Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaRaSm0eLtJe op zaterdag 18 februari 2006 om 12:08:
Vriendin bleef by my logeren,wy allebei kas wasig
maar toch heel serieus gesprek voeren,seg ik ineens uit et niet:Hé,ken jy de noorweegse adrenaline vragende,achteruitlopende,bruine-bosbes kip van de lage hoog lande generatie der kakelende voertuigen?
Begint se te lache nee die ken ik nie
Oow das bale ik oowk nie

lijkt me sterk dat je dat nu nog steeds zo precies wet dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaRaSm0eLtJe op zaterdag 18 februari 2006 om 12:08:
Vriendin bleef by my logeren,wy allebei kas wasig
maar toch heel serieus gesprek voeren,seg ik ineens uit et niet:Hé,ken jy de noorweegse adrenaline vragende,achteruitlopende,bruine-bosbes kip van de lage hoog lande generatie der kakelende voertuigen?
Begint se te lache nee die ken ik nie
Oow das bale ik oowk nie:P

Ik geloof er geen snars van moet ik zeggen!....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:33:
Je schoen uit doen, hier tegen gaan praten, daarna ermee naar een wildvreemde lopen, de schoen aanbieden en zeggen "Het is voor jou"

Ik heb afgelopen awake iemand dat zien doen met een banaan :D
Waarschuw beheerder
op innercity 2005 heb k ook leuke dinge meegemaakt, een maat van mij was zo van de kaart dat ie d8 dat ie in de douche stond en vroeg zich maar af waar zn toilettas was, al zoekend op de grond!!
Waarschuw beheerder
een maat van mij tegen mij: zie je die man daar met dat ruitjes shirt?? ehh ja, - daar maak ik zo een trap van...

??jaja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorpius! op zaterdag 18 februari 2006 om 13:01:
geloof er geen snars van moet ik zeggen!....

nee ik ook niet nee

Waarschuw beheerder
pfff haha :D een uitspraken etc. etc.
geweldig :D

Waarschuw beheerder
T schept een band he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorpius! op zaterdag 18 februari 2006 om 13:01:
Ik geloof er geen snars van moet ik zeggen!....

Als je dat kan onthouden dan ben je hoogbegaaft:P

Waarschuw beheerder
ik stond op TE een half uur in het engels te lullen met een kerel uit denemarken. Toen wilde ik naar de wc lopen, draai me om en geef die kerel een hand en zeg in het engels dat ik weg was, en veel plezier nog. bleek ik een hele andere gozer voor me te hebben. die keek wel ff raar op.

Waarschuw beheerder
nou ik was in eindhvn op een party en bestelde een water..(je weet)
reken af, neem een slok en merk dat de smaak me meer deed denken aan spa rood,waar ikecht kotsneigingen van krijg..
dus ik gooi die beker weg,loop weer naar bar en bestel een cola. aan gekomen bij mn vrienden neem iik de eerste slok en merk ik dat het weer weer naar spa rood smaakt, ik was al vaag dus kon dit niet beredeneren, dacht niet na en bestelde maar een sinas, na meteen dat ik een slok nam proefde ik weeeeeeeer spa rood, ik loop naar een maat toe en vraag proef nou eens jongen,,....
WAAR vind je DIT nou naar smaken vraag ik...
zegt ie :....dis energie drank he .. dat ruik ik!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
we staan op i love techno tussen ongeveer 10.0000 man in de grooste hal,waar rush op dat moment een dikke plaat knalden,maar zo klaar met draaien geweest zou zijn , dus ik stel voor om tussen nu en zo een keer naar een andere zaal te gaan ..
zegt mn maa tegen me,
wacht ff dan zet ik eerst ff deze ruit er nog in...

.............ehhmmm !!?? !!////

Waarschuw beheerder
ik wordt wakker en sta voor de drinks , op hetzelfde moment kijkt het meisje wat erachter staat me raar aan..
iki kijk naar me mn hand met muntjes , trek deze terug, geef haar nog een blik van mn trippe kop en loopo vlug weg

mn laaste gedachten zijn :
voortaan niet alles door elkaar..........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 19:07:
een water

een cola

een sinas

Hahah ken ut;) moet je gwn een ijsje halen dat gaat er altijd wel in;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 16:44:
Hahah ken ut moet je gwn een ijsje halen dat gaat er altijd wel in

Hmm perenijsjes van festini :P

Waarschuw beheerder

hmmzzz heerlijk RAKET !! en vooral als het 2 voor de prijs van 1 is kun je eentje afgeven heb je gelijk weer een leuke conversatie met die gast
Waarschuw beheerder
oh...die ijsjes...hmm gister op moh tegen stuk of 100 mensen lopen vertellen dat als je 1 bonnetje geeft ipv 2 dat ze de ijsjes ook gaven:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 19 februari 2006 om 17:40:
oh...die ijsjes...hmm gister op moh tegen stuk of 100 mensen lopen vertellen dat als je 1 bonnetje geeft ipv 2 dat ze de ijsjes ook gaven

Hopelijk heb je het niet tegen alle stuk of 100 in 1x verteld anders hebben het er ws maar een paar gehoord
of een paar dat net deed alsof ze luisterde omdat ze het zielig vonden...............:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:54:
ik stond op TE een half uur in het engels te lullen met een kerel uit denemarken. Toen wilde ik naar de wc lopen, draai me om en geef die kerel een hand en zeg in het engels dat ik weg was, en veel plezier nog. bleek ik een hele andere gozer voor me te hebben. die keek wel ff raar op.

HAHHAAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!! geweldig!...ik ken het deels ja haha!

Waarschuw beheerder
de vagepiep met oor energie
Waarschuw beheerder
mijn vriend zei tijdens het afgteren (en had dit niet door)

ik vraag me af of de koningin ook een voorbindlul draagt.. :D

ik lag slap :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb geen tijd voor besef.....
Waarschuw beheerder
Uhm.. Pokke kerst herrie allemaal mensen gaan vragen voor een brilletje voor je blinde sigaretten?
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Burgemeester op zondag 19 februari 2006 om 17:28:
Hmm perenijsjes van festini

Ik zeik ook altijd op elk feest een aantal keer of ze niet van die festini peren ijsjes hebben inplaats van de vieze zoete raketten.
Waarschuw beheerder
nou ik was in eindhvn op een party en bestelde een water..(je weet)
reken af, neem een slok en merk dat de smaak me meer deed denken aan spa rood,waar ikecht kotsneigingen van krijg..
dus ik gooi die beker weg,loop weer naar bar en bestel een cola. aan gekomen bij mn vrienden neem iik de eerste slok en merk ik dat het weer weer naar spa rood smaakt, ik was al vaag dus kon dit niet beredeneren, dacht niet na en bestelde maar een sinas, na meteen dat ik een slok nam proefde ik weeeeeeeer spa rood, ik loop naar een maat toe en vraag proef nou eens jongen,,....
WAAR vind je DIT nou naar smaken vraag ik...
zegt ie :....dis energie drank he .. dat ruik ik!!!!!!!!!

:vaag: haha herkenbaar:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:45:
Neej Raket ijs

sluit ik me 100% bij aan!!!
Waarschuw beheerder
X lag ik in me bed, zaten er al een tijdje 2 kerels te praten..

Ik zeg nu moeten jullie egt ff je mond houden ik wil slapen..

Niemand in de buurt natuurlijk..:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
s nachts ff een blokkie om met een paar dudes; zit er een tijger in de boom!
met een grote boog erom heen lopen en stil kijken wat-ie gaat doen....
bij nadere bestudering bleek het om een plastic tasje te gaan wat in de boom zat...
ja vaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
na het uitgaan in a'dam met maat van me, nog f weze snacken .. zegt ie tegen die kerel achter de toonbank, wanneer haal je de oliebollen uit de schappen, want de appels zijn al bijna paars joh ! :vaag:
Waarschuw beheerder
niet echt uitspraak maar wel wazig ding meegemaakt op moh,
je afvragen waar je die 5 euro nou hebt liggen terwijl je weet dat ie in je linkerzak zit alles afzoeken en dan als laatste in je linkerzak kijken en je vind hem daar, dit dan 5 keer achter elkaar doen en dan pas egt cker weten dat ie daar zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pierre Marnier op zondag 26 februari 2006 om 16:36:
na het uitgaan in a'dam met maat van me, nog f weze snacken .. zegt ie tegen die kerel achter de toonbank, wanneer haal je de oliebollen uit de schappen, want de appels zijn al bijna paars joh !

Whoahahahahaha die is echt grappig!!!!! :) :-)
Waarschuw beheerder
ik heb heel vaak dat ik een bekende zie ik stond een keer op thunderdome 2004 helemaal aan het begin van de zaal bij een kooi zie ik aaan het begin bij het podium (best wel een eindje verder een bekende ) ik er naar toe lopen ....10 min later ... sta ik voor die gast en verassend genoeg HET WAS HEM NIET TOTAAL ANDER PERSOON :vaag: gebeurt me wel vaker
Waarschuw beheerder
ik heb ook een keer gehad op een feestje dat ik een half uur lang achter iemand aan liep ik d8 dat het een vriend van me was en ik wou hem drinken geven want daar had ie om gevraagd op een gegeven moment draait hij zich om en voor me neus verandert hij in een totaal ander persoon :vaag: das wel het ergste wat ik mee heb gemaakt :S

Waarschuw beheerder
waar zijn we
Waarschuw beheerder
op club r_aw een smsje naar een maat van je sturen (terwijl hij naast je staat) en alstie je dan aantikt verschrikt vragen hoe de fuck die dat zo snel flikte:D en de lijer maar volhouden dat die was komen vliegen:P
Waarschuw beheerder
op Qrime Time me lege flesje neerzetten op het enige tafeltje op de dansvloer. Bleek het een dashboard van een invaliden karretje te wezen van een of andere kerel. Wel me excuses aangeboden.

De veiligheidsvoorschriften bij een maat van me op de WC voorlezen, bij de 4e zin ff knipperen --> bordje weg :S.

Waarschuw beheerder

Haha jij met je ijsjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 13:51:
Ik ging half slaap wandelen deed me ogen open stond ik daar met un kalender in mn hande
nooooooooit meer

haha clowntje!!

Waarschuw beheerder
Jah ijsjes lekkerrrrr!!! behalve die van zaterdag ofnie tes:/

Pff jah die clowns waren egt fucking iritant!

Waarschuw beheerder
clowns zijn relax haha mijn vrienden had je bij kunnen zijn

Waarschuw beheerder
ik zat een half uur tegen een gozer te lullen (in de waan dat eht een vriend van me was) toen riep ik em weer ff bij ze naam om weer wat te vragen zit ie me zo raar aan te kijken zag ik ineens dat het een hele andere gozer was die ik niet kon:vaag:

Waarschuw beheerder
jij ben dom jij ben dom zeg
Waarschuw beheerder
jij benT is het, wie is er nou dom?

Artiest {SHOWLIST artist 20378, 31299}
Waarschuw beheerder
een vriend van me had de gewoonte om de hele tijd rondjes door de zaal te lopen, elke keer dezelfde mensen aan te klampen en te zeggen: 'waarschuw me ff als ik rondjes ga lopen'.....
Als ze dan vervolgens hem waarschuwde was het standaard antwoord: ben blij dat JIJ er bent!
Waarschuw beheerder
de volgende ochtend als je buiten komt:

"jezus vent"!!!!

"wat"?

"je ziet eruit zoals ik me voel"!!! :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .BE op woensdag 1 maart 2006 om 22:44:
jij benT is het, wie is er nou dom?

zo doe is relaxt man tssssss komt hier zomaar ruzie make