ik en elise; wat is er ? wat is er!?
De bob: Kan ik wel onder die brug door!?
En:
Andere vriend lag helemaal waus op de bank te dagdromen:
"Heb n nieuw moederbord en muis voor mn moeder gekocht, moet ik er nog wel ff infixen, maar lukt wel. Scherm is ook mooi ja"
eerst lag ik wappie op de bank bij ons thuis, met me ogen dicht in het kussen naar al die mooie kleuren en vormen te kijken, geen idee hoelang ik daar gelegen had, ineens doe ik me ogen open en echt zo 'waar ben ik?, ik dacht dat ik in een schap bij de de albert heijn lag'
'waar ben ik?, ik dacht dat ik in een schap bij de de albert heijn lag'
ooooooh kijk uit het plafond!!
Een maat van me laatst,,
Heb jij wel is een film gezien?
Een maat van me laatst,,
Heb jij wel is een film gezien?
Dat doet me denken aan: ik was op een feest. Ik kijk naar het plafond. Ik zeg, zo, wat waait het hier hard, kijk die doeken aan het plafond heen en weer zwaaien. Zegt degene waarmee ik praat: zou het kunnen dat je van de LSD-punch hebt gedronken? ik: oja, nu het zegt, dat zal het zijn
Ging vorige week op een feest met mijn wause kop naast een gozer zitten. Hem er op attent gemaakt dat er verderop een meid stond die echt zo gruwelijk lekker was. Moet je die billen zien, en zo ging ik nog wel even door. Op een gegeven moment vroeg ie: Als je der zo lekker vind wil ik wel even aan mijn vriendin vragen of ze erbij komt zittenSchrok me rot omdat ik niet meteen kon inschatten of ik beledigende dingen had gezegd. Gelukkig was het een relaxte gozer en kon ie er om lachen
gaan rondschreeuwen dat je het zulke kut muziek vind
maar wel onwijs losgaan en een vette big-smile op je hoofd
gaan rondschreeuwen dat je het zulke kut muziek vind
maar wel onwijs losgaan en een vette big-smile op je hoofd
ik: is die kat er echt?
hij: ja
ik: ik geloof je niet ik wist niet eens dat jullie een kat hadden
hij: ja we hebben een kat
ik: ooh dat wist ik niet maar waarom zit hij dan de hele avond voor de deur
hij: omdat hij naar buiten wil
ik: ja maar. waarom zit die dan zo stil? dat kan toch niet?
hij: jawel dat doet die altijd
toen ik zwaar twijfelen of hij wel echt was
kon maar niet geloven dat die kat echt was
Hij zal al wel voorbij zijn gekomen maar de mooiste uitspraak vind ik deze uitspraak op defqon 2005:
Op defqon ben ik liever werkloos dan dat ik helemaal geen werk heb weet je
Ging vorige week op een feest met mijn wause kop naast een gozer zitten. Hem er op attent gemaakt dat er verderop een meid stond die echt zo gruwelijk lekker was. Moet je die billen zien, en zo ging ik nog wel even door. Op een gegeven moment vroeg ie: Als je der zo lekker vind wil ik wel even aan mijn vriendin vragen of ze erbij komt zittenSchrok me rot omdat ik niet meteen kon inschatten of ik beledigende dingen had gezegd. Gelukkig was het een relaxte gozer en kon ie er om lachen
Zoveel uitspraken gedaan is een heel boek over te schrijven haha