Partyflock

Forumonderwerp · 651796
2130x bekeken
Waarschuw beheerder
Gaaan er nog meer mensen gezellig deze zomer naar Mallorca??? Kuzz Anikaaaaa ;) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hey hey, hey mallorca..

leuke plaat
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij me meeneemt ga ik graag mee

hint hint

dus ik hoor het wel he

dikke (k) ed
Waarschuw beheerder
Hahahah nou misschien ;)

Waarschuw beheerder
Misschien wel... ik twijfel nog... :-S
Waarschuw beheerder
hahah heb ik ook gedaaan maar lijk me wel leuk daaar :)

Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar op Kreta geweest... Was wel leuk... Maar het stappen had ik na 5 avonden wel gezien daar...

En twijfel dus nog of dat in Mallorca niet hetzelfde verhaal is... En misschien ben ik wel gewoon een zeikerd hahaha...
Waarschuw beheerder
vledejaar ook kreta geweest!!!,,,maar dit jaar knalluh op mallorca!!en free willy juh heb pech wand zuh gaat lekker met mij mee!!
Waarschuw beheerder
Jah hooor Kanjerrr ik gah met jou meeej en met niemand anders ;) Love ya
Waarschuw beheerder
misschien wel was erg gezellig vorig jaar

Waarschuw beheerder
donateur
veel vrienden van mij zijn daar vorig jaar geweest en vonden t echt niks aan tegen over kreta
Waarschuw beheerder
Owww ja ik ben nog nooit op Kreta geweest al wil ik er wel graag een x heeen!!! Dit jaar Mallorca kijke of het voor herhaling vatbaar is..... ;)
Waarschuw beheerder
is het zeker ben er vorig jaar geweest :D
Waarschuw beheerder
IK hoop ut heb er heeel veeel zin in :) ken je wel een beetje leuk stappen daar dan Nick-GSI??
Waarschuw beheerder
hele langen boulavard met discotheken en kroegen maar je moet wel eens naar riu palace en als je met gogo-tours gaat ook naar de BCM dat is gaaf
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen jaar ook geweest was vette vakantie

Je moet zeker een keer naar de BCM gaan is echt een vette tent !!!
Maakt niet uit of je met gogo-tours bent het wordt op het strand aangesmeerd.

Waarschuw beheerder
Heb al geboekt! 2 juli gaan we....las palmas...
Waarschuw beheerder
Okay dan dankje wel zal ut onthouden :)

Waarschuw beheerder
hoe zit het met de prijzen in de kroegen/discotheken daar?
Waarschuw beheerder
las palmas weet ik niet ik zat in el arenal en daar betaalde je 15 euro en had je toegang tot 4 discotheken + de hele nacht vrij drinken
Waarschuw beheerder
De prijzen vallen wel mee, toen wij er waren betaalde je 18 euro en daar kon je heel de avond voor drinken, en dat gelden voor 3 dischotheken daar.
Waarschuw beheerder
owww dat is wel mooi jah worden er nog een beetje leuke feessie's gegevuh dan?? kusjesss

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Tip: S`middags moet je bij Megapark zijn. Banario 7 ofzo.
Waarschuw beheerder
wat is dat dan precies???
Waarschuw beheerder
Las Palmas is de hoofdstad van de Canarische Eilanden, dus ik denk dat je iets anders bedoelt. Waarschijnlijk Palma of Playa de Palma. Volgens mij is het toerisch epicentrum in El Arenal, daar zitten ook de meeste discotheken, ik ben er jaren geleden een keer geweest met m'n ouders, weet nog dat er een discotheek van 538 aan de boulevard zat daar.
Waarschuw beheerder
538 zit er nog altijd en MTV zit er veronica zit er ook nog
Waarschuw beheerder
Mallorca is BRUUT! (6)
Cker heen gaan!! Ben ik in 2002 geweest.
Dit jaar misschien weer! ;p
Waarschuw beheerder
Ik zit in El Arenal nu jullie zegge dat het daaar leuk is krijg ik er steeds meer zin in hahaha ;)

Waarschuw beheerder
Zeg maar een soort van duits bierfestijn. Ganz grosse pullen bier en een hoog buckwurst gehalte. Waren vorig jaar dagelijks met een man of 30 present. Vond het nog beter dan het uitgaan zelf daar!

Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook weer. 2,5 jaar geleden ook al geweest. Goed bevallen toen. Maar dit jaar hoop ik nog beter ;p .
Waarschuw beheerder
voor al niet naar BCM gaan wat een kut tent alleen als je zeker weet dat er goeie dj's komen moet je gaan

en de IT is leuk aan te raden vorig jaar dj lady dana en die gekke mantal theo

en de nederlandse off road safari is leuk

Waarschuw beheerder
Ik ben in Mallorca geboren en getogen.. ik wil er NOOIT meer heen.. maar dat heeft andere redenen!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben paar jaar in cala d'or geweest (y)

vakanties om nooit meer te vergeten :D
Waarschuw beheerder
Ik ga waarschijnlijk weer naar Mallorca :) net als vorig jaar.

BCM is absoluut GEEN kut tent zoals boven wordt vermeld. Echt een Supermooie tent. 15 Euro toegang, gratis drank, SUPERMOOIE lasershows, 10 000 man kunnen er in en 2 zalen.

Riu Palace en Nog een Disco van dezelfde eigenaar zijn ook heeel erg top!

de IT, is echt een crap tent... altijd VEEL te warm (lees heet >40C) en te vol en ook VEEL te klein en hoge entree en drankprijs is ook aan de vorse kant.

De zee is perfect lekker warm etc etc etc :)
Waarschuw beheerder
538-bar ook errug gezellig.
Wij zijn ook naar riu palace geweest maar echt teveel Duitsers!!!! Is minder!!!!
IT idd veel te druk en te warm!!!!
Veronica's is erg gezellig om je avond mee af te sluiten!!!! En daarna nog ff lekker op het strand hangen of zwemmen!!!!! Supervakantie gehad daar!!!!

Oooww en trouwens de partyboot is ook supervet!!!!! En je moet een keer naar het Aquapark gaan supersnelle glijbanen!!! Gewoon ff rondvragen als je daar bent!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
538 is ook zeker gezellig en Veronica ook. Maar wat ik vooral cool vond was dat Beachcafe, hoe heette die ook alweer :S?

Riu, tja wel veel Duitsers. Maar ze waren superrelax, helemaal geen last of wat dan ook van gehad
Waarschuw beheerder
aqua park ben ik ook geweest vorig jaar was super gaaf en idd de veronica is erg gezellig als afsluiter :D misschien dat ik dit jaar toch terug ga naar mallorca :D
Waarschuw beheerder
Ik zit ook te twijfelen of weer Mallorca of Kos
Waarschuw beheerder
Mallarca = voor kids.
Ibiza = voor de grote mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kevstar 9 januari 2004 19:15
Mallarca = voor kids.
Ibiza = voor de grote mensen.laatste aanpassing: 9 januari 2004 19:16

Met deze opmerking nomineer ik je tot domste van Partyflock [img cacheid=0000fbbe0005604c3486811d1a00369eb2]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/frusty.gif[/img]

Waarschuw beheerder
24 en toch ben ik een kind :S
Toch vreemd!!!
Waarschuw beheerder
Hahahahahaha ;)
Waarschuw beheerder
dan zou ik ook nog een kind zijn :S
Waarschuw beheerder
Ik ook, maar ik ben 3 :p
Waarschuw beheerder
dan ben ik ook een kind whoehoe :D

ik moet nog even boeken maar we zijn wel van plan om naar mallorca te gaan.. :)
Waarschuw beheerder
Heel mischien zit te twijfelen of Kos of Italie of mallorca
Waarschuw beheerder
Mallorca ziet er mooi uit Alexander !!!
Waarschuw beheerder
ik ga er van de zomer ook heen nog meer mensen

Waarschuw beheerder
2 nigel => lees topic door :D er gaan zeker meer mensen...
Waarschuw beheerder
2nigel heb je toch maar voor mallorca gekozen !!! haha
Waarschuw beheerder
ja ben er uit ga er voor heel de maand july heen dus wie weet tot dan.
Waarschuw beheerder
Ik ga midden juni al naar Mallorca..
Wel ff relax hoor (Y) :D

Heel veel plezier daar Anikaatjuh! ;)
Waarschuw beheerder
El Arenal Here We Cum :D
Jaja, 28-07... khebterzinnan
Waarschuw beheerder
2 wwendyy jij ook he lekker veel feesten daarr! ;) ik zelf ga pas eind juli feesten daar :)
Waarschuw beheerder
We zien wel hoe het daar gaat lopen... :) Ga in ieder geval mn best doen en hoop dat ik alles netjes achterlaat voor je meis ;p

Waarschuw beheerder
vorig jaar el arenal geweest, vond mallorca niets aan, discotheken daar zijn echt super crisis, en van dat onbeperkt zuipen moet je ook niet teveel voorstellen, 15 euro entree en dan heb je allemaal b dranken, ron tabaco (bacardi) marabu (malibu) daar word je gewoon ziek van. wel aan te raden is de boottocht, geloof dat 538 of mtv bar dat organiseerd, safari was ook wel lache, lekker door bergen scheuren zonder rijbewijs.
Waarschuw beheerder
ik vond mallorc echt wel top ga er dit jaar voor een maand heen

Waarschuw beheerder
Maand? Lekker.
Over die dranken, pak gewoon blue curacau met 7-up in rio of joy, soms doen ze nog een scheutje van dat bruine spul erbij(ff vrage), nou dat is echt wel te doen :D heel de avond gezeten op blueVS7up. Waar pas echt goor drinken is is in rock island, nooit van ze leven naar die tent gaan! Bier= riool! Mallorca is voor mij wel DE plaats!

Waarschuw beheerder
Moet deze week nog boeken maar we twijfelen tussen playa de palma en el arenal.
iemand suggesties?

Waarschuw beheerder
1000% El Arenal, je bent gek als je palma pakt!
(+zie dat andere Mallorca topic)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben er zelf ook nog nooit geweest hoor maar ik hoorde dat el arenal het leukste is!!!
Waarschuw beheerder
el arenal is ook het leukste :yes:...misschien dat ik er dit jaar ook weer heen ga! vorig jaar was echt goed te doen :D
Waarschuw beheerder
Voor de 13e x op rij ga ik wederom naar het "uitgaans-plekkie" van Mallorca (Playa de Palma/El Arenal)

14 Augustus - 29 Augustus in Hotel Metropolitan Playa :-)

Tevens mijn laatste x Mallorca want de afgelopen 5 jaar word het daar steeds onaantrekkelijker.
3 jaar geleden traden er dj's als: Quicksilver, Garry D, Cosmic Gate, Green Court, Essential DJ team. Charly Lownoise, Warmduscher e.d. op. Vorig jaar heb ik helemaal geen bekende naam zien of horen optreden, behalve Papa Weba :-)
Waarschuw beheerder
Ben ik weer :)

Grootste tegenvaller was gewoon dat Joy Palace (voorheen een Hardstyle tent) nu gewoon een R&B tent is ffs !

Verder vond ik helemaal nx aan MTV beachhouse, 538, Veronica, Club IT (te klein), dus het hangt dit jaar helemaal af van Riu Palace, Tito's en BMC
Waarschuw beheerder
ik hoopp wel dat er dezuh zomer ook wat knallll dj langskomuh zal wel relex zijn!!!
Waarschuw beheerder
hoe kom ik te weten welke dj's in welk land draaien, want willen misschien Mallorca gaan maar wil wel wat Hardstyle
Waarschuw beheerder
donateur
mallorca is vetjes
Waarschuw beheerder
El Arenal was best leuk, maar idd weinig mensen van boven de 20 daaro.. De IT vond ik zelf het leukste, maar het was daar idd erg warm, maar ben creatief met water en lucht(lees ventilatie)gaten.. ;)

Zeker met de NEMO meegaan, een onderzeeboot. Weer een afwisseling van het stappen en slapen de hele dag..

Have fun
Waarschuw beheerder
www.shooters.nl

Je kan hier de foto's bekijken van vorig jaar zomer. Is een heel gezellig feestcafe. Erg leuk om ff in te drinken op het begin van de avond.
Waarschuw beheerder
donateur
15 t/m 29 Augustus Mallorca hier :) Playa de Palma, hotel Don Miguel Playa.

in 2002 ook al geweest in Playa de Palma en zeer goed bevallen :yes: Mallorca = (y)

Iemand enig idee waar die tent ligt waar Dana vorig jaar zowat elke zondag draaide ? De echte goede muziek was wel nog redelijk ver te zoeken destijds :S Riu Palace was beetje trance-achtig, Titoz was wel iets harder maar weer redelijk ver uit de buurt (Palma de Mallorca).

Verder weinig hardstyle destijds gehoord maja het is nu ook wat populairder geworden ook bij onze Duitse buren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 t en m 19 juli El Arenal
app. don juan
was er vorig jaar ook kan je aardig feessie bouwen
Waarschuw beheerder
ik ben daar de 18 jullie appartement san diego
Waarschuw beheerder
heeheheh en ik precies ut zelfduhhhhh haha
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar in mallorca geweest (el arenal) en vond het qua stappen echt triest! alleen bcm is leuk maar dat is in magalluf (half uur van el arenal) dus ben daar maar 2 keer geweest! maar ik vond mallorca echt zwaar tegen vallen!! maar hoop dat jullie het er allemaal naar je zin krijgen! ik ga dit jaar lekker naar kreta!

Waarschuw beheerder
App. Don Juan ben ik ook geweest een jaar of 4 geleden, 1 groot feest en veel Nederlanders :)

Waarschuw beheerder
In ieder geval niet naar hotel Salpi gaan....
Waarschuw beheerder
Ik ga daar werken voor de 538 van 23 juni t/m eind augustus:yes: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
15 t/m 25 augustus in mallorca.
Waarschuw beheerder
Hardstyler83

Als je vanuit Maastricht vliegt zit ik bij je int vliegtuig :-)

Voor de mensen die denken dat El Arenal/Playa de Palma het Hardstyle paradijs is die hebben het fout.

Toen 5 jaar geleden de Hardstyle Hype was ontstaan, toen kon je spreken van Hardstyle op Mallorca (Joy Palace).

De enigste discotheek (nouja discotheek, balle tentje waar 50 man passen) is Club It, daar was Dana vorig jaar enkele keren en dat is de enige Hardstyle avond van me verblijf op Mallorca geweest.

Voor de rest komen er geen goede DJ's (Wat 3 jaar geleden wel nog het geval was: Cosmic Gate, Gary D, Quicksilver, Charly Lownoise e.d.)
Waarschuw beheerder
donateur
mallorca is vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyler83

Als je vanuit Maastricht vliegt zit ik bij je int vliegtuig

Maastricht was al volgeboekt :O dus wij vliegen vanaf Luik :D wat weer vroeg opstaan zal gaan betekenen gezien de vluchttijden daar :|

Had eerlijk gezegd wel wat meer voorgesteld bij die IT :( hmmm niet zo veel :bounce:-en dus :( ach ja dan maar des te meer drinken :yes:

Voor de mensen die er vorig jaar zijn geweest, is het nog steeds vaker (Riu Palace etc.) 15euro entree en gratis zuipen de hele nacht ? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was er vorig jaar ook geweest en dit jaar weer!!!
el arenal lekker hoor
it vond ik best lachen hoor!!
dana's birthday party was super!!!

Waarschuw beheerder
hey was vorig jaar naar El Arenal!
leuk hoor. 3 disco's met gratis drank :cocktail:
Riu Palace idd

dat was leuk. de Nederlandse tenten waren wel duur met drank. :S
Waarschuw beheerder
Zeker lache daar in El Arenal!!
von et alleen veel te druk in de meeste tenten:S
en als je niet van duitsers houdt moet je zeker goed kijke waar je hotel zit!!
Waarschuw beheerder
Kga ook weer voor de 4e x naar Mallorca, maar nog nie in El Arenal gewist. Hoor al leuke verhalen van ieder1! Ik ga met n vriendin 14 juli al, mss zie ik sommigen daar wel dan! Wij zitte in Arcadia, weet iem daar wat van?
Waarschuw beheerder
wij gaan deze zomer naar mallorca playa de palma!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben er nu 2 jaar achter elkaar geweest en ik vond het vet.! BCM :yes: is the place 2 be daar was het toppie.!! ik vond zelf qua uitgaan duitse gedeelte iets minder. veel kleine tenten waar het duur is en klein (dus warm).

Waarschuw beheerder
donateur
Mallorca is super. Ik vond BCM maar een kut-tent. Je kunt er wel gratis drinken (1 drankje per keer halen) maar ze draaide daar gigantische kut muziek.
Als je leuke disco's wilt bezoeken moet je naar het duitse gedeelte gaan. Daar kun je voor 15 euro ofzo 4 discotheken bezoeken en daar de hele avond gratis drinken.

Waarschuw beheerder
Lijkt mij toppie vooral met een hele groep meiden
lekker ouwehoeren gek doen ha ha
Waarschuw beheerder
BCM is zeker leuk alleen jammer dat we de enige Nederlanders waren al die irritante Engelse
wat een pestventjes
Waarschuw beheerder
Hiereen site voor de uitgaans gelegenheden op Mallorca
Waarschuw beheerder
Moet ik zeggen dat ik me niet echt gruwelijk heb geergerd aan de Engelsen en Duitsers en Belgen in P.D.P/El Arenal.

Merendeels heb ik me geergerd aan de Hollanders daar. Vooral als je dan met je vriendin over straat loopt en ze beginnen van alle kanten gewoon een grote bek op te zetten.

Waarschuw beheerder
waar heb je je niet aan ge-ergert?
Waarschuw beheerder
Aan de "engelsen, Duitsers en belgen" zoals ik hierboven al schreef :-)

Waarschuw beheerder
had het verkeerd gelezen :D

heb er zin in! gezellig bieren met de engelse :bier: en feesten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan gebeuren H@ns :-)

Waarschuw beheerder
nog mensen die gaan rond begin juli...?
Waarschuw beheerder
ik ga 2 juli naar El Arenal!!!!

Waarschuw beheerder
welk hotel/appartement?
Waarschuw beheerder
Hotel Solimar midden in het centrum, tenminste staat in de brochuren en op internet. Ik weet niet of het ook echt waar is, maar we gaan er maar vannuit.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga 4 augustes
Waarschuw beheerder
Ikke duh 14e!!!! :-)

Waarschuw beheerder
wij de 6e!!!! :)

Waarschuw beheerder
hoorde vandaag weer goeie dingen erover!!

komt dus in orde :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het staat in de planning.. Rond de 20e geloof ik.

Waarschuw beheerder
wij zitten in hotel luna park :D

Waarschuw beheerder
Wij zijn er nog niet uit.. Morgen ff overleggen :P Uhm ja misschien ziek je nog wel ergens. Altijd leuk PF mensen ontmoeten... Neem wel wat leuke vrouwtjes mee aub ;)

Waarschuw beheerder
tegen wie heb je het nu eigenlijk ? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan van 1 t/m 15 aug naar Playa de Palma :D