Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Waarschuw beheerder
Mijn gesjeesde geest, is verder geweest
dan de ziekste geest ooit geleefd.

Leer is de smeris wat eer is,
want weer is de smeris degene die
weer is verkeerd is.

Waarschuw beheerder
Op feestje bij mensen thuis met allemaal wappie mensen :

gaan er 2 naar buiten even rondje lopen en jonken rokuh,
zegt iemand die achter blijft "Ik hoop niet dat jullie dood gaan".

Waarschuw beheerder
Ik zit rustig samen met een jongen op een feest bij iemand thuis even buiten een sigaretje te roken die gozer was zoooo wappie heb nog nooit iemand zo wappie gezien,
hij zei helemaal niks zat beetje weg te spacen,
opeens schiet hij overeind ik zie bij hem angst in de ogen
en hij roept uit
'waar zijn we'~!!!!!!!
ik : nog steeds op ze;fde plek als daarstraks en ik begin te lachen.
dan heeft die door waar we zijn en zwijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
Op dance-valley

Een bakkie fruitsalade bestellen, best lekker als je er 2!!!! uur over doet om het weg te krijgen :vaag:

En vervolgens het vorkje ook nog twee uur daarna vast blijven houden en constant proberen je peuk er mee aan te steken :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wil je mumzels kopen?
Waarschuw beheerder
donateur
6 dec hardcore 4 life..

een kennis gaat naar de wc en klaagt over de plees tegen iemand van.. jah je zit hier wel gebeiteld heh..

zegt een vage gozer: waar is je beitel dan??

die kennis: UHH wat denk je zelf ik kan toch geen beitel meenemen langs die uitsmijters

die vage gozer: JAH MAN das waar ook.. OHJAAAA :vaag:
Waarschuw beheerder
paar jaar terrug,zoals gewoonlijk elk weekend naar de tering zitten we thuis bij colinda een vriendin van me,en zij had een hele grote banaanknuffel in haar kamer,zegt maatje van me ineens heey co wat doet die banaan nou weer in je auto?

Geweldige momenten van de lijpheid! :vaag:
Waarschuw beheerder
ooh jah en ook een andere x met die zelfde colinda en paar maatjes hadden we leuke namen voor elkaar bedacht,en ik heette inimini jawel van sesamstraat daar was ik dus echt niet blij mee want ik wilde pino zijn en drie andere maten van me heette, het jongetje, het mannetje,bertha en het aapje en we beschouwden elkaar als een soort familie,nou echt wat een avond was dat zeg hahaaah!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
in de zomer van 2002 kwamen we van hardcore 4 life terug,en we bleven doorgaan tot we als skeletten met een velletje eromheen op de grond vielen,toen zag vriendin van me,mij voor IT die clown aan toen eh had ik het ff niet meer hoor!

oh ja een maatje van me was helemaal wappie,niet zo gek ook want hij had iets van 7 goede snoepies genomen,vraagt ie aan me of ik ook altijd last krijg van een stijve als ik waus ben!!! hahaaaaaaaaaah

Waarschuw beheerder
ik wou een siggaret aansteken maar kon me vuur niet vinden ik was te :vaag: en vroeg aan een maat van me of hij een boormachine had voor mij en hij begreep het niet pas toen die zag dat ik een peuk in me mond had en zat te wachten op vuur hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
we waren bij bussloo en een maat van me schrok ineens en zegt wie haalt die tafel weg in een zaal met 1000 mensen waar geen tafel ken staan had denk ik op lucht gehangen
met pillen op is altijd lachen behalve de volgende dag

Waarschuw beheerder
met pillen op is altijd lachen behalve de volgende dag

op nightmare vragen of iemand mijn witte hondje heb zien lopen:D

bij the site op je sokken lopen,portier vraagt heb je geen schoenen,ja wel die zijn alvast naar binnen die hadde het koud:D POTTE PAKKE:P
Waarschuw beheerder
Kweenie maar k was er toch heel de avond van overtuigd dat er een kerel met een helm voorbij kwam :S:S

hmpz....o ja en van die gesprekken van hey hoe ist
wat zei je ? ja kweenie waar gingt over ??
Ja kweenie ??

en dat dan de hele avond ...

Maar die helm sloeg alles

Waarschuw beheerder
hehe altijd mooi he dit soort dingen

Ik heb op Qlimax een half uur naar mijn schildpad gezocht
Waarschuw beheerder
als je denk dat je vriendin naar huis wilt en je netjes meeloopt naar de deur en haar daar nog even wil kussen en dat ze opeens achter je staat en jij met n andere meid staat te bekken...helaas is dat mij over komen maar gelukkig was ze niet kwaad want ze wist het de volgende dag zelf ook niet meer gehhehe

Waarschuw beheerder
Oud en nieuw Crime Time Bass-D was aan het draaien en er stonden een ssort gele bolletjes bij de draaitafel..
Ik: Hij staat toch geen oliebollen te bakken he :S
Waarschuw beheerder
donateur
op innercity, kwas op zich wel behoorlyk. moest ik 1 water en 1 cola halen. waar denk je dat ik mee terug kwam?

1 bier :/
Waarschuw beheerder
Mindcontroller j.l.:

"Waarom heeft iedereen hier een zonnebril op en een asbak in zn hand?"

Midden in de zaal: "Kom we gaan hier bij een statafel staan"
Waarschuw beheerder
ik vroeg een keer warom iedreen lag te slapen,,,, en waarom er apen rond liepen op innercity
Waarschuw beheerder
he! de taxi is dr al.... midden in de zaal
Waarschuw beheerder
Aan vrienden vragen: Heeft er iemand een doekje
Hoezo
Vanwege een overstroming
huh?
Ja en nou moet ik een oud vrouwtje helpen

Op Qlimax

Waarschuw beheerder
hoe langer ik wakker ben hoe vager en
dommer ik ga praten...,

Of ik ga als er muziek is vage dunttjes erover heen gooien!
Waarschuw beheerder
donateur
afkortingen mogen niet , maar de afkorting IQ mag toch wel he speciaal voor mij bij scrabble.

:respect: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
OP Qlub tempo ooit hingen er van die pijlen aan het dak.
Ik zo tegen zo'n gast wrom hangen die pijlen daar?
Hij zo ja das voor als je nie meer weet wa boven of onder is.
Ik zo ja maar waar wijzen die pijlen nu dan naar? boven of onder?
Hij snapte er niks meer van :D
Waarschuw beheerder
donateur
jah idd. je houdt van alles en iedereen om je heen. en maar knuffele als een gek :D. op thunderdome, kreeg ik een sms: waar ben je? ik heb je nodig! ik was ook uit mn stekker dus ik zo zoeken naar haar. kom ik daar aan: waarvoor had je me nodig? roept zy: NICK!!! en begint me te omhelsen...ik vrolijk meedoen natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
mag ik je zonnebril ff op?
- wat lul je nou man, welke zonnebril??
eeuuhh nee laat maar
Waarschuw beheerder
Mot er een jiskeponsje ha dat zijn pas vage vragen.
Waarschuw beheerder
een vriend van mij vroeg voor de gein aan de gozer die naast hem zat: is dat schaap van jou??? die gozer wist niet hoe snel hij weg moest komen.. ik voel me vaak fluffy na een feest.. en heb dan vaak ook een dooie eekhoorn in mijn bek(oftewel.. een droge bek..)
Waarschuw beheerder
hahahah of iemand zegt terwijl je IN een tent op impulz staat: we staan buiten.. maar het lijkt wel of we binnen staan.. euh.. jah.. we staan ook binnen.. juist jah...

Waarschuw beheerder
Ga je mee darten?

Waarschuw beheerder
Op mindcontroller heb ik heel veel mensen wijsgemaakt dat de klok vertraging had en dat geloofde ik toen zelf ook!

Op Q-base lagen er allenmaal van die kastanjehulsjes op de grond, je weet wel met de stekels en ik zweerde dat dat dode egels waren dus iedereen die daar liep moest oppassen van mij dat ze niet op de dode egels gingen staan

Waarschuw beheerder
Op Q-base lagen er allenmaal van die kastanjehulsjes op de grond, je weet wel met de stekels en ik zweerde dat dat dode egels waren dus iedereen die daar liep moest oppassen van mij dat ze niet op de dode egels gingen staan

Oooow je bedoelt bolsters? :P

Waarschuw beheerder
Ik en mijn vriendin staan midden op de dans vloer :"welke DJ draait er?" mijn vriendin kijkt me quasi aan en zegt: "niemand!!!!!"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik voeg aan een vriendin: hoe gaat nog maar dit refrein??
krijg ik als antwoord.. flipper???

euh.. juist jah..
kwam er later achter dat zij dacht dat ik vroeg:
hoe heet nog maar die dolfijn..

neem er nog 1 dacht ik...

Waarschuw beheerder
Ehm.
De laatste 2 waren niet zo bijzonder.
Het eerst ging over een kano in de matrixx.
Het 2de , toen zat ik achterin de auto te mijmeren over het verbinden van de rode met de blauwe draad.

Waarschuw beheerder
maat van me had laatst tegen ze vriendin gezegd dat ze maar een ander shirt aan moest doen
:vaag:
Waarschuw beheerder
Doe is een aardappel na

Ik ben met het vliegtuig het bos in de palmbomen zoeken
Waarschuw beheerder
donateur
liep zon gozerop hellraiser vorig jaar rond, zonder tshirt ofziets
ik an m vraguh; mag ik je jas ff lenen tis hier koud man , hijsnapte dr niets meer van
ik trouwens ook niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
oowjaah na afgelopen MC liepen we naar t station, verrotte koud natuuluk, vraag ik zo aan vriendin;
hej as mijn grote teen dr af valt he, val ik dan ook om?¿?
:vaag:
Waarschuw beheerder
Loop met me vrienden op innercitty en loppen van de eene zaal naar de andere zaal. zeg tegen me vrienden Shiiiit gauw terug we lopen op het station. Alle 3 gewoon terug rennen naar de andere zaal..Ja heerlijke momenten zijn ut
Waarschuw beheerder
nek ik jouw nie kergens van... en dit zijn geen typo's :P
Waarschuw beheerder
x bij iemand thuis...helemaal van de kaart..ik ging de helle avond door met vaaag lulle... ilona wil je er een tasje omheen?? :S die middelste koffer is van mij...:|
ik dacht dat ik in de caf. was dus zij neem pringels mee voor mij.. wou een aansteker niet trug geven die niet eens van mij was... op de weg naar huis op de fiets... riep ik gofie gofie.. was een hond van een vriendin van mij...:S egt waZig spul die drugs...:D

Waarschuw beheerder
een paar weken terug was echt wel erg ja een uur lang naar je auto zoekken echt een uur gezocht op het terein daar blijkt dat ik er 100x voor bij gelopen was en mij vrienden er stonden te wachten tot ze er in konden dan ben je pas vaag hahaha :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mn ex vroeg waar RisS was terwijl ik toch echt degene was waaraan iej t vroeg.
En ook een keer iemand die tegen me zei: maar jij bent toch tegen drugs???

Waarschuw beheerder
+1
een vriend van mij zegt altijd tegen iedereen hoe lief hij iedereen vind...
ooohh sweet! :$

Waarschuw beheerder
Tegen de mensen waarmee je aant praten bent zeggen dat je super anti-drugs bent :9
En onder tussen niet eens een sigaret aangestoken krijgt :P