Partyflock

Forumonderwerp · 662115
Moet op Not 4 Softies ! voortaan alléén hardcore worden gedraaid :bounce: of zijn er TOEVALLIG:S ook nog mensen die er ook hardstyle willen horen???

Leef je uit :D.....
Moeten we vaker doen :jaja:
terror zou ik ook niet erg vinden maar idd geen hardstyle!!

gewoon hardcore en harder8)
ja toevallig wel voor een uurtje wel hoor
ken je effe lachuhhh

Artiest Balbasaur
Ik kom vrijdag 12 maart wel weer ff langs. Ik heb Panic tot nu toe nog nooit horen draaien, maar hij schijnt heel goed te zijn (ook op Nightmare schijnt ie DE man van de avond geweest te zijn), vraag ik ff vrij van werk en is een mooie inkomer voor Multigroove. Is er trouwens al een timetable voor 12 maart? Ik wil weten van hoe laat tot hoe laat Panic er is. En natuurlijk ook ff van jouw genieten, Parsel! Ik heb jouw volgens mij ook nog nooit horen draaien.
hardcore :yes:
Wellicht ben ik ook weer even van de partij :)
en wat gebeurd er nu??
word er nog hardstyle gedraaid want arnders kom ik wat later.
beter alleen hardcore!!

Moet op Not 4 Softies ! voortaan alléén hardcore worden gedraaid :BOUNCE: of zijn er TOEVALLIG :S ook nog mensen die er ook hardstyle willen horen???

Zegt de Dweep die op een q-dance vlag zit :frusty:

Zwork :lief:
iig geen hardstyle meer!

eerst oldschool tot een uurtje of 12 is wel oke! en daarna ragge met hardcore. Laatste uur/1,5 uur speedcore! :jaja:
Haha die pars!
Stomme vraag :s
Flikker je hardstyle plaatjes maar weg ;P
ik vind het allemaal best, dan kom ik wel later, en dan nog, pas als al die fucking wazi's maar een keer thuis blijven (en ik niet het enige meisje in de zaal ben om 2 uur ;p)
fuck die wazi's ja zeker kanker meelopertjes en vooral die sukkeltjes die heeil hitler roepen en als een neger voor hun staat 7 kleuren schijten.
veel van dat volk daaro van amper 17
het enige meisje om 2 uur?? mijn wijf is er dan ook nog hoor, maar je heb gelijk, dan zijn de meisjes van 15,16 jaar naar huis. ja en die wazi's kenne beter thuisblijve met dat stoere ge-pogo van ze
ja johhhhhhhhhhh
ik ben er dan zeker noggggggggg gehehe
Ja hardcore wat dag je dan? ik heb geen zin meer in die konijnenmuziek: het klinkt leeg, ze jatten al die ouwe hardcoresamples en ze draaien vaak ook nog is oldscool en het publiek maar denken WAUW vette hardstyleplaat man(voor de leeken onderons;))verder wordt ik gewoon stapelgek van dat géeehhhhooouuuwwww eeehhhooouuuwww elke hardstyleplaat weer nee van mij hoeft het niet meer zoals veel mensen boven me heb ik liever dan ouwe school shit of vroegehardcore;)

HARDSTYLE IS OP ZIJN RETOUR !!!!!!!!!!!
WE HEBBEN HET GEHAD !!!!!!!!
LAAT HET DOODGAAN ZOALS EEN GEZWEL IN IEMANDS KONTGAT !!!!!!!!!!!!!
Artiest Affix
Zekers!!! 100 % HARDCORE!!!!!!!!!!!!!!!!! al 10 jaar vd kaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snoeiharde HARDCORE!!!!!!!!! :p
:bounce:
Beter alleen hardcore ja tog! Kom vrijdag wel ff een kijkje nemen in leiden, schijnt daar wel relaxed te zijn! Wel H4L zaterdag.....:S
Ik kom ook ;d
ja k ben dr ook weer :yes:
Was van plan een keertje te komen kijken, maar als er alleen hardcore gedraaid word hoeft t van mij nie zo....
t word de leukste van alle keren....hoop ik:D
Gewoon komen :9
Ben er de volgende x bij.
gewoon komen :yes:
Gaat het nu over vanavond??
alleen HARDCORE!!!

dan kom ik de volgende keer ook ff langs... :p

Van mij mag je nog gewoon hardstyle draaien hoor. (6)
denk dat ik toch wel ff een kijkje kom nemen :jaja:

is het nu alleen hardcore?? beter :D
Hardcore ja vindt je dat hard whahah.. TERROR/SPEEDCORE!!!!! (Y)
ja ik was echt de enige vorige week zo rond 2 uur ging het enige andere meisje weg %) maar er waren sowieso weinig mensen, dus dat viel nog mee.. maar goed die terror enzo aan het eind moet je wel echt mee doorgaan, was echt lekker :)

en zoals ik al zei, hardstyle mij best variatie is altijd goed, en dan kom ik wel later of niet en bovendien is het dan hopelijk niet zo leeg..

maar misschien kom ik er ooit nog als ik weer in leiden ben, maar denk t niet..
Toen ik terror draaide keek iedereen, wat is dit nou :|
hmm jammer dat ik er toen niet meer was, anders was ik echt wel ff los gegaan hoor :)