6 volgers · 75371x bekeken
'EN IK GA NIET MEER IN DISCUSSIE MET JOU'
altijd reageren met 'waarom niet?', daar gaan ze altijd op in, dan kan je antwoorden met 'dacht dat je niet meer met me in discussie wou?'. gegarandeerd stoom uit de oren
Echt dat mens vandaag slaat ze op haar tafel 'EN IK GA NIET MEER IN DISCUSSIE MET JOU' (heel dramatisch gesproken) 'Ga terug naar je plek'
dat had ik eigenlijk best wel willen zien, er gebeurt niks meer op me werk
altijd reageren met 'waarom niet?', daar gaan ze altijd op in, dan kan je antwoorden met 'dacht dat je niet meer met me in discussie wou?'. gegarandeerd stoom uit de oren
Die ga ik onthouden als ik en door de proeftijd heen ben en/of als ik wat ander gevonden heb
Ze is echt gestoord, psychobitch
dat had ik eigenlijk best wel willen zien, er gebeurt niks meer op me werkmet uitzondering van vandaag dan maar die vroeg er zelf om
Zal ik vragen of je ons een dagje mag komen helpen dan whahahahahahah
Maar was zo grappig he, 'vroeger' zou ik zo boos zijn geworden en werd nu alleen maar stront en stront melig ervan, echt weet niet wat ik heb de laatste paar maanden ofzo is dat zo, ik word bijna nergens boos of verdrietig om
Maar ja boeien hoe het komt, als het maar blijft
Maar dat gaat wat worden mensen volgende week dan zit ik in de week voor mijn ongesteldheid en ten volle dus hahahahahah
Dat mens heeft echt geen idee waar ze aan begonnen is ha ha
Dr Phil in action
Ze zijn dus achter mijn rug van alles aan het vragan aan de stagiares of die last hebben dat ik zit te zingen soms en dat ik er zogenaamd niets van bak als officemanager en oh ja ik maak dus fouten, maar toch gek dat ik dat nooit te horen heb gekregen, ga straks even mijn zus bellen en raad inwinnen, want wil hier dus als het even kan maandag al niet meer terug
ik zou nu lekker nu naar huis met de bericht dat ze die baan in hunwaar de zon niet schijnt kunnen steken
Al denk ik niet dat dat nou echt verstandig is.
Het zou wel genoegdoening geven geef ik eerlijk toe, maar ja rekeningen moeten betaald worden en als je zomaar wegloopt je geen recht op WW hebt of wat dan ook en ik moet eerst wat anders hebben
Maar ik maak me niet superdruk had vorige keer ook binnen drie weken weer wat anders
Alleen ga ik nu dus wel naar dat voorgevoel luisteren als dat zegt niet doen daaan
Maar ikd enk dan altijd dat ik para ben en dan blijkt achteraf altijd dat ik wel gelijk had
Maar ik maak me niet superdruk had vorige keer ook binnen drie weken weer wat anders
Alleen ga ik nu dus wel naar dat voorgevoel luisteren als dat zegt niet doen daaan
Maar ikd enk dan altijd dat ik para ben en dan blijkt achteraf altijd dat ik wel gelijk had
Heel herkenbaar. Niet wat betreft banen maar wel qua vriendjes
Gelukkig heb ik het nu eens goed gedaan hahaha. Zondag waren Marco en ik 1 jaar samen. Vanwege het overlijden van mijn vader hebben we het niet gevierd. Maar ik kreeg van Marco wel een hele mooie armband van Breil (don't touch my breil). Heel mooi.
laatste aanpassing
Zondag waren Marco en ik 1 jaar samen.
gefeliciteerd
Heel herkenbaar. Niet wat betreft banen maar wel qua vriendjes En hun streken
Erg is dat dan he, nou dan gaan WIJ dus voortaan goed naar ons gevoel luisteren, of nee wacht ff, jij hebt natuurlijk Marco nu ook en die is wel lief!
Gelukkig heb ik het nu eens goed gedaan hahaha. Zondag waren Marco en ik 1 jaar samen. Vanwege het overlijden van mijn vader hebben we het niet gevierd. Maar ik kreeg van Marco wel een hele mooie armband van Breil (don't touch my breil). Heel mooi
Sweet en
zit je nog in je proeftijd of niet?
Yup tot en met de 21e dus als ik nou heel snel ben en voor die tijd even wat vind
Yup tot en met de 21e dus als ik nou heel snel ben en voor die tijd even wat vind
zou mooi zijn ja, anders zit je alsnog met een maand opzegtermijn!
gefeliciteerd (f)
Sweet enen gefeliciteerd natuurlijk ook
Thanks girls
Ik had het ook niet beter kunnen treffen
Als dat geen echte liefde is
inderdaad
En ondanks alle zware tijden is hij gewoon bij me gebleven.
had ie ook niet moeten wagen, dan had ie met ons te maken gehad
had ie ook niet moeten wagen
Hij heeft het anders wel gedaan
donateur
Als dat geen echte liefde is
Don't touch my Breil
Beetje een geval van de wet van Murphy Daf.
Denk het! Beetje jammer dat me dit soort pech wel heel vaak overkomt. Gelukkig ben ik positief ingesteld dus ik ga me maar niet al te veel druk maken hierom. Kost gewoon weer geld
Geld groeit mij uiteraard ook niet op de rug.
Zij was het!
Je zal maar zo wakker worden!
Dat valt toch wel mee, ik zou het erger vinden als je je zelf zo terug vind op het internet.
wanneer is dat gezeik over defcon nou eens afgelopen hier op het forum?
loop je nou weer te zeiken over defqon?
loop je nou weer te zeiken over defqon?
zoals ze van die kut topic´s derover blijven openen `JA!´
zo zeg ik heb een hartverzakking na die penaltyreeks!
Lima Bravo
zo zeg ik heb een hartverzakking na die penaltyreeks!
jij ook charly echt niet normaal meer als 30 penaltys niet normaal en dan door he
'Niet alle vetrollen zijn ongezond'
In tegenstelling tot wat de voorlichters ons vertellen, is een dikke buik niet per definitie slecht.
Goede vetten
Dat meldt de Wageningen Universiteit. Een promoverend onderzoeker ontdekte dat vetrollen waarschijnlijk niet gevaarlijk voor de gezondheid zijn als er meer goede dan slechte vetten in zijn opgeslagen.
Immuuncellen
Vetlagen die uit ongezonde vetten bestaan, trekken bepaalde immuuncellen aan als ze groeien. Die kunnen op hun beurt weer ontstekingseiwitten afgeven die mede schuldig kunnen zijn aan suikerziekte en dichtslibbende aderen.
Eiwitten
De promovendus mestte muizen op zo'n manier vet dat hij vetlagen kon nabootsen die overwegend uit gezonde vetten bestaan. De vetrollen trokken weliswaar nog meer immuuncellen aan, maar dan van een soort die geen vervelende eiwitten aanmaakt
![Bron: http://www.harderfaster.net/images/smiles/woot.gif [img width=80 height=28 cacheid=00003b65000072d839b9b9e91a01edd7d9]http://www.harderfaster.net/images/smiles/woot.gif[/img]](/images/cache/00003b65000072d839b9b9e91a01edd7d9)
In tegenstelling tot wat de voorlichters ons vertellen, is een dikke buik niet per definitie slecht.
Goede vetten
Dat meldt de Wageningen Universiteit. Een promoverend onderzoeker ontdekte dat vetrollen waarschijnlijk niet gevaarlijk voor de gezondheid zijn als er meer goede dan slechte vetten in zijn opgeslagen.
Immuuncellen
Vetlagen die uit ongezonde vetten bestaan, trekken bepaalde immuuncellen aan als ze groeien. Die kunnen op hun beurt weer ontstekingseiwitten afgeven die mede schuldig kunnen zijn aan suikerziekte en dichtslibbende aderen.
Eiwitten
De promovendus mestte muizen op zo'n manier vet dat hij vetlagen kon nabootsen die overwegend uit gezonde vetten bestaan. De vetrollen trokken weliswaar nog meer immuuncellen aan, maar dan van een soort die geen vervelende eiwitten aanmaakt
Uit het profiel van een gast hier op PF:
En nog heeft ie 1096 vrienden
ken ik je niet, klik me dan niet aan voor vriendjes, want ik doe niet mee aan de vriendjesrace....
Vriendjeslijst alleen voor vrienden, mattiejs en bekenden!
14-februari 2007: Joh braddaz, na een ban van 5 dagen heb ik echt lang zitten denken hoe ik nu verder moest met mijn leven.....deze 5 dagen waren echt een ware hel! In deze 5 dagen ben ik tot het besluit gekomen om dus ook maar eens mijn vriendenlijst op te schonen, dus mensen die ik heb verwijderd enzo SORRY maar waarscheinlijk sprak ik jullie de laatste tijd toch niet meer zo vaak en komen we de laatste tijd toch niet meer bij elkaar over de vloer. Dus nu is mijn vriendenlijst echt alleen nog voor echt heeeeeeeeeeeel goede vrienden!
Vriendjeslijst alleen voor vrienden, mattiejs en bekenden!
14-februari 2007: Joh braddaz, na een ban van 5 dagen heb ik echt lang zitten denken hoe ik nu verder moest met mijn leven.....deze 5 dagen waren echt een ware hel! In deze 5 dagen ben ik tot het besluit gekomen om dus ook maar eens mijn vriendenlijst op te schonen, dus mensen die ik heb verwijderd enzo SORRY maar waarscheinlijk sprak ik jullie de laatste tijd toch niet meer zo vaak en komen we de laatste tijd toch niet meer bij elkaar over de vloer. Dus nu is mijn vriendenlijst echt alleen nog voor echt heeeeeeeeeeeel goede vrienden!
Echt geen leven dus

![[img width=468 height=292]http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1510.gif[/img]](http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1510.gif)

![[img width=400 height=310]http://www.bloopers.be/Reeks40%5Cbbq.jpg[/img]](http://www.bloopers.be/Reeks40%5Cbbq.jpg)