Ja moet dat ook es doen, heb er af en toe wel last van, maar ben als de dood voor de tandarts en zo Allemaal dankzij een hele aardige orthodontist die ooit mn halve bek heeft vernield
Tja ik moest wel bij mij waren ze in me kaak aan het groeien en zou ik nu dan weinig last van hebben maar over een paar jaar misschien dan wel.
Plus dat me verstandskiezen tegen me andere kiezen aan drukte.
Goed links onder is er nu uit en in Maart mag rechts *zucht*
Maar nu dus flink aan de paracetamol en de ibuprofen
Kwam deze net toevallig tegen en allejezus wat blijft dit een kippenvelplaatje zeg
Ooit eens gelezen dat Jose & G-Spott (die nu als Richard Durand draait) deze gemaakt hebben voor een feest ter ere van de Lexion. Toen ze m voor t eerst draaiden en de manager achterin de zaal stond, schijnt die gast compleet in janken te zijn uitgebarsten omdat ie m ZO waanzinnig gaaf vond. Ben het nog steeds met m eens
Trwns voor de geïnteresseerden: op 27 maart is er in de Ruif in Landsmeer de welcome back / birthdayparty van Martijn aka MvDJ, waar ondergetekende voor het eerst sinds een heeeeeele lange tijd weer eens solo staat (en waarschijnlijk ook daarna weer een heeeeeeele lange tijd niet meer solo zal draaien ). Het gaat denk ik (nou ja, weet t eigenlijk wel zeker) een classics set worden met een hele vracht vette harde plaatjes. Van hardhouse tot hardtrance tot hardstyle. Dus mocht je het leuk vinden om daarbij te zijn: entree is gratis en het bier smaakt prima
Toen ze m voor t eerst draaiden en de manager achterin de zaal stond, schijnt die gast compleet in janken te zijn uitgebarsten omdat ie m ZO waanzinnig gaaf vond
MvDJ arrived in Bangkok! Gezellige drukte at Koa San Road, maar nu al helemaal gek van al die gasten die je wat aan willen smeren. Miss dat ik ergens een t-shirt kan laten maken met de tekst: NO THANK YOU!!!
In de categorie 'ik kies es random een film die ik nog nooit had gezien van mn harde schijf' was t deze keer Alles Is Liefde. Slechte film, maar ja Carice maakt alles goed. Zucht hahahahahahaha
Gay! He slet heb je mn smsje laatst nog gehad? Of was je me weer gewoon helemaal vergeten? En laat ff weten of je die mail hebt gehad over die foto's ajb, we hebben ze binnekort wel ff nodig