Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 69820x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:04:
er zijn nog 17 wachtende voor u*

Nou niet mijn qoute gaan verkloten jij daar :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:08:
Ik -6 *kijkt zeer verbaasd naar dit nummer*

Is ook zeer berbaasd over dit nummertje :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:55:
Nou niet mijn qoute gaan verkloten jij daar

verquote?
Waarschuw beheerder
Hihi weet je dat ik daar net aan zat te denken wou het nog posten alleen ben toen gaan eten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 24 oktober 2006 om 18:42:
Hihi weet je dat ik daar net aan zat te denken wou het nog posten alleen ben toen gaan eten

whahaha goed zo, je begint t te leren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 24 oktober 2006 om 19:27:
Niet zo grote mond en kom nou maar snel hier heen :[

nou....... oke :) ik spring op me fietsje

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg, moeten we soms ff weg dat jullie wat meer privacy hebben??? :P
Waarschuw beheerder
donateur
414 kruidnoten zitten er in een zak van 1000 gram, dat zou je niet zeggen zo op het eerste gezicht...
Waarschuw beheerder
donateur
2415 milligram, beste rakkers:9
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:11:
414 kruidnoten zitten er in een zak van 1000 gram, dat zou je niet zeggen zo op het eerste gezicht...

Moet je eerst paar keer op de zak gaan zitten... Dan heb je er veel meer :o

Waarschuw beheerder
donateur
Het grote kruidnoot-forum!
Waarschuw beheerder
www.kruidnotenreports.com

Max 2 op een foto, enkel relavante opmerkingen anddd no dealing :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MJL op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:16:
www.kruidnotenreports.com

Max 2 op een foto, enkel relavante opmerkingen anddd no dealing:d

:roflol:
Waarschuw beheerder
Kruidnoten/Gingernuts

Posted by Marco 001 on October 25, 2006, 21:55 pm GMT
0 comments
Logo: None State/Province: Noord-Holland / Amsterdam
Colour: Brown Tested: Yes
Shape: Rond/Round
Suspected Contents: 125g flour
Teaspoon baking powder
1 tsp treacle
1/2 tbs 'speculaas'-spices
25g butter
50g brown sugar
1/2 tsp salt
1 tbs milk

Report Quality: very tasty Rating: MMM Lekkah lekkuh

:-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:05:
Zeg, moeten we soms ff weg dat jullie wat meer privacy hebben???

Hoeft niet mag wel ;)

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:11:

Had je niets te doen ofzo? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 25 oktober 2006 om 14:19:
Had je niets te doen ofzo? :D

:P ik denk het maar nu is de vraag heeft elke zak 414 kruidennoten!
Waarschuw beheerder
donateur
Had je niets te doen ofzo?

Nee, maar wou gewoon weten hoeveel kruidnoten er in een zak van 1000gr gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op woensdag 25 oktober 2006 om 14:52:
Nee, maar wou gewoon weten hoeveel kruidnoten er in een zak van 1000gr gaan...

das handig voor als iemand dat ooit aan je vraagt sta je iig niet met je bek vol tanden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeft niet mag wel

Handig om te weten! Kom ik volgende keer ff buurten! :lol:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 25 oktober 2006 om 16:47:
of op een after

Dan heb je toch meestal andere soorten noten! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 20:36:
Dan heb je toch meestal andere soorten noten!

Ja, Tygernootjes:honger:

Waarschuw beheerder
donateur
Borrelnootjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je eigenlijk hoe smerig dat is als er nootjes op de tafel staan? zat me eens te bedenken dat die buurman net ff aan het pissn was en zijn handen niet ff afwast en dan komt hij weer terug en doet een graai naar die mooie nootjes :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat geef je toch weer een onsmakelijke wending aan een heerlijk onderwerp!!! :roflol:
Waarschuw beheerder
Gut is het weer zo ver :P
Waarschuw beheerder
donateur
Net naar Jan Jaap van der Wal geweest, briljante voorstelling, kan m iedereen aanraden. Zn grappen zijn super, maar vooral zn serieuze stukjes zijn erg scherp. Wat ie daarna meteen weer met een grap relativeert, erg goeie show.
Waarschuw beheerder
donateur
:D

Ik was helemaal vergeten iets heel leuks te vertellen betreffende mijn werk
Ik had voorgesteld om een bepaalde verslaggever van de Metro te benaderen die vaak stukjes over de taxi schrijft en voorgesteld om hem eens te benaderen of hij geïnteresseerd zou zijn in een interview met de voorzitter van de BOTAM (Branche Organisatie Taxi Amsterdam)
Dat wilde hij wel, afgelopen vrijdag telefonisch interview geweest, maandag dus klein artikel op de VOORPAGINA :P:P (je kan het zien bij het nieuws op www.botam.nl , ik mag tegenwoordig ook stukjes schrijven voor die site en heb ook eerste column geschreven vorige week die ook op de site gaat komen)
Werden we echt gek gebeld door Amsterdam FM, Editie NL van RTL Nederland, Hart van Nederland SBS6
En gisteren is er dus een item geweest in Hart van Nederland waar de voorzitter ook op tv was

Ben echt supertrots en blij dat we al die media aandacht krijgen, dat is ook echt belangrijk om te bereiken wat we willen bereiken :D:D
Waarschuw beheerder
tentamens zijn stom :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 25 oktober 2006 om 22:29:
Net naar Jan Jaap van der Wal geweest, briljante voorstelling, kan m iedereen aanraden. Zn grappen zijn super, maar vooral zn serieuze stukjes zijn erg scherp. Wat ie daarna meteen weer met een grap relativeert, erg goeie show.

Komt die ook ergens in Amsterdam zijn show doen?

In januari naar Rooyakker Kamp en Kamps. :woep:
Waarschuw beheerder
Hmmm nog niet echt gekeken eigenlijk, heb hier heerlijk de gordijnen dicht en zit een beetje te hangen hier en daar in een dikke trui en slofjes aan :D Pfff moet wat met me worden als de winter aan breekt :/
Waarschuw beheerder
donateur
O, best wel aardige weer. af en toe komt de zon door die dikke pak wolken en dan is het een heerlijk dag.
Waarschuw beheerder
Nou stond om 11.30 op en toen scheen hij nog een beetje sinds dien heb ik hem niet meer voorbij zien komen :no: Ik denk dat ik me winter maanden door ga brengen in een tropische land ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 26 oktober 2006 om 15:41:
Nou stond om 11.30 op

WAT!?! wat voor tyden zijn dat nu weer? 1 tip naar het Zuidelijkhalfrond:jaja: daar gaat de zomer nu beginnen en via de schotel ziet het er allemaal weer lekker uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 26 oktober 2006 om 15:47:
WAT!?! wat voor tyden zijn dat nu weer?

Dat noemen ze nou uitslaaptijden :P De hele week al om 6uur op sloopt je gigantisch lig er ook elke dag al om 10 uur in omdat ik zo kapot ben :/ Zelfs gister toen me vader zijn verjaardag vierden ik zeg sorry ik trek het niet ik ga lekker me bed in. Nu gelukkig morgen nog en het weekend vrij en mogen we weer de hele week :[

Nou ik zou het zo doen als ik wat extra geld had (L) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Blij dat ik die tyden niet meer heb:cheer: ploegendiensten echt niks meer voor my:no: In plaats van uitslapen zou je morgen b.v. het huis van de bugermeester van alphen kunnen bekogelen met tomaten:@ vuile nazi! wat doe klootzak my heeft geprobeert te flikken.
Waarschuw beheerder
donateur
Hij had oude tuinstoelen en tafels bij zich waar hij er van wilden bij de schanz (verzamling troep voor dingen die niet met het huilsvuil meemag) en iedere andere buger moet er voor betalen dus hij ook. hij heeft teminste een voorbeeldfunctie, aangezien het iedereen in het broek deed fyne collega´s die daar rondlopen. heb ik het maar gedaan. ik bonnetje uitgeschreven, hij zo van. dat kan ook goedkoper he. dus ik op welke manier? hij zegt: zonder bon. ik een collega derby gehaald en tegen onze bugermeester gevraagd of hij dat nog 1 keer wou herhalen waarop hij toen niks op te zeggen.

Met andere woorden als ik akkoord was gegaan met dat ik hem liet betalen zonder bon, kon hij zeggen dat ik het geld in eigen zak had gestoken en liet ik hem betalen met bon had ik teminst een bewijs dat hij normaal had betaald en die gasten op het kantoor zijn ook allemaal hielenlikker gadver. nog geen 5 minuten later kon ik my verhaal doen tegen een schijtluis op het kantoor. ik zou zeggen sterf. wat een slijmballen bij de gemeente! GVD:@ tering eikels!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 26 oktober 2006 om 16:04:
In plaats van uitslapen zou je morgen b.v. het huis van de bugermeester van alphen kunnen bekogelen met tomaten

Had het dan vandaag gedaan had ik met je mee gegooit..
Je moet me nog steeds eens Alphen laten zien op zondag morgen.. Binnenkort nog een leuk feestje in de Poema O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 26 oktober 2006 om 15:41:
Ik denk dat ik me winter maanden door ga brengen in een tropische land ofzo

Of winterslaap! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het wonder is geschied! Ik heb....... gefitnessed! Voor t eerst sinds 8 jaar weer een sportschool van binnen gezien, en ik moet zeggen: als ik morgen nog 1 spier normaal kan bewegen, heb ik mazzel. Auw :(