Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 13 november 2006 om 20:11:Speciaal voor Charel
thanks, briljant
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 13 november 2006 om 21:10:das mooi klote, want op een kartbaan moet je juist steeds rechtdoor...
Ik had mijn tomtom niet bij me
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 13 november 2006 om 21:10:gesjelligggg!
Ja toch je krijgt gewoon een knal verjaardag!!
Grrrr ben ik een keertje vrij plannen de (boven)buren een verbouwing van het huis ofzo iets
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 16 november 2006 om 09:23:om er maar es een cliche tegenaan te gooien
Cliches zijn er om mee rond te smijten!
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 16 november 2006 om 09:30:vette forumpic ben, zelfgemaakt?
die van De en mij?
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 16 november 2006 om 09:57:Oh ik zie dat je je boek al gepakt hebt
Spoken to soon!..........
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 16 november 2006 om 10:06:Ik vind die zwevende harry over mijn scherm een beetje stom
Snap er ook niet echt de clue van!
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 16 november 2006 om 11:20:jaarcontract bij Q bookings
en bij Q-radio!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 11:30:en bij Q-radio!
Leg dan maar eens uit wat echte hardhouse is in plaats van dat bout radio programma op woensdag met de naam die er weinig mee te maken heeft.
O,ja en het nieuwe Zero Tolerance beleid ingevoerd door de VS met hun ´War on the drugs´ is fuckt up!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van partymuisjeWhahahaha Benny wat ben je ook een lekkertje heop donderdag 16 november 2006 om 14:43:
U too!!!
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 november 2006 om 10:09:Ben btw blij dat je on line op pf bent Ben, is toch een stukkie gezelliger zo tussen het werken door
YW!! Zonnenbril op en naar beeldscherm kijken tegen de hoofdpijn!
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 november 2006 om 10:54:e wel oppassen he, niet dat je straks je superberoerd voelt als het feest begint
Nee hoor