Partyflock

Forumonderwerp · 662276
2 volgers · 108200x bekeken
Waarschuw beheerder
wie houd der ook van de wwe uit amerika ik zou eigelijk wel met mensen over de wwe willen praten over oa SMACKDOWN , RAW en de PPV'S
Waarschuw beheerder
ja ik las het, ik hoop dat hij gewoon een keertje nog terug komt in de WWE, maarja als hij liever football speelt moet hij dat doen

centen zal hij toch al zat hebben ondertussen
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Ja. Buiten dat: hij is net 27. Paar jaartjes ervaring opdoen en tegen zn 30ste kan hij de NFL in. Als hij dan nog geen geld genoeg heeft dan stroomt het dan wel binnen.

Verder moet ik zeggen dat Orton toch wel steeds meer een publiekslievelingetje wordt. Zijn acties van afgelopen maandag was wel genieten geblazen.

Het is gvd echt een soapserie. Eerst vondt ik die Orton maar nix en nou waardeer ik um 8)
Waarschuw beheerder
hahaha edge is trouwens echt gewond bij een houseshow was hij de ring uitgetiefd door jericho en daar is hij geblesseerd geraakt daarom had ie krukken enzo
Waarschuw beheerder
donateur
edge is trouwens echt gewond bij een houseshow was hij de ring uitgetiefd door jericho en daar is hij geblesseerd geraakt daarom had ie krukken enzo

Zal Edge in staat zijn om zn titel te verdedigen op Unforgiven?

Zo niet, ik denk niet dat ERic Bisschoff zo'n stunt uithaalt als dat Theodore Long deed bij JBL in de afgelopen Smackdown: iemand anders de titel laten verdedigen in jouw naam 8)

Wel een briljant idee trouwens. En goed opgelost door JBL.
Waarschuw beheerder
Het is gvd echt een soapserie. Eerst vondt ik die Orton maar nix en nou waardeer ik um

dat is nou net wat de WWE wil :)
Waarschuw beheerder
Ik heb eindelijk Summerslam 2004 binnen! :D
Nu de rest nog :o
:)
Waarschuw beheerder
ik heb net voor het eerst WM 18 pas gezien, erg vetjes moet ik zeggen

hogan vs rock :respect:
hoe de fans voor hogan schreeuwde echt niet meer normaal
Waarschuw beheerder
uhm... forum is down....

waar halen jullie de matches nu..?
Waarschuw beheerder
niet... ben aan het zoeken :(
Waarschuw beheerder
op kazaa kun je ook erg veel oude en minder oude matches vinden
Waarschuw beheerder
Vanwege de orkaan Frances kan het voorkomen, dat servers down zijn.

Ik merk het ook op IRC, waar ik alles van download.

:o
Waarschuw beheerder
daar ligt het waarschijnlijk aan ja die kloteorkaan
Waarschuw beheerder
yo check deze site is

http://www.wrestling-limit.com/skaterkee/

veel plezier :P
Waarschuw beheerder
donateur
Gegroet mensen!

Sorry voor mijn afwezigheid, had wat moeite met mn provider :S

Anyway: Hier een update voor Unforgiven, komende zondag in Portland, Oregon.

* Orton vs HHH voor de Heavyweight championship;

* Benoit & William Regal vs Ric Flair & Batista

* Rhyno & Tajiri vs LA Resistance voor de Tag Team Championship

* Trish vs Victoria voor de Womens Championship

en dan de twee leuke feiten van de afgelopen week RAW:

Eric Bischoff gaf Kane als huwelijkscadeau een open optie. Hij mocht kiezen wie hij zou bestrijden op Unforgiven en dat verzoek zou worden ingewilligd. Lita heeft vervolgens achter Kane's rug om zijn tegenstander ingevuld: Shawn Michaels. Shawn kan nou wraak nemen op dat wat Kane hem heeft geflikt een aantal maanden geleden.

En Edge is nog steeds geblesseerd van zijn wedstrijd met Jericho. Zijn herstel duurt 4 tot 6 weken. Bischoff heeft een nieuwe regel wat inhoudt dat als je niet binnen een maand weer kunt worstelen dan heb je pech. Edge is gisteren dus officieel gestript van zijn intercontinental belt.

De wedstrijd voor de intercontinental belt gaat tussen Chris jericho en Christian .... Het wordt een laddermatch! :kwijl:
Waarschuw beheerder
cool :D

kmoet nog de raw van gisteren downen :)

jammer dat edge gestript is maar sowiezo..edge is geen goede vind ik.. hij moet een boef worden :yes:

Heart Break Kid Shawn Michaels B) b) kane gaat klappies krijgen :d

en laddermatch = vetjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren moest Orton tegen Kane vechten als straf voor zijn acties van afgelopen week.

Kane wou orton afrossen met een stoel en vlak voordat de stoel landde op zijn hoofd castreerde Orton Kane, zodat hij gediskwalificeerd werd.

Komt daar ineens Triple HHH naar de ring gestormd, was niet tevreden met het resultaat. Orton moest immers afgerost wroden om zodoende moe te zijn voor het gevecht van komende week, Unforgiven. Dus de steel cage kwam weer naar beneden en de wedstrijd wred voortgezet in de steel cage. Ik zal de uitkomst neit verklappen, maar het was een mooie wedstrijd, met een nog mooier einde.

...

Waarom die steel cage er hing?

Triple HHH heeft erin lopen rellen met Eugene 8)
Waarschuw beheerder
triple hhh = hhhhhhhhh ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie um nog niet zo gauw die heeavyweight championship belt pakken ... op legale wijze dan 8)
Waarschuw beheerder
nee ik ook niet, ik las dat ze Orton tot WM 21 als champ willen houden

dat is wel een lange tijd maar we zullen zien, hij zal hem niet nu al verliezen neem ik aan maarja je weet het nooit met de WWE

Taker wordt op No Mercy waarschijnlijk de nieuwe WWE champ
Waarschuw beheerder
donateur
No Mercy ... dat is oktober?

Valt me trouwens wel op dat met de PPV van aankomend weekend (Unforgiven) er helemaal geen Smackdowners meedoen.

Unforgiven is in Portland en Smackdown zit dat weekend in Edmonton en Calgary :S
Waarschuw beheerder
Unforgiven is een RAW brand only PPV

en No Mercy van volgende maand is een Smackdown! brand only PPV dus vandaar
Waarschuw beheerder
donateur
ow, dat wist ik nog niet.

Is alleen WM en summerslam dan gezamenlijk??
Waarschuw beheerder
Alle klassieke ppv's:

Royal Rumble
Wrestlemania
SummerSlam
Survivor Series
Waarschuw beheerder
donateur
ja, tuurlijk, royal rumble ook. Die heb ik nog gezien dit jaar ...

Wat is de survivor series?
Waarschuw beheerder
wegens kompjoeter problemen ben ik niet up to date

ben nu raw aan het downen maar duurt nog ff voor ik em binnen heb
Waarschuw beheerder
survivor series is van origine een concept dat groepen tegen elkaar gaan worstelen waarbij de leden 1 voor 1 ge-elimineerd worden en dan blijft er op het eind 1 iemand over of meerdere van 1 team.

Van dat concept is niet veel meer over, meestal zijn e nog wel 1 of 2 surivor matches maar de rest van de card bestaat uit normale ppv matches
Waarschuw beheerder
hoe zit het nu qua belts?
wat is de hoogste?
wwe championship of heavyweight ?

ow ja, zelf personages maken met smackdown2 heerst B)
Waarschuw beheerder
donateur
championship = smackdown, heavyweight = RAW

Aangezien RAW de belangrijkste divisie is en Smackdown de 2e is mijns insziens de heavyweight de belangrijkste...

een concept dat groepen tegen elkaar gaan worstelen waarbij de leden 1 voor 1 ge-elimineerd worden en dan blijft er op het eind 1 iemand over of meerdere van 1 team.

Zoals Royal Rumble dus. Ok, weet ik dat ook weer 8)
Waarschuw beheerder
neej niet zoals royal rumble :)

survivors serie is met pinnen royal rumble is dat je andere de ring uit moet gooien
Waarschuw beheerder
donateur
Is er dit jaar een voorbeeld van geweest???
Waarschuw beheerder
nee het is alleen tijdens de survivor series, anders zou het niet meer speciaal zijn

hoe zit het nu qua belts?
wat is de hoogste?
wwe championship of heavyweight ?

Het is allebi evenhoog, de world heavyweight belt is de oude NWA/WCW belt die gedragen is door grootheden als Ric Flair, Hogan, Sting, Steamboat, Harley Race, Dusty Rhodes etc

de WWE belt is de oude WWWF/WWF belt die ook gedragen is door grootheden zoals Hogan, Sammartino, Billy Graham, Bob Backlund

dus dat doet weinig onder voor elkaar, al moet ik er wel bij zeggen dat sinds de brand splitsing is de WWE belt in mijn ogen wel iets minder belangrijk omdat er minder goede kanshebbers voor zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een aavond gisteren met Smackdown! Moersauzert heeft gelijk gekregen 8)

JBL heeft in de ring verklaard dat hij over 2 weken de Undertaker een begrafenis gaat geven in de ring. Komt er een zwarte lijkenwagen de zaal ingereden, maar daar kwam ook Theodore Long. En die besloot dat JBL wel de champ is, maar geen general manager is, dus hij kan dat soort dingen niet regelen. En als straf gaf hij JBL de match tegen Undertaker op No Mercy. De winnaar moet de verliezer dusdanig toetakelen dat deze de ring uitgaat in de lijkenwagen!!! een Last Walk Match geloof ik dat hij het noemde. Oja, tis natuurlijk voor JBL's belt 8)

Verder een hoogst eigenaardige wedstrijd tussen Paul London en Billy Kidman enerzijds en Renee Dupree en Kenzo Suzuki aan de andere kant, voor de tag team belts.

En een lumberjack match tussen Kurt Angle en Eddy Guerrero met een zeer verassend en spectacualir einde.

Downloden die hap mensen! :D
Waarschuw beheerder
last ride march wordt het
Waarschuw beheerder
ja downloaden, dat gaat niet meer... :S

die site legt er uit...

en bittorrent werkt echt niet.. (traaaaaaaaaaag)

waar haalt u de shit... ???
Waarschuw beheerder
sow ik heb net raw gezien van afgelopen maandag

wat een fuckin goeie show

2 kooigevechten!!!
Waarschuw beheerder
http://www.wrestling-limit.com/skaterkee//index.php?act=idx
Waarschuw beheerder
Ik moet alleen nog van 16 aug en 23 aug en 9-9 downloaden..dan ben ik weer up to date..:)

Ik download altijd via IRC. Handig voor de mensen, die geen gebruik willen maken van Kazaa of andere downloaddiensten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond Unforgiven, ik ben benieuwd of HHH misschien toch de belt zal gaan winnen aangezien vele mensen backstage de face turn van Orton als een flop beschouwen
Waarschuw beheerder
donateur
last ride march wordt het[/quote]

Ja .... dat zei ik ... maar dan met andere woorden 8)

Ik zal jullie de andere uitslagen besparen, maar toch de main event (in antwoord op MoerSauzert's twijfel)...
World Heavyweight Championship
One man can overcome only so much.

With the World Heavyweight Championship on the line Sunday night at Unforgiven, Randy Orton more than held his own with Triple H in the ring.

And when it became apparent The Game wasn't going to be able to earn the title he so dearly covets, Evolution helped him steal it.

Triple H, despite blood streaming from his forehead for most of the match, captured the World Heavyweight Championship for a ninth time in his career, defeating the man he helped groom. But not without plenty of help.

With Orton in control late in the match and head referee Earl Hebner out cold outside the ring after a collision with Orton, Evolution went to work. First, it was Ric Flair who interfered, but Orton promptly sent him over the top rope.

He also managed to momentarily dispatch of Batista and even Coach, who was sent down by RAW General Manger Eric Bischoff to relieve Hebner.

But all of that housecleaning drained Orton, who eventually got caught with an atomic drop from Batista. By this time, Triple H had grabbed a steel chair from Flair, and he sadistically slammed it against Orton?s head.

The Cerebral Assassin then connected on a Pedigree, with Orton's face landing violently on that same chair.

Batista conveniently helped Hebner to his feet and tossed him in the ring as a stunned Portland crowd watched him deliver a groggy three count and the World Heavyweight Championship to Triple H.

At Unforgiven, it was all about The Game. And The Game's friends.

:(

hoeren ...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben trouwens vandaag naar NIagara Falls geweest. Voor zij die altijd de RAW en Smackdown kijken weten dat daar een winkel van hen zit.

Ze hebben daar toffe replica's van de belts! Ook plastid replica's voor 25 dollar, maar dat is natuurlijk niet cool he. Van die echte, met leren banden en metalen platen! OE! :kwijl:

Prijs stond er alleen niet op :S
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Die van Stone Cold steve Austin :yes:

Maar ook Undertaker en kane hadden vette nummers

1 van de mooiste en hardste gevechten die ik ooit heb gezien "Undertaker vs Mankind"

cage fight :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf erbij dat triple H de beste is :P

I am the game!
Waarschuw beheerder
beste entrance themes:

undertaker
sting
hogan
demolition
goldberg
Waarschuw beheerder
welke van hogan?
toch wel voodoo child he ;)

sting kwam eerst altijd op met seek and destroy van metallica :respect:

undertaker heerst idd ook

toen goldberg naar wwe kwam was zijn liedje wel iets minder

beste moet ik nog even over denken
Waarschuw beheerder
ik vond die van D-X een van de beste.

van Rage against the Machine. het beeld ging ook helemaal mee :D
Waarschuw beheerder
van hogan voodoo child en real american vond ik ook vet, paste echt in de rock n wrestling periode uit de jaren 80

en van sting bedoel ik degene die hij in '98 had dat duistere muziekje, nie van metallica gebruikte hij later
Waarschuw beheerder
Entrance theme Goldberg - Megadeth.
Bret Hart
Hollywood Hogan
Randy Savage laatste toen ie bij WCW was.
Sandman - Metallica
Raven