Partyflock
 
Forumonderwerp · 658978
­ Nederland
Zojuist is bevestigd dat het evenement Liberation 2004 op woensdag 5 mei doorgaat. Liberation vindt plaats in het Thialf Stadion te Heerenveen en zal plaats bieden aan 18.000 bezoekers. De organisatie vondt het maar raar dat op bijna geen enkel bevrijdingsfestival dance geprogrammeerd staat en heeft nu het heft in eigen handen genomen. Vanaf 13.00 uur 's middags zal er voor het eerst in Nederland een indoor-party overdag gehouden worden. Het Thialf stadion zal volledig verduisterd zijn en de line-up zal bestaan uit de Nederlandse top die breed zullen gaan draaien. Namen die reeds bevestigd zijn zijn o.a. Johan Gielen, Luna en Mark Norman. De komende tijd zullen de overige namen naar buiten gebracht worden (totaal 8 dj's). Er is gekozen voor een hele brede programmering die van lekkere trance naar old-school loopt.

Weer eens wat anders dacht ik zo! Heb er zin in. Alleen 's middags vrij nemen en de volgende dag weer lekker aan het werk (enigzins verrot waarschijnlijk hahaha). Het is trouwens vakantie voor alle studenten die week.
Ze mag wel meer weg geven :P
 
heb het al eerder gezegd, ik hoop gewoon zo draait in de style van de cd, dus beginnen met hard trance/hard trance en van mij mag er dus ook (wel harde) techno en hardcore zijn. denk wel dat het goed gaat komen, iemand gisteravond (woensdag) de maandelijkse set van dana op id&t radio gehoord?? nou..die was echt super
Ik ben er om foto's te maken, niet voor PF maar voor AxeWeb

my 2 eurocents ;)

MC : Goeiemidje, no is ut tied foar dj luna!! :D
laatste aanpassing
 
ik twijfel nog ff maar ik doe rustig aan ga eerst naar hellbound :D daar hoefte ik tenminste niet over te denken :yes:
jah hoorde dana gistern draaien bij q-dance radia en dat was zeker weer een keer goed (Y)

ik ben er ook om foto's te maken voor HOUSEPORTAL

:D
heeft iemand een timetable of is die nog niet bekent??..dan kan ik inschatten hoelaat ik pas hoef te komen

alvast bedankt..gr nielz
ja ik vond Dana op In Qontrol ook eondelijk weer een keer lekker draaien!!!

pardon?? ik vond het echt waardeloos!
heb een half uur met oordopjes ingelopen. en met mij nog duizenden.
vond het verveldende langdradige foute harde techno achtige shit. Laat haar gewoon haar ouderwetse hardstyle draaien (zoals op haar cd!!). Dat kan ze nog veeeel beter
Hoe laat is iedereen van plan om te komen, wij ga zelf om 13 uur half 2 vanuit Leeuwarden.
Denk niet dat er al veel om 12 uur al aanwezig zijn...
laatste aanpassing
 
moetzelf ook nog ff zien..die antiphus kan me toch een worst weze...mark norman (de 2e) wil ik trouwens wel zien...dus rond 1 uur/half zijn wij dr!!!
 
Dit wordt wel een dik feestje. Ik ga hier zeker naar toe .. overdag beetje feesten in het donker.. geluid hard.. nou prima dacht ik zo..
12.00 - 13.00 Antiphus
13.00 - 14.30 Mark Norman
14.30 - 16.00 Cor Fijneman
16.00 - 17.30 Joop
17.30 - 19.00 Johan Gielen
19.00 - 20.30 Lady Dana
20.30 - 22.00 Luna
22.00 - 23.00 Darkraver
 
aardig, maar dat wisten wel al..hoelaat ga jij dr heen dan hardstylist?
Ik heb een gratis kaartje weten te bemachtigen. Dus ben van de partij. Wij zullen we wat later komen, ergens bij Cor of Joop binnen strompelen ofzo.
wij gaan zeker niet vroeg. antipius en norman hoeft van mij niet per se.
Cor fijneman begint er op te lijken maar ook daar kom ik m'n bed niet voor uit. Ik denk dat wij rond 15 of 16 uur daar ergens zullen zijn.
We moeten ook nog kaartjes kopen btw....

behe tot overmorgen
 
wat ?? ik lig om 11 uur al voor de deur :P
Pas om 11 uur? Wilde er morgen al voor de deur liggen maar dat wil de rest niet :(
 
ga ik met je mee.. :D
 
Artiest Mystex
wat een triest feest......!!!
tsja, t komt allemaal best triest over..
als er maar geluid uit komt he
 
hey oane! lees net dat we een uur of 1 vertrekken? mooi! heb dr zin in en jij|? :-D
 
Waarom is iets meteen triest als 't jouw smaak niet is?

Fucking mongool ben jij best wel mystex!!
morgen is het zover :bier:
 
jepz...en ik heb dr zin in!!!! ben benieuwd wat voor "show"het wordt (lasers enzo)...we zullen zien.
Ja ik weet nie wat ik er van moet verw88 , maaruh voor dat geld best een leuke line-up en het is het feestje wat je er zelf van maakt :bounce: gaan er trouwens nog meer mensen uit zwolle wij gaan met groep van 10 man :bounce: helemaal los :P
laatste aanpassing
Net even wezen kijken in Thialf. Begint er aardig op te lijken. Wordt hard gewerkt nog om op tijd alles af te krijgen.
ik zal er zo ook even langsrijden .. :)
Hoppa morguh ff hard Qnalluh, 1 uur half 2 trein vanuit Leeuwarden :)
 
We gaan zekers ff knallen morgen!! En Oane je vergeet men kaartje niet meetenemen he ligt nog bij jou :)
heb er nu echt al zin in!!!!! :bounce:

we gaan rond een uurtje of half 3 :D
helemaal gek :D :bounce:
Wees niet bang Johan kaartje neem ik mee :)
 
en anders ikke wel :D
 
zo...ik heb er nu ook echt vet zin in!!!eindelijk is wat te beleven op 5 mei...
 
Ik heb er ook zin in!! Ben wel heel erg benieuwd wat het gaat worden.
jaaa heb er zin in :D
ff lekker partyen.. :)
we zien wel of 't leuk wordt.. ik maak dr wel wat moois van :p
Artiest Spoon
Gaat morgen ontzettend gezellig worden!! :D En voor al die negatievelingen hier die morgen lekker buiten willen blijven... veel plezier! :P



Morgen zijn er flinke stapelwolken, waaruit 's middags zeer lokaal een buitje kan vallen. Het wordt morgenmiddag zo'n 15 graden.

bron: www.weer.nl
laatste aanpassing
 
Artiest Hance
Net even wezen kijken in Thialf. Begint er aardig op te lijken. Wordt hard gewerkt nog om op tijd alles af te krijgen.


Aaaah ben jij dan Ravemag, de man met het fototoestel :)

Reken maar dat we hard gewerkt hebben ja, ben nu net thuis, bwoah zit er helemaal doorheen.

Maar over het feest etc: De zaal is niet al te groot ingericht, en door hier en daar wat kleden zit het er vrij intiem uit, heel tof dus. Ook de Lichten hangen er heel vet bij, en ook het geluid was tijdens de soundcheck erg vet. Ben trouwens benieuwd of de DJ's met cd's gaan draaien want je mag wel armen als een giraffenek hebben wil je bij die cd spelers kunnen, zo ver staan ze.

Maar om het even kort samen te vatten; het gaat écht wel een tof feest worden.

ps. Als jullie morgen op een bankje zitten te eten of chillen, denk dan even aan mij, ik heb ze geplaatst ;)
ik zal er aan denken ..

sta je morgen niet in de lounge room of zo ?
beetje duur voor een een paar uurtjes lol
 
kheb er zin in :yes:
wij komen rond een uurtje of 3 :D
me too :yes: wij rond 4 uur denk ik :)
 
nog een paar uurtjes .... :-D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
schandalig dat ze op bevrijdingsdag gewoon 26 euro entree durven te vragen.
Denk ook dat ik tussen 3 en 4 daaro ben , heb er zin in :bounce:
@WW

hou toch op man, blijf dan gewoon lekker thuis en hou je uit die topics.

Innercity betaal je ook 53 euro voor, dan is liberation nog een schijntje daarmee vergeleken, feesten zijn nou eenmaal duur.
 
Is altijd wel wat te zeiken....

Je weet niet wat je van deze organisatie kan verwachten, maar jah... dan nog is een feest in het Thialf voor 26,- niet duur...

Zijn nog ouwe Shadowlands prijzen :P
idd jah, en dat zijn dan ook nog mensen die een baan hebben.. wij studenten zeuren er toch ook niet over!!

maar goed nog een paar uurtjes :bounce:
wij ook rond een uurtje of 3...
Zometeen maar es aan mezelf gaan beginnen
Ga lekker tutten bij Chiggy ;) En dan strax lekker

Wie houdt zich allemaal aan de dresscode? Ik stiekum niet :P