| Betreft: | evenement: Not 4 Softies !, vrijdag 2 april 2004 om 22:00 |
HARDCORE, tot op het BOT!!!!
Maar mag natuurlijk altijd harder
!!!
Maar mag natuurlijk altijd harder
laatste aanpassing
Moet op Not 4 Softies ! voortaan alléén hardcore worden gedraaid of zijn er TOEVALLIG ook nog mensen die er ook hardstyle willen horen???
Zegt de Dweep die op een q-dance vlag zit
Zegt de Dweep die op een q-dance vlag zit
Tsja, tijden veranderen he?
Had de hardstyle ff als opstapje nodig om weer over op hardcore te gaan
Maaruhhh.... DWEEP?????
Kijk eens goed naar je forumpic.
Dát is nou een Dweep!!!
vind ik nie ik vind t maar k*t muziek!!
jeh en als je hardcore echt vet vind,..dan ken je hardstyle nie ook vet vinde (vind ik dan) want hardcore is gewoon veel vetter
t vetste wat dr is!!jaaaaah!!stampuuuuuh!!
jeh en als je hardcore echt vet vind,..dan ken je hardstyle nie ook vet vinde (vind ik dan) want hardcore is gewoon veel vetter
t vetste wat dr is!!jaaaaah!!stampuuuuuh!!
Volgens mij hoor ik hier een varken schijten.
Als jij zo'n hardcore fan bent waarom ga je dan stampen? Volgens mij hak je dan.
btw leer Nederlands!!
laatste aanpassing
whahaha!!jahjah,..errug grappig!!
en neej,..op hardcore doe je TEGENWOORDIG niet alleen maar hakken,..maar ook stampen!!
maar denk dat jij niet op hardcore feestjes komt he,..anders had je die domme opmerking niet gemaakt!!beetje blijven hangen in de tijd
HARDCORE 4 LIFE!!
en neej,..op hardcore doe je TEGENWOORDIG niet alleen maar hakken,..maar ook stampen!!
maar denk dat jij niet op hardcore feestjes komt he,..anders had je die domme opmerking niet gemaakt!!beetje blijven hangen in de tijd
HARDCORE 4 LIFE!!
Knor! zegt het varkentje weer. Kijk eens bij mijn archief dan.
Daar heb je weer zo'n breezer front @!
Zo een die het stoer vind dat ze "alle" hardcore feestjes bezoekt!
Nou ik doe dat ook hoor, en ik voel me ook heel stoer
Helemaal Not4Softies, waar alles bij alles 100 man in past... Stoer he?
Zo een die het stoer vind dat ze "alle" hardcore feestjes bezoekt!
Nou ik doe dat ook hoor, en ik voel me ook heel stoer
Helemaal Not4Softies, waar alles bij alles 100 man in past... Stoer he?
Ik vind haar veeeel stoerder want zij is anti clubkut.
hehe ken me nog wel wat Hardcore feesies met @-tje herinneren hoor!!
beetje jammer dat stampuh op hardcore, cultuur verkrachting heet zoiets toch???
beetje jammer dat stampuh op hardcore, cultuur verkrachting heet zoiets toch???
Kan jij ze nog wel herrineren?
Dat is inderdaad cultuur verkrachting. Op hardcore moet je HAKKUH!
Gezellig 
whahahaha!!slimpie!!
als je ff verder dan je neus lang is kijkt dan zie je bij me eigen inbreng dat me feestarchief echt niet 1 is

majah!!triest noem ik zoiets!!
en wat cultuurverkrachting??tijden veranderen he meid!!
en alsof jullie vroeger supergabbers waren!!dat ken al nie!!want dan liepen jullie ons nu niet af te zeiken (althans,..proberen te)
als je ff verder dan je neus lang is kijkt dan zie je bij me eigen inbreng dat me feestarchief echt niet 1 is
majah!!triest noem ik zoiets!!
en wat cultuurverkrachting??tijden veranderen he meid!!
en alsof jullie vroeger supergabbers waren!!dat ken al nie!!want dan liepen jullie ons nu niet af te zeiken (althans,..proberen te)
De vraag is of je wilt dat in de chill out alleen hc komt of ook hardstyle en jij woont ergens in duitsland zie ik dus ja, reageer dan niet weet je.
Dus hou gewoon je muil joh kutkop.
Dus hou gewoon je muil joh kutkop.
Dan kom ik denk wel ff langs Superknits!
Tis me trouwens heel goed bevallen, aan het begin die irritante jumpstyle maar toen er eenmaal hardcore gedraaid werd ging ik helemaal los!!! Alleen jammer van al dat gepogo, ik kon niet eens fatsoenlijk dansen daarzo. ik werd elke keer weggebeuQt
Tis me trouwens heel goed bevallen, aan het begin die irritante jumpstyle maar toen er eenmaal hardcore gedraaid werd ging ik helemaal los!!! Alleen jammer van al dat gepogo, ik kon niet eens fatsoenlijk dansen daarzo. ik werd elke keer weggebeuQt
laatste aanpassing