Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Waarschuw beheerder
donateur
clubx..de beveiliger die altijd op straat liep voor clubx met een herdershond..komt ie vent op me aflopen met een zaklamp...zeg ik me me wauze toet..je zaklantaarn lekt...je had ie vent moeten zien kijken....hoe vaag ken je zijn dan...zegt me vriendin tegen me...joh het is gewoon een zaklamp!!..en ikke volhouden dat dat straaltje licht lekte..ach jaaaa..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 24 januari 2006 om 22:55:
Uitspraak van X-KersiE-X op woensdag 18 januari 2006 om 01:14:
Een maat van mij gaat altijd trippen joh door die
3 weken geleden wou hij in de keuken douchen en in de gang plassen.. OOk blijf hij volhouden dat hij een 'vouwvliegtuigje' nodig had wat later lange vloe moest voorstellen en dat hij bekeken werd..Hahah uitspraken zoals :,,SSSt..Now we got to talk English!!'' om vervolgens weg te lopen om ,jawel, WEER in de gang te zeiken

hehe.. je hebt je cker kostelijk vermaakt toen , ofniet?

Sang ja man!! Ik ken t nog steeds niej egt bevatten wat voor uitweking één (!) pil ken hebben bij mensen hahah kwist niej dat mensne zo konden gaan space
Waarschuw beheerder
kzat keer in paddo trip kom ik thuis deed me lenzen uit en kreeg gewoon zo'n blur effect en alles kwam op me af...
wazig onspap tegen mij ben je ziek ofzo, jah kga snel naar bed
eerst naar wc trekte door leek net of er tsunami op me af kwam kdenk snel naar bed toe nog 3 uur lang in bed liggen trippen..
koekie-waus

Waarschuw beheerder
Ik ging half slaap wandelen:s deed me ogen open stond ik daar met un kalender in mn hande:s
nooooooooit meer:d
Waarschuw beheerder
We zaten op de kamer van een vriend van mij, hij helemaal wappie vervolgens grijpt ie naar het stenen jointje dat aan de bobmarley asbak vast zit. Na enkele seconden eraan getrokken te hebben: 'laat is los joh' zegt ie heel serieus tege de asbak :P :D
Waarschuw beheerder
Ik @ Thunderdome:

"eej man kijk uit dat je niet over de vangrail heenvalt"

Mijn zusje @ Hardbass:

"wooooow iedereen heeft een yakultflesje als hoofd"

:D

Waarschuw beheerder
"Zullen w erwtensoep gaan halen"

Waarschuw beheerder
Bah erwtensoep:p

Waarschuw beheerder
ik heb nooit echt rare uitspraken...alleen als iemand mij wat aan t vertellen is, moet ik honderd keer HE??? zeggen...versta er meestal geen woord van....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:26:
"Zullen w erwtensoep gaan halen"

ik ken nog wel een betere van jou knaap ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:39:

vertel... ik ben ze vergeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:01:
Uitspraak van Marleenn op zaterdag 5 november 2005 om 19:53:
Oehw..kaal hoofd..aaaaiiiieeennnn

:D lekker he!

hahaha ik ben dus blijkbaar niet de enige ;)
en daarna altijd ff lief lachen om boze blikken te voorkomen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha mijn wazige uitspraken heb ik hier al ergens neer gezet maar laatste keer bij hq liep ik zo dat trapje op de tribune af en ik stapte steeds mis.... als mensen me niet vasthielden was ik keihard op me bek gegaan:D

Waarschuw beheerder
De verhouding tussen de aantallen jongens- en meisjesbaby's is niet overal en altijd hetzelfde. In moeilijke omstandigheden zakt het aandeel van de jongetjes, schrijven Ralph Catalano en Tim Bruckner deze week in Proceedings of the National Academy of Sciences. Ze zijn ervan overtuigd dat stresshormonen daarvan de schuld dragen, via het opwekken van extra miskramen. De zwakste embryo's zijn daarbij de pineut, en dat zijn dus meestal jongetjes.

De twee Californische epidemiologen vroegen zich af welk mechanisme hierachter zit. Ze hadden twee mogelijke verklaringen. Het zou kunnen dat de mannelijke embryo's zelf zwakker worden door de stress, wat de allerzwakste groep niet overleeft. Maar het kan ook zijn dat de baarmoeder in tijden van stress strenger selecteert, wat de zwakste embryo's de kop kost, maar de gezondheid van de rest niet aantast.

De gevolgen van die twee scenario's zijn verschillend. Als alle embryo's onder de stress lijden, krijgen meer jongetjes een slechte start en zal hun gemiddelde levensverwachting dus dalen. Ligt het aan een strengere selectie in de baarmoeder, dan stijgt de levensverwachting juist, omdat de jongetjes die nog wel geboren worden, gemiddeld gezonder zullen zijn. Dat idee is te controleren aan de hand van historische gegevens, bedachten de epidemiologen.

Zo gezegd, zo gedaan. Catalano en Bruckner plozen de geboorteregisters van Zweden na, die al worden bijgehouden sinds 1751. Ze wilden weten of de levensverwachting gekoppeld was aan de sekseverhouding per geboortejaar. Verder dan de geboortes van 1912 keken ze niet, want de levensverwachting kun je nu eenmaal alleen berekenen wanneer (bijna) iedereen dood is.

De resultaten pleiten voor de 'strengere baarmoeder'-uitleg, schrijven de onderzoekers. Ze noemen de extremen: mannen uit 1784, het jaar waarin relatief het minste jongetjes geboren werden, leefden 3,7 maanden langer dan je zou verwachten op basis van de levensduur van vrouwen uit dat jaar. Heren uit 1910, het jaar met de meeste jongens, leefden juist 2,9 maanden korter dan verwacht. Geen dramatische verschillen dus, maar ze zijn over het geheel genomen wel significant, aldus Catalano en Bruckner.

Zou dit nu ook voor Nederland opgaan? Een blik op de Nederlandse geboortes in de twintigste eeuw leidt onmiddellijk tot verwarring. Want wanneer was het aandeel van de jongensbaby's het grootst? Tussen 1940 en 1945, toen Nederland leed onder de Duitse bezetting. Niet bepaald een stressvrije tijd, zou je denken. Sinds die jaren is de sekseratio gestaag naar beneden geschommeld, wat volgens de aanname van de Californische epidemiologen zou moeten betekenen dat de stress onder aanstaande moeders gaandeweg toenam.

Meer miskramen door stress, waarbij vooral jongetjes het moeten ontgelden: het is nog lang niet bewezen. Dit mechanisme kan bijvoorbeeld ook niet verklaren waarom er in Groot-Brittannië zo opvallend veel jongetjes ter wereld kwamen na de Tweede Wereldoorlog. Waarschijnlijk zijn er meerdere factoren die invloed hebben. Vervuiling met hormoonverstorende stoffen gooit bijvoorbeeld ook hoge ogen.

Catalano en Bruckner richten zich in hun onderzoek vooral op stress. Zo verscheen vorig jaar een artikel van hun hand waarin ze een (zwak) verband legden tussen de aanslagen van 11 september 2001 en het aantal jongetjes dat daarna in Californië werd geboren. Historisch onderzoek in de bevolkingsregisters van Denemarken, Engeland en Wales staat op stapel. Voorlopig is het laatste woord dus nog niet gezegd over de jongens- en meisjeskwestie.

Elmar Veerman

Waarschuw beheerder
..das tot op heden toch wel de raarste...

Waarschuw beheerder
Miljoenen malen is bij overheden aangedrongen om daadkrachtig
te werk te gaan, maar alles wordt op de lange baan geschoven waardoor
de aarde en zijn bewoners in gevaar zijn ALS ER NIET PER DIRECT WORDT INGEGREPEN!!!!

Omdat de wereldbevolking niet meer bij machte is om het zelf op te lossen
is de interventie van de Galactische Federatie AANSTAANDE om de mensheid
uit zijn benarde situatie te bevrijden. Veel van de Niburu lezers en Honderdduizenden
wereldwijd zijn hiervan op de hoogte en volgen dagelijks de berichten op de
vele duizenden sites.

UFO's laten zich steeds meer zien en WORDEN VOLOP GESPOT BOVEN
ALLE WERELDDELEN. Ze zijn met name vlak voor de Tsunami en de orkaan
Katrina gezien, waarover wij uitvoerig hebben bericht. Dagelijks krijgen
we meldingen. Inmiddels is het besef dat we worden bezocht
bij een steeds grotere groep bewust aanwezig.

Het is ronduit belachelijk dat hierover niets naar buiten komt,
zoals zo vele onderwerpen waar wij aandacht aanbesteden. UIteindelijk
is het de wereldwijde media cover-up over diverse onderwerpen die ons steeds
meer in het gelijk stellen. Denk nog even aan de Chemtrails, HAARP, UMTS, Mind
Control, Lucid Project, Illuminatie, Skull and Bones, Pharmaceutische Mafia enz.
Positieve onderwerpen over b.v. nulpuntenergie, veranderingen in ons DNA
krijgen via de normale mediakanalen nauwelijks aandacht. De mensheid
wordt massaal misleid en in staat van angst gebracht. Hiervoor waren
voldoende trucjes en ambtenaren aanwezig..

Eindelijk is het einde van de al deze manipulaties in zicht,
FIRST CONTACT VINDT PLAATS IN 2006.

Momenteel schijnt er van alles aan de hand te zijn in Washington,
maar bevestigingen zijn er nog niet. We wachten op berichten uit Amerika.

Reacties
Zoals iedereen kijken wij ook naar de cijfers en volgen hoevaak artikelen worden
gelezen. De honderden reacties die wij dagelijks ontvangen volgen wij zoveel
mogelijk en hopen dat deze meer on topic blijven. Er wordt nodeloos
gewisseld naar onderwerpen die absoluut niet relevant zijn.
Wij krijgen hierover klachten met name uit de journalistenwereld,
het doet inbreuk op de geloofwaardigheid van de berichten. Het is voor ons
onmogelijk om alles te controleren, daarvoor onze excuses.Wij roepen onze vaste
lezers op de Vele Nieuwe Bezoekers juist te voorzien van de juiste verwijzingen en tips.

Voor vrijwel niemand valt te beseffen wat er momenteel WERELDWIJD GAANDE IS.
In Nederland zijn wij daarom in enkele provincies al begonnen met de opzet van
een visiecentrum om informatie te kunnen geven over de komende uiteindelijke
POSITIEVE VERANDERINGEN.

Wereldwijd zijn mensen in beweging om elkaar te begeleiden
door deze zeer ZEER BIJZONDERE TIJD.

Waarschuw beheerder
...die ook, maar die is niet meer origineel...maatje van me had die term al in de 2e klas tijdens de pauzes altijd he...jointje op en gaan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
lul jij zulke verhalen als je wazig bent???
Waarschuw beheerder
donateur
- Huh... Ali babba!!:S (dacht dak m zag lope:P)
- Je hoofd is van puzzel stukjes:/ (zag iemand hoofd in puzzelstukken)
- Je hebt vet grote oorbelle in van goud:s (net gaatjes late schiete:P)

en gewoon onverstaanbaar gebrabbel:P hahahahah

Waarschuw beheerder
...die lange erwin is ook een leipkees hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja zie m doen achter z'n pc

Waarschuw beheerder
babi pangang volgens mij een niet te versmaden hapklare brok...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij het lezen van dit topic voel k me zo normaal zo normaal zo normaal!!!!!!

TOP-TOPIC HOOR!!!!!(y)
Waarschuw beheerder
'Niet meer weten hoe je moet plassen en of je geplatst hebt.'

'Denken dat je heel de tijd in je broek hebt gezeken, en maar hopen dat niemand het in de gaten had.'

'huh?, heb je nou een vaas op je hoofd?'

'Een kontkorst willen vragen bij een café om een aansteker mee te versieren.'

'Naar je aansteker bellen als je hem kwijt bent (0909AANSTEKER) en dan nog echt met hem praten.'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een vlees etende kip van anderhalve meter
Waarschuw beheerder
onder de douche met mn schatje na een feest:

ik snap nix van deze telefoon

(shampoofles aan mn oor houdend)
Waarschuw beheerder
vet topic!

krijg spontaan zin om te gaan halen

:xtc: :D
Waarschuw beheerder
net gehaald...

dus misschien strax eentje live! :D
Waarschuw beheerder
donateur
*Een luciferdoosje in je hand houden en een telefoongesprek hebben met ut mannetje op de maan...

*Met een bokkenkop (zie forumfoto) het politiebureau binnenlopen en vragen of ze de rest van je lijf misschien gevonden hebben....(Helaas ECHT gebeurd :-))

*Na een wappie verkleedpartij je vriend in dameslingerie op het balkon zetten, deur op slot doen en bij je buren aanbellen om te zeggen dat er een gek probeert binnen te komen.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naar de bar lopen en vragen aan de bar vrouw/man waar de bar is
Waarschuw beheerder
bij mijn auto staan en dan en dan helemaal op me knieen bij me velg, en dan hard op zeggen dat je toch wel hele toffe velgen heb. vervolgens weer opstaan.
en dan nog is goed naar mijn auto kijken op een afstandje. en er dan achter komen dat je naar de zwarte seat ibiza van de overbuurman kijkt :s :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLIVER op zondag 29 januari 2006 om 18:15:
bij mijn auto staan en dan en dan helemaal op me knieen bij me velg, en dan hard op zeggen dat je toch wel hele toffe velgen heb. vervolgens weer opstaan.
en dan nog is goed naar mijn auto kijken op een afstandje. en er dan achter komen dat je naar de zwarte seat ibiza van de overbuurman kijkt

:respect:
Waarschuw beheerder
een zonne bril kopen en uur later terug komen en zeggen dat je geen 'brillentype' en dat je 'm lelijk vind bent en je geld terug krijgen.....wappperrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op donderdag 1 december 2005 om 20:51:
bij het lezen van dit topic voel k me zo normaal zo normaal zo normaal!!!!!!

Ja dat heb k ook:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik zelf eel erg vaak heb, ben ik een heel verhaal aan het vertellen hou ik zo in het midden op weet ik het niet meer :S

Of naar iemad toe lopen (heb ik ook gedaan op Headliner)
hem aan tikken en dan "uhmm wat wil je van me" zeggen en weer weg lopen.

Of de hele tijd in je broek zakken lopen zoeken naar niets en dan vragen aan aan vriendin "wat zoek ik eingelijk" enb zei zegt dan "ja weet ik veel" en gewoon vrolijk door blijven zoeken..

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
hoiiiiiiiiiiiiiiiiii
sapperdeflap :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UniQue² op dinsdag 31 januari 2006 om 17:03:
Of de hele tijd in je broek zakken lopen zoeken naar niets en dan vragen aan aan vriendin "wat zoek ik eingelijk" enb zei zegt dan "ja weet ik veel" en gewoon vrolijk door blijven zoeken..

of idd naar iets opzoek zijn en het zit dan echt wel in je broekzak, maar je kan het dan gewoon niet vinden :D

Waarschuw beheerder
genoeg wause dinge gezegt ma kan nie veel meer herinnere ma idd in tas zoeken en zoeken en zoeken,.. dan vrage wat ik zoek:/
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
een maat van me stond een keer schreeuwend op van:

NEE!!!!!
GEEN PAPEN (joints) ONDER DE TOONBANK DOOR!!!!
EN ZEKER NIET IN HET WEEKEND!!!!!!!

Waarschuw beheerder
je aansteker in je mond stoppe, en em aan willen steken metje peuk.. en vervolgens schelde als je daardoor je peuk breekt..

Waarschuw beheerder
donateur
een vriendin maakte me midden in de nacht wakker en sleurde me mee naar buiten, want..

"nancy we moeten de citroenen nog afmaken!"

%-)
Waarschuw beheerder
ajooow die frinding fang jouw isz eg helumal loco zech ik je, hoew kang jei nouw zitroeneng afmakeng
Waarschuw beheerder
hey wat ben jij aant doen???

ik ben twee uur aant zoeken...

hoezo twee uur...

ik ben het stuk tussen 3 uur en 5 uur kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cc op woensdag 25 januari 2006 om 17:54:
altijd die dj live willen horen en na 2 minuten weglopen

of de hele set in de auto zitten.. terwijl je het geld heb uitgegeven om die ene dj te horen
Waarschuw beheerder
vriendin van mij werd altijd gestressd als ze ging pissen dat het een hallucinatie was dat ze op de plee zat, en dat ze in het echt nog op het dansvloer stond te pissen :S
Waarschuw beheerder
jezelf gaan inbeelden dat je wel s out zou kunnen gaan, op zoek gaan naar n vreemd of naar gevoel, en dan vet blij worden als je niets voelt:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 01:00:
een vriendin maakte me midden in de nacht wakker en sleurde me mee naar buiten, want..

"nancy we moeten de citroenen nog afmaken!"

8)
Waarschuw beheerder
kheb wel eens ongeveer een miljoen keer gezegt dat ik me egt heel erg fijn voelde terwijl ik ondertussen midden op de weg het asfalt lag te knuffelen:S:D
Waarschuw beheerder
donateur
Naar un groep lopen en heel normaal vragen van waar zijn die dildo's?? word er vervolgens gezegd wha zeg je nouw , en dan vervolgens vragen of ze misschien doof zijn !!!
laatste aanpassing