Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.
Waarschuw beheerder
Een vriendin van me op nature one afgelopen jaar..

Wil je de tussen deur dicht doen maar wel de voordeur open laten anders kom ik er niet meer uit :vaag:

Dit ging overigens over de tent :p
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
een maat van me liep bij Mystery land rond dit jaar met een blauwe mitsubishi tussen zijn tanden en vroeg vervolgens:

"Hej jij een vuurtje"?

Waarschuw beheerder
*Kelly krabt een keer aan der oor*
Ik:"Eh Kel, wie heb jij aan de lijn......!?" :vaag:

X-Qlusive Dana 25-01-1986, -2003-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb iemand een keer een vuurtje aangeboden terweil diegene geneens een peuk in zn mond had :P

Waarschuw beheerder
Iemand vroeg vroeg mij wanneer we nou eens zouden gaan kamperen:P
Ik kon die hele gozer niet eens:P
Waarschuw beheerder
donateur
zo waus als een malaria mug op een step.
Waarschuw beheerder
op mijn eerste feestje, decibel outdoor een paar jaar terug, gingen we om 6 uur 's ochtend ff in de trance tent zitten om bij te komen. Een kwartiertje later wilden we weer weg maar er bleek een net over de hele tent heen te hangen... dus.. hoe konden we er dan uit? Net toen ik aan een paar mensen vroeg of ze het net ff open konden doen voor ons riep mijn vriendje; Edith, er is helemaal geen net!! :vaag:
Zagen we dus allebei hetzelfde met onze vage hoofden... :9
Die mensen zullen mijn vraag dus ook niet helemaal begrepen hebben... ;)

Heb ook es tegen een vriendin gezegd dat ze wc papier moest gaan eten... terwijl ik voor dood lag te spacen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8arbie op zaterdag 28 januari 2006 om 13:42:
'Denken dat je heel de tijd in je broek hebt gezeken, en maar hopen dat niemand het in de gaten had.'

Dat gevoel heb ik ook gehad met paddo's op... voel je je toch niet helemaal op je gemak :|
Waarschuw beheerder
zat bij een vriendinnetje op bed toen ik vroeg waar janneke (oud klasgenootje) was, was er van overtuigd dat ik in de klas zat :vaag:
Waarschuw beheerder
Op aan t eind van ghosttown (afgelopen nieuwjaar) zegge:

Dit was echt me vetste feest van 2006 :p
Waarschuw beheerder
Heb weleens gezegd dat ik een loslopende blaas was en dat we daarom maar ff met zn allen naar de WC toe moesten gaan!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
heb ook iemand vuurtje aangebode ja.. had ook geen peuk in ze mond nee
Waarschuw beheerder
hmm vage dingen hier allemaal...
ken k ook wel wat van..

n dikke lulkick hebben met iemand op nightmare, echt n heel gesprek, vervolgens kijk ik achterom en bleek dat ik die gene helemaal niet kon:s k zei dus zo van huh, praat k tegen jou? hij zo ja valt het tegen? k zo nee maar had n vriend van me verwacht...

of na nightmare : je vrienden tege je zeggen dat je je muil moet houden omdat je onzin over pacman lult...

normale zaak toch:D
Waarschuw beheerder
whahaa een keer gehad..met paar mensen helemaal vaag van de ketamine...de gesprekken gingen over van alles...
op t laatst belandde we bij": vlees//...

gesprekken over vlees :S

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, (doe zelf lekker niet aan drugs BTW ;) )
een maat die knetters stoned in de auto naast je zit en gaat helemaal om uitleg vragen hoe het toch kan dat als je de drempel overgaat er geen deuken in de band komen en op een gegeven moment niet 3 hoekige vormen erin komen.

dacht je dat ik het hem kon uitleggen????

of een maat knetters lijp in de hekade tijdens HR
heel serieus kijken.
hey hoe oudben je???
(toen) 21
owh ik ook, wanneer 22???
juli
aha, (begint te lachen) nenenenenenene ben ik lekker ouder(en een lol dat ie had) :vaag:
Waarschuw beheerder
Plaats: thunderdome 2005! vooraan bij het podium!
Wat ik zei tegen een onbekende:

Hee weet jij waar de koelkast is?? :vaag:

( nog meer in die avond )

Ik zei tegen me kameraden: hee! mijn vader is hier!!:vaag:
Heee de mensen sluiten me masaal in! ik kan hier niet weg!:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raving Butterfly op donderdag 2 februari 2006 om 17:47:
'Denken dat je heel de tijd in je broek hebt gezeken, en maar hopen dat niemand het in de gaten had.'

Dat gevoel heb ik ook gehad met paddo's op... voel je je toch niet helemaal op je gemak

Whahaha.. en niet zoeen klein beetje..
Ik d8 dat ook echt serieus.. en toen k op moest staan schaamde k me zoooo erg.. mja er was dus helemaal nix hahahaha
Waarschuw beheerder
Oooooohh ik ben BEST wel vaaaaagg !!
Waarschuw beheerder
mja zyn dr zoveel :D maarja die ik onthouden heb is dat telkens me veter los zat.........maar khad helemaal geen veters :vaag:
Waarschuw beheerder
Nadat we bij MOH naar buiten kwamen lopen de volgende ochtend keek ik een maat van me aan en zei:

"jezus vent, je ziet eruit zoals ik me voel"
Waarschuw beheerder
donateur
njaaa!! nneeee!!
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHAHH!!!!!!!! dit is echt een geweldig onderwerp!

Ik lach me kapot!! het mooiste er van is, is dat ik sommige dingen herken! HAHA!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij de wc's op trance energy hoorde ik kom tie dan eh van darkraver,.. zat btjuh mee te danse op dat nummer bleek dat het een heel ander nummer was :/

Verder gwn egt vage momenten gehad ma die zijn niet egt uit te leggen haha:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whaha jonge ik herken hier vanalles in.. echt droog te zien dit :D ff bedenken..

Ik weet nog dat ik bij vriend van me zat en dat ik de kleed van de hond over me heen had getrokken en me sigaret door een rietje ging blazen en voor de open haard in kleermakerszit ging zitten..
3x hiep hiep hoera voor het geweldige nadoen van een indiaan :cheer:
Waarschuw beheerder
"Der zit een banaan in je oor..."
- "Wat zeg je?"
"Der zit een banaan in je oor!"
-"Wat zeg je?!?"
"Der zit een banaan in je oor!!!
-"Sorry wat zei je nou? Ik kon je niet verstaan, der zat een banaan in m'n oor..."
En dat vervolgens tegen drie personen herhaalt, inclusief tros bananen die ik vond op de kluisjes @ Awakenings afgelopen zaterdag...

Waarschuw beheerder
een raket ijse in je mond aansteken en om je heen roepen dat ze uit moeten kijken voor de diepe putten in de vloer! duzz...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een raket ijsje in je mond proberen aan te steken en om je heen gaan roepen dat ze uit moeten kijken voor de diepe putten in de vloer! duzz...

Waarschuw beheerder
soms kom ik niet veel verder als hmmmmmmmmmmmmmm :S :P
Waarschuw beheerder
op decibel, tegen een maat van me die naast me stond te pissen:
ey wes, voor zo'n klein mannetje heb jij best een grote lul.

Waarschuw beheerder
donateur
Je schoen uit doen, hier tegen gaan praten, daarna ermee naar een wildvreemde lopen, de schoen aanbieden en zeggen "Het is voor jou"
Waarschuw beheerder
4 uur achter elkaar Gefreakte krantenkopJes verzinnen en nog dubbel liggen van het lachen ook :vaag:

Waarschuw beheerder
Op een hakkuh feestje met m'n maatje,
beide snoepjes op, ik helemaal van de kaart,
Hij uiteindelijk de wc opengebroken zit ik daar. "hey man je lijkt wel een foto" hij een foto? zag ik de laatste uurtjes alles in foto negatief..:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:zulupower op woensdag 1 februari 2006 om 21:06:
heb iemand een keer een vuurtje aangeboden terweil diegene geneens een peuk in zn mond had :P

dat heb ik afgelopen zaterdag op bkjn ook 8 keer gehad en dan die vage mensen die je egt aankijken met zo'n kop van: jezus ik d8 dat ik vaag was:P
Waarschuw beheerder
Heb op een extrema festival tijdens een lsd trip de hele tijd rond gelopen en gevraagt waar LEE-ROY was....

Vervolgens een maand later op t.v. bij lowlands het zelfde beeld.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 11:07:
dat heb ik afgelopen zaterdag op bkjn ook 8 keer gehad en dan die vage mensen die je egt aankijken met zo'n kop van: jezus ik d8 dat ik vaag was

Zoon gedachte had ik nou ook al op bkjn O:)

Waarschuw beheerder
tegen de zijkant van een deur aan lopen verdwaast blijven staan en dan boos worden en schreeuwen;wil de etter die sloeg nou ook een beetje lef tonen en het nog een keer doen ?
er reageerde niemand. gelukkig
Waarschuw beheerder
werd gezegd tegen me ... aangezien ik "niets" gebruik

"als ik ff kots is alles weer beukend oke"

:vaag: ja oke :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zit ik bij een kameraad de hele tijd tegen iemand te praten die tegenover me zat ( teminste dat dacht ik ) een uur lang...tot dat mijn kameraad zei: tegen wie praat je nou??

Toen keek ik...en dacht dat er de hele tijd een 3e persoon in de kamer was:S maar we waren met zen 2en WHAHAH! echt ziek!
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
keer met een groep buiten staan met allemaal eeen vage kop.....

komt dr politie aan, maat van me zag zon wout aan voor co de boswachter..... :S

von die niej zo leuk, toen moeste we maar snel weg gaan....

Waarschuw beheerder
ik was van de week helemaal wappie en wilde iets zeggen alleen kwam er heel ander uit

Ik zij namelijk : Arnold zwartsenegger sjasliek in de nek

Ja zeg al niks meer :( haha

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 13:36:
Ik zij namelijk : Arnold zwartsenegger sjasliek in de nek

Ja zeg al niks meer haha

whoeoeoeaaaaaa!!!! hahahahah
Waarschuw beheerder
Ik word lastig gevallen door iemand die me niet belt!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Innercity: 2005 vet heen stonden we te dansen ik kijk om me heen zie ik een vriend van me niet meer dus ik smste een vriend van me van waar ben je...
10 minuten later smsje terug ik sta naast je te dansen:|:|:|:|
VAAAG!!!!!
Waarschuw beheerder
haha jaah ik ken het allemaal :P hahaha lig echt dubbel!!

ik had ook een keer ging ik een smsje sturen naar iemand, had ik ineens een supervet kleurenscherm en allemaal vette spelletjes op mn mobiel :O dus ik dat hele spel uitspelen kwam later een vriend naar me toe van, wat ben jij nou voor vage smsjes naar me aan t sturen :| :P

Waarschuw beheerder
Kwam na een nacht stappen thuis en wilde de hond water geven, dus ik pak die bak met een hele rare kronkel, vraagt een vriendin wat doe je?? ja ff om die zwarte draden heen... welke zwarte draden?? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vriendin van me sliep hier, sliepen we bijna zeg k tegen der: Zeg bij jou steekt er nog een blad uit...dat ga jij eerst even netjes afmaken!!
:vaag:

hmm ik dacht dat ik in me klas was, les aant geven en dat het werkje niet netjes was, er stak nog een 'blad'uit
:/
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!! ik herken echt zoveel!..ik lig echt op de grond van het lachen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op zaterdag 11 februari 2006 om 19:11:
Uitspraak van snowbunny op donderdag 2 februari 2006 om 17:47:

Dat gevoel heb ik ook gehad met paddo's op... voel je je toch niet helemaal op je gemak

Whahaha.. en niet zoeen klein beetje..
Ik d8 dat ook echt serieus.. en toen k op moest staan schaamde k me zoooo erg.. mja er was dus helemaal nix hahahaha

had ik dus ook ja... ging ik naar de wc om ff te checken, hoorde ik mensen lachen op de gang! Dus ik dacht... neeee ze hebben het gezien en lachen om mij. Maar ik zag er zelf niks van.. en voelde het toch echt... maar zag het niet.. en.... helemaal para! hahaha
Waarschuw beheerder
Vriendin bleef by my logeren,wy allebei kas wasig
maar toch heel serieus gesprek voeren,seg ik ineens uit et niet:Hé,ken jy de noorweegse adrenaline vragende,achteruitlopende,bruine-bosbes kip van de lage hoog lande generatie der kakelende voertuigen?
Begint se te lache nee die ken ik nie
Oow das bale ik oowk nie:P

of op een oud kanon,by un museum midde in het dorp gaan ligge en nie meer weg wille