Wat is dat schaatsen toch een irritante teringsport Geen Ranking the stars en geen Lama's door die kutspo
helemaal mee eens
Ik vind deze wel zo fucking grappig dat ik m ff moet posten:
Vanaf nu gaat goedesmorgens dus vervangen worden door goeiemoggel
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 november 2007 om 12:44:en ook niet gewoon ff omrijden naar de andere kant he
Ja precies
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 november 2007 om 11:30:Vanaf nu gaat goedesmorgens dus vervangen worden door goeiemoggel
blijft een leuk reclame
transploft
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 november 2007 om 11:30:Ik vind deze wel zo fucking grappig dat ik m ff moet posten:
Is ook echt enorm grappig
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 14 november 2007 om 14:46:Na 2 x kijken kon ik hem ook al bijna ontcijferen
Knap hoor
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 15 november 2007 om 13:44:Nee hij zegt: 'tot loeter' en dan 'loeter' volgens mij.
Zie je nou dat het nog niet zo makkelijk is
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 25 november 2007 om 17:11:Je gaat t echt niet geloven, maar ik heb een baan! Bij Forecast in Tilburg, begin donderdag
Dat moet haast wel een melkertbaan zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 25 november 2007 om 17:11:Bij Forecast in Tilburg,
Lekker om de hoek
Nee nog niet eens een jaar, ben begin december weggegaan bij Globaltwist. En idd t is een Melkertbaan, mag alleen maar koffie zetten en t magazijn opruimen
Valt wel mee, ben er in precies een uur. Wou dat de NS die verbinding ook zo had geregeld in de tijd dat ik in Tilburg op school zat, toen deed ik er 2 uur over
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 17:47:Lekker om de hoek
Valt wel mee, ben er in precies een uur. Wou dat de NS die verbinding ook zo had geregeld in de tijd dat ik in Tilburg op school zat, toen deed ik er 2 uur over
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 25 november 2007 om 17:11:Je gaat t echt niet geloven, maar ik heb een baan! Bij Forecast in Tilburg, begin donderdag
Wat voorspelbaar
Uitspraak van partymuisjevanaaf weer heerlijk de nacht inop donderdag 6 december 2007 om 10:30:
Dat mag ik ook,alleen ben ik hierna lekker 4 dagen vrij
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 6 december 2007 om 17:43:Grrrr mazzelpik, ik ben vandaag vrij en de eerstvolgende dag dat dat weer het geval is, is donderdag. 6 dagen achter elkaar doorrammen dus. Kan nou al nie wachten...
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 6 december 2007 om 19:59:denk dat dat voor beide partijen absoluut de beste oplossing is geweest.
Uitspraak van partymuisjeNou hebben we 1 gehad nog 1 te gaan...op vrijdag 7 december 2007 om 16:00:
1 gehad, nog 5 te gaan...
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 7 december 2007 om 20:59:1 gehad, nog 5 te gaan...
Nou me 2 nacht ging niet zo snel maar even goed nog wel snel genoeg.
Zo en nu is het tijd om weekend te gaan vieren
Uitspraak van partymuisjeHoe ging jou nachtje André?op vrijdag 7 december 2007 om 16:00:
Mijn nacht was vrijdagochtend al voorbij...Ik heb weinig hoeven doen iig
Dinsdag weer beginnen
Dat nummer mag echt NU nog van de aardbodem verdwijnen RJ, wat een kutherrie
Thanks, kan wel wat liefde gebruiken
3 down, 3 to go...
Heb je al wel ander werk dan??
Uitspraak van partymuisjewelkom in de wereld die werken heet Charel!op zaterdag 8 december 2007 om 16:36:
Thanks, kan wel wat liefde gebruiken
3 down, 3 to go...
Is ook aflopende zaak natuurlijk nu we gaan sluiten
Heb je al wel ander werk dan??