Partyflock

Forumonderwerp · 662276
2 volgers · 108255x bekeken
Waarschuw beheerder
wie houd der ook van de wwe uit amerika ik zou eigelijk wel met mensen over de wwe willen praten over oa SMACKDOWN , RAW en de PPV'S
Waarschuw beheerder
die van kronik was ook wel gruwelijk :)

en van brutus 'the barber' beefcake
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt de intro's van Undertaker en Goldberg wel bruut. Lekker spannend :P

Verder het tevoorschijn springen van Rey Mysterio en de tune van Rob Van Dam.

En qua zaal doet het intro van John Cena het altijd goed :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een uitzending gisteren! :D

Orton tegen Evolution in een handicap-match omdat hij Triple H's feestje had verstoord.

...

Weet iemand eigenlijk waarom Bisschoff zo vreselijk bang is voor Triple H?
Waarschuw beheerder
triple h is getrouwd met stephanie

ook in de *soap* en omdat hij getrouwd is met de dochter van de baas kan hij alles doen wat hij wilt

stephanie is namelijk eric's baas :)
Waarschuw beheerder
ja en daarom is hij een eeuwige kampioen, hij zal altijd in main events blijven staan en titels winnen vanwege zijn backstagepolitics :(
Waarschuw beheerder
ook omdat triple H maar 1 van de echt grote worstelaars is van dit moment...
Waarschuw beheerder
ja weet ik maar daarom vind ik het wel mateloos irritant dat hij altijd overal in de main event staat,

het is een fantastische worstelaar maar het is een sneeky bastard ook nog eens. Hij jobt bijna nooit voor iemand bijvoorbeeld

Waarschuw beheerder
Lex lugie in zijn onderboekie ;P
Waarschuw beheerder
zo ik heb smackdown gezien van vorige week

big show is terug en hoe :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
big show is terug en hoe

Ja top he? 22 man tegen de vloer ge-chokeslammed :kwijl:

ook in de *soap* en omdat hij getrouwd is met de dochter van de baas kan hij alles doen wat hij wilt

stephanie is namelijk eric's baas

Ik wist dattie ermee getrouwd was, maar niet dat het ook in de soap speelde. En al helemaalniet dat Stephanie Eric's baas is. Dacht dat dat Vince was.

Weer wat geleerd. Nu komt het verhaal een beetje bij mekaar ...
Waarschuw beheerder
unforgiven was vet triple h nieuwe world champ chris jericho intercontinental :D
raw was schokkend met lita :(

vince is baas over alles daarna is stephanie de baas (als vince stopt dan is stephanie en triple H de baas van wwe)

mensen die raw enzo downloaden

ik ben overgestapt op bittorrent

www.suprnova.org

het duurt langer maar je krijgt veel betere kwaliteit shows tv beeld kwaliteit b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
raw was schokkend met lita

:jaja:

Misschien raakt ze haar Kane Junior wel kwijt. Dacht Kane zich even lekker uit te leven op een hulpeloos slachtoffer krijgt ie dit :S
Waarschuw beheerder
one night stand met kane :P
Waarschuw beheerder
volg het eigenlijk nog maar met een half oog.. en dan leest ik meestal de verslagen op knowyournews.com ... beetje zat dat HHH telkens de titel heeft :S
Waarschuw beheerder
donateur
beetje zat dat HHH telkens de titel heeft

Hij is hem toch tussen maart en vorige week kwijtgeweest ... Toch een half jaar :)

Nieuwe matches voor Unforgiven:

Cena vs Booker T: final match of the best of 5

en Big Show vs ..... Eddy Guerrero of Kurt Angle. Wie zal het zijn? Zie this week's Smackdown for results.

Ook heeft Heidenreich weer een leuke stunt uitgespookt :D
Waarschuw beheerder
okey, misschien had hij niet perse de titel, maar zijn verhaallijn, was wel telkens de belangrijkste van de RAW show....
Waarschuw beheerder
donateur
Daar moet ik je helaas gelijk in geven. Dat is een van de mindere kanten van RAW. Maar ja: dat krijg je als je getrouwd bent met de baas he ...
Waarschuw beheerder
hmmm

triple H is gewoon een hele goeie worstelaar... weet je nog de match tussen shawn michaels die een uur duurde die hell in a cell... je moet er maar aanstaan.... hij is echt 1 van de allergrootste worstelaars ooit :yes:

big show moet hopelijk tegen kurt angle :D
Waarschuw beheerder
zeg ook niet dat hij slecht is.... trouwens.. met drie moves in je repetoir.... ach..

over moves gesproken, austin en the Rock hadden ook maar een aantal moves, maar die brachten iets extra's naar de ring... zij hjadden iets meer charisma

maar HHH is wel de heel you love to hate..
Waarschuw beheerder
donateur
Voglende week: 5 jaar Smackdown!

Jubileum met een hoop oude rotten als Steve Austin, Mankind en Stephanie en Vince McMahon :D
Waarschuw beheerder
cool volgende week smackdown kijken dus

kga nu ff smackdown zoeken :D
Waarschuw beheerder
over moves gesproken, austin en the Rock hadden ook maar een aantal moves, maar die brachten iets extra's naar de ring... zij hjadden iets meer charisma

ja Austin was dan nog wel een stuk beter dan the rock, als je bijvoorbeeld zijn legendarische matches met Bret Hart ziet van Survivor Series '96 in de MSG en later op WM 13 wat in mijn ogen de beste match ooit is geweest.

The Rock moest het puur hebben van zijn charisma en van zijn electrifying manier van worstelen.

HHH is zeker de beste worstelaar van de 3, al vind ik HBK nog beter.
Waarschuw beheerder
steve austin was puur redneck power b) hij heeft echt grote matches gehad :yes:

rocky is en blijft publiekslieveling net als stone cold
Waarschuw beheerder
jep SCSA was echt een bad ass en daarom was hij juist zo geliefd

ik vond hem vetter dan the Rock
Waarschuw beheerder
allebei wel

rock had ze mic skills wat cool was... steve austin ze asociale gedrag wat kicken was
Waarschuw beheerder
wel gek dat in Austin in WCW nooit een main eventer is geweest, in WWF/E is hij echt uitgegroeid tot een van de beste ooit
Waarschuw beheerder
daar had hij ook een geheel andere gimmick, zijn stone cold attitude sloeg meer aan...

een juiste gimmick is nog belangrijker dan de juiste wrestling moves... lance storm kon erg goed worstelen.. maar zijn gimmick zoog..
Waarschuw beheerder
ja oke maar austin is wel US champ geweest en Tag Team champ en TV champ als ik het goed heb

daarom vind ik het vreemd dat hij niet de kans kreeg om door te stoten naar de main event card
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk backstage politics
Waarschuw beheerder
mja dat zal wel, maarja hij heeft het flink goed gemaakt in de WWF/E :)
Waarschuw beheerder
hij heeft de WWE van de ondergang gered... door hem werd het WWE Attitude :D
Waarschuw beheerder
de omslag, was inderdaad die match op WM13 tegen BRet Hart
Waarschuw beheerder
ja een legendarische match, en niet onbelangrijk een dubbele turn:

bret van face naar heel
austin van heel naar face

erg belangrijke match in de geschiedenis van de WWF
Waarschuw beheerder
austin heeft nooit goed in wcw geworsteld (ja in het begin van ze carriere toen ie nog een rookie was) toen is hij naar wwf gegaan en mocht hij doen wat hij echt kan... de bierzuipende redneck zijn
Waarschuw beheerder
what?! ;)
Waarschuw beheerder
woehaa smackdown was kicken

big show en eddie die gaan fueden met kurt angle en luther reigns :D

heidenreich is ook wel kicken bezig beetje michael cole pesten :D:D mischien gaan tazz en michael cole wel tegen heyman en heidenreich (zou echt wel stoer wezen)

undertaker en jbl met de diciples :O ik zat echt van daaaaaamn :O

verder zeg ik niks voor de mensen die nog smackdown moeten zien
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week smackdown wordt leuk. Undertaker tegen JBL's Disciples (wie o wie dat mogen zijn O:)), Big Show en Guerrero tegen Reigns en Angle. En dan die reunie, zegt men ... Ben echt benieuwd!

Maar eerst maandag RAW. Kijken wat HHH nu weer te zeggen heeft over zijn zoveelste verlies. Waarschijnlijk dar Orton niet eerlijk worstelt :P
Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig waarom tazz niet meer worstelt, chronisch gebleseerd?
Waarschuw beheerder
volgens mij kon hij nog wel dooreworstelen, maar wilde hij stoppen, voordat hij echt dikke blessures kreeg... Hij had tijdens een blessure al eens als commentator gefungeerd.. kennelijk beviel dat beide partijen.
Waarschuw beheerder
ik zie hem liever in de ring dan achter de announce table
Waarschuw beheerder
kan ik smackdown ook ergens downe (die van donderdag) of kan dat alleen via dat ene forum?
Waarschuw beheerder
je kan ook bittorrent gebruik

moet je op google zoeken naar abc bittorrent dat programmatje installeren

dan op www.suprnova.org de bittorrent van smackdown zoeken (tvshows-->wrestling) die downloaden en het bestandje in de abc player slepen

en dan wachten tot ie klaar is

(afspelen met real player dacht ik)
Waarschuw beheerder
het word steeds veranderd omdat wwe het internet afzoekt naar site's zoals deze omdat ze geld mislopen...

pay per views kosten 40 dollar per stuk om te kijken

zijn honderdduizenden die ze gratis van internet plukken...
Waarschuw beheerder
donateur
toch is eht leuk voor de buitenlanders om te downloaden. Die kunnen het immers neit zien, want niet iedereen heeft sattelliet.

Eindelijk is de RAW diva search afgelopen. De playmate of the year heeft niet gewonnen :S

En er is een vervolg op het schokkende nieuws vna vorige week van Kane en Lita ...

Verder las ik zondag in de krant dat Charlie Haas en Miss Jackie een team vormen, ook buiten de ring. Haas heeft haar ten huwelijk gevraagd...
Waarschuw beheerder
heb christy gewonnen? :D:D woohoo :D vond die veel beter dan carmella

moet nog ff wachten tot ik raw heb :P denk dat ik het morgen heb
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zal ik je nix zeggen ...

HBK vecht tegen Jericho voor de belt. Ik ben helaas in slaap gesukkeld, zodat ik de uitslag niet weet. Vertel me die ff a.u.b.
Waarschuw beheerder
christian kwam interferen en het werd een 'no contest'
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag dat Christian kwam en dat hij werd weggestuurd door de refs. Daarna weet ik het niet meer.

Wedstrijd afgelast???
Waarschuw beheerder
tyson tomko kwam ook ff buurten

randy orton benoit shelton benjamin vs evolution was wel kicken match