Partyflock

Forumonderwerp · 652095
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen, nog even geduld en het gruwelijkste Technofeest Nature One komt er weer aan.
Ik ben erg benieuwd wat deze editie ons gaat brengen, en vele met mij.

Veel vragen spoken er door mn hoofd. Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke? Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003? Wordt het nog mooier weer als vorig jaar? Is Nature One te commercieel geworden, en ga zo nog maar ff door!
Sommige vragen kan je beantwoorden maar enkele blijven een raadsel totdat het zover is.

Gelukkig kunnen we er over discusseren en dat is dus ook de bedoeling van deze thread.

Okay, ik ben iig al een BEETJE aan het voorbereiden want ga het veel anders aanpakken dan vorig jaar. Ik heb er nu al bizar veel zin in maar helaas duurt het nog ff? :(

Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :P
Barst maar los hier :D
Je moet gewoon vroeg gaan natuurlijk
Wij kwamen donderdagnacht aan en hebben niks gezien qua controles etc! (nog niet echt supervroeg ofzo maar goed)

Als je spul mee wilt nemen dan moet je gewoon donderdag overdag aankomen.....
laatste aanpassing
Wanneer kwam je aan?
oeps
laatste aanpassing
oeps
laatste aanpassing
Aha....dan hebben wij geluk gehad ;)
Artiest {SHOWLIST artist 27861, 53869}
Ben er cker weer bij, maar uhhhh Dat weer, nog beter dan vorig jaar, liever niet, vond het toen al niet te harden, al mochten we niet klagen

Daarom windmolens ;)

Drugs,
ja zoals ik al zei,
blijft moeilijk!

Ik waag m'n kont daar ook niet hoor :vaag:
ik ben ook zeker aanwezig dit jaar vorig jaar was vettttttt!!!!!! :P :bounce: vooral de camping whoeiiiiiii
veel drank mee :P
drugs meenemen geen goed plan dus?heb geen zin om in duitsland vast te komen te zitten:)
denk dat daar wel wat te regelen valt:)

ben op 1auguatus jarig, kan me geen beter verjaardagsfeestje bedenken:D :bounce:
T kan makkelijk....

Maar als je ze je controleren moet je het gewoon heel goed weggestopt hebben ;)

En dan komt er een hond in je auto en kan je mee naar 't jutte bureau om je daar eventjes uit te kleden!

*resultaat*

N1 op 't politie bureau vieren :D
Ik zou het risico zeker niet nemen.......ze komen met honden al al je auto 'strippen' :s

En op de terug weg staan ze met zweet stripjes te controleren of de bestuurder dope heeft gehad :s...... ook leuk;)
je moet het gewoon goed wegstoppen.....

Hadden wij vorig jaar ook gedaan. Ik weet zeker dat als ze ons hadden gecontroleerd ze niks gevonden zouden hebben ;)
Haha ik en me vriendin hadden het gewoon in onze rugtas zitten, best vaag hah.......maar we werden niet gecontroleerd mochten zo door rijden, we kwamen rond een uur of 4 aan donderdagmiddag en ik had niet echt contoles gezien toen.....verder helemaal geen problemen gehad met drugs.....hadden alleen veel over op einde en moesten dat weggooien toen we vertrokken, want onze buren die zo aardig waren ons een stuk terug te rijden, wilden geen problemen & wij ook niet natuurlijk!!! maar ook toen we terug gingen werden we niet gecontroleerd :d

alleen dit jaar gaan we het toch wel op betere plek stoppen :)
2Thias---> Mag ik vragen waar je dit had verstopt en hoe?denk dat de douane doggies t wel hadden gevonden.....

Dacht ik ook zo, behalve je drukt het in een volle pot honing of nutella of zoiets...
laatste aanpassing
Idd, ik had het in een pot pasta gedaan en een shampoo fles....

Alleen kut om het eruit te halen maar is allemaal goedgekomen

Ik snap niet dat (als jullie 't risico al nemen) jullie dan zo weinig meenemen!
Ik bedoel in een shampoo fles gaat echt niet veel in ofzo!

Ga dan 's woensdags al weg,
neem een ons wiet mee en ga dat daar verkopen!
De klanten kloppen zo wel bij je aan,
daar hoef je niks voor te doen ;)

Je kunt dan alleen de camping nog niet op,
maar met het geld dat je daar verdiend kan een dagje hotel of in de auto slapen er ook wel af.
En 's woensdags heb je zowiezo nog geen controle :D

Ik ben vorig jaar met de trein gegaan .. Geen politie gezien .. Ik heb trouwens helemaal geen politie gezien die dagen ..!!!!????
Dr Bob.....

Wie heeft gezegd dat we weinig mee hebben genomen dan? ;)
We gingen met 6 man heen....allemaal minimaal 1 shampoo fles en een pot pasta ofzo....

Gaat wel genoeg in hoor, moet je wel ff zorgvuldig je shampoo fles uitzoeken ;)

Dan nog is 't te weinig om daar je kont te wagen!

Volg m'n plannetje maar op,
kan je rijk worden daar ;)
laatste aanpassing
Allemaal leuk en aardig maar hoe wou je dat allemaal gaan meenemen dan?

Jah, en dan wanneer ze je controleren niks vinden? :)

Dat zeg ik,
gewoon woensdag gaan!
Op woensdag is de kans dat ze je cecken ongeveer 0%
Dus maakt 't niet uit waar je 't verstopt!

Een politie hond kan 't trouwens wel ruiken als je 't in een shampoo fles of honingpot doet
(een kameraad van mij is jut);)
laatste aanpassing
=Thias= 21 januari 2004 18:46
Dr Bob.....

Wie heeft gezegd dat we weinig mee hebben genomen dan?
We gingen met 6 man heen....allemaal minimaal 1 shampoo fles en een pot pasta ofzo....

Gaat wel genoeg in hoor, moet je wel ff zorgvuldig je shampoo fles uitzoeken

Ja, zo'n doorzichtige fles o nie whehehe :p

ach ja iedereen suc6 met smokkelen mocht het gelukt zijn kom dan kamp groenlo ff opzoeken weheheheh

ik betaal wel wat meer

Een politie hond kan 't trouwens wel ruiken als je 't in een shampoo fles of honingpot doet

Had ik niet verwacht... Ben je zeker dat ie niet de buitenkant van de fles ruikt waar je bijvoorbeeld met je vingers aan gezeten hebt die naar dat spul stonken toen je het erin propte of zo?

Nee weet 't zeker,
heb me er al eens vaker mee bezig gehouden en heb 't ook al eens op tv gezien!

En info van binnenuit he ;)

Ik heb er weer zin in....dit jaar ben ik ook weer van de partij!!
Väthischist 22 januari 2004 15:16

Had ik niet verwacht... Ben je zeker dat ie niet de buitenkant van de fles ruikt waar je bijvoorbeeld met je vingers aan gezeten hebt die naar dat spul stonken toen je het erin propte of zo?

ik denk wel dat dat het geval is. Want ik heb smokkel tactieken van een Engelsman geleerd die maandelijks een flinke buil wiet mee terug nam. En die vertelde me dat het belangrijkste is wat je moet doen is de buitenkant wassen waar je het indoet, want meestal blijft daar de geur aan hangen ;)

ik ga der ook zeker heen ik vraag me alleen nog af hoe ik alles mee ga krijge.. in me kleine autotje.. hehe als we na een feestje hier in nederland gaan zit me auto al vol..
denk dat ik ma een busje moet hure ofsow:S
ik denk wel dat dat het geval is. Want ik heb smokkel tactieken van een Engelsman geleerd die maandelijks een flinke buil wiet mee terug nam. En die vertelde me dat het belangrijkste is wat je moet doen is de buitenkant wassen waar je het indoet, want meestal blijft daar de geur aan hangen

Ik heb het nie over wiet he ;)

Ja ik ga, heb zin, en vergeet mn oordopjes niet:) Vind het ook wel relaxed dat het dit keer niet gelijk is met DV

:yes:, vooral ruikt wiet sterker (iig veel sterker dan bijv. pillen)...

ma als je het luchtdicht inpakt dan kunne ze het nooit ruike lijkt mij
Wij zijn dit jaar ook van plan om met een grote groep af te reizen naar dit feest!! Als ik de verhalen moet geloven is het echt gruwelijk daar :d Dus ik ben zeer benieuwd
Na afgelopen weekend op 'Raketenbasis Pydna' ben ik helemaal overtuigd! :D (Y) ondanks dat het feest werd stopgezet vanwege de weersomstandigheden was 't op de 'parkplatz' uitermate gezellig, en in de zomer keren we dan ook weer zeker terug naar Kastellaun! (Verslag)
Ik denk wel dat ik van de partij ben!!!!!!:BOUNCE:
Hier ben ik zeker bij !

Industrieele locatie i.c.m. landelijk buiten hangen in de bergen is het helemaal. En dan ook nog eens overmoeibaar rammende en pompende techno die door je lijf giert tot je op een gegeven moment 1 bent met alle partyfreaks daar en de verwarring hoogtij viert. Stilletjes sterven de receptoren in de grijze massa een euforische heldendood. Ze zijn immers voor N1 gegaan.

:devil:
dit word vier dagen lang :bounce: en vier dagen lang :xtc: .... het hoe ligt eraan hoe graag je wilt, tog?
Pet Boys en The Advent zijn al geboekt..
Ik ga dit jaar denk ik ook voor het eerst een kijkje nemen, als ik de verhalen moet geloven is het te gruwelijk :)

ben op 1auguatus jarig, kan me geen beter verjaardagsfeestje bedenken

ik ben 31 juli jarig, is ook een hele goeie :D

2oo3 was het super dit jaar zeker weer maar dan minder loesoe

96 uur continue feest

Zo, en dat hebben we geweten ook whehehe(Y):bounce:.

Heeft iemand het adres van de organisatie?
Kan ik vast vragen of ze wat meer watertanks neerzetten :S hahaha.

Mag van mij snel zomer zijn.

2 Franzelare
vorig jaar kon ik door omstandigheden niet, dit jaar ben ik wel vanplan ff te gaan buurten

Whahaha, effe buurten zegt ie. Je komt daar niet meer weg:D.
laatste aanpassing
Heeft iemand het adres van de organisatie?

I-Motion GmbH, Mayer-Alberti-Str. 11, 56070 Koblenz :p

Is er de vorige keren echt een watertekort geweest dan?