Partyflock

Forumonderwerp · 654370

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
-1
Zijn er middeltjes tegen grote pupillen....want met bijvoorbeeld rode ogen, daar heb je wel een flesje voor. Zo ja...waar kan je die halen?

Waarschuw beheerder
niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ogen dicht houden

Waarschuw beheerder
lepeltje pakken en lepelen maar :yes:

Waarschuw beheerder
Zonnebril :d

Waarschuw beheerder
Hoort er nu eenmaal bij ! :D

Waarschuw beheerder
Verkeerd gelezen moest uit een flesje komen en werken.
Zoiets als zoutzuur ??
Werkt levenslang nooit meer last van :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
middeltjes bestaan

kijken bij een make-up winkel(wel een goed dure probably)ofzo
modellen gebruiken t om hun pupillen kleiner te maken voor de foto's
Waarschuw beheerder
donateur
idd zonnebril
of lenzen

Waarschuw beheerder
jah doe gewoon lenzen in :)

Waarschuw beheerder
Of als je bv. problemen hebt met ouders onder ogen komen, gewoon ff goed in het licht kijken van tevoren...

Waarschuw beheerder
donateur
Meestal is het ook aan de rest van je kop te zien, dus hoe wilde je dat verbergen met lenzen dan :s

Voor 's ochtends gewoon effe recht in de zon kijken ofzo, haha.

Waarschuw beheerder
maak je nie zo druk man (je oge zijn net aardappelschrijven

Hey lache!! :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon altijd slikken en zeggen dat je er altijd zo uitziet ;)

Waarschuw beheerder
Misschien van die fun lenzen een idee?

¤Arjen
Waarschuw beheerder
donateur
niet slikken ?

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien van die fun lenzen een idee?

Hoe minder je wilt opvallen, hoe erger het word.

Gewoon jezelf blijven en rustig blijven.

Maarre, als je het niet wilt dat andere weten dat je drugs gebruikt, moet je het misschien es een keertje overslaan?
Waarschuw beheerder
lekker boeiend :S niet gebruiken als je bang bent dat je pappie en mammie derachter komen:S

Waarschuw beheerder
idd, gewoon niet gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
Lonneke kan het weten:p
Waarschuw beheerder
donateur
het leuke van drugs zijn juist de grote pupillen :)
Waarschuw beheerder
het leuke van drugs zijn juist de grote pupillen
--------------------------------------------------

hmmm nou echtwel leuk man lekker heel de tijd in de spiegel kijken daar doe je het natuurlijk voor :s
Waarschuw beheerder
donateur
anders ga je er ff serieus op in, grote pupillen horen bij xtc, en ik kan me er niet druk om maken, als k waus ben ga ik ook altijd fotos maken met me foon van me ogen :vaag:

Waarschuw beheerder
haha wat een barry
Waarschuw beheerder
haha wat een barry
--------------------

vind hem eerder een henkie

Waarschuw beheerder
hij komt ook wel in aanmerking voor een sjoerd

Waarschuw beheerder
donateur
jezelf een paar blauwe ogen slaan

je pupillen zijn dan nog steeds groot, maar niemand kijkt er meer naar :P
Waarschuw beheerder
das een optie of gewoon pepperspray in je ogen spuiten dan worden ze vanzelf wel klein :)
Waarschuw beheerder
donateur
aangenaam sjaak is de naam :vaag:
Waarschuw beheerder
Gekleurde contractlenzen

Waarschuw beheerder
Je wil toch geen rode ogen op foto's neem ik aan?

Ik weet de oplossing... Adobe Photoshop... ;)

Waarschuw beheerder
ik heb zelf een keer op een ander forum de vraag gesteld:
Hoe kan het eigenlijk dat als je een pil slikt, je altijd grote pupillen krijgt?

Ik kreeg daar als antwoord op:

Grote pupillen heeft niet zozeer iets te maken met het feit dat het op een feest donkr is. Ook op buitenfestivals vergroten je pupillen als je drugs gebruikt.

Zoals Dogf zegt, heeft het te maken met je adrenaline-aanmaak. Die wordt vergroot, waardoor je bloedvaten uitzetten en je lichaam zich dus klaar maakt voor wat ze in de wetenschap een fight-flight-reactie noemen. Je wordt extra alert, je hart gaat sneller kloppen en omdat je vasculiar systeem dus ook een optater krijgt vergroten je pupillen.

Ga maar eens na. Als het donker is vergroten je pupillen sowieso. Dat komt omdat je dan beter kunt zien. Door de aanmaak van adrenaline wordt je dus sowieso alerter waardoor je reuk, je gehoor en je zicht beter worden.

Sommige mensen (waaronder ikzelf dus) hebben van zichzelf al hele grote pupillen. Als ik op ene feets ben en ik windt me heel erg op, dan krijg ik ook megagrote pupillen. dat komt omdat ik van mezelf dan al extra veel adrenaline aanmaak. Maar als je dus drugs gebruikt gebeurt dit ook en heb je hetzelfde effect.

en

Je pupillen worden dus extra vergroot door de toegenomen hoeveelheid serotonine in je lichaam.

MAAR!

Dit is niet altijd het geval, ligt ook nog aan de overige factoren die een rol spelen (of je gegeten hebt e.d.)

Verder schijnt het zo te zijn dat als je bijvoorbeeld een pil zo nemen vlak nadat je wakker bent geworden (dus nog heel erg fit van jezelf) dat je dan haast geen vergrote pupillen krijgt omdat je lichaam dan minder andere stoffen hoeft aan te spreken.

Dat adrenaline verhaal klopt voor een gedeelte maar het is niet zo dat het alleen door adrenaline komt.

dus ik denk niet dat er middeltjes tegen te krijgen zijn... en de middeltjes waar Taub het ober heeft lijken me, als ze al helpen, nou niet echt gezond voor je ogen...
Waarschuw beheerder
hmm ik denk dat je pupillen alleen maar gevoeliger zijn dan voor donker en licht.. want als ik op een buitenfeest ben waar het dus nogal licht is heb ik echt superkleine pupillen, kijk maar eens als je thuiskomt van een feest met een zaklamp bv dat je pupillen veel sneller reageren op donker en licht dan normaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij valt er niks tegen te doen.. als je daar een probleem mee hebt moet je niet slikken..

gelukkig heb ik superdonkerbruine ogen dus valt t nooit heel erg op zonder er goed naar te kijken :)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
twee zaklampen op je murf zetten en dan boeh roepen, dan zijn ze voor 2 minuten kleiner maar daarom blijft je kop wel vaag :vaag:
Waarschuw beheerder
euhhh 1 oplossing : gebruik geen drugs.

en anders je neemt drugs dus dan heb je ook de verantwoording om de gevolgen aan te zien
Waarschuw beheerder
Dat weet je vantevoren toch dat je grote pupillen krijgt, is nix aan te doen

Waarschuw beheerder
nog meer nemen help :D

Waarschuw beheerder
ja inderdaad wat dacht je van niet gebruiken? al is geprobeerd??? en anders stop je toch ruim van te voren????????????

Waarschuw beheerder
idd, niet gebruiken is t beste...
Waarschuw beheerder
hey roel, je moet gewoon stoppen met die teringzooi joh! :) anders ga je weer een uur naar die olifant in de vensterbank staren joh :D (K)
Waarschuw beheerder
waarom zou je jezelf eigenlijk druk maken om je pupillen? hoort er bij..

maar als je dan toch een klein beetje nuchter over wil komen => rook een dikke pief 's ochtends. Je pupillen worden hier niet kleiner van, maar je oogleden gaan zeg maar hangen. Dan heb je echt gewoon weer spleetogeven zeg maar. Lijkt het of je moe bent.

maar t beste blijft nog t gewoon tegen je ouders vertellen. is zo chill als ze het weten..(L)
Waarschuw beheerder
gewoon je ogen half dichtknijpen en zo snel mogelijk naar je nest gaan en daar maar naar je plafond leggen kijken

of idd je ouders het gewoon vertellen, dan heb je nergens last van
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
lol ;) haha zonnebril in het donker (Y) haha denken je ouders gelijk die is aan de drugs
rook een paar jointjes;) dada :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je 2 blauwe luiken laten slaan, vallen die grote pupillen niet meer zo op (Y)

*succes*
Waarschuw beheerder
donateur
niet gebruiken....erg simpel

:respect: dat dacht ik ook :) enne goed eten en gaan slapen helpt ook :9
Waarschuw beheerder
net als met een kater he, verdwijnt vanzelf wel weer.
Waarschuw beheerder
het beste wat je kan hebben dat je alleen maar zwart ziet en geen kleur IN JE PUPIL DAN WEET JE DAT JE HET GOED DOET:d:d:p
Waarschuw beheerder
niet gebruiken....erg simpel

Niet altijd.... :S
Ik afgelopen week flink gezopen, niks gebruikt, op het einde van de avond komt iemand naar me toe:
"Zeg, hoeveel pillen heb je gehad?"
-"Geen!"
"Oh je ogen zien eruit alsof je er een stuk of 5 hebt gehad"

Nu vraag ik je!! :S
Ik was wel naar de klote van de alcohol, en een paar trekjes van een joint gehad, voor de rest niks.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ook op buitenfestivals vergroten je pupillen als je drugs gebruikt.

das niet waar;) ze zijn juist superklein. Bij de meesten dan..
en als ik alcohol op heb vrage mensenook aan mij hoeveel ik heb gehad:s nouhjaaa......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wahahah TEGEN grote ogen???

Nou niet gebruiken misschien????

Moet je ff de beschrijving erbij halen en kijken bij BIJWERKINGEN :P

Als iemand het antwoord weet wil ik het ook wel weten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom zou je er iets tegen willen doen??? voor je ouders?? Boeie, ze komen er toch wel een keer achter niet schijnheilig gaan lopen doen.
Waarschuw beheerder
Wie mag er dan niet achterkomen dat je een pilletje popt?

Als je niet wil dat ze erachter komen moet je ervoor zorgen dat het uitgewerkt is voordat je daar binnen stap. En anders gewoon niet doen, toch?!?!?

nou succes
Waarschuw beheerder
donateur
als je naar een feest gaat nakt iedereen pirkies ongeveer
dus maak je geen zorgen en als het goed is kom je thuis al siedereenin zijn nest ligt of je woont alleen thuis weet ik veel wat duz niemand die er last van heeft en de volgende dag zijn ze als het goed is weer goed

of je slikt te veel

Waarschuw beheerder
Gewoon flink blowen zodat je ogen op half 7 staan, dan vallen die puppillen niet meer op ;)

Waarschuw beheerder
grote pupillen zijn juist moooi
Waarschuw beheerder
Als je gebruikt weet je van tevoren dat je grote oge krijgt. Gebruik dus niet en anders stop met zeuren :XTC:

Waarschuw beheerder
d'r is maar 1 oplossing voor de grote pupillen
- minder pierkes vrete
- of minder tattie snoeve :P
(speed)

Waarschuw beheerder
hehe of gewoon zoveel nemen dat je ogen wegdraaien maar dan zie je 't wel aan je kake :D
Waarschuw beheerder
Lenzen in doen ? :P

Waarschuw beheerder
je straalt gewoon agressie uit je ziet t aan alles de ingevallen gezichte misschien wel uitslag ogen karakter je kan t nie altijd blijve verberge zo ging t bij mij ook..........
Waarschuw beheerder
ja dat klopt dat je van alcohol grote doppen krijgt..ook niet drinken dan maar??
hehe zo is er langzamerhand ook geen fuck meer aan
Waarschuw beheerder
donateur
schijt aan grote ogen toch, moet je maar niet snoepen als je geen grote pupillen wil !!:vaag:

Stackers is een aanrader, zie je niks van en je kunt er wel hard op gaan:bounce:

adisos ________//

Waarschuw beheerder
zorgen dat ze kleiner worden.....

Waarschuw beheerder
Lekker heet wassen, dan krimpen ze.
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd dat mijn rechterpupil un stuk groter is als me linker :vaag: weet iemand hier ut antwoord op?!?
Waarschuw beheerder
[IMG]http://www.messbase.nl/images/emoticons/Van%20alles%20wat/de_verda.bmp[/IMG]

je ogen dichthouden

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007f16000e46628f1b6afa1a003bd92f]http://images.google.nl/images?q=tbn:em7szp4Wt0cJ:www.astrosurf.com/lombry/Physique/oeil-pupille.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
CONCLUSIE: Niet Gebruiken! Of Gewoon Knallen En Er Scheit Aan Hebben, Want Er Is Nix Tegen Te Doen!
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
TiP v/d dag :

koop kleurlezen in de zelfde kleur als je eigen ogen
en dan kan je lekkr nog beneden zittuh zonder de vragen van je ouders of jij mischien wel een pilluhtje heb gebruikt :)

mar zelf zorg ik dat als ik thuis kom dat ik geen super stuiterball ogen heb door gewoon niet meer iets te nemen als het feest over 2 uur af is :P

Waarschuw beheerder
ik heb lenzen maarjah ik heb ook blauwe ogen dus dat valt wel erg op. mijn pupillen worden altijd super groot netalsof ik zwarte ogen heb. er blijft geen blauw meer over :p
Waarschuw beheerder
donateur
Vibo had tog zo'n middeltje!

majah worden ze wel rood van

Lol, ik heb idd wel oogdruppels gehad die wat met je pupillen doen,
maar ze maakten de pupillen juist groter ipv kleiner :P

[img width=400]http://www.vizzzion.org/~vibo/foto/lwd/DSC00594.JPG[/img]

Antropinesulfaat
Werd in de middeleeuwen al gebruikt door vrouwen,
omdat het toen juist een schoonheidsideaal was om grote pupillen te hebben.
Tenzij je een ontsteking in je regenboogvlies hebt is het trouwens geen aanrader,
het vertroebelt je zicht namelijk enorm en het werkt een maand lang door,
majah... in de Middeleeuwen hoefden vrouwen toch niet te lezen ;P

Waarschuw beheerder
dat effect heb ik een keer gehad toen ik veel geblowed had + veel gezope + paar pille.
was wel vaag om te zien 1 kleine pupil en 1 grote pupil
Waarschuw beheerder
naar feel felle lichte dinge kijken voor een tijdje en dat steeds af en toe blijfen doen dat werkte aardig goed bij mij
Waarschuw beheerder
Beetje zenuwgas doet wonderen, maar ja dat heeft weer zoveel andere nare bijwerkingen..

Waarschuw beheerder
ogen uit steken en dan glaze ogen erin helpt ook wel
Waarschuw beheerder
Hmm, tja bij mij zagen ze het afgelopen maandag nog aan me dat ik zaterdag n8 pillen had lopen vreten :D

Waarschuw beheerder
donateur
geen drugs gebruiken wil nog wel eens helpen..

heb ik gehoord;)

Waarschuw beheerder
Ja is idd minder ja.. ook al stop ik 4 uur van te voren ermee... dan nog heb ik grote doppen als ik thuis kom!

Ik wacht dus gewoon lekker totdat me ma al in bed ligt ;)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Je wacht tot je ma in bed ligt? Ehm, ik weet niet hoe het bij jouw gaat, maar ik moet me juist haasten zodat me moeder nog niet wakker is als ik thuiskom

Waarschuw beheerder
B.A.L >> Ik bedoel 's avonds na een feest.. Wij afteren meestal wel ergens.. Of ik slaap ergens anders.. Ik ga nooit naar huis ;)

Anders moet ik me ook haasten ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd niet gebruiken....

ik pak in t weekend (om de week of zo ) wel eens ephedra supercaps, ongeveer t zelfde als stackers maar daar krijg ik net zo goed dikke klotsogen van...

boeiend... mn ma zou t niet zo erg vinden,
t is mn eigen keus en zou ik verslaafd raken
en shit sta ik op straat, zo lang het beperkt blijft en af en toe voor de fun moet dat kunnen.

pep 1x heel klein beetje geprobeerd... fucking 20uur niet meer kunnen slapen, nee ik denk niet dat iemand me nog es zo gek krijgt, was net wat veel van t goede, door kleine hoeveelheid gelukkig wel geen last gehad van kater enz...
Waarschuw beheerder
donateur
O.K -> idd :)

maarre ach mijn ouders weten gewoon dat ik wel eens wat :xtc: neem dat scheeld

Waarschuw beheerder
ik woon al op mijzelf maar heb dat soort dingen altijd eerlijk verteld. Gelukkig heb ik een hippe moeder (vroeger altijd een blowtje voor d'r draaien als ze ging stappen :D)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ma trapt er altijd in als ik zeg: 'ik ben moe, en die lichte op et feest ware fucking fel'! en me ma maar gelove! hoe bedoel je dom
Waarschuw beheerder
Haha, mijn pupillen zijn sowieso altijd groot tijdens t uitgaan, zonder gebruik van wat voor troep dan ook...:(

Echt een beetje jammer als iedereen naar je toe komt om te vragen of je strak staat en je hebt alleen alcohol op! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
dat is inderdaad :frusty: ja

Waarschuw beheerder
ehheheh MA: Wat staan je ogen :vaag: volgens mij mnoet je naar je bed toe.

IK: Jaaaauh maaa heb duhhh heluhh avond vollop aan duh redbull gezetuhhhhh anders hou ik het niet vol ehehehehehehehehh

MA: Zie je wel dat het troep is

hwahwahwahwahwahwahawhwahawhhawhwah

:XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC: :XTC:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kleurlenzen in doen, alleen ga je dan wel waszig kijken, maar het is wel een idee:) deed ik ook altijd
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ergens tot laat in middag afteren..

hopen dat je ouders 's middags weg zijn.. dan doesjen en je bed in gaan..
tegen tijd dat ze thuis zijn en jij wakker bent zijn je oogjes weer normaal..
Waarschuw beheerder
fel licht een paar minuten in de zon kijken
je hebt wel het gevoel als of je hersenen (wat er nog van over is)gaan koken
maar ja je moet er wat voor over hebben he :P

Waarschuw beheerder
+1
@ Stephanie: dat verklaart het

Trouwens, topic starter, zijn je ouders dom? ZO ja, gewoon met zonnebril naar binnen lopen en gelijk naar je bed sprinten, met een bveetje geluk hebben ze niks door

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter pep snuiven...

Waarschuw beheerder
En van pep krijg je geen doppen wil je zeggen?? Haha ;)
Waarschuw beheerder
veel in het licht kijken en water in je ogen doen dat helpt , maar heb liever pillen ofzo en als je die slikt dat je geen grote doppen krijgt .
maja ik wil wel meer .
Waarschuw beheerder
ehheheh MA: Wat staan je ogen volgens mij mnoet je naar je bed toe.

IK: Jaaaauh maaa heb duhhh heluhh avond vollop aan duh redbull gezetuhhhhh anders hou ik het niet vol ehehehehehehehehh

haha die smoes gebruik ik ook regelmatig :)
maar folges mij glove ze me niet :P

Waarschuw beheerder
Gewoon flink blowen vlak van te voren. En Veel alcohol drinken. Gaan je oogleden lekker van hangen en zodat er amper nog een pupil te zien is.

En als je eenmaal toch dreigt gepakt te worden kun je nog altijd jezelf in je ogen sprayen met Wcverfrisser. Prikt wel maar het doet wel zn werk! :) Die pijn vond ik het wel waard als ik dat vergelijk met de pijn van 2 gebroken benen die mn ouders me belooft hadden vroeger. ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon doorvrete in de pille ..
zonnebril op..
:D

Waarschuw beheerder
gewoon zegge : ma ik heb pille lope vrete.
als je strak staat denk je daar toch niet bij na :p

Waarschuw beheerder
ik zeg ook altijd dat ik moe ben en ga altijd snel naar boven. "slapen"

Waarschuw beheerder
Nieuwe kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ergens zonder drugs afterparty'en tot je echt verrot begint te worden en dan pas naar huis gaan.
Waarschuw beheerder
als je geen grote pupillen wilt moeje gewoon niet gebruiken..
Waarschuw beheerder
donateur
ach jaah ut hoort erbij...
Waarschuw beheerder
mijn ma trapt er altijd in als ik zeg: 'ik ben moe, en die lichte op et feest ware fucking fel'! en me ma maar gelove! hoe bedoel je dom

Jezus zeg, ik vraag me af wie er nu dan eigenlijk dom is, beetje je ouders voor de gek houden, dan ben je goed bezig zeg...

Of zie ik het nou verkeerd?
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij zie je t pas na een hele avond + nacht doen en dan smorgens beginnen me ogen een klein beetje groter te worden. maakt gewoon niet uit hoeveel ik gebruik
je ziet t wel als ik waus ben, je ziet t gewoon ni zo snel aan mijn pupillen.

Waarschuw beheerder
donateur
k kan er nix tegen doen,... k heb ze altijd.... ook zonder drugs...
Waarschuw beheerder
Dat is slim ja, eerst in het licht kijken. Als je daarna je ouders aan kijkt worden ze tijdens het kijken ineens groot. Valt nog 3 keer zo hard op.

Waarschuw beheerder
thuiskomen en meteen gaan voetballen zonder je ouders gezien te hebben :P
dan kom je na de wedstrijd in de kantine en pak je een lekker putje bier en dan om uurtje of 8 naar huis en dan zien ze er echt niets meer van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah joh of je zegt van he wat lul je nou??heb lenzen in joh!

Waarschuw beheerder
ookal heb je lensen komt er gewoon doorheen
Waarschuw beheerder
mijn ogen zijn zo donker dat je het niet eens ziet :D
Waarschuw beheerder
-1
Geen drugs gebruiken???

Waarschuw beheerder
gewoon je kop in het zand steken dan ziet niemand het domme vraag ook je weet dat je van drugs grote pupillen krijgt dan moet je het maar niet nemen en er ook niet over zeuren

Waarschuw beheerder
sgijt aan je ouders hebben en gewoon slikken en als ze het niet mogen wete dan mot je geen drugs gebruiken en gewoon aan de alcohol zitten ja tog wie wil slikken moet ook de nadelen maar nemen ja tog of ben ik gek!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
tuuuuuuuurlijk moet je gewoon aan de alcohol zitten wanneer je zwaar aan pillen gaat :S
maarja jij bent ook pas 16 ;)
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Ff keer met je ouders er over hebben werkt toch gewoon het beste. Je gaat hun vertrouwen toch niet kapot maken door te gaan liegen over je "redbull" :xtc: gebruik..

Ze komen er toch wel achter en ik vind dat liegen tegenover je ouders erger is dan :xtc:

(gelukkig dachten mijn ouders er het zelfde over :D)
Waarschuw beheerder
Kijk als je nou gewoon alleen alcohol neemt heb je toch ook genoeg plezier :S
Ja ik neem ook van tijd tot tijd een snackie maar als ik die gasten zie die er 5 hebben genomen dan denk je ook bij jezelf, mijn god.. Maarja dan heb je nog altijd de druivensuiker, werkt perfect

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S k heb ook wel lol zonder alcohol en drugs hoor alles wat k doe is toch wel leuk!!
denk niet dat je er wat aan ken doen...is natuurlijk wel kut als je lichte oge heb...bij die donkere ogen zie je het minder goed...je kunt dr vrij weinig aan doen..ja of gewoon nix nemen.. !! he dat ken ook! gehehhe hard ass steen..als je het tege my had over die van pas 16..:P k drink geen alcohol...pilletje is soms genoeg ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
live with it. of niet slikken!
van sos worden je pupillen niet zo vet groot

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Met een naald je pupillen lek prikken.....
Waarschuw beheerder
Met een naald je pupillen lek prikken.....

en dan opslurpen schijnt in sommige landen echt een delicatesse te zijn..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
citroensap, 6 druppels per oog

Waarschuw beheerder
mensen je ouders zien het egt niet zo maar of je space bent meestal willen ze dat niet zien ik kom onder me wousse trip van 9 snoepjes en wat pep de dag erna gewoon vrolijk binnen zeg goeden dag nog wat beleefd vandaag beetjuh lullen en als jij gewoon nog normaal kan doen behalve je bek dan... ma ja dat zien ze dan ook nie oor behalve als je moeten eten en je snijt je eten terwijl je bord ergens anders staat dan ben je lul net als ik dus :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zonnebril opzetten of je ogen gewoon dicht doen:P

Waarschuw beheerder
Wat is het probleem dan als je grote pupillen heb??
Als je maar niet nog kauwend thuiskomt of op je werk ofzo..
Of niet??
Waarschuw beheerder
Een tijdje koud water op je wangen gooien...schijnt ook te helpen. Tenminste werd mij verteld op een feestje, weet niet of het geholpen heeft...hehe :p
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik altijd gekleurde lenzen heb...dan kun je dat bij my vaak nie zien;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook lenzen, maar dan lijkt het juist dat de pupillen groot zijn... Zie je vooral goed op foto's

Waarschuw beheerder
tegen tijd dat ze thuis zijn en jij wakker bent zijn je oogjes weer normaal..

dat dacht je ;)

Waarschuw beheerder
Het is trouwens niet zozeer de grote pupillen wat zo opvalt. Maar het extreme witte om je pupillen
Waarschuw beheerder
gewoon flink stampuh!!!
s'ochtends zie je er niks meer van hoor
Waarschuw beheerder
donateur
niet slikken... ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
.........en snuiven! :|

Waarschuw beheerder
Ga in het hoekje van de zaal staan met je gezicht naar de muur!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of je koopt gewoon Zwarte lenzen! haha zien ze het niet ;) dan is alles zwart ;)

Waarschuw beheerder
als je ouders zien dat je grote pupillen hebt alsof ze dan gelijk gaan denken van wat zou die hebben gedaan..? niet dus
Waarschuw beheerder
idd Hardstyle layd hept gelijk

hoe verdachter je doet! des te verdachter je overkomt!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn moeder vraagt zich altijd af hoe ik er nog zo wakker uit kan zien na een avondje doorhalen!!! :-P Tja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon niet nemen ;)

Waarschuw beheerder
Lenzen is wel een goede!! ;)
Waarschuw beheerder
nice tog van die mooie paaseieren...?:vaag:
Waarschuw beheerder
voel me soms net een van de powerpuff girlsz!!!

whawha:xtc: >> :vaag: << >> :bounce: <<

Waarschuw beheerder
ik heb soms op klaarlichte dag grote doppen, zonder dat ik drugs gebruik, en nee het was ook niet van de avond ervoor want ik gebruik het niet...

Dan heb je pas een probleem, ga jij je mams maar es uitleggen hoe je daar aan komt!!
Waarschuw beheerder
euh over vermoeid heid krijg je geloof ik ook doppen van

Waarschuw beheerder
donateur
Het beste middel is gewoon daglicht
Waarschuw beheerder
klopt idd ik hab dr vaak ook last van!
overdag heb ik zonder iets te doen ook van die doppen...vraagt mn vriend altij of ik iets heb gedaan...
nou niet dus ...ze komen soms vanzelf...balen dus!
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal niks tegen doen

Waarschuw beheerder
nee precies... niks aan doen, gewoon zo laten!
lekker belangrijk...

Waarschuw beheerder
kheb ze bijna altijd
vooral als ik moe ben
Waarschuw beheerder
ja klopt marco!!! heb ik ook!
ik heb zoiets van laat maar zo hoor! tog
kdenk nie da iets in je oogjes douwen gaat helpen

Waarschuw beheerder
Ik doe helemaal niks , en ik heb altijd grote pupillen. echt irritant..

Waarschuw beheerder
Lenzen zoude kunnen maar vaak zie je het ook aan de rest van je gezicht!!

ehheheh MA: Wat staan je ogen volgens mij mnoet je naar je bed toe.

Zei ik ook altijd :D:D

Waarschuw beheerder
ik zei de eerste keer dat ik vlakbij een groepje had gestaan die aan het blowen waren.

MA: vandaar dat rare gezicht van je....

IK: stelletje idioten, ik hoop dat ik normaal kan slapen.

MA: ga maar snel naar bed dan

Whahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon je kop in het zand steken dan ziet niemand het domme vraag ook je weet dat je van drugs grote pupillen krijgt dan moet je het maar niet nemen en er ook niet over zeuren

(Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dikke joint roken..werkt het beste
anders heb je gewoon pech
Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe laat je thuis komt van een feestje.
Ik moet meestal nog een uur of 3 in de trein hangen s'ochtends. Zijn die pupillen weer klein.
Maar het beste is je ouwe vertyellen, altijd chil als ze weten dat je wel es wat dropt

Waarschuw beheerder
+1
als ik zeg tegen me ouders wat ik drop dan droppen ze mij :S
Waarschuw beheerder
+1
donateur
ja dan word ik zo het huis uit gekenkert

Waarschuw beheerder
kwas pas al goed de lul toen ze erachte kwamen dat ik blowde
Waarschuw beheerder
D8 eerst ook dat je het beter niet kon vertellen, maar me pa kon het juist waarderen dak eerlijk was.

Waarschuw beheerder
K denk dat ze dat bij mij niet echt kunnen waarderen :-D
Gewoon 's ochtends ff in het licht kijken, blowtje roken, rolluiken opendoen wanneer ze toch naar beneden komen!
Of natuurlijk pas naar huis gaan wanneer het beetje uitgewerkt is, beetje ontspannen bij vrienden thuis!

Waarschuw beheerder
donateur
ja dan word ik zo het huis uit gekenkert

je bedoeld ja dan word ik zo het huis uit gegooid?

Waarschuw beheerder
uit het huis worden gegooid is nooit grappig
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
de beste oplossing is gewoon niet gebruiken of als je terug komt van een feest ergenst anders blijven pitten
Waarschuw beheerder
nou als ik thuis kom..liggen me ouders al lang te pitten....dus wat voor probleem is er dan? GEEN!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Het beste kun je gewoon je oogbal eruit lepellen met een pollepel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen drugs gebruiken

(Y) Das de beste manier :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
een lamp inkijken die aanstaat

Waarschuw beheerder
Gewoon niet gebruiken!!!!! Heb je ook geen last van al die problemen... :/

Waarschuw beheerder
zuipe, dan gaan ze hange
Waarschuw beheerder
Geen zonnenbril opdoen, want als je die dan afdoet zijn je ogen niet gewent aan het licht.

En door de alcohol heb ik toch altijd al grote ogen, dus dat zijn m'n ouders wel gewent.

Waarschuw beheerder
Don't do drugs.......
Waarschuw beheerder
gewoon een jointje roken
Waarschuw beheerder
Nog een pilletjuh pakke:xtc: misschien worden ze dan kleiner haha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niks gebruiken natuurlijk :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pak pure suikerklontjes in je nek dauwe :D das goeje toelie man :D

Waarschuw beheerder
2 sticks, en zo'n red-eye remover uit de smartshop ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon door blijven gaan, ze moeten toch eens kleiner worden....... Dipje
Waarschuw beheerder
in het licht kijken

Waarschuw beheerder
+1
Misschien al eerder genoemd, maar wat voor mij alijd heeft gewerkt is:

Seresta/Oxazepam (soort slaap-/ontspanningsmiddel)

Als ik vroeger naar mn ouders moest en van die grote doppen in mn kop had, nam ik een uurtje van te voren één of twee serestatjes en mn puppilen waren weer normaal.

En de kans dat je lekker kunt slapen wordt ook stukken groter.. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je ogen dicht laten stompen

Waarschuw beheerder
Zonnebril op die kanus

Waarschuw beheerder
lenzen helpen niet...ik heb altijd mijn lenzen in,en als ze uitdrogen gaan ze nog wijder dan normaal staan....geen optie dus...
zonnebril kan ook wel,maar als je die afzet worden ze idd wijder,door het licht wat er in schijnt...
als je blowt wordt je relaxter en gaan je ogen wat meer hangen waardoor het niet meer zo opvalt dat je van die allejezus grote doppen hebt...
Waarschuw beheerder
inhet volle zonlicht valt het wel mee met pupillen, ze zijn dan nog wel wat vergroot, maar niet echt opvallent, nadeel is pa dat als je vanuit dat zonlicht in de schaduw of het donker gaat staan je zo'n beetje dood kijt.