Partyflock
 
Forumonderwerp · 664639
­ Nederland
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.
nou dit was niet op een feest maar bij een maatje
van mij thuis. we snapte er allemaal helemaal nix meer van en ik begon opeens over er iemand nog een stukje pizza wou :vaag: ik was er van overtuigt dat ik pizza had gemaakt
 
Een keer in de Hemkade vroeg een wild vreemde of ik wilde blijven staan dan zou hij me zo bellen... :D

En ik liep te zeiken dat ze op mij moesten blijven wachten toen ik naar de plee was gegaan, ze hebben daar ook een half uur op me staan wachten.. :S :D
 
dubbel :yes:
ik kraam er echt zoveel onzin in uit als ik wappie ben ! Dat willen jullie niet weten hahaha!
laatste aanpassing
 
Zo had ik een keer bij mij thuis een thuisfeestje, e ik zat al 20 minuten in me eigen wereldje, toen stond ik ineens uit het niets op en vroeg: Heb ik zojuist waat raars gezegd over het balkon??? :D
 
ik was n tijd terug op een feest,en was met n leuk meisje aan t praten,totdat ze ineens zei,ik moet nu wel n pil in me mik hebben,want anders vindt ik er niks meer aan hier...!!!!!dat vondt ik de meest rare opmerking die k gehoord heb...k kon t maar niet begrijpen....hardcore to the bone zeggen ze dan he
whahahah :D
hahahahha:) lache al die verhalen!!
 
Ja... drugstopic's doen het altijd goed hehehe

Ik weet niet meer pecies wat ik laatst had. Maar toen had ik me hele huiskamer vol. Wel 10 mesnen ofzo. En iedereen druk met elkaar aan het praten, en ik zat daar maar wat in een hoekje... d'r niks van snappend... Dus ik meende 1 iets te snappen en reageerde daar op.... iedereen stil... je hoorde alleen maar 2 krekels sjirpen... :D
dan voel je je dom!!
Hoezo je was vast niet de enigste die er niet veel meer van snapte.
Ik was 2 jaar terug naar qlimax met een groep en de meeste waren aan de mdma capsules en een maat van mij had schreeuwende ruzie met zijn vriendin, omdat ie ervan overtuigd was das zij zijn gereedschapskist op dat moment had afgepakt...

En ik heb wel es op een party tegen iedereen gezegt: "Overdag is het kouder dan buiten".

Waarom weet ik ook niet...
 
ja of willen stofzuigen en hij doet t niet.. en je haald dat halve ding heel technisch :vaag: uit mekaar en maar niet begrijpen dat ie t gewoon had gedaan met de stekker erin?? iemand in dit forum hier moet dit herkenne...... he he
Op shockers had ik ook iets raars erik-e was aan het draaien en ik vroeg aan een vreemde van: he die erik-e draaid hij zelf of niet? Hij stond me aan te kijken en schudde z'n hoofd en liep weg.

weet ook nie waarom.
Ow wacht ik vergeet er nog een die gozer waar ik mee op de foto sta op mijn profiel (Robin), zocht afgelopen Dance Valley zijn velgen, op handen en knieen heeft hij tussen het publiek gezocht...
whaha echt grappig :D
 
jeffrey.hou je smoel...zal ik eve n boekkie over jou opendoen hahaa.die klote stofzuiger deed t gewoon niet hahah:s...wat hebben we gelache die nacht he..hahha...
laatste aanpassing
ik heb niks op echt niet O:)
 
en wat dacht je dan van dat hek dat je aan me vroeg of we dat ff aan de kant konden zetten omdat we dan verder konden lopen??? WELK HEK!!
 
he wat zit er op je neus, je hebt toch geen poedersuiker gegeten :vaag:
mijn broer die eens in de zoveel tijd blowt laat een peuk op de grond vallen. "wow dat is vet diep maaaan, pak jij em even op dan Teeering das echt diieep Woooooow" enz enz
Na 10 minuten heeft hij maar een nieuwe peuk gepakt... Sukkel
 
Een keer was ik samen met me ex :vaag: en toen zat ik ineens met me kleffe zweterige jatten in zijn gezicht om te vegen, ik was er van overtuigd dat hij allemaal badschuim op z'n gezicht had!

Eeven later had mijn neef allemaal blokjes op zijn gezicht, van zo'n blokjesbeugel.
Zelfs boven zijn hoofd hing een blokje, en daar liep dan weer die draad doorheen. Dus ik zo aan hem vragen waar dat nou weer goed voor was... Hij: :|
 
hahaha dat zal vast niet van 1 pilletje zijn geweest mayo ;) hahaha

heb het niet vaak gehad maar als ik eenmaal zo naar de klote was dat ik daadwerkelijk dat soort dingen bazel en mompel ja dan gaat het ook de hele avond door.....waar ik ook heen loop ik vraag me altijd hardop af wat ik daar doe....als ik in gesprek met iemand ben vraag ik 15 x per min uut waar hebben we t ook alweer over?? en bij illegalize vorig jaar (mn allervaagste feestje) heb ik zelfs een tijd lopen praten in het niets 3 uur lang verscholen in het hoge gras.....dr hebben heeeel wat mensen me vaag aangekeken toen hahaha...wel lekker bruin geworden toen trouwens 8)
 
ik heb gewoon altijd en dan de hele nacht door.. en dat heb iedereen wel es.. dat je echt tot iritant aan toe steeds maar weer vergeet waar je t over had als je wat aan t vertellen ben. ppff of iemand zegt wat en je vraagt.. waar ging t ook alweer over?
 
Op Extrema zat ik op mijn knieën in het water voor een meisje... Ik zeg; Allemensen lieverd, wat kijk jij enooooooorm verliefd uit je ogen..!!! :-D

Zegt ze; Vertel dat maar even aan mijn man, die zit op het strand... Fantastische dag met die mensen gehad :vaag::yes:
 
Waar zijn we?
 
ja dat soort vage shit!

Ik zag n vriendin aan n zo'n picknicktafel zitten ben ik er heen gelopen met de vraag mag ik naast jou komen zitten? zij keek me aan: heb jij een stoel dan :S! hoezo vaag!

enne...mn ex vriendje en ik lagen in bed na n party en hij is allemaal aant brabbelen, het leek serieus op latijns ofzo, dus ik vraag wat is er? ja ik ben aant wachten! waarop? ja, eh...totdat het groen wordt natuurlijk! :D
 
hahaha die dumber!!

ach heb vorig weekend ook wel een paar leuke gesprekken gehad op de lunterse voetbalclub bij jullie hahaha "ik zie die hele bal nie meer joh" .....en je hebt me zelfs nog voorgestelt aan je ma :vaag: :D prachtig....gelukkig zag je dr zelf niet veel beter uit 8)
Dit zijn echt wel goeie pillen hier is iemand aan kapot gegaan!!
 
was na kerst bij mij thuis kwamen we net thuis van uitgaan zei ik tegen een vriend van me die op mijn werk kok is..................
stoofpeertjes mogen mee ha ha ik dacht echt dat ik nog aan het werk was terwijl ik thuis op de bank lag helemaal wous
 
Wil je je koffie warm of koud????? :bounce:
 
stoer man drugs...
Vergeet altijd waar het gesprek over gaat, op lowlands 1,5 jaar geleden wist ik zelf aan het eind van een zin niet meer waar ik het zelf over had. "He wat was ik ook alweer aan het vertellen?"
 
ja tog lefty, jij hebt vast en zeker geen lol in je leven :s
 
een vriend van mij ging afgelopen weekend een

"scooter van z'n brommer rijden"

en toen hij erachter kwam dat die zin niet klopte ging hij:

"een brommer van z'n fiets rijden"

:D
laatste aanpassing
meer meer. Echt lache kom maar op met die verhalen!!!
Weet ik eg nie meer zal wel iets van die KNETTERHARK zijn geweest. Raar maar Waar!! Alblasserdam altyd vage priete praat
Pfff teveel om op te noemen. Heb wel een keer meegemaakt dat ik bij een bar stond te bestellen waar een spiegelmuur was en toen vroeg ik heb je een bacootje voor ons 2-en(wijzend naar mn eigen spiegelbeeld) Dat barmeisje moest wel lachen.. En ook wel eens op iemand afgelopen waarvan ik dacht dat ik diegene kende maar dat was ze dus niet en ze stond net zo'n calypo ijsje te eten,ik kneep ik dat karton vloog heel dat ijsje eruit(tsja ik moest toch wat..)
 
Artiest Sentinel
:D

Mooiste is als je zelf vaag bent,anderen in de zeik te gaan nemen, helemaal als een gabber van je meedoet :D
Ken je mensen echt een badtrip in lullen :D
Vind het altijd prachtig om op een Hardcore feest aan zo'n wappie gappie te vragen waar de trance zaal is :D

En daarna vragen hoelaat Tiesto draait!!!!!

garandeerd succes :yes:
Na een feest zaten we bij een vriend thuis met een groepje en zit naast een kerel en die vraagt aan me hoe kom je aan die bril? Dus ik zei waar heb je het over? Ja die bril op je neus dus iedereen begon te lachen en ik zei heb helemaal geen bril gek toen wertie zelfs boos van loop nie met me te fucke geef hier die bril nou iedereen lachte zich kapot. Toen kwam die erachter dat er geen bril was nou hij snapte er geen reet meer van.
 
Artiest Balbasaur
Op Hard Bass liep een maat van me op een gegeven moment weg, ik achter hem aan
''Hey, waar ga je heen dan?''
''Ik ga jouw zoeken''
''Maar ik sta voor je''
''uh...o ja''
:D ook zo lekker loos
 
met masters vs hellraiser, staan we gewoon ergens in de zaal, vraag ik: waar moeten we uitstappen??? :vaag:

sta ik in de rij voor bij de wc's, vraag ik aan een meissie, dit is toch de rij voor de achtbaan???
hoe ik daar nou weer opkwam:S:S:S

en een diepgaand gesprek hebben, en dan allebei niet meer weten waar het over ging:S hahaha
euhm hoe luchtballonen landen en opstijgen enzo :vaag:
 
Met carnaval staan ik en een Nicolle op een feestje.. Zegt ze zo tegen mij "JULIE! ZEGT HIJ NOU... HEEEEE HALLO IK BEN EEN BLOEMKOOL?!?!?!?"
"Wie?" "DAT MANNETJE OP DE RADIO!! HIJ IS EEN BLOEMKOOL!!!" :vaag:

:d
 
"zullen we naar huis gaan?"
 
huuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh
op thunderdome afgelopen keer....komt er een kerel na me toe en zegt....hoe staat het nou met de politiek dan...:s:vaag:
laatste aanpassing
 
Vorig jaar extrema forward.
He he eindelijk het setje van Benny roderiques.
Sta daar een uurtje of wat, vraag aan gozer waneer Benny nou eindelijk gaat draaien want die er nu draaid das pas bagger.
 
Haha Julie jij bloemkool waarom vertel je dat nou ;)

Mijn mam belde me eens op een feest en vroeg waar ik was.. dus ik antwoord heel serieus.."in de auto!".. "Welke auto?" zegt me ma.. "Ja.. in die van jullie!".. Terwijl zij op vakantie waren en de auto mee hadden... jaja hoezo :vaag::D
whahahhaha het is echt geweldig als je dit allemaal leest dan denk je echt JAH klopt allemaal altijd die vage acties !! was ook keer waren we naar feest geweest zaten in de bus naar huis ik heeel verhaal aan het vertellen kweet niet eens WAT zegt die vriendin van me Joyce kan je alsjeblief even je bek houwen !! ik zo ja wat zij ik dan hahahaha wisten het allebij niet meer!