Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Waarschuw beheerder
Een vriend vroeg een paar weken terug of wij die trein wel hoorden! :bounce:

Waarschuw beheerder
uhm vroeg aan iemand of hij ook een gast had gezien want die was ik kwijt en hij zei neeh dus ik rondje lopen en een minuut later was ik weer bij um en toen weer het zeflde vragen en dan heb ik iets van 10, 15 keer gedaan :VAAG:

Waarschuw beheerder
was met wat vrienden naar ghosttown september 2003
de eerst keer dat ik een pilletje nam....
op een gegeven moment loop ik naar een vriend van me en zeg "kijk mijn nagels geven licht"

na een feest thuis aangekomen nog helemaal waus het bed in zeg ik tegen me vriend "goedemiddag kan ik u helpen"

op In Qontrol heeft een vriendin van me voor het eerst pilletje gehad..op een gegeven moment pakt ze mijn arm vast geeft er een kus op en zegt "ik vind je zooo lief, eigenlijk vind ik iedereen wel lief" :D

of praten met een dubbele tong, niet meer kunnen sms-en...

Waarschuw beheerder
extrema: Een maat kwam om me heenhangen en zei'' ik zet later een vriezer in de achtertuin want dan ga ik lekker hard!!''

Waarschuw beheerder
Awakenings was iemand zn maten kwijt, ik zei dat ik t ook was, vond ik mn eigen maten liep hij me achetraan en zei zijn dat ze? En liep vrolijk mee. Helmaal de weg kwijt!!
Waarschuw beheerder
Echt waar prachtig dit :respect: lig dubbel van het lachen hier whoehahahahahahahh !!!!

en dan lees je vaak in andere topics bijvoorbeeld dit:

door drugs te gebruiken pleeg je roofbouw op lichaam en geest,daarom moet ik er niks van hebben

Dit topic bewijst toch wel het tegendeel. :xtc:
Waarschuw beheerder
Echt waar prachtig dit :respect:

Ik ga hier kapot van het lachen hehe :yes:

Hehe vriend zei op hardbass J.L die gozer nasst je dat is toh de buurman :p

Ik d8 dat ik dood ging wahah :d

Waarschuw beheerder
ik kwam een jongen tegen die ik kende
en die jongen bleef volhouden datie geen wesley maar lesley heette :S
en dat hij mij helemaal nie kende :vaag:
kep em zowat de hele avond gestalkt en op gegeve moment bedacht ik me dat wesley tatoes op zn buik had zitten
dus ik loop naar "lesley" en trek zn trui zo omhoog
en geen tattoes :x en op zn arm haddie dr ook 1 en ik dus zn mauw zo omhoog doen :x en ook geen tattoe :x
en die jongen me maar stom aan zitten te kijke joh :Vaag:

sta je dan tegen een wildvreemde aan te zeiken en zn trui omhoog te trekken :x

was op mindcontroller :$

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha ga kapot van het lachen hier :D

Waarschuw beheerder
ja je leest gekke dingen wahahaha
Waarschuw beheerder
Ja best wel... die van mij moeten geloof ik ergens bij de eerste replies al staan .. zal ze eens opzoeken.. ben al tijdje niet meer in dit topic geweest...

toch maar weer vaker bezoeken.. staan best hylarische dingen tussen :D

Waarschuw beheerder
bij the site op je sokken lopen,portier vraagt heb je geen schoenen,ja wel die zijn alvast naar binnen die hadde het koud :D POTTE PAKKE :p

:respect:

Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahahhahahahahahaha... ik kom niet meer bij hiero.... egt grappig ..(Y) ga nog maar effe door :D

Waarschuw beheerder
ik heb 3 uur lang met een bierflesje gestaan en aan iedereen gevraagd of ze hem open wouden maken maar dat was hij al :S
Waarschuw beheerder
leg ff een __________// neer
Waarschuw beheerder
Stond benede voor de tv ,en Zei EEej Vet ! da vliegtuig vliegt laag ! hehe ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lameheid

Waarschuw beheerder
sommige dingen zijn wel grappig, maar bij sommige dingen heb ik ook echt zoiets van doe niet zo triest!

heb er echt een hekel aan als mensen vet raar tegen
mij aan beginnen te lullen :devil:

alsof ze in het normale leven ooit 1 woord met je zouden wisselen :no:

Waarschuw beheerder
sta ik met me meissie in de heineken op ... watwastookweer.. ja houseqlassics. komt dr n mannetje zwaar doorweekt van t zweet naar d'r toe:

'mevrouw, je moet even t einde van die krant lezen'

nooit meer wat van vernomen, hoe zou t met m gaan..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kameraad van mij zegt ineens : hey! de dakpanne rolle onder het vuur :S :S haha
Waarschuw beheerder
1: Eej eej eej.. Kijk ik scheel??? :vaag:
2: Waar is iedereen??
3: Gade mee drinke halen?

Niet raar, wel veel gebruikt

Raarste tot nu toe is met n waaier een bietje tegen wildvreemden aan staan wapperen en ondertusse aan een maat van me vragen of ie meeging kokosnoten plukken (Thunderdome of Mindcontroller Ehv...)
Waarschuw beheerder
wannneer gaan we naar het feest toe!

Waarschuw beheerder
Meestal zondagochtend na 4 dagen wakker ga k allemaal dingen zien.blauwe containers,hopen grond enzow midden op de A4.en t platgereden natte asfalt waren allemaal buxussen mooi op maat gesneden.vliegtuigen waarvan ik d8 dat t bouwlampen waren.of met de autow weg willen maar t contact niet omgedraaid.stond k gvd de deuken in me auto te trappen omdat ie niet reed.PEP IS GOED,PEP IS GEZOND!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bekende van mij zei op defqon aan t eind toen die wous zat te zijn (heel serieus) :
Hoe gaan ze dat schoonmaken dan gaan ze dat stofzuigen ofzow
Whahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat je je haar nie met zand moet kamme.

Waarschuw beheerder
iets raars heb ik geloof ik nog nooit gezegtheb wel s een gast in zn ballen getrapt omdat hoij als een hond achter me aan liep (de hele nacht)en ik kende hem niet eens
hij herkende mij wel weer het volgende feest

Waarschuw beheerder
haal die salamander van me rug

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag super vaag, alleen keb het hele feest alleen maar geantwoord met ja of nee als iemand wat vroeg :vaag:
Waarschuw beheerder
Paar vage dinge :S..

altijd mense met brillen en zonnebrillen op!
Ander keertje stond ik op de dansvloer.. Dansvloer leeg.. Spots gericht op 3 vage gasten helemaal int zwart.. zwarte haren, zwarte leren jassen en broeken, zwarte schoenen, zwarte zonnebrillen :S.. egt kapot gaan :P

Vriend van mij zag vaak een 5 persoons Tandem langskomen met 5 'joden' erop.. (die met die sliertjes, baarden, hoeden etc..) en die ginge bellen naar m :vaag:

zelfde nummer over en over horen..
en ik wor altijd zo doof ofso.. mense praten en praten tege mij, maar versta dr gwo0n geen reet van (of ben zo koekie dak dr gwo0n nix van bgrijp :P)

dacht dat de dansvloer verhoogd was, dus ik mn benen optillen.. bleek het niet verhoogd te zijn :S..

Kan nog wel ff door gaan mja :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een half uur met een flugel flesje rond gelopen omdat i kdacht dat het een slidephone was :|

Waarschuw beheerder
Op de terugweg van een feest:
Ik zat op de passagiersstoel in de auto, een kameraad achter mij op de achterbank. We zagen een trein rijden. Toen hebben we zo ongeveer de rest van de weg naar huis treintje gespeeld, hij was de wielen en ik de schoorsteen.
Tjoeketjoeketjoek tuuuuttuuuut.
De andere lui in de auto werden helemaal gek van ons :).

Met een vriendin hele discussies gevoerd over De Afwaslijn. Een soort waslijn waaraan de de afwas zouden ophangen.

Zoals al eerder genoemd: denken dat je een bekende ziet maar het is een wildvreemde.

Met paddo's op: denken dat je russisch kunt lezen en spreken. (Het was de tekst op een pools pakje sigaretten, die wij fantastisch konden uitspreken.

Na Hellraiser zat er een of andere Duitser naast onze auto, zich af te vragen wanneer de ziekenwagen hem kwam halen. Hij wist zeker dat hij niet levend van het parkeerterrein zou komen.

Dat laatste was wel sneu trouwens :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He, rich... de brug staat open..!!

nee patries, dat zijn bomen.. :S
Waarschuw beheerder
zeg wel vreemde dingen maar wat dan van als je goed vaag bent en opeens spreekt iemand tegen je, ik schrik men eigen elke keer kapot :d

Waarschuw beheerder
Lekkerkerk is een boer met kiespijn die geen verstand van koeien melken heeft en om zondag om fucking 6 uur opstaat met een pillenreferentie van hier tot sint capelle a/d ijsel...dus die bitch zeg tegen mij van...ja helemaal niet hoor! ik maak maar een grapje zei ik en toen zei ze van ja ben j helemaal aan de pillen ofzo en toen zei ik nee man, toen zei zij van ja..maar ja

Waarschuw beheerder
en ohja...toen zei ik ik heb heel veel VMBEICPBHH-tjes op

Waarschuw beheerder
van moment van inslag tot moment van uitwerking is een vaag gedoe voor mij

dus veel nuttigs en te begrijpen taal zal er dan ook wel niet uitkomen
Waarschuw beheerder
Tegen Bren: Waar is Brenda? Ben dr al heel de tijd kwijt...

En alles in 1 minuut op weten te lossen, geld gooien in een muntenwisselaarsapparaat, terwijl je er hevig van overtuigd was dat er marlboro uit het vakje zou komen i.p.v munten.. toch een tegenvallertje haha
Waarschuw beheerder
0ja.. 0p QLimax Had ik z0'n D0rst.. W0u ik Drinke..
Zag ik daar een Bar Staan.. BesteL ik 2 CoLaa.. BLeek Het Een SigarettenBar Te Zijn :s

Keek ik Naar De ToonBank in De Vitrine, Zag ik Me Daar Een Partij Pakjes Sigarette Ligge Joh, Daar Werd ik Gwo0n Naar Van :[ :vaag:

Waarschuw beheerder
volgens mij ben je nu weer wappie, aan je schrijven te zien

%)
Waarschuw beheerder
Stenderd Piet :p

Waarschuw beheerder
een neef van gabber piet?

Waarschuw beheerder
??? weet ik al niet meer.. k maak er zoveel als k drugs op heb...
maar meestal ga k zingen!!
da's ook leuk!!

Waarschuw beheerder
maar zul je me nu niet veel meer zien doen gelukkig.....
drank werkt meer op andere spieren...
Waarschuw beheerder
Btur doe je nie zo bijdehand Willempie

Waarschuw beheerder
gaap, niet zo stoer doen knulletje
Waarschuw beheerder
zaterdag op hellraiser, ik had zo'n vestje aan met kapouchon, vriend van mij trekt die kapouchon over me hoofd heen ik dagt shit het gaat regenen...en ik zow rond lopen en zeggen dat ik een eskimo was hoe bedoel je van de kaart :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik sta in zo´n disco net over de grens in duitsland (world-center) zwaar uit me plaat te gaan op de dansvloer. Gaat de rookmachine achter me aan (nix in depeiling natuurlijk) draai ik me om sta ik dik met mn bek in de rook en zie opeens nix meer. Ik vet para tegen een vriend IK BEN BLIND DOOR DE PILLUH (beste kutervaring)!!

Loop ik door een gang op innercity zie ik voor me zo´n gast in zo´n wit pak met nog een paar vrienden in witte pakken, ik zo tegen die gast: Hey....van de halfords ofnie?
Die kerel en z´n maten helemaal in een vouw, kweet nogsteeds niet waarom ik dat zei :/

Waarschuw beheerder
Was gewoon thuis ik lag lekker voor me uit te staren, iemand zei wat tegen mij (zoiets van gaat het wel?) ik antwoordde JAAAAAAAAA kijk me moeder op die foto! (nergens een foto) en even later was het stil en zei ik JAHA die paarden??!!....waar gaan die paarden nou heen??!! :vaag:

Waren mijn laatste uitspraken kort geleden, zal er wel meer gehad hebben maar weet ik ff niet meer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op straat lopen en naar de lantaren palen roepen dat ze moeten stoppen met filmen.......
opassen voor de sluitpshcutters op qlimax
heb jij een klapstoel op je rug?....
in de bus terug op msn zitten
gewoon hele verhalen vertellen en dan vragen waar we het over hebben en niemand het meer weet...:D