dat die vriendin nog bij de discotheek op me staat te wachten :D:D:D
Waarschuw beheerder
- ben een keer met me fiets en al de sloot in gereden
- Ben ook een keer (heel genant :$) bij een vriendin van me inslaap gevallen op de wc. Op een gegeven moment waren ze me kwijt en hebben ze de deur van de wc uit de schanieren getilt, lag ik daar met me broek op me enkels en me hoofd op me knien te pitten

Waarschuw beheerder
donateur
Nadat ik in een lokale discotheek een fles bacardi had gestolen en deze had vermengd met maar liefst 1 heel blikje cola ben ik op de terug weg naar huis in een waan geraakt dat ik ergens wou zitten om een peuk te roken...

aangezien er nergens een bankje was om op te zitten maar wel een hele mooie auto besloot ik om daar het raam maar van door te trappen..

na enkele rake schoppen tegen het raam aan versplinterde deze en kon ik dus het portier openen om plaats te nemen in de zeer luxe stoel van deze redelijk nieuwe audi a4

na een peuk te hebben gerookt besloot ik dat het maar weer tijd was om door te lopen naar huis...

ik wist de volgende morgen echt niet wat er allemaal was gebeurt maar toen ik m'n schoen zag met wat stukjes autoruit begon het allemaal weer te dagen...

toen ik dus buiten kwam en een spoor van vernielingen zag besloot ik dit spoor maar te volgen en kwam uit bij.... de betreffende auto..

werd toen ineens ziek zwak en misselijk en de geestelijke kater was een feit...

ben toen maar naar huis gegaan en weer in bed gaan liggen..

Ik vind het niet gek dat jij maar 3 vrienden hebt... :no:

Waarschuw beheerder
noem jij mensen op partyflock vrienden???

get a LIFE dude!!!

Waarschuw beheerder
donateur
noem jij mensen op partyflock vrienden???

get a LIFE dude!!!

whehe :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Met een ontzettend lelijke jongen gezoend :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Jij neemt het nog serieus ook... :no:

Waarschuw beheerder
slap excuus van je...
Waarschuw beheerder
Ik ging een keer een kroket uit de muur halen toen ik dronken was.
Ik stond heel lang te twijfelen welk vakje ik open zou maken, en ik ging uiteindelijk voor een vakje waar niks in zat :vaag: :bloos:

Ik kreeg gelukkig van de meneer van de snackbar alsnog een kroket.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij nou maar flessen drank stelen uit een discotheek :no:
Als dat mijn auto was geweest, dan had ik je graag willen betrappen!

Waarschuw beheerder
In slaap gevallen op het matje in de badkamer, in de veronderstelling dat ik in m'n bed lag...
Waarschuw beheerder
- wakker worden liggend in de glijbaan van het plaatselijke speeltuintje, of het kleed van de kat gepakt en in de garage gaan slapen.
- direct bij entree van discotheek kotsen bij de wachtrij.
- terug naar huis een klapstoeltje langs de kant
van de weg meenemen, en ik weet niet.. dacht toen zeker van jezus dat moet vast heel lekker zitten, toen geprobeerd hem midden op een plein uit te klappen.. politie even later: wilt u hier gaan vissen meneer? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In slaap gevallen op het matje in de badkamer, in de veronderstelling dat ik in m'n bed lag...

Goh....
:/

Waarschuw beheerder
Er was zo'n enorme spiegelmuur en toen ging ik tegen mezelf praten in de spiegel omdat ik d8 dat t iemand anders was en ik bleef me er maar over verbazen dat ze niet uit de weg ging en precies t zlefde deed als mij. Toen ging r opeens een beetje een lampje branden en betastte ik de spiegel en toen kwam ik er pas 8er. Oooo toen volede ik me wel voor lul staan.

Waarschuw beheerder
ehm weet ik niet meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er was zo'n enorme spiegelmuur en toen ging ik tegen mezelf praten in de spiegel omdat ik d8 dat t iemand anders was en ik bleef me er maar over verbazen dat ze niet uit de weg ging en precies t zlefde deed als mij. Toen ging r opeens een beetje een lampje branden en betastte ik de spiegel en toen kwam ik er pas 8er. Oooo toen volede ik me wel voor lul staan.

Haha dat is wel heel erg vaag :D
Wilde je niet aan de kant voor jezelf?
Dat vind ik niet aardig van jezelf :(

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een 'te koop' bordje uit iemands tuin getrokken en in een andere tuin zetten waarvan de mensen op vakantie waren heel leuk en aardig lol hebben we gehad ma we hadden netjes t bordje in de tuin geplaatst en toen kwam ik er achter dat me hele klauwen openlagen en ik helemaal onder t bloed zat en dan moet je nog naar huis....

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uh, een hele nacht tegen een boom aan staan lullen :x
Waarschuw beheerder
Was in dienst.
We waren zo zat dat we over de kleren van de officier van dienst hebben zitten urineren.
Een andere had een mop gedraait in zijn baret.
De volgende ochtend hoorde we hem roepen, vuile hufters. Toen hebben we 4 uur lang buiten gestaan in de regen op dezelfde plaats maar hakjes moeten maken.
De gein was wel leuk alleen de straf wat minder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb gister met me dronken kop nog een aantal mensen doodgeschoten...
ik kan me niet meer herinneren hoeveel mensen dat waren, ik schat iets van 30.

Waarschuw beheerder
het zijn der al zo veel weet het niet meer!
Waarschuw beheerder
- Was toen ik aardig wat gezopen had op ons voetbalfeest. Ik kwam thuis, ging naar de WC. viel vervolgens in slaap. half uur later werd ik wakker en begon toen maar eens de deurknop te zoeken. Mijn moeder kwam naar beneden om te vragen wat er aan de hand was, ik: Ja, ik zoek die klote-deurknop. Bleek dat de deur naast me was en niet voor me.

- Vorig jaar op Kreta 1 fles ouzo achterover gegoten. Volgende dag kreeg ik te horen dat ik een kamer was binnen gerend waar 2 meiden zich aan het aankleden waren en dsu nog naakt stonden. Ook bleek ik de sleutel van onze hotelkamerdeur te hebben afgebroken, etc.