Vriendin bleef by my logeren,wy allebei kas wasig
maar toch heel serieus gesprek voeren,seg ik ineens uit et niet:Hé,ken jy de noorweegse adrenaline vragende,achteruitlopende,bruine-bosbes kip van de lage hoog lande generatie der kakelende voertuigen?
Begint se te lache nee die ken ik nie
Oow das bale ik oowk nie
Vriendin bleef by my logeren,wy allebei kas wasig
maar toch heel serieus gesprek voeren,seg ik ineens uit et niet:Hé,ken jy de noorweegse adrenaline vragende,achteruitlopende,bruine-bosbes kip van de lage hoog lande generatie der kakelende voertuigen?
Begint se te lache nee die ken ik nie
Oow das bale ik oowk nie
oh...die ijsjes...hmm gister op moh tegen stuk of 100 mensen lopen vertellen dat als je 1 bonnetje geeft ipv 2 dat ze de ijsjes ook gaven
ik stond op TE een half uur in het engels te lullen met een kerel uit denemarken. Toen wilde ik naar de wc lopen, draai me om en geef die kerel een hand en zeg in het engels dat ik weg was, en veel plezier nog. bleek ik een hele andere gozer voor me te hebben. die keek wel ff raar op.
Hmm perenijsjes van festini
nou ik was in eindhvn op een party en bestelde een water..(je weet)
reken af, neem een slok en merk dat de smaak me meer deed denken aan spa rood,waar ikecht kotsneigingen van krijg..
dus ik gooi die beker weg,loop weer naar bar en bestel een cola. aan gekomen bij mn vrienden neem iik de eerste slok en merk ik dat het weer weer naar spa rood smaakt, ik was al vaag dus kon dit niet beredeneren, dacht niet na en bestelde maar een sinas, na meteen dat ik een slok nam proefde ik weeeeeeeer spa rood, ik loop naar een maat toe en vraag proef nou eens jongen,,....
WAAR vind je DIT nou naar smaken vraag ik...
zegt ie :....dis energie drank he .. dat ruik ik!!!!!!!!!
na het uitgaan in a'dam met maat van me, nog f weze snacken .. zegt ie tegen die kerel achter de toonbank, wanneer haal je de oliebollen uit de schappen, want de appels zijn al bijna paars joh !