Partyflock

Forumonderwerp · 663397

Werkzaam bij Struikgewas
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Hoi allemaal! 23 september vertrek ik naar Australië en Azië om rond te reizen! Op 19 september geef ik mn afscheidsparty tijdens een speciale editie van Blow Out.

Ik zou het leuk vinden als jullie erbij zijn!!

Hij staat al in de agenda!! Volledige line-up volgt snel!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Deze kan ik jullie echt niet onthouden, wat een BRILJANTE gif, zelden zoiets grappigs gezien :D FAIL!

Hehe. Heb je epicfail website al toevallig gezien?
Gisteren naar The taking of Pelham 123 geweest, wat een kuteinde:frusty:
Dan zou ik niet klagen...
*zucht*
Some things never change my friend :D
Ist auch so, volgende keer noem ik het gewoon een minder leuk einde;)

:p
Dat moment dat ie zn ruitenwissers aanzet, BRILJANT!!!!! :respect:
Hahahaa prachtig, vooral zijn Absinth moment :)
Ik weet het niet hoor, maar vinden jullie 41 euro voor Turn Up The Bass in de HMH ook niet erg veel geld?

IK WEL!
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 1 oktober 2009 om 16:24:
IK WEL!

Ik ook! Tis verdorie geen fesitval!

Hoorde van Sas dat Lowlands 2010 tussen de 195 & 225 euri gaat kosten :o
Belachelijk toch?

Ik vind 150 Euro eigenlijk wel genoeg. Je geeft daar ook nog eens honderden euro's uit, ja toch?
Ik vind het ook belachelijk.. (niet dat ik nu niet ga, maar toch!)

Elke week een tientje opzij leggen...
Artiest Raven
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 1 oktober 2009 om 16:54:
Ik vind 150 Euro eigenlijk wel genoeg. Je geeft daar ook nog eens honderden euro's uit, ja toch?

Nou reken maar dat er genoeg een dergelijk bedrag zouden betalen...

Lowlands is toch een soorte van Mekka voor sommige mensen. Persoonlijk vind ik het ook een absurd bedrag... Maar ja, Als je 3 dagen gaat valt de prijs ansich ook wel mee. Je betaald ook zo iets van 150e voor een uurtje ofzo van 1 artiest/groep/whatever.
41 e voor TUTB???? Das echt absurd duur, wie hebben ze geboekt dan? Staan er alle grote Amerikaanse oldschool house dj's op de lineup of zo?
Dit is echt heel vet:respect:
Vind dat sowieso een ubervet nummer, in het kader van feelgood music is dat feelgood music :lol:
Uitspraak van ®aven op donderdag 1 oktober 2009 om 17:19:
Nou reken maar dat er genoeg een dergelijk bedrag zouden betalen... Lowlands is toch een soorte van Mekka voor sommige mensen. Persoonlijk vind ik het ook een absurd bedrag... Maar ja, Als je 3 dagen gaat valt de prijs ansich ook wel mee. Je betaald ook zo iets van 150e voor een uurtje ofzo van 1 artiest/groep/whatever.

Reef, ik heb de afgelopen 2 jaar ook met liefde de 150 euro voor Lowlands betaald. Maar 225 vind ik wel een enorme prijsverhoging. Maar inderdaad, ik zal het er waarschijnlijk ook wel voor betalen. Lowlands is het festival van het jaar (naast Solstice en Wooferland :D )
Jaaaa, die flashmob. Heb ik laatst al gezien op youtube. Geweldig he?
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 1 oktober 2009 om 22:04:
150 euro voor Lowlands

Zal volgend jaar ook 150 zijn excl. fee.
Oh, dan ben ik er waarschijnlijk gewoon bij :D
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 2 oktober 2009 om 11:56:
Oh, dan ben ik er waarschijnlijk gewoon bij

Als het 200 zou zijn geworden dan was ik nogsteeds gewoon gegaan hoor...

Ik vind Lowlands wel zo ontzettend briljant, dat ik er hoe dan ook heen wil!
Ik waarschijnlijk ook wel hoor :-) Lowlands is gewoon echt heel erg leuk.
Volgende keer ga ik zeker eens naar de Magneetbar. Daar kom ik nooit, terwijl dat zo'n beetje het leukste van Lowlands schijnt te zijn.
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 2 oktober 2009 om 13:49:
Volgende keer ga ik zeker eens naar de Magneetbar. Daar kom ik nooit, terwijl dat zo'n beetje het leukste van Lowlands schijnt te zijn.

Ik vond onze 25-uurs tent ook errug gesjelllig! Ik heb altijd de beste plannen voor lowlands maar er komt geen reet van....:roflol: En een lol dat ik heb hahahaha
Onze 25-uurs tent roelde bik tijm natuurlijk.
Reef, ik heb de afgelopen 2 jaar ook met liefde de 150 euro voor Lowlands betaald. Maar 225 vind ik wel een enorme prijsverhoging.

Behoorlijk bedrag inderdaad ik denk dat ik dan ook niet zou gaan, het kan ook te gek.
Hey, die heb ik al een tijdje niet gehoord "het kan ook TE gek". Leuk :D
Reef, ik heb de afgelopen 2 jaar ook met liefde de 150 euro voor Lowlands betaald. Maar 225 vind ik wel een enorme prijsverhoging. Maar inderdaad, ik zal het er waarschijnlijk ook wel voor betalen. Lowlands is het festival van het jaar (naast Solstice en Wooferland :D )

Nou wat meuk je dan ;P

Om even te zeiken... Gisteren een auto ongeluk gehad :S Eerste in 5 1/2 jaar tijd, Dat dan weer wél. Maar toch...
Heb ws een whiplash te pakken... Moet het nog aan kijken hoe de pijn in mn nek verder gaat. Op het moment voel ik er weinig van als ik het warm hou in de vorm van een kruik of sjaal, Maar zodra mn nekspieren afkoelen dan voel ik het wel aardig...

Afgezien daarvan gelukkig weinig. Het had erger kunnen af lopen als ik wél had uit geweken... Dan had ik ws een paal of meerdere auto's mee genomen i.p.v. maar 1...
Sterkte man:hug:
Thanks mensen :)

Gaat nu wel weer beter. Heb sterkere pijnstillers gehad... Goede shizzle zég ;P ;)
Dude dat meen je niet :S Beterschap man!
Beterschap!!!
Thank you all (F) :) :)

Still enjoying de pijnstillers..... wuuhhhaa :[ ;)

:roflol:

:roflol: