Partyflock

Forumonderwerp · 652095
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen, nog even geduld en het gruwelijkste Technofeest Nature One komt er weer aan.
Ik ben erg benieuwd wat deze editie ons gaat brengen, en vele met mij.

Veel vragen spoken er door mn hoofd. Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke? Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003? Wordt het nog mooier weer als vorig jaar? Is Nature One te commercieel geworden, en ga zo nog maar ff door!
Sommige vragen kan je beantwoorden maar enkele blijven een raadsel totdat het zover is.

Gelukkig kunnen we er over discusseren en dat is dus ook de bedoeling van deze thread.

Okay, ik ben iig al een BEETJE aan het voorbereiden want ga het veel anders aanpakken dan vorig jaar. Ik heb er nu al bizar veel zin in maar helaas duurt het nog ff? :(

Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :P
Barst maar los hier :D
Over 3 weken ben ik op dit tijdstip al helemaal bruin/verbrand door de hete zon!!

Een van de absolute must-sees is toch wel weer Sven Vath! De sfeer is het hele festival geweldig, maar met Vath aan het roer bereikt de sfeer het ongekende toppunt! Beter kan ECHT niet.

hmmmmzz die TD tent is idd wel weer ernstig klein.. hopelijk is het geluid er wel netzogoed als vorig jaar :jaja: *PIEIEIEIEIEPPPP* :P
BELANGRIJKE VRAAG is het beter om met de auto of met een bus te gaan?? ik heb namelijk gehoord dat ze erg streng controleren op de grens en als ze ook maar een sspoor van drugs zien of ruiken, scheuren ze je hele auto uit elkaar.

kan iemand me er wat over vertelle?
Artiest Pie
vorig jaar waren ze er wel....maar ik heb niets gezien...maar dan ook helemaal niets...ik reed zo het terrein op :D
Ze zijn er zeker.....maar jah waar en vanaf wanneer weet je nooit van te voren.....

Vorig jaar niks gezien, heen en terugweg niet
ben er ook bij heb alleen nog geen vervoer

Gabriellebos 8 juli 2004 22:28
ben er ook bij heb alleen nog geen vervoer

Dan ben je er dus nog niet bij 8)
wanneer word de time-table bekend gemaakt 8)...kan niet wachten...zolang RMB en PET DUO maar niet tegelijk staan is het best
laatste aanpassing
nog eventjes en we mogen weer :D
de TD-tent: Klein + Hitte + Drukte = ongezelligheid.
'N'atty ik swing mee op de beats van de heer Vath!
RMB

MARUSHA

nog maar...hmm 3 weken ofzo :D...dit word denk weer exclusief vet!! :bounce:
laatste aanpassing
TD tent is idd wel weer ernstig klein

Pff ja klopt maar we hadden daar vorig jaar DE oplossing voor... buiten achter de tent vol gas staan stampen, heb je ook gelijk monder last van de hitte ;p

nog 2 weekies :P :P :P

buiten achter de tent vol gas staan stampen, heb je ook gelijk monder last van de hitte

JA idd nu je het zegt, dat is wel een oplossing, het geluid staat toch hard (Y) dus gaat helemaal goedkomen :P

2 Thom-ass: komen jullie ook naar Venlo toe?

Omdat de camping in Kastellaun nabij de Raketbasis Phydna erg groot is willen we een vertrekpunt afspreken vanuit Nederland zodat we daar gezamenlijk aankomen en achter elkaar de camping op kunnen rijden. Dan staan we uiteindelijk met een groep Nederlanders bij mekaar, wat dus veel gezelliger is!!!
De auto’s staan gewoon tussen de tenten dus niet op een aparte parkeerplaats.
(Of zorgen dat je eventueel daar op elkaar wacht zodat
we allemaal samen de camping op kunnen rijden)

Vertrekplaats: Venlo (CS)
Vertrektijd: 12:00 uur
Verblijfplaats: Kastellaun
Aantal Kilometers: 210
Reistijd: 2 uur, als we de routebeschrijving begrijpen en onderweg niet stoppen
Zorg natuurlijk voor eigen vervoer!
wordt wel geinig

Haben sie teile oder gras? bitte :vaag:

nog 15 dagen!!!
begrijpen ze 't ook als je zegt: "snoepie??"
laatste aanpassing
Haben sie stickers vroeg r een toen ik er mss net 2 minuten was....

die duitsers willen gewoon te graag trippen :P

Artiest Sentinel
Opblaasbaar zwembad..Gewoon meenemen :yes:
en dan zeg je ja en vervolgens lig je met je handen op je rug in een busje met blauwe zwaailichten

altijd nee zeggen dus
Zoals ik het hier begrijp is de camping dus een redelijk zooitje ongeregeld..:P

Kun je dan wel met je auto van de camping op en af om ergens wat te gaan eten ofzo? Of is dat een onmogelijke opgave en kun je de auto beter ergens anders parkeren??
De camping is een mooie stad met een goede infrastructuur.

Gewoon op woensdag komen : dan heb je alle plek!
het maaakt echt geen reet uit, wanneer je komt er is ruimte genoeg en je kunt idd met een beetje geluk met je auto van de camping.
gewoon een beetje dichtbij het pad gaan staan, dan is de kans groter dat je weg kan komen
'jaja het komt steeds dichterbij
en heb er echt mega veel zin in.. :yes: !!!

N1 here we come !!!! :D
Hm nou vorig jaar konden wij de auto echt nie gebruiken hoor........ stond muurvast tussen 300 tenten in
Vertrek : Woensdagochtend om 01:00.
Plek : Zoetermeer

Aankomst : Woensdagochtend om 08:00.
Plek : De camping

Lekker rustig beginnen, mooi plekje uitzoeken. De eerste soundsystem bezoeken om vervolgens pas weer maandag daarop met beide benen in the real world te staan.

CU @ NO4

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Op woensdag geld er nog een geluidsverbod....

Wanneer gaat de camping nou los dan?

Volgens de site denk ik gewoon op donderdag hoor...
mmmm vreemd; afgelopen 3 jaar stond er toch al iemand met aggegraat geluid te produceren..was wel niet hard en niet 's-nachts maar wel gezellig.

CU @ NO04
volgends mij donderdag 12.00 :S
(teminste d8 dat ergens te lezen)
laatste aanpassing

Of donderdag....

's ochtens 6 uur weg rijden en je bent 100% één van de eerste daar!
Sssst bob ;p niet zegge anders zijn we niet meer
als eerste ... :Devil:

Da's waar ook :P

plek genoeg \
alleen hoe eerder des te beter je het zelf uit kunt zoeken

maarja
Volgens insiders kun je woensdag al op de camping terecht....... op donderdag is de officiele opening van de camping, goed lezen mensen
met een beetje geluk zijn we op donderdag rond 16.00 uur op de camping. Iets daarvoor verzamelen we nog ff bij tankstation Mosel. Zodat we met een club van ongeveer 50 man bij elkaar staan op de camping :P Met geluidsinstallatie en al :D Er is toch nog een installatie gefixt die dienst deed in een kleine techno zaal. :bounce:

Thom-Ass je zit niet bij het Eastside kamp toch?

Kun je met z'n weekend ticket gewoon in en uit lopen? of hoe werkt dat?

Ik zit namelijk in een hotel vlakbij maar wil er wel in en uit wanneer ik dat wil :D

Hoe deden ze dat vorig jaar?
je krijgt een bandje om je pols
waarom in een hotel slapen als er zo'n camping bij is?????

:s is toch tof lekker doorgaan op de camping :p hoort er juist bij
Mensen, het begint toch aardig te kriebelen in mijn onderbuik als ik denk aan het feit, dat over ruim een week mijn N1 avontuur gaat beginnen!!!

Dat wilde ik ff kwijt...

XXX
yeah, woensdag nacht gaat 't beginnen :D