Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 70437x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Word gewoon een shirt met : Whitby for President
voor mij....
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee wat ik ga aantrekken. wel in elke geval kleren:jaja: weet nog niet welke, waarschijnlijk ook wel een ChinaMepper erby kopen:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op donderdag 6 oktober 2005 om 19:04:
C&A is nog altijd open ...

Ik ben al in Londen wezen shoppen afgelopen weekend. :)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAjA4kUwMoOn2esSCC4iZbesrpbWHQ9B!FDD0zXRGCqLT7F9fbI8f3ZCcVMLKtcOWCUqUTlpBnzYOF5iWIfOqYj6MIGcrFrjp3DAl9u5jg/boeiend.jpg?dc=4675495702987267002[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doet het niet mop
Waarschuw beheerder
ow, is die al dicht? dat wist ik niet. Ach ja, altijd zo met leuke winkels :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op donderdag 6 oktober 2005 om 20:22:
Ach ja, altijd zo met leuke winkels:(

Cyberdog London was toch niet dicht:p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo Elena is er ook vroeg bij vanochtend......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NiEmSkE op vrijdag 7 oktober 2005 om 08:39:
Zo Elena is er ook vroeg bij vanochtend......

Kijk eens naar het tijdstip van haar post lieverd;)
Waarschuw beheerder
Niemske moet ook nog ff wakker worden denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
No no no jang bakkie.......ze stond hier net voor mijn neus!!!
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje.......
Waarschuw beheerder
...toffe gozers. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NiEmSkE op vrijdag 7 oktober 2005 om 09:13:
ze stond hier net voor mijn neus!!!

Aha, in real life:) Pak je toch ff mee:d
Waarschuw beheerder
Hey RJ las ergens dat je nar Awake wilde vanaaf?
Als je wilt heb ik nog een kaartjes. 40,-
Waarschuw beheerder
donateur
Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala­la

Humeurtje hoor shoobedoo wap waaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaa

Valt weinig te zeiken zo :cheer:

tra­lalalala LA!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:14:
Hey RJ las ergens dat je nar Awake wilde vanaaf?
Als je wilt heb ik nog een kaartjes. 40,-

Sla ff over, afgelopen weekend heeft er best ingehakt:( Denk dat ik me maar aan m'n cadeau gekregen flessen wodka ga wijden:)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Zo we zijn weer in good old Tiel! (jeeeej..) Dacht altijd dat wij een lelijke stad hadden, maar Gent slaat echt alles. Je komt in een soort tijdmachine die je een kruising tussen 1990 en het oostblok laat zien. Wat een hoop lelijkheid op een paar vierkante kilometer zeg, niet te geloven. En die mensen!! 1/3e ziet eruit als een verdwaalde hippie, 1/3e is echt in 1990 blijven steken en de rest ziet eruit als hockeykakkers met 14 bloesjes en 2 truien over elkaar heen, enige verschil is dat ze daar de kraagjes gewoon naar beneden laten.. En die muziek!!! Bijna alleen maar Nederlandse muziek, maar het hoogtepunt van de avond was toch wel dat ze rond half 3 "Domino" van Clouseau draaiden.... Enige lichtpuntjes: Push - Universal Nation, Carlos - The Silmarillia en Southside Spinners - Luvstruck. En bier voor 1,50, dat dan weer wel :D Zij die een zere aars hebben van het achterop een fiets zitten, groeten u!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:48:
1/3e is echt in 1990 blijven steken

That's so 1990:p

Wat moest je daar anyway?
Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Moest je toch nog vroeg je bed uit. Kon je toch niet mee rijden met de 12.00 uur auto?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:49:
Wat moest je daar anyway?

Feestje van 1 of andere studentendinges van de school van Suzanne, ben met Coen en Leroy geweest.

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:49:
Kon je toch niet mee rijden met de 12.00 uur auto?

Nee Suus had nog meer passagiers, ik had er waarschijnlijk nie bij gepast. Dus toch maar met Coen meegegaan

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:52:
tis dat je er van het achterop een fiets zitten erbij had gezet *rolt met haar ogen*

Pffff we hadden dus 2 fietsen te weinig, dus ik bij Coen achterop de fiets... heb t 20 minuten volgehouden maar daarna kan t gewoon nie meer, was blij dat ik ff met 1 van de dames kon wisselen. Voel serieus elke spier in mn reet nu, nooit geweten dat je daar zoveel spieren hebt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:03:
Leroy

In Engeland waren we ze naam ff kwijt. Maar ja, dat we het over 'm hebben is al erg genoeg.

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:03:
Voel serieus elke spier in mn reet nu, nooit geweten dat je daar zoveel spieren hebt:s

Daaan hou je mond!:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, staan we met onze brillen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldige foto!!! Beetje jammer dat ik die bril niet meer heb.
Gelukkig heb ik 3 nieuwe hippe brillen voor HHA. Kan ik lekkr afwisselen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:24:
Beetje jammer dat ik die bril niet meer heb.

Is dat de bril die Anouk is verloren toen we naar Hardhouse in de sol gingen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de bril die Elena had gevonden wel hip:) Mooi dat ik die op zet:jaja:
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:14:
Hahaha, staan we met onze brillen

Goed he b)

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:24:
Geweldige foto!!! Beetje jammer dat ik die bril niet meer heb.
Gelukkig heb ik 3 nieuwe hippe brillen voor HHA. Kan ik lekkr afwisselen..

Kijk dat zijn dus de verhalen, volgens mij zijn we ook echt langzaam aan het veranderen in Blauwe Apen :yes:

Uitspraak van X-Field op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:26:
Ik vind de bril die Elena had gevonden wel hip

heb je die ook op met de foto's van Timeless? Diee is namelijk inderdaad tres chique ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:39:
Kijk dat zijn dus de verhalen, volgens mij zijn we ook echt langzaam aan het veranderen in Blauwe Apen

Denk het ook ja, krijg van Henjo een hoed die op de zijne lijkt... Nu nog ff opzoek naar een bontjas voor weinig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:47:
Denk het ook ja, krijg van Henjo een hoed die op de zijne lijkt... Nu nog ff opzoek naar een bontjas voor weinig...

Los Pimpos on Tour in Londen! :)
donateur
Nu nog ff opzoek naar een bontjas voor weinig...

:o
Kjell ik zla van het weekend evn op mijn zolder kijken, heb namelijk ooit zo een zwarte gekocht, driekwart dat je dan zo een grote Tddybeer lijkt (en whahahaha, ik dus zeker met mijn geringe lengte) weet niet zeker of ik hem nog heb, maar zo ja, dan kan je hem lenen eventueel als ie je redelijk/goed zit :D

Trouwens wel een lachuh idee, naar de tweedehands winkel gaan OF
Staat hier op de Albert Cuyp ook zo een kraam met een hoop kleren, 1 voor 2 EUR, 3 voor 5, misschien dat daar ook nog wat geschikts fouts tussen zit :9

Ik heb wel mijn gekke roze vishoedje van Tidy :p maar weet niet of ie dan bij de rest van wat ik aanheb gaat staan
Waarschuw beheerder
Lijkt me erg lachen eigenlijk! Mijn pimpjas is te klein voor Kjelley :( We hebben het al geprobeerd.
jammer dat de K-dag zo ver weg is, want dan kan je ook echte parels voor weinig vinden :) Tweedehands winkel is een goed idee :) Ik denk dat ik mijn foute feesthoed ook wel meeneem.
Waarschuw beheerder
donateur
Nu nog ff opzoek naar een bontjas voor weinig...

Van de week weer ff naar de kringloop? Of is er nog een rommelmarkt in de buurt?
donateur
Ook goede ideeën allemaal :yes:

oh en woooooooooooooooooooooow

Ik kom me toenet toch op iets he

Ik heb een vet hippe maillot gekocht gisteren en dat is dus echt multifunctioneel kledingstuk!!!!

Tis namelijk en een maillot maar het kan ook een..................

muts en een sjaal zijn tegelijkertijd.......:

[img width=478 height=643 cacheid=00000036001e091a83baaffd1a01017080]http://tinypic.com/eascue.jpg[/img]

b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem me broek weer mee die je kan afritsen. ziet der niet uit maarja, lekker belangerijk.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Topic is weer mega lang geworden... Great :')

Anyway... iets om te zeiken ; Ik vis nog steeds allemaal spinnen en insecten uit de raarste voegen van mijn lichaam :vaag:

Sinds dat ik thuis ben al 3 spinnen uit mijn haar en 2 van onder mijn t-shirt gevist... jaaaa... Even paar hokken schoonmaken op werk hoor :P ... :X

Maar goed, Nu eindelijk thuis... Straks even douchen en even slapen.. en oh... camera e.d opladen natuurlijk voor vanavond :cheer:

Heb er zin in maar op het moment wil ik rust :jaja: :)
donateur
Kortste Cursus Balkon-Barbequeen & Keuken-Picknicken

Men haalt de boodschappen die men gewoon is te halen bij een ordinaire Buiten-Barbeque en ook uw voorbereidingen zijn gelijk aan wat u gewend bent. Tevens schaft u een zogeheten wegwerpbarbeque aan

Men neme de wegwerpBBQ, die u op het balkon deponeert, waarnaar u hem volgens de aanwijzingen aansteekt en zodra hij gereed is voor gebruik legt men de gewenste stukken vlees/vis/groente op de grill

[img width=643 height=477 cacheid=0000003600061f5a988ec42e1a0101739a]http://tinypic.com/easftj.jpg[/img]

Vervolgens legt u een laken of deken, bijvoorbeeld één al eerder gebruikt bij ordinaire Buiten-Picknicken en spreidt dat uit op de grond van uw keuken en zet daar het servies en de etensbenodigdheden gereed zoals u gewend bent

[img width=643 height=477 cacheid=0000003600061f6559bacc501a0101739a]http://tinypic.com/easfwi.jpg[/img]

NB1: bij het hebben van huisdieren is het raadzaam goed op uw vlees te letten, zodat zij er niet met uw eten vandoor gaan

NB2: het dient aanbeveling om een grote soeppan in de buurt houden, mocht u onverhoopt een steekvlam oid bij uw wegwerpBBQ krijgen

[img width=643 height=477 cacheid=0000003600061f6d68834ba31a0101739a]http://tinypic.com/easgm0.jpg[/img]

Vervolgens eet u alle bereide heerlijkheden lekker op, degeen die de leiding oveer de wegwerpBBQ heeft is verplicht bier te consumeren

Na afloop laat u de wegwerpBBQ uitgaan, als u geen geduld heeft kunt u na een uurtje altijd nog wat water erin gooien.

Het grootstee voordeel van deze manier van recreatief bezig zijn is dat u weliswaar wel afwas heeft, maar geen pannen om af te wassen (muv de soeppan), wat weer afwastijd en afwasmiddel zal schelen.

Tevens is het aan te raden dit ook een keer te doen als het buiten een flink aantal graden vriest, hierbij kunt u namelijk met winterjassen en met mussen en sjaals op de koude, harde tochtige grond van uw keuken gaan zitten en zo komt het multifuntionele kldingstuk: de maillot wederom weer goed van pas

Voor zover deze korte cursus Balkon-Barbequeen & Keuken-Picknicken uit de serie van vage manieren van recreatief bezig zijn.
Wij wensen u alvast een heel fijn weekend met hopelijk veel Balkon-Barbeque & Keuken-Picknick plezier!!!
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:14:
Topic is weer mega lang geworden... Great :')

Nou issie nog langer, wil je anders dat ik mijn eigen 'Vage onzin' topic open? :) :aai:

ehhhhhhhhhm

fuck wilde wat zeggen of eigenlijk beetje zeiken:

Die poll op PF

Waarom is er niet een optie dat je gewoon iemand erg lekker en leuk vindt? Ik ben echt niet gelijk verliefd als ik iemand leuk vind hoor :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldig verslag Daaan :yes:

Wat zal het gezellig geweest zijn.

Nou volgend jaar toch maar een bbq in mijn tuin doen.

Uitspraak van ®aven op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:14:
Sinds dat ik thuis ben al 3 spinnen uit mijn haar en 2 van onder mijn t-shirt gevist... jaaaa... Even paar hokken schoonmaken op werk hoor

Ik zou panisch worden van al die spinnen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig Daaan:)