Partyflock

Forumonderwerp · 662276
2 volgers · 107436x bekeken
Waarschuw beheerder
wie houd der ook van de wwe uit amerika ik zou eigelijk wel met mensen over de wwe willen praten over oa SMACKDOWN , RAW en de PPV'S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: Speedfreak :xtc: op vrijdag 16 augustus 2013 om 22:09:
had 't ook gehoord, vind 't wel sterk van hem!! Homo's in andere sporten worden allemaal gekleineerd ( voetbal ), laat staan hoe WWE universe in rusland gaat regeren

vind het een mooi signaal dat dat een WWE superstar uit de kast durft te komen heb weinig met ze worstelen maar diep respect voor deze actie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore*maniac op zondag 18 augustus 2013 om 16:35:
vind het een mooi signaal dat dat een WWE superstar uit de kast durft te komen heb weinig met ze worstelen maar diep respect voor deze actie

bedoelde mijn commentaar niet negatief :) Je moet er lef voor hebben want wwe superstars worden hoog aanzien in de USA en daarbuiten :) Ik wens em alle succes
Waarschuw beheerder
goldberg returns? :D http://www.wrestlingnewsmafia.com/2013/08/breaking-news-goldberg-confirmed-for.html
Waarschuw beheerder
Summerslam.. de celebration van Geitensik duurde wel heel erg lang aan het einde, net dat ik dat mededeelde met mijn mede-kijkers, begint de theme van Orton...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 20 augustus 2013 om 21:27:
de celebration van Geitensik duurde wel heel erg lang aan het einde, net dat ik dat mededeelde met mijn mede-kijkers, begint de theme van Orton...

vond er ook wel veel tijd tussen zitten tussen de pedigree en de pin van de sik jammer genoeg...

vond SS wel een goede ppv en de raw die er op volgende was ook goed te doen